Dilema
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Dilema
Mám velký dilema:-( Mám chvíli s70 T5. Všecko super, ale prostě se mi líbí víc 850..... Samozřejmě bych chtěl zase T5 manual:-) Co si o tom myslíte? Podle mě jsou to vlastně stejný auta s jiným designem.... Pletu se ??
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Dilema
Nepletešklopy píše:Mám velký dilema:-( Mám chvíli s70 T5. Všecko super, ale prostě se mi líbí víc 850..... Samozřejmě bych chtěl zase T5 manual:-) Co si o tom myslíte? Podle mě jsou to vlastně stejný auta s jiným designem.... Pletu se ??


_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
Dilema
jj. V jeden okamzik se mi libili zakulaceny tvar S70tky, ale nejak rychle se mi okoukal a to jsem to auto ani nemel. 850tak se mi neokoukala a to na nekoukam na netu intenzivne uz 3 mesice. Krasna T5tka je u Autohase. Ja s nima byl domluvenej na 100 tis. Nakonec jsem si to rozmyslel a resim dovoz z Italie.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Dilema
850 T5 ma o 15 koni min.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 377
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
Dilema
Jak vidíš v podpisu, tak volvo zatím nemám a nemám do toho asi co kecat, ale napadá mě řešení. Zajeď si na nějakej volvosraz, postav 850 vedle 70-tky. Pořádně si je obejdi z venku, do obou si sedni, pořádně se rozkoukej, atd atd,.... a jestli budeš mít stále pocit, že se ti 850 líbí víc, tak asi není co řešit! Aby se ti za chvíli nestalo, že se ti 850 líbí z venku a 70tka zase zevnitř... tomu bych pak říkal dilema 

_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Dilema
Tak si je vyměníme. Mi teď nejde centrál. 

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Dilema
Ty ani nevíš, že jsem tím červeňákem jel:-)
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Dilema
Tak vidíš a vod tý doby už je jenom lepčejší. Nový tlumiče, kotouče, pitchovinky a tak. Všecko origo servis. Jediný neorigo je tam teď baterka a proto to j*be.
Ale je fakt že je to líná mrcha.Vo tom nic.

Ale je fakt že je to líná mrcha.Vo tom nic.

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
Dilema
Ze vnitr je dle mne trosku hezci 70tka. Ale tak jak jsi to napsal se to nezjisti. Na prvni pohled je hezci 70tka pac je modernejsi, ale po case zjistis, ze se z ni vytraci takova ta Volvacka duse, kterou ma jeste 850 a to uz je to predokolkamates píše:Jak vidíš v podpisu, tak volvo zatím nemám a nemám do toho asi co kecat, ale napadá mě řešení. Zajeď si na nějakej volvosraz, postav 850 vedle 70-tky. Pořádně si je obejdi z venku, do obou si sedni, pořádně se rozkoukej, atd atd,.... a jestli budeš mít stále pocit, že se ti 850 líbí víc, tak asi není co řešit! Aby se ti za chvíli nestalo, že se ti 850 líbí z venku a 70tka zase zevnitř... tomu bych pak říkal dilema


_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Dilema
Jenže Drewide. Prostě nejde centrál takže máš poloauto 

_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Dilema
Zejtra už doufám půjde. Dneska jsem to dal do servisu. Ale nebyl tam původní majitel, jen nějací dva arbeitníci f montérkách.Ty jejich xichty mi připoměly xichty těch kktů co mi zbastlovali sršně. Esli tam něco pokakají bude budějovický masakr kleštěma a letlampou.Mám ve skladu oboje. 

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
Dilema



_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé