
antituning 850 AWD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
antituning 850 AWD
Tak nám začalo sněžit a né,že by ve sněhu jezdilo blbě,ale uvítal bych větší světlou výšku... Větší kola se tam moc nevejdou,tak by bylo nejlepší to nějak řešit delšimi pružinami a nebo tlumiči.. ale má to nivomaty,tak tam nějak nevím,kde začit
) A ještě jeden dotaz,čím se liší 142kw verze s nízkotlakým turbem od T5R s turbem normálním? Zdá se mi to od pohledu dost stejné,kdyby se to lišilo jen turbem a softwarem řídící jednotky,asi bych byl pro těch 300k,co tady má pampeliška... v kombinaci se 4x4 už bych nikdy nepořebuoval jiné auto:-)

_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
antituning 850 AWD
Mno tak hlavně T5R je jako T5 2.3 (B5234 Tx) a hlavně 300koní neni seriový výkon ale už po úpravě řídící jednotky atp.
Serie je nějakých 240 a to u tebe úpravou řídící jednotky nebude problém.
No a když budeš chtít pokračovat tak dej nový turbo s intercoolerem a svody se zbytkem, sání, vačky, spojku, převodovku atd. atd.
A s tim podvozkem nevim jedině pokud to jde tak tam nabastlit díly z XC I
No a to by si měl potom unikát 1. třídy
jo jen nevim co by na ten brutální výkon řikal kardan atd.
Serie je nějakých 240 a to u tebe úpravou řídící jednotky nebude problém.
No a když budeš chtít pokračovat tak dej nový turbo s intercoolerem a svody se zbytkem, sání, vačky, spojku, převodovku atd. atd.

A s tim podvozkem nevim jedině pokud to jde tak tam nabastlit díly z XC I
No a to by si měl potom unikát 1. třídy

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 2185
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
antituning 850 AWD
No konečně se začalo mluvit o AWD, po včerejším výjezdu z chaty se 480 jsem pochopil, že to auto je na silnice
Ne vážně, protiprokluz běžel bez přestávky, stejně to hrabalo i když jsem nechtěl, ale vyjel jsem a na silnici jsem dokonce předjížděl hrabající Mercedesy a Peugeoty 406
Co vše je jiného na 850 AWD oproti klasické 850? Jaké jsou jízdní vlastnosti AWD co se týče trakce, znám akorát Subaru a Octavii 4*4 (je to podobné, ta Octavia?)
Co je jiného na XC70 oproti (V70 AWD) , má vyší světlou výšku, výkon 142kw.....?
Jsou nějaké známé problémy se 4*4 od Volva?


Co vše je jiného na 850 AWD oproti klasické 850? Jaké jsou jízdní vlastnosti AWD co se týče trakce, znám akorát Subaru a Octavii 4*4 (je to podobné, ta Octavia?)
Co je jiného na XC70 oproti (V70 AWD) , má vyší světlou výšku, výkon 142kw.....?
Jsou nějaké známé problémy se 4*4 od Volva?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
antituning 850 AWD
No,jiného je to,že to má zadní náhon připojitelný přes haldex (jako oktávka 4x4)
Já už pár 4kolek měl a na subaru nebo BMW X to nemá,protože víc víkonu je pořád na předku,takže když si chce člověk užít driftování nejde jen přidat v zatáčce plyn, protože se nejdřiv roztočí a utrhne předek,pak se rozjede zadek a ten to tlačí rovně ven,ale dá se to oblafnout přidáním,když jede auto ještě rovně,pak už to vletí do zatáčky pěkdě jako správná 4kolka a je s tím ta správná sranda 
Jinak já ho koupil v létě a od té doby vyměnil tekoucí vodní pumpu,trochu z něj teče olej z motoru,jinak to funguje bezproblémů. Kupoval jsem ho na blbnutí v zimě,takže mám naprosto předpisové gumy 185/70/15 s hroty a s tím to snad vyleze i na strom.. Dokud to neleží na břiše,tak se to nezastaví,na sněho to skoro nehrabe,takže jsem postoupil o level dál a sranda byla až na zasněžené rozbahněné louce, 15 cm bláta od těžby dřeva byl teprv ten správný terén
Jelikož se mi 850 fakt líbí,chtěl bych jí trochu vylepšit a myslím,auto o 4-5cm výš by se mi líbilo 


Jinak já ho koupil v létě a od té doby vyměnil tekoucí vodní pumpu,trochu z něj teče olej z motoru,jinak to funguje bezproblémů. Kupoval jsem ho na blbnutí v zimě,takže mám naprosto předpisové gumy 185/70/15 s hroty a s tím to snad vyleze i na strom.. Dokud to neleží na břiše,tak se to nezastaví,na sněho to skoro nehrabe,takže jsem postoupil o level dál a sranda byla až na zasněžené rozbahněné louce, 15 cm bláta od těžby dřeva byl teprv ten správný terén


_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 2185
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
antituning 850 AWD
Díky za info. Jo 850 kombi AWD je asi nejlepší volba, jen jich je zatraceně málo. XC70 je vyší, ale designově už to není ono :? Potřebuji abych mohl hlavně v zimě na chatu, takže klasické dvoukolky mě již nezajímají, škoda být 940 čtyřkolka. tak jí beru všema deseti
Není-li to tajemstvím na kolik tě AWD vyšlo? Koukal jsem, že se pohybují okolo 5000 euro ve výborném stavu.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
antituning 850 AWD
To moje bylo fakt náhoda, mělo stát 5tis eur, je černé,má plnou výbavu,kůže,nivomaty,nezáv.topením s dálkou,mříž na psa,radio s cd i kazetou.. První majitel,nikdy nebourané a servisované jen ve Volvu Mnichov,komplet potvrzená serviska... Jeden zadní tlumič byl v háji,takže auto leželo na zemi a vzadu to tlouklo,pán si měl jít za 2 dny pro nové a spěchal na peníze,tak za 3tis jelo do Čech.... Za půl roku jsem vyměnil zadní tlumiče,vodní pumpu a opravil si podsvícení radia,jinak jezdí v pohodě (10tis km není moc,ale zatím jsem spokojen)
_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 2185
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
antituning 850 AWD
Tak to je to, co bych si představovalTKorab píše:To moje bylo fakt náhoda, mělo stát 5tis eur, je černé,má plnou výbavu,kůže,nivomaty,nezáv.topením s dálkou,mříž na psa,radio s cd i kazetou.. První majitel,nikdy nebourané a servisované jen ve Volvu Mnichov,komplet potvrzená serviska... Jeden zadní tlumič byl v háji,takže auto leželo na zemi a vzadu to tlouklo,pán si měl jít za 2 dny pro nové a spěchal na peníze,tak za 3tis jelo do Čech.... Za půl roku jsem vyměnil zadní tlumiče,vodní pumpu a opravil si podsvícení radia,jinak jezdí v pohodě (10tis km není moc,ale zatím jsem spokojen)




Jakou máš spotřebu?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
antituning 850 AWD
Mříž na psa se dá parádně přiklopit ke stropu a je z ní police na bordel a spotřeba?? Piánko dálnice tempomat 120.. 8,3 město 11... Kudla s pilou a bahna po kokot 35
mám tam od tý doby co to mam dlouhodobou 11,0,ale čekám,že to za zimu trochu povyleze 


_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
antituning 850 AWD
K vykonu. Jeste byla verze 850R s AWD a ta mela myslim 195 kW. Stoje u Haseho, ma najeto 288 tis. km a stoji 200tis. Pozna se podle dvou vyfuku vzadu. Kdyztak me opravte
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
antituning 850 AWD
kde? na strance ji nemaji a nikdy jsem o nicem takovem neslysel.
850 R byli pouze predokolky - 250 HP.
S70R a V70R byli delane s i bez AWD a v nekolika vykonovych variantech podle roku vyorby, pricemz nejsilnejsi mela 265 HP
850 R byli pouze predokolky - 250 HP.
S70R a V70R byli delane s i bez AWD a v nekolika vykonovych variantech podle roku vyorby, pricemz nejsilnejsi mela 265 HP
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
antituning 850 AWD
tak to jsem si asi spletl s tou V70.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
antituning 850 AWD
presne tak,je na tipcarsu,modrá v70 265k a awd...... podle fotek pod kapotou a to i z mobile,kde je jich víc vypadaj ty motory uplně stejne.proto me zajimalo,cim se to lisi, turbo mam,intc... v davnejch dobách jsem predelaval vw tdi z 65kw na 111kw,dalo se turbo,intercooler,vstřiky.novej soft do čerpadla a ridici jednotky a bylo to,tak me napadlo,jestli by to tady neslo podobne a pak to teprv čipnout,aby se tech 1,7t trochu odlepovalo 

