v 262c r.v. 80 mám moror 2,8 tedy předpokládám B28E - stříkačka
v tabulkách v návodu k obsluze jsem se dočetl, že tam má být benzín s min 97 oktany. tedy natural 98. může se tam lít natural 95?
B28E
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
B28E
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
B28E
viz http://www.volvoclub.org.uk/unleaded.shtmlpekelnik píše:v 262c r.v. 80 mám moror 2,8 tedy předpokládám B28E - stříkačka
v tabulkách v návodu k obsluze jsem se dočetl, že tam má být benzín s min 97 oktany. tedy natural 98. může se tam lít natural 95?
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
B28E
z toho mi vypliva, ze jezdit na natural 95 se nevyplati :?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
B28E
tak nemam to sice overene, ale zrejme se jedna o motor B28F, ktery ma jezdit minimalne s 91 oktany, takze 95 je v pohode. ufff, to se penezence ulevilo.
pak take pisou, ze by tam mel byt katalizator a lambda. jeste jsem pod autel nelezel, ale pouhym nahlednutim na spodek vozu jsem zadny kat nevidel. a lambdu nevim, kde mam hledat :?
videl jsem ten motor po treti v zivote. jeden v 760 a druhy v 780. a tam jsem lambdu nehledal.
kdepak je, kdepak se schovava?
pak take pisou, ze by tam mel byt katalizator a lambda. jeste jsem pod autel nelezel, ale pouhym nahlednutim na spodek vozu jsem zadny kat nevidel. a lambdu nevim, kde mam hledat :?
videl jsem ten motor po treti v zivote. jeden v 760 a druhy v 780. a tam jsem lambdu nehledal.
kdepak je, kdepak se schovava?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B28E
Lambda byva ve vyfukovem potrubi co nejblize k motoru, cili nekde tesne za svody bych to tipoval - nevim jiste, lambdu nemam
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé