Poradte sportovy vzduchovy filter
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 704
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Poradte sportovy vzduchovy filter
Ake su podla vas dobre vzduchove sport filtre a kde ich zohnat?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 303
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
Poradte sportovy vzduchovy filter
zkus vygooglovat zkusenosti ostatnich (predevsim zahranicnich) majitelu Tveho typu motorulakio píše:Ake su podla vas dobre vzduchove sport filtre a kde ich zohnat?

jinak vyrobci jsou ruzni: treba BMC, KN, Green...ovsem ne kazdy filtr se hodi na Tvuj typ motoru - taky zalezi na tom, jestli chces jen vlozku, nebo kit primeho sani apod. - moznosti je vic a musis vedet, co od filtru cekas
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 704
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Poradte sportovy vzduchovy filter
Cakam dobru spotrebu a skvely vykonkarlos píše:zkus vygooglovat zkusenosti ostatnich (predevsim zahranicnich) majitelu Tveho typu motorulakio píše:Ake su podla vas dobre vzduchove sport filtre a kde ich zohnat?...nebo se mrkni treba sem: http://forums.swedespeed.com/zeromain?id=3
jinak vyrobci jsou ruzni: treba BMC, KN, Green...ovsem ne kazdy filtr se hodi na Tvuj typ motoru - taky zalezi na tom, jestli chces jen vlozku, nebo kit primeho sani apod. - moznosti je vic a musis vedet, co od filtru cekas

Mas pravdu, urcite o tom potrebujem nazbierat nejake info - zatial som nasiel Green ale ci je to ok alebo nie netusim. Dikes za stranku snad ma to posunie dalej

_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Poradte sportovy vzduchovy filter
Hele já chtěl vždycky KN filtr no a ve finále jsem dal do 480tky vložku Green a do Cčka BMC CDA-kit.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1930
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Poradte sportovy vzduchovy filter
A stejně jsi nic nepoznalSibr píše:Hele já chtěl vždycky KN filtr no a ve finále jsem dal do 480tky vložku Green a do Cčka BMC CDA-kit.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Poradte sportovy vzduchovy filter
Ale jo prave že poznal, u 480tky se logicky změnil zvuk a řekl bych že má ze začátku víc síly.
No a u Cčka tam byl při koupi kužel od JRfilter no a mělo to takovej uřvanější zvuk, no po nainstalování CDAkitu se motor utišil má spíše monotóní zvuk a už nejde tak pěkně vodspodu
No a u Cčka tam byl při koupi kužel od JRfilter no a mělo to takovej uřvanější zvuk, no po nainstalování CDAkitu se motor utišil má spíše monotóní zvuk a už nejde tak pěkně vodspodu

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 704
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Poradte sportovy vzduchovy filter
2Sibr:Sibr píše:Ale jo prave že poznal, u 480tky se logicky změnil zvuk a řekl bych že má ze začátku víc síly.
No a u Cčka tam byl při koupi kužel od JRfilter no a mělo to takovej uřvanější zvuk, no po nainstalování CDAkitu se motor utišil má spíše monotóní zvuk a už nejde tak pěkně vodspodu
Prosim ta porad lame ako som ja aky je rozdiel medzi vymenou vlozky filtra a celeho kitu, alebo som uplne mimo? :?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 556
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Poradte sportovy vzduchovy filter
Já chcu taky aby mi to lepčejc táhlo ! Kolik stojí ten kyt s čipem? A jezdí to pak pod 6 ? To bych konečně mohl domů jezdit autem, takhle musím na vlak. Přeci jen ušetřím dva litry... 

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 303
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
Poradte sportovy vzduchovy filter
zjednodusene:lakio píše: 2Sibr:
Prosim ta porad lame ako som ja aky je rozdiel medzi vymenou vlozky filtra a celeho kitu, alebo som uplne mimo? :?
vlozka = vymena puvodniho filtru z puvodniho air-boxu za filtr stejne velikosti, ovsem bavlneny
kit primeho sani (cold air intake - naporove sani) = (vetsinou) vyhodit puvodni airbox a prizpusobit sani tomu, aby zdroj studeneho vzduchu byl co nejblize - takze treba pouzit konicky filtr a umistit ho co nejblize pod kapotu, ve ktere bude otvor pro privod vzduchu, nicmene nesmis zapomenout na to, aby v motorovem prostoru byl novy filtr patricne tepelne odstinen, protoze jinak Ti to bude cele k nicemu

PS: opravdu ale hodne zalezi na tom, jak mas usporadany motorovy prostor apod, protoze treba u 7xx turbo neni treba ani puvodni air-box odstranovat, pouze lehce upravit a pouzit sportovni vlozku...sice je hrozne super mit v motorovem prosotru velky konicky filtr, ale aby byl aspon k necemu, tak musis vedet, co delas...
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 704
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Poradte sportovy vzduchovy filter
He, Drewid co tu o tebe coby kultovom clene tohto fora citam tak ked budes jazdit pod 6 litrov tak aj mnisky budu chodit s kveramidrewid píše:Já chcu taky aby mi to lepčejc táhlo ! Kolik stojí ten kyt s čipem? A jezdí to pak pod 6 ? To bych konečně mohl domů jezdit autem, takhle musím na vlak. Přeci jen ušetřím dva litry...

_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 704
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Poradte sportovy vzduchovy filter
Karlos,karlos píše:
zjednodusene:
vlozka = vymena puvodniho filtru z puvodniho air-boxu za filtr stejne velikosti, ovsem bavlneny
kit primeho sani (cold air intake - naporove sani) = (vetsinou) vyhodit puvodni airbox a prizpusobit sani tomu, aby zdroj studeneho vzduchu byl co nejblize - takze treba pouzit konicky filtr a umistit ho co nejblize pod kapotu, ve ktere bude otvor pro privod vzduchu, nicmene nesmis zapomenout na to, aby v motorovem prostoru byl novy filtr patricne tepelne odstinen, protoze jinak Ti to bude cele k nicemu![]()
PS: opravdu ale hodne zalezi na tom, jak mas usporadany motorovy prostor apod, protoze treba u 7xx turbo neni treba ani puvodni air-box odstranovat, pouze lehce upravit a pouzit sportovni vlozku...sice je hrozne super mit v motorovem prosotru velky konicky filtr, ale aby byl aspon k necemu, tak musis vedet, co delas...
DIKES
Vniesol si svetlo do mojho poznania, zase mam do coho rypat

_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Poradte sportovy vzduchovy filter
Ahoj,
nedá mi se přidat. Toto jsem před časem řešil. Výsledek je takový, cena výkon, než upravovat a vyndavat původní air box a dávat kuželový filtr, koupil jsem vložku od K&N. Oproti původnímu papírovému filtru je auto živější /lépe jde do otáček/ a nemá takový odpor v sání, dostává více vzduchu. Na spotřebě a nárůstu výkonu jsem nic nepoznal. Koupil jsem si čistící sadu a po cca 15 tis. km jsem filtr vypral dle návodu.
Jinak mě K&N vložka stála cca 2400 Kč.
David
nedá mi se přidat. Toto jsem před časem řešil. Výsledek je takový, cena výkon, než upravovat a vyndavat původní air box a dávat kuželový filtr, koupil jsem vložku od K&N. Oproti původnímu papírovému filtru je auto živější /lépe jde do otáček/ a nemá takový odpor v sání, dostává více vzduchu. Na spotřebě a nárůstu výkonu jsem nic nepoznal. Koupil jsem si čistící sadu a po cca 15 tis. km jsem filtr vypral dle návodu.
Jinak mě K&N vložka stála cca 2400 Kč.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Poradte sportovy vzduchovy filter
Souhlasím s tím, že pro běžné ježdění je asi ideální kompromis do původního airboxu dát nějakou sportovní vložku. K&N je velice dobrá volba a máte filtr dá se říci na doživotí auta. I já to tak mám a plná spokojenost. Jednou za měsíc až dva vyndám filtr, vyfoukám kompresorem a stříknu silikonovým olejem. Nemám ale ten bavlněný.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé