


Co v tom je za motor nevím, ale podle mě ten Drewidův dýzl z formule 1

Ty voe, tolerancia na cestach na prvom miestedali píše:![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=D9Jb5GjvEa4&NR=1
Co v tom je za motor nevím, ale podle mě ten Drewidův dýzl z formule 1
Tolerantní byl dost, dyť tej placatej chcíplině dal 2krát šanci ukázat co v ní jelakio píše:Ty voe, tolerancia na cestach na prvom miestedali píše:![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=D9Jb5GjvEa4&NR=1
Co v tom je za motor nevím, ale podle mě ten Drewidův dýzl z formule 1![]()
Opatrnost obcana jazdiacim s oranzovou plackou bola sposobena zrejme sokom a naslednym nedokrvenim patricnych organovdali píše: Tolerantní byl dost, dyť tej placatej chcíplině dal 2krát šanci ukázat co v ní je
Jakýpak nedostatky? Měl nadčasový adaptivní řízení s odlehčeným prekuzorem nárazu a vibračním indikátorem rychlosti.dali píše:Když uvážím drobný nedostatky v geometrii, který Sršeň měl, musí za tím sedět nejmíň stíhací pilot, aby to v týhle rychlosti udržel v jednom pruhu
Řekl bych, že řidič toho Gallarda si asi večer dával obklady.....dali píše:V jiným klipu S40 vs M5 jsem se dočet, že ta S40 má 425 koní, takže to fakt nebude o opatrnosti řidiče Gallarda, ale prostě na to fakt neměl. Když se navíc koukneš na ručičku tachometru zaseklou do dorazu...
A co teprve kdyby mu to natřel hedberg se sedmikilem.Lachtan píše:Řekl bych, že řidič toho Gallarda si asi večer dával obklady.....dali píše:V jiným klipu S40 vs M5 jsem se dočet, že ta S40 má 425 koní, takže to fakt nebude o opatrnosti řidiče Gallarda, ale prostě na to fakt neměl. Když se navíc koukneš na ručičku tachometru zaseklou do dorazu...
Tak by se šel hned soudit s Lamborghiny, co si to na základě jejich klamavé reklamy koupil za líný verk a s tím související utrpenou psychyckou újmu a dlužno podotknout, že by měl asi reálnou šanci na úspěchmartinopel píše:A co teprve kdyby mu to natřel hedberg se sedmikilem.![]()
![]()
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé