Po nastartovani, resp. pri startu slyset krapet jinej zvuk, takovej plechovitejsi klepot, pak na volnobehu je citit v brzde i ve spojce vibrovani, ktere tam predtim nebylo. Pri zevnejsim pohledu na motor vse vypada OK, oleje je dostatek, zadna kontrolka nesviti.
Vykonove je nezmenene, zatah myslim stejnej na kazdej stupen. Od hranice 3500 otacek vys zacina byt slyset drncivej az klepotavej zvuk, kterej predtim taky nebyl, ale to muze byt i vyfuk..
Jinak vibrace po rozbehu slyset/citit neni - jen pri volnobehu..
Spotreba dle palubaku vzrostla - predtim byla dlouhodobe 11,5, ted najednou 12,2 a stoupa - pravdou je, ze jsem nuloval vcera, ale nad dvanact jsem mel malokdy predtim...
Jedina objektivni zmena, ktera nastala je v pocasi - ochladilo se.. ale myslim, ze to by nemelo mit vliv..
Kdyby to bylo nejake cidlo neceho (jak to tak vetsinou byva v techle pripadech znenazdani) - pravdepodobne by to spadalo pod svitici kontrolku Check Engine na palubce, ne?
Co to muze byt?
Jo a jeste jedna vec - vcera jsem nabral plnou nadrz 95ky v Metru - bral jsem tam ale jiz i predtim a nikdy nebyl problem...
Poradte, vibrujici auto s divnym zvukem me se*e..
