Tips and tricks Volvo 850

jak si doma vyladit motor apod.
This topic is 12 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 903
Registrován: 22 dub 2007 15:47
Bydliště: Šaľa

Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od lakio »

_________________
C30 D5 R-Design

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od wickey »

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Bobika
Offline
Příspěvky: 609
Registrován: 09 kvě 2006 13:41
Bydliště: Strakonice

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od Bobika »

Moc pěkný odkaz, je tam spousta rad (obrazových). Ještě kdybych tak uměl švédsky, abych porozuměl textu :( :( Ale i tak super.
to lakio : :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :tlesk: :tlesk: :tlesk:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 903
Registrován: 22 dub 2007 15:47
Bydliště: Šaľa

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od lakio »

JJ, uz len svedsky slovnik :D
_________________
C30 D5 R-Design

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 08 dub 2005 17:59
Bydliště: prag

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od black hawk »

no a přesně takhle se krásně některé práce popisujou jak se to nemá dělat!viz to ložisko kola.pokud se má poloosa z nějkého důvodu demontovat je jedno jestli kvůli ložisku nebo guferu v převodovce tak se vůbec nemá demontovat tlumič z těhlice,ale rameno z těhlice kvůli odklonu kola.pochybuji že pak někdo kvůli tomu pojede na geometrii!

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od Jarda S40 »

4Balck Hawk - Odpojením tlumiče z těhlice a zase namontováním rozhodím geometrii? Nejsou tam ty šrouby nějak lícované? Čeká mě horní uložení na 850. Nebylo by teda lepší vyndat celej Mac Pherson i s těhlicí nábojem a podobně? Kvůli té geometrii.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od marra »

Jarda S40 píše:4Balck Hawk - Odpojením tlumiče z těhlice a zase namontováním rozhodím geometrii? Nejsou tam ty šrouby nějak lícované? Čeká mě horní uložení na 850. Nebylo by teda lepší vyndat celej Mac Pherson i s těhlicí nábojem a podobně? Kvůli té geometrii.
¨
geometrii si myslim ani tak ne jako odklon ten určitě...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od marra »

jinak budiky ze 70 už mam namontovany taky, vypada to zajimavě...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 08 dub 2005 17:59
Bydliště: prag

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od black hawk »

Jarda S40 píše:4Balck Hawk - Odpojením tlumiče z těhlice a zase namontováním rozhodím geometrii? Nejsou tam ty šrouby nějak lícované? Čeká mě horní uložení na 850. Nebylo by teda lepší vyndat celej Mac Pherson i s těhlicí nábojem a podobně? Kvůli té geometrii.
celou geo ne ,ale odklon jo.jak napsal mára.a pokud budeš dělat uložení tl.tak si to buď velmi dobře změř nebo pak alespoň kontrolně geo.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od Jarda S40 »

4Marra, Black - dík za info!

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5792
Registrován: 16 pro 2005 21:41
Bydliště: J. Hradec

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od dali »

Třeba tohle mi připadá hodně zajímavý: http://www.backspegeln.com/tips_intervall.asp
To tam fakt stačí kuchnout jen relátko z VW? Vím že to dělá i nějaká druhovýroba, ale podle mě je to VW relátko mnohem snadnějc dostupný pro kohokoli, kdekoli.
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

one
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5
Registrován: 26 lis 2007 10:42
Bydliště: Brno

Re: Tips and tricks Volvo 850

Příspěvek od one »

tady nejaky tipy a triky na 850 v anglictine - neco i s obrazovym doprovodem: http://www.matthewsvolvosite.com/volvo_850.php
_________________
Zatim si sve prvni Volvo hledam :-)
This topic is 12 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co vyladit???“