Páni volvisti poraďte!Mám problém s ubýváním vody,přestože vizuelně únik není nikde vidět.
Protože je únik poměrně malý a trochu mi tlakuje chlad.okruh,myslím si,že bude prasklá hlava.
Je možná záměna B28 s B280 nebo jiný typ?
Záměna hlav motoru B28-?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Čerčany
Záměna hlav motoru B28-?
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Záměna hlav motoru B28-?
Myslím, že by v tom neměl být nějaký zásadní problém, ale 100% to nevím.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Čerčany
Záměna hlav motoru B28-?
Já si to myslím taky.B280 má dle Haynese jiné průměry ventilů ale jinak je snad montážně stejná.Má jiné sací potrubí protože má LH-Jetronic vstřikování a protože ten můj K-Jetronic dost zlobí,přemýšlím,jest-li to nemám povyměňovat celé včetně elektriky.Bude to ale asi pěknej záhul.jarek.krizan píše:Myslím, že by v tom neměl být nějaký zásadní problém, ale 100% to nevím.
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé