Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jo auto uz tam bylo asi pred rokem co jsem shanel sve volvo... plete se mi to nebo bylo tam byla zminka o cipu?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
plete, to auto sem poptával před necelými 2ma roky ještě za 92 nebo tak nějak... je to pro člověka, co mu nevadí pár oděrek a chce si užít ten motor...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No kdyby jsi přežil ten bazar a modrou barvu tak jednu V70 2,4i 125kW nabízí Auto Faltys. Má to údajně najeto 154.519km, certifikát od Cebie (VIN i číslo certifikátu jsou na webu), koupené v ČR... docela by mě zajímalo co si o tomhle voze myslí zdejší znalci.ifex píše:Zdravím všechny, už chvilku pokukuji po fóru a nasávám rozumy.
Původně jsem vyhlížel svou V70 ve světlé barvě, 2,4i 125kW, manuál, mimo bazar. Ale abych se někdy dočkal.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha
- Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím a díky všem, co napsali.
Ještě pro jistotu přidávám 2,4T v Praze, o které taky uvažuji. Je zde výrazně menší šance, že mě drahá polovička připraví italskou domácnost, až uvidí spotřebu. A přestože mě to do polarcars láká, mám tu výhodu, že jsem v T5 ještě nejel, takže nevím, o co přicházím.
Kdyby někdo věděl, že je to past nebo bylo na fotkách něco podezřelého, co já nevidím...
http://www.annonce.cz/inzerat/volvo-v70-2-4t-147kw-21220063-w36kee.html
Ještě pro jistotu přidávám 2,4T v Praze, o které taky uvažuji. Je zde výrazně menší šance, že mě drahá polovička připraví italskou domácnost, až uvidí spotřebu. A přestože mě to do polarcars láká, mám tu výhodu, že jsem v T5 ještě nejel, takže nevím, o co přicházím.
Kdyby někdo věděl, že je to past nebo bylo na fotkách něco podezřelého, co já nevidím...
http://www.annonce.cz/inzerat/volvo-v70-2-4t-147kw-21220063-w36kee.html
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak to se omlouvam to jsem popletl... nevim proc jsem se na nej nejel podivat... T5 s DSTC modra a obouchana mi nevadi, koupil jsem to sameUrvanej píše:plete, to auto sem poptával před necelými 2ma roky ještě za 92 nebo tak nějak... je to pro člověka, co mu nevadí pár oděrek a chce si užít ten motor...

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Podle samolepky na zadním okně je to od Volvo dealera v IT. Třeba by byla šance zjistit od nich nějaké info ohl. servisu a nájezdu:ifex píše:Zdravím a díky všem, co napsali.
Ještě pro jistotu přidávám 2,4T v Praze, o které taky uvažuji. Je zde výrazně menší šance, že mě drahá polovička připraví italskou domácnost, až uvidí spotřebu. A přestože mě to do polarcars láká, mám tu výhodu, že jsem v T5 ještě nejel, takže nevím, o co přicházím.
Kdyby někdo věděl, že je to past nebo bylo na fotkách něco podezřelého, co já nevidím...
http://www.annonce.cz/inzerat/volvo-v70-2-4t-147kw-21220063-w36kee.html
http://www.sveziacar.it/#
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
co je to v motoru jak je nasroubovane na pred prednim pravym svetlem? nejakej dodelanej alarm?
jinak auto vypada k svetu...
jinak auto vypada k svetu...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
dá se říct, že jsi všechno vyjmenoval AWD a Four C - jinak krásný autoMarcusZ píše: A teď bych rád znal Váš názor, případně nějaké zkušenosti a rady, na co si dát hlavně pozor...
Díky, Marcus
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj.
Uvažuji o změně auta,ale nevím kolik mám poptávat za svoji V40. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=35225
Co říkáte tady na ten kousek? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10524399?goFrom=list
Uvažuji o změně auta,ale nevím kolik mám poptávat za svoji V40. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=35225
Co říkáte tady na ten kousek? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10524399?goFrom=list
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
za kolik jí máš nabízet ti nejspíš nikdo neřekne - prostě se podívej na ostatní nabídky v současnosti a podle toho nastav cenu. Chceš prodat rychle, dej to na spodní hranici, chceš prodat relativně slušně, dej to plus mínus na úroveň podobných kousků, chceš to prodat dobře... zapomeň
hlavně je dobré si hned na začátku uvědomit, že člověk nikdy nedostane za auto tolik, na kolik si ho sám cení, spíš o 20-30% míň

hlavně je dobré si hned na začátku uvědomit, že člověk nikdy nedostane za auto tolik, na kolik si ho sám cení, spíš o 20-30% míň
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
pěkná. třeba by někdo z ústí mohl omrknout. já se tam jen tak nedostanuPunkexploited píše: Co říkáte tady na ten kousek? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10524399?goFrom=list
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tohle je za dobrou cenu ne? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/11723824?goFrom=list
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Asi až moc dobrou, už neexistuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Hmm už tam fakt není
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jestli ti nevadí atmosféra a její trošku línější charakteristika, tak co se spolehlivosti týče asi nic lepšího nenajdeš
včera jsem akorát pokukoval s podobnými parametry po serverech - benzin, cena 100tis.
U S60 mi to většinou vyhodilo ročníky 01-03, a nájezd většinou přes 200tis. Teda díval jsem se v západní Evropě, v ČR samozřejmě všechny tyto auta budou mít najeto maximálně 128tis KM
Pár kousků s nájezdem v rozmezí 100-150tis bylo taky, ale skutečně spíš výjimky.
To jen aby tě pak nepřekvapilo, co za tu cenu můžeš +/- čekat.
včera jsem akorát pokukoval s podobnými parametry po serverech - benzin, cena 100tis.
U S60 mi to většinou vyhodilo ročníky 01-03, a nájezd většinou přes 200tis. Teda díval jsem se v západní Evropě, v ČR samozřejmě všechny tyto auta budou mít najeto maximálně 128tis KM

Pár kousků s nájezdem v rozmezí 100-150tis bylo taky, ale skutečně spíš výjimky.
To jen aby tě pak nepřekvapilo, co za tu cenu můžeš +/- čekat.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
S60 a benzín
Pro některé naprosto nemyslitelná kombinace, v ČR je chalupářův sen kombík v dýzlu, nehledě na značku. To všechno hraje pro tebe (= cena bude příznivá), mírně slabší je to s výběrem. Ne že by nebyly, jen právě proto, že to není sen každého automobilisty, tak jich u nás nejezdí tak moc. Ale jsou. Zrovna nedávno jsem tady avízoval jeden kousek, co mi stojí pod nosem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=39794
Ještě napiš, jestli manuál nebo automat (za mě jedině AT). Při výběru AT je třeba dát pozor na to, zda-li je tam pravidelně měněn olej (jakože asi nebyl). Případně najít auto, kde je AT před smrtí a za příslušnou slevu na kupní ceně si nechat rozvaděč (mozek) převodovky repasnout a mít tuhle část auta jako novou (když dojde na repasi, počítej s částkou 25-30tKč).
Jinak S60 je v pohodě, stejná technika jako V70II, jako druhé auto do domácnosti zcela super = bezpečná nákupní taška
Vzadu není extra místa pro dospělé (děti jsou OK), pokud chceš místo, tak na to je královsky velká S80. Nