Vstřikovací čerpadlo

Pro sedmy a devítky

Moderátor: wickey

This topic is 7 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 02 úno 2008 20:57
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od trapiz »

no tedka to je naprosto těsný motor se sklidniluz my pride ze jde dobře ale přide my ze jeste neni dostelované ,když sem jel na 3 do kopce a mel sem plin na podlaze tak sem musel podradit jinak by to zdechlo ,vytočil se m2 na 3 tisice dal za 3 a otačky šli dolu . zda se my z plin nejde na plno je cca 10cm pod ostatnímy pedali
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 02 úno 2008 20:57
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od trapiz »

no tak sem neska skusil ten šroubek na šroubovak a 13 ku matku a zvišili se me jen otačky na volnoběh ,a k tomu sem vypadal jako totalní blbec před tátou , poradte.. nevim co s tim drži se me furt černej mrak a spotřeba furt 10 l
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 02 úno 2008 20:57
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od trapiz »

tak tady mate čerpadlo a ukažte my někdo kde se ta dávka davá dolu at furt neotravuju a nehadrkujeme se dík
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 02 úno 2008 20:57
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od trapiz »

tak kouřivost není čerpadlem ale není komprese.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Sergej »

trapiz píše:tak kouřivost není čerpadlem ale není komprese.
Ako je to mozne ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 02 úno 2008 20:57
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od trapiz »

tak že sem neska měříl kompresi a je zazrak že to ubec chytne , 1 válec -9 , 2 válec- 8,3 válec -10,4válec -11,5válec-7, a 6 válec 9 .na to že tam má bejt minimum 24 je to fakt horší než benzín
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5125
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Ondra. »

tak to je naprosta tragedie to i moje libovka byla lepsi. Vzdyt si delal go ne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Sergej »

trapiz píše:tak že sem neska měříl kompresi a je zazrak že to ubec chytne , 1 válec -9 , 2 válec- 8,3 válec -10,4válec -11,5válec-7, a 6 válec 9 .na to že tam má bejt minimum 24 je to fakt horší než benzín
Casovanie mas nadstavene dobre ? Ak si robil GO, nie je dost dobre predstavitelne ze po kratkej dobe vsetky valce spadnu na tretinu. Neunikal ti pri merani tlak ? Mal si dostatocne otacky startera ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 02 úno 2008 20:57
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od trapiz »

no celkovou vyměnu sem nedělal jen sem vyměnil vstřiky a zavičky těsnení olej a filtry ,ale nezměřil si tlaky(což je základ) az co me kamarát automechanik rek ze to je katastrofa a když je ted tam tak hezky tak at si to přeměřim , tak ted nevim jestli davat nový kroužky a tsení a nebo jinej motor..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5125
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Ondra. »

trapiz píše:no celkovou vyměnu sem nedělal jen sem vyměnil vstřiky a zavičky těsnení olej a filtry ,ale nezměřil si tlaky(což je základ) az co me kamarát automechanik rek ze to je katastrofa a když je ted tam tak hezky tak at si to přeměřim , tak ted nevim jestli davat nový kroužky a tsení a nebo jinej motor..
moc bych nevěřil že seženeš lepší motor, radši bych nechal udělat ten tvůj, krabice na diesely umírají
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

selap
Offline
Příspěvky: 1673
Registrován: 25 říj 2006 18:54
Bydliště: Brno

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od selap »

Tyhle motory žerou písty,dej nový písty a kroužky a mělo by to být ok,pokud tedy válce jsou v poho,což by měly.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 02 úno 2008 20:57
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od trapiz »

no propočítám to v pondělí s mechanikem co by vyslo nejlevnejc a bylo to v pohodě.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 03 čer 2007 20:58
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Bydliště: Bratislava

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od _Iggy_ »

krn1 píše:Předvstřik se dá zhruba nastavit poslechem,ale je to těžko, motor nesmí moc mlátit , ale musí mít správný dieslový zvuk,klidně trochu ostřejší :) , pokud nemá tak to nepojede.To je když je předvstřik malý. Musí to být akorád, aby to dobře startovalo, aby to mělo dobrý tah, správný dieslový zvuk( musí to být hlučnější ,ale ne moc!!) a nesmí to kouřit , např bíle.
nadviazem a prosim o radu: po vymene motora spolu s cerpadlom mam problem, ze netaha. za studena aj za tepla startuje trochu tazko (ako keby padala nafta, s tym, ze za studena je to horsie) a ked chyti, tak dost dymi (modro-biely dym). ked sa motor ohreje, na volnobeh uz nedymi, avsak netaha. prejavuje sa to tak, ze auto je lenive a ked mu dupnem viac plynu, tak namiesto zrychlenia pocujem zpredu taky sykotavy/suchotavy pravidelny zvuk. objavuje sa zasadne len pri pridavani plynu za jazdy a je tym intenzivnejsi, cim viac pridam + auto zacne znovu dymit ako po starte, subezne s tym zvukom a s pridavanim plynu. s lahkou nohou na plyne ide jazdit takmer bez dymu, avsak len za predpokladu, ze nepotrebujem moc zrychlovat.

je to predvstrek? motor ma inak velmi pekny zvuk a pravidelny chod, takmer na nerozoznanie od mojho stareho.
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm

GDPR_user

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od GDPR_user »

_Iggy_ píše:
krn1 píše:Předvstřik se dá zhruba nastavit poslechem,ale je to těžko, motor nesmí moc mlátit , ale musí mít správný dieslový zvuk,klidně trochu ostřejší :) , pokud nemá tak to nepojede.To je když je předvstřik malý. Musí to být akorád, aby to dobře startovalo, aby to mělo dobrý tah, správný dieslový zvuk( musí to být hlučnější ,ale ne moc!!) a nesmí to kouřit , např bíle.
nadviazem a prosim o radu: po vymene motora spolu s cerpadlom mam problem, ze netaha. za studena aj za tepla startuje trochu tazko (ako keby padala nafta, s tym, ze za studena je to horsie) a ked chyti, tak dost dymi (modro-biely dym). ked sa motor ohreje, na volnobeh uz nedymi, avsak netaha. prejavuje sa to tak, ze auto je lenive a ked mu dupnem viac plynu, tak namiesto zrychlenia pocujem zpredu taky sykotavy/suchotavy pravidelny zvuk. objavuje sa zasadne len pri pridavani plynu za jazdy a je tym intenzivnejsi, cim viac pridam + auto zacne znovu dymit ako po starte, subezne s tym zvukom a s pridavanim plynu. s lahkou nohou na plyne ide jazdit takmer bez dymu, avsak len za predpokladu, ze nepotrebujem moc zrychlovat.

je to predvstrek? motor ma inak velmi pekny zvuk a pravidelny chod, takmer na nerozoznanie od mojho stareho.
Dělal jsi i rozvody?Pravděpodobně předvstřik.

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 03 čer 2007 20:58
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Bydliště: Bratislava

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od _Iggy_ »

jj, rozvody su uplne nove, takze predvstrek. vaham, komu to zverit, neviem o nikom so 100% referenciami tu na okoli...
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 03 čer 2007 20:58
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Bydliště: Bratislava

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od _Iggy_ »

nahodil som do auta druhe cerpadlo a jak startovalo dlho, tak teraz nestartuje vobec :cry:

motor som nastavil na TDC podla zotrvacniku, cerpadlo som si zachytil samodomo pinom na znacky, ale ked som vybral to stare, tak znacky boli pretocene takmer o 180 stupnov. riskol som to, a vsadil na tie znacky a ocividne to nebolo spravne riesenie.

neviete nahodou, ci sa zotrvacnik da namontovat aj opacne - tak, ze by ta "0" na nom neoznacovala na znackach TDC?

neviem, co s tym dalej a skusat hladat spravnu poziciu zub po zube na zadnom kole vacky, sa mi ozaj nechce. nemate nejake tipy?
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 03 čer 2007 20:58
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Bydliště: Bratislava

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od _Iggy_ »

krn1 píše:Když chceš předvstřik přidat, tak musíš natočit čerpadlo protisměru otáčení motoru, takže vrchem čerpadla do leva (k hlavě), když ubrat tak naopak po směru otáčení. Předvstřik se dá zhruba nastavit poslechem,ale je to těžko, motor nesmí moc mlátit , ale musí mít správný dieslový zvuk,klidně trochu ostřejší :) , pokud nemá tak to nepojede.To je když je předvstřik malý. Musí to být akorád, aby to dobře startovalo, aby to mělo dobrý tah, správný dieslový zvuk( musí to být hlučnější ,ale ne moc!!) a nesmí to kouřit , např bíle.
o 4 prispevky vyssie popisujem moju situaciu, ktoru som trochu uz vylepsil, vo fore pre dvojky popisujem ako. Cez vikend to chcem uz dotiahnut do konca, takze otazky:
1. ubrat predvstrek (vrch cerpadla od hlavy) znamena, ze davku paliva do valca oneskorim a naopak?
2. pohyb otacanim cerpadla by mal teoreticky zodpovedat posunu remena o MENEJ ako 1 zub?
3. pokial predvstrek oneskorim prilis, motor vobec nenaskoci (alebo motor dokaze vzdy ist aj pri posune remena o +/- 1 zub)?
4. pokial platia vsetky predosle body, plati, ze IDEALNY predvstrek je tesne pred momentom, kedy motor nenaskoci, alebo je to este o nieco SKOR?
5. prilis velky predvstrek sa prejavuje hlucnym motorom a ciernym dymom?
6. prilis maly predvstrek sa prejavuje dlhym startovanim a bielym dymom pri pridani plynu?

ocisloval som otazky, nech sa vam lahsie odpoveda a nech sa aj ja z odpovedi dobre zorientujem, za odpovede (dufam, ze ich bude) vopred velmi pekne dakujem! :Rose:
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Sergej »

_Iggy_ píše: o 4 prispevky vyssie popisujem moju situaciu, ktoru som trochu uz vylepsil, vo fore pre dvojky popisujem ako. Cez vikend to chcem uz dotiahnut do konca, takze otazky:
1. ubrat predvstrek (vrch cerpadla od hlavy) znamena, ze davku paliva do valca oneskorim a naopak?
Ano, oneskorenie davky paliva
2. pohyb otacanim cerpadla by mal teoreticky zodpovedat posunu remena o MENEJ ako 1 zub?
3. pokial predvstrek oneskorim prilis, motor vobec nenaskoci (alebo motor dokaze vzdy ist aj pri posune remena o +/- 1 zub)?
myslim ze naskoci
4. pokial platia vsetky predosle body, plati, ze IDEALNY predvstrek je tesne pred momentom, kedy motor nenaskoci, alebo je to este o nieco SKOR?
Idealny predvstrek sa nadstavuje analyzatorom vyfukovych plynov ;-)
5. prilis velky predvstrek sa prejavuje hlucnym motorom a ciernym dymom?
Mlatenie v motore ano, cierny dym moze byt. Ten je vsak aj pri velkych davkach paliva
6. prilis maly predvstrek sa prejavuje dlhym startovanim a bielym dymom pri pridani plynu?
Ano, ak sa nafta nestihne dokonale spalit, odchadza do vyfuku, kde dohorieva

ocisloval som otazky, nech sa vam lahsie odpoveda a nech sa aj ja z odpovedi dobre zorientujem, za odpovede (dufam, ze ich bude) vopred velmi pekne dakujem! :Rose:
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 03 čer 2007 20:58
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Bydliště: Bratislava

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od _Iggy_ »

mam za sebou dalsiu seriu pokusov s nasledovnymi vysledkami:
1. pootocenie cerpadla od hlavy - ryska cerpadla na rysku drziaku cerpadla.
vysledok: motor mal chod, akoby chcel prikapat, nepekny zvuk, slaby tah.
2. pootocenie cerpadla k hlave - najviac ako to slo, rozdiel oproti ryskam cca 3mm
vysledok: lepsie, nez v pripade 1, motor ma vyrovnany chod, zvuk chrochtanie-bublanie
3. posunutie vacky pod remenom o 1 zub naspat oproti cerpadlu, teda proti smeru otacania motora
vysledok: evidentne ostry az klepotavy zvuk, motor ide subjektivne ovela rychlejsie za plynom
4. nasledne na bod 3 som zase znizil predvstrek otocenim cerpadla od hlavy do stavu ryska na rysku
vysledok: zvuk stale relativne ostry za studena, po zahriati motora rovnomerny a pokojnejsi, pridavanie plynu stale sprevadza ostry zvuk. zaroven sa mi zacalo zdat, akoby mal v nizkych otackach o chlp viac tendenciu prikapat.

prosim o potvrdenie/vyvratenie spravnosti tychto mojich zaverov:

ZAVER A: usudzujem, ze velmi ostry zvuk znamena, ze som sa dostal cca na najvyssi mozny predvstrek (bod 3) a dalej ho zvysovat uz nema zmysel ani pokusne
ZAVER B: usudzujem, ze v bode 1 som sa zase dostal na uroven najnizsieho mozneho predvstreku a dalsie znizenie uz by viedlo k nepojazdnosti auta.

zaroven nepisem, ci auto startuje lepsie/horsie, ani nespominam dymenie na bielo. napriek tomu, ze mi ide prave o zlikvidovanie tychto dvoch priznakov, musim skonstatovat, ze zmena vo vsetkych 4 pripadoch bola minimalna, mozno v bode 2 a 4 bolo pozorovatelne o nieco lepsie startovanie a menej dymu ako v bodoch 1 a 3, startovanie vsak nedokazem poriadne posudit, nakolko to sa da jedine rano po studenej noci (problem je vzdy len pri prvom starte, kazdy dalsi je lepsi). co sa dymu tyka, mam pocit, ze to stale dymi viac, nez sa slusi a patri - mam sa na to vyprdnut a posudzovat ciste podla toho, ci ma tah a s bielym dymom pri pridavani sa zmierit?

prekvapilo ma tiez, ze v ziadnom pripade moje auto nedokazem prinutit (ani zmenou predvstreku ani extremnym dupanim po plyne) k ciernemu dymeniu. to je, ci nie je dobre?
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm

GDPR_user

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od GDPR_user »

Jaký máš tlak na tryskách?

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Sergej »

_Iggy_ píše: prekvapilo ma tiez, ze v ziadnom pripade moje auto nedokazem prinutit (ani zmenou predvstreku ani extremnym dupanim po plyne) k ciernemu dymeniu. to je, ci nie je dobre?
Na to je tam ine stelovatko a to srob zakladnej davky paliva, vacsinou zaplombovany a isteny maticou na kluc c. 13.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 03 čer 2007 20:58
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Bydliště: Bratislava

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od _Iggy_ »

na chvilku som sa odmlcal - zbieral som motivaciu zase sa v tom hrabat...
martinopel píše:Jaký máš tlak na tryskách?
130,130,135,130,130,125
vymenil som ich teraz za moje stare, tie su vsetky 150 a veru stale neviem, ci pozorujem zmenu...

taktiez som zmeral tlaky: 29,25,29,29,29,30
co si myslim, ze je celkom ok az na ten 2. valec, ale auto musi naskocit aj keby ten jeden rovno vobec nesiel, si myslim...

skusil som tiez zase posunut predvstrek, ale startovanie stale dlho trva, cize uz naozaj bude musiet objednat ten budik.

na zaver este zhavenie - to som nemeral, ale ked uz som mal vonku trysky, tak som omylom nazhavil a vsetky som pekne videl svietit - da sa podla toho usudzovat, ze su OK?
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Sergej »

vymenil som ich teraz za moje stare, tie su vsetky 150 a veru stale neviem, ci pozorujem zmenu...

taktiez som zmeral tlaky: 29,25,29,29,29,30
co si myslim, ze je celkom ok az na ten 2. valec, ale auto musi naskocit aj keby ten jeden rovno vobec nesiel, si myslim...

skusil som tiez zase posunut predvstrek, ale startovanie stale dlho trva, cize uz naozaj bude musiet objednat ten budik.
Termoclanok funguje ?, Nema byt pri stelovani predvstreku zariadenie pre studeny start deaktivovane ?
na zaver este zhavenie - to som nemeral, ale ked uz som mal vonku trysky, tak som omylom nazhavil a vsetky som pekne videl svietit - da sa podla toho usudzovat, ze su OK?
ak vsetky zasvietili tak su OK
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 03 čer 2007 20:58
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Bydliště: Bratislava

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od _Iggy_ »

Sergej píše:Termoclanok funguje ?, Nema byt pri stelovani predvstreku zariadenie pre studeny start deaktivovane ?
sak si mi sam hovoril, ze ma, ale kedze nemam na to budik a idem od oka/ucha, tak je to uplne jedno, pretoze za 1 den mozem nastavovat len raz. potom, ked uz raz nastartujem, motor naskoci clanok/neclanok vzdy lepsie. by som musel medzi kazdym pokusom o start aspon hodinu cakat a to neni realne.

inak s odstupom casu musim povedat, ze starty uz nesu take zle, dokonca ich nesprevadza skoro ziadne dymenie (ani dnes rano a to tusim mrzlo), natocim tak na 5-7 krat.

zaujimave je, ze mam pocit, ze to viac dymi, ked sa to zahreje, nad cim ked rozmyslam tak ma napadaju dve veci.
- ten jeden netesny valec, ze po zahriati olej zredne a teda viac tesni ked je olej chladny a hustejsi
- termoclanok uz neposuva tolko, co ma a tak mam predvstrek nastaveny dobre pre studeny start, no pri teplom motore uz je zase trochu mimo

pripadne, ak neni ani jedno principialna hovadina, tak aj subeh... moze byti?
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 02 úno 2008 20:57
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od trapiz »

mam toakovej jeden technickej dotaz zajtra jedu s čerpadlem do bosch servisu a necham ho seřidit když budu dělat tu přestavbu na TIC tak mam dat i čerpadlo seřidit na 85KW/90 ted nevim kolik maji nebo ho nechat na 82?... a potom kolik maji tic tlak na vstřikách ja je mam seřizení na 160?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
This topic is 7 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900 - opravy“