_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
antituning 850 AWD
lisi se hlavne pouzitym turbem a plnicim tlakem.
Nevim jestli je shodne turbo pri 2,5T (tvoje) a T5 - ale urcite ma jinak nastavenej plnici tlak. Ty mas nizkotlakovou variantu. Myslim,z e by melo byt vcelku snadno mozne ti tlak zvysit na uroven T5ky a mit z ni T5 AWD - otazka je, jestli je motor (2,5 na rozdil od 2,3, ktera je standardem pro T5ky) na to konstrukcne staveny a jestli vydrzi.. To same pro kardan etc.
Mezi T5 a R je hodne rozdilu a v samotnych Rkach je jich este vic - nasel jsem to hezky shrnute na jednom anglickem foru - dam to sem, ale jen v anglictine, nechce se mi to prekladat:
R:
Info you might find useful regarding your R research:
There were 3 phases of R-AWD produced between 1997 and 2000:-
Phase 1 :- were produced in 1997 and 1998 (P - S reg)and were available with either the B5234T-4 (2319cc) engine (18T turbo 250bhp/350nm)and 5-speed manual gearbox or the B5234T-6 engine (16T turbo 240bhp/310nm) and 4-speed 3 mode automatic gearbox. Both engines used the Motronic 4.4 engine management system. (0-60 7.3/8.1, 152/143mph)
Phase 2 :- were produced in early 1999 (S - T reg) and were only available with the B5234T-8 (2319cc) engine (18T turbo 250bhp/310nm) and 4-speed adaptive automatic gearbox. These cars use the ME7 engine management system with fly by wire throttle and variable exhaust camshaft. (0-60 7.8 143mph)
Phase 3 :- were produced in late 1999 and early 2000 (V - W reg) and were only available with the B5244RT (2435cc) engine (19T turbo 265bhp/350nm) and 5-speed adaptive automatic gearbox. Engine used stronger internal components. These also use the ME7 engine management system as with the phase 2 cars. These cars were fitted with twin tail pipes and vented disc's all-round. The seats had a "whips" system fitted and larger side airbags. (0-60 7.3 152mph)
Trim and spec levels remained virtually un-changed through out the 3 phases. Trim was Leather and Alcantara in either Beige or Grey with aluminium effect trim on the dash and console (dark wood was an option). On phase 1 cars the steering wheel was also leather/alcantara, but phase 2 and 3 had a thicker rimmed leather only wheel. Phase II and III had blue engine covers. Phase 3 cars had the option of contrasting grey/beige trim. These cars were virtually "fully-loaded" with very few options available (mainly pro-logic, 6 cd changer, sat-nav) as they cost £37,000 when new.
All phases were available with either 16" or 17" wheels in either silver or anthracite finish with temp spare wheel. 17" Wheels were £100 more expensive.
The colours available were I think as follows :-
Phase 1 :- Saffron, Black Stone, Nautic Blue, Silver, Regency Red?
Phase 2 :- Laser Blue, Black Stone, Nautic Blue, Silver, Cassis, Classic Red, Dark Olive
Phase 3 :- as per phase 2
Prosim vsimnete si, ze posledni S/V70 R prvni generace meli objem motoru shodnej s klasickym 2,5 litrem z 850 (resp. 2,4 litrem z S70) - 2435 ccm... Tusiz meli preplnovanej 2,5 litr a ne 2,3 litr - z toho pak tech 265 koni.
Nevim jestli je shodne turbo pri 2,5T (tvoje) a T5 - ale urcite ma jinak nastavenej plnici tlak. Ty mas nizkotlakovou variantu. Myslim,z e by melo byt vcelku snadno mozne ti tlak zvysit na uroven T5ky a mit z ni T5 AWD - otazka je, jestli je motor (2,5 na rozdil od 2,3, ktera je standardem pro T5ky) na to konstrukcne staveny a jestli vydrzi.. To same pro kardan etc.
Mezi T5 a R je hodne rozdilu a v samotnych Rkach je jich este vic - nasel jsem to hezky shrnute na jednom anglickem foru - dam to sem, ale jen v anglictine, nechce se mi to prekladat:
R:
Info you might find useful regarding your R research:
There were 3 phases of R-AWD produced between 1997 and 2000:-
Phase 1 :- were produced in 1997 and 1998 (P - S reg)and were available with either the B5234T-4 (2319cc) engine (18T turbo 250bhp/350nm)and 5-speed manual gearbox or the B5234T-6 engine (16T turbo 240bhp/310nm) and 4-speed 3 mode automatic gearbox. Both engines used the Motronic 4.4 engine management system. (0-60 7.3/8.1, 152/143mph)
Phase 2 :- were produced in early 1999 (S - T reg) and were only available with the B5234T-8 (2319cc) engine (18T turbo 250bhp/310nm) and 4-speed adaptive automatic gearbox. These cars use the ME7 engine management system with fly by wire throttle and variable exhaust camshaft. (0-60 7.8 143mph)
Phase 3 :- were produced in late 1999 and early 2000 (V - W reg) and were only available with the B5244RT (2435cc) engine (19T turbo 265bhp/350nm) and 5-speed adaptive automatic gearbox. Engine used stronger internal components. These also use the ME7 engine management system as with the phase 2 cars. These cars were fitted with twin tail pipes and vented disc's all-round. The seats had a "whips" system fitted and larger side airbags. (0-60 7.3 152mph)
Trim and spec levels remained virtually un-changed through out the 3 phases. Trim was Leather and Alcantara in either Beige or Grey with aluminium effect trim on the dash and console (dark wood was an option). On phase 1 cars the steering wheel was also leather/alcantara, but phase 2 and 3 had a thicker rimmed leather only wheel. Phase II and III had blue engine covers. Phase 3 cars had the option of contrasting grey/beige trim. These cars were virtually "fully-loaded" with very few options available (mainly pro-logic, 6 cd changer, sat-nav) as they cost £37,000 when new.
All phases were available with either 16" or 17" wheels in either silver or anthracite finish with temp spare wheel. 17" Wheels were £100 more expensive.
The colours available were I think as follows :-
Phase 1 :- Saffron, Black Stone, Nautic Blue, Silver, Regency Red?
Phase 2 :- Laser Blue, Black Stone, Nautic Blue, Silver, Cassis, Classic Red, Dark Olive
Phase 3 :- as per phase 2
Prosim vsimnete si, ze posledni S/V70 R prvni generace meli objem motoru shodnej s klasickym 2,5 litrem z 850 (resp. 2,4 litrem z S70) - 2435 ccm... Tusiz meli preplnovanej 2,5 litr a ne 2,3 litr - z toho pak tech 265 koni.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
antituning 850 AWD
No to jsou ty správný info!!!
Takže to pořešíme výměnou turba a podíváme se na řídící jednotku, na ebayi se prodávají jednotky na R s různými výkony (až 340k) což bude určitě laborování s dávkou paliva a tlakem turba,no a kdyby to motor nevydržel,rozprodám vam zbytek na díly. Každopádně dokud je sníh,nebudu se v tom vrtat,ať mám čím jezdit,až sleze sníh,vrátím se zpět k silné zadokolce a proběhne rozborka toho tanku 


_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 2185
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
antituning 850 AWD
Ta by se mi líbila, ale bohužel bude dost nízká a to bych brzy utrhl nárazník nebo se zahrabal. Myslím, že ani výkon bych nevyužilJirrka píše:tak to jsem si asi spletl s tou V70.


K V70 XC, jaké barvy ta auta měla? Vždy jsem viděl snad jen tu tmavou zelenou metlu.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
antituning 850 AWD
Ja bych si hlavne zjistil ten motor. Moc se mi nezda, že by snesl zvýseni výkonu o 40 kW. To samé další součásti. chtělo by to projet katalog nebo se zkusit vyptat ve Volvu, aby řekli jestli do toho jdou stejny díly. A stejne si nemuzes byt jistej. Dimenzování součástí je alchymie. Máme zámek kde se třeba použila jenom jiná povrchovka, aby vyšel pevnostně. Na to, že něco sedí rozměrově se hrat nemůže. Stačí maličko jiný složení materiálu a má jiný pevnostní charakteristiky a to z zadnyho katalogu nezjistíš. To se pozná jen z výrobního výkresu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,