Nový majitel 850 T-5 155kW

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od Jirrka »

Tak jsem se stal majitelem 850 T-5 155 kW. Jsem z toho zatim trochu rozladen, protoze mi jeli do itálie pro T-5R asi v super stavu. Bohuzel tam vecer prijeli a majitel, ktery ji dal do bazaru ji prodal o 1400 Euro draz nez byla cena pro mne. Snad je to pravda, znelo to hodne verohodne a cele jednani s lidmi co mi auto dovazeli bylo super. Po te vyrazili za jinou T-5R , ale ta byla pry ve stavu, ktery absolutne neodpovidal cene, takze mi privezli nakonec nadhernou T-5 sedan s nájezdem 130 tis. km. Nic nenaznacuje, ze by se km nedalo verit. Je opravdu v interieru i exterieru absolutne zachovala. Ma servisni knizku s poslednim zapisem od volva pri 105 tis.km 10 mesice 2005. Na dverich jsou samolepky o velkem servisu ve 120 tis. Je to opravdu moc krasny auto a radost mi kali jen to, ze jsem mohl mit T-5R v plny palbe jen o 20 tis. kč drazsi, se stejnym najezdem a o 2 roky mladsi. Budu zvazovat prodej, ale mozna se na to vykaslu, protoze vim, ze sehnat tak krasny auto je velkej problem a stav je rozhodujici. Uvidime. Fotky casem hodim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od Jirrka »

Jo. A protoze je to samo na origo hlinikach s letnakama, tak potrebuju urgentne plechace. Taky mi tam chybi origo radio. Takze pokud nekdo muzete nabidnout budu velmi rad.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4112
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od dali »

Tak gratuluju k aspoň dílčímu úspěchu! Jsem rád, že když neni R tak je aspoň stav. Jakou má auto barvu, výbavu a barvu interiéru?

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od Jirrka »

Vybava odpovida roku 1994. Dva airbagy a jinak asi vse krome kozenejch sedacek v elektrice. Musim to zitra prohlidnout. Stav je opravdu super tak me napada, ze bych mohl ty kozeny sedacky v elektrice nekde sehnat z nejaky bouracky apod. Sli by tam i z novejsich modelu? S70, V70? Zacinam z toho mit radost. Zklamani bylo velky, ale to auto je v tak suprovym stavu, ze to co chybi nejak dodelam, aby bylo k obrazu memu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1866
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od LukášM »

Gratuluji k pěknému autu. Jirrko prď na erko, stejně je to jen písmenko pro pocit, no a dobrý stav je přeci rozhodující ;-) Nahoď fotky ať se můžem kochat :!:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

DejFe Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 284
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 AWD
Bydliště: Brno

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od DejFe »

Mno a dovezli ji na konec z Italie nebo z Německa ?? Pač podle Kw je to 2,4 a to se mi na taliany moc nezda ...
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od Jirrka »

je to Ital jak vysitej. T-5 se 155 kW se dodavali jen do Italie 8)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Sibr Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od Sibr »

Jirrko gratulacéé ;-) A vem za to s těma fotkama :lol: Cena je tajemství? Nebo se podělíš o info pro jiné zájemce ;-)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od Jirrka »

Cena odpovida stavu. Zadna vyhodna koupe. Lehce pod 95 tis. ale jeste me to bude neco stat. Plechace, zimni pneu, pred chvilkou jsem zjistil, ze baterku, protoze tam narvali jen nejakou malou, aby to nastartovali. Dohnani ovladace na dalkove ovladani nebo zprovozneni DO jeste jsem se nezorientoval proc to neotvira kdyz zmacknu tlacitko na klicku. Chybí tam origo radio a okamzite vymenit olej. Az se budou menit brzdovy desticky tak bude treba i predni kotouce. Zadni jsou novy. Jinak to auto vypada opravdu super, Žádný škrabanec, nalepený štítky s provedenýma výměnama rozvodů a oleje, dokonce uctenky posledních dvou koupí pneumatik. Interier az na ruzek sedadla ridice absolutne neopotrebovany. Hodili by se mi origo koberecky - nejsou. Tesim se az budu moct vyzkouset jak řehtá 210 koníků co roztahujou silou 300 Nm:lol: Porad premyslim jestli nebylo lepsi vzit tu z Prahy za 100 tis., ale asi je to vyjde na stejno. Co ma navic navýbave o to má víc na tachometru. Rozdíl je 100 tis. km. To ja najezdím za 5 let. A 155 kW talianska T5tka by mela byt uspornejsi. Doufam, že se nezacnou projevovat chyby az zacnu jezdit. Jo a je to Berlina nevim co to je, ale typuju to na oznaceni barevne varianty. Zitra zkusim nejaky fotky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4112
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od dali »

Berlina znamená sedan :)

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4112
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od dali »

DejFe píše:Mno a dovezli ji na konec z Italie nebo z Německa ?? Pač podle Kw je to 2,4 a to se mi na taliany moc nezda ...
která 2,4 má nebo měla 155Kw?

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od Jirrka »

dali píše:Berlina znamená sedan :)
:D

Nj. Moje znalost italstiny je nulova. Nicmene jestli to zitra klapne tak bude na prodej.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Pavel V
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 153
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od Pavel V »

Aha jsem v obraze a máš nějaké foto??? Šup sem stím.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od Jirrka »

Fotky az zitra odpoledne. Teda spis navecer. Procti co jsem o tom aute psal at jsi v obraze vic. Ja s nim zatim nejezdil, ale vse se jevi jako OK. Bylo dovezeno v pátek z itálie jako znouzecnost, kdyz mi nekdo pred nosem vyfouknul T-5R v kombajnu. Shledane vady - je nefunkcní dalkové ovladaní, chybející spravný typ baterky a originální autoradio. Projdi si debatu o spotrebe a zjistis, ze s timhle italskym motorem se da jezdit vcelku bez problemů pod 10 litru a je to sakra vykonne. Výrobcem udávaná kombinovaná spotřeba je 8,2 l/100km pri konstantni rychlosti 120 km/h.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

DejFe Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 284
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 AWD
Bydliště: Brno

Nový majitel 850 T-5 155kW

Příspěvek od DejFe »

dali píše:
DejFe píše:Mno a dovezli ji na konec z Italie nebo z Německa ?? Pač podle Kw je to 2,4 a to se mi na taliany moc nezda ...
která 2,4 má nebo měla 155Kw?

No a ja měl za to že ta talianska ma kolem 140 :) (on to teda neni az tak rozdil :D ale zmatlo :D )
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé