B28E

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 B28E

Příspěvek od pekelnik »

v 262c r.v. 80 mám moror 2,8 tedy předpokládám B28E - stříkačka

v tabulkách v návodu k obsluze jsem se dočetl, že tam má být benzín s min 97 oktany. tedy natural 98. může se tam lít natural 95?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 906
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 B28E

Příspěvek od marra »

jjj ja na to jezdil...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

veetec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 228
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

#3 B28E

Příspěvek od veetec »

nemělo by se o trochu aditivovat, aby to líp mazalo???
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

karlos
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 301
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

#4 B28E

Příspěvek od karlos »

pekelnik píše:v 262c r.v. 80 mám moror 2,8 tedy předpokládám B28E - stříkačka

v tabulkách v návodu k obsluze jsem se dočetl, že tam má být benzín s min 97 oktany. tedy natural 98. může se tam lít natural 95?
viz http://www.volvoclub.org.uk/unleaded.shtml
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 B28E

Příspěvek od pekelnik »

z toho mi vypliva, ze jezdit na natural 95 se nevyplati :?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

karlos
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 301
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

#6 B28E

Příspěvek od karlos »

pekelnik píše:z toho mi vypliva, ze jezdit na natural 95 se nevyplati :?
je to tak...
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 B28E

Příspěvek od pekelnik »

tak nemam to sice overene, ale zrejme se jedna o motor B28F, ktery ma jezdit minimalne s 91 oktany, takze 95 je v pohode. ufff, to se penezence ulevilo.
pak take pisou, ze by tam mel byt katalizator a lambda. jeste jsem pod autel nelezel, ale pouhym nahlednutim na spodek vozu jsem zadny kat nevidel. a lambdu nevim, kde mam hledat :?
videl jsem ten motor po treti v zivote. jeden v 760 a druhy v 780. a tam jsem lambdu nehledal.
kdepak je, kdepak se schovava?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#8 B28E

Příspěvek od Drtic »

Lambda byva ve vyfukovem potrubi co nejblize k motoru, cili nekde tesne za svody bych to tipoval - nevim jiste, lambdu nemam 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět

Zpět na „200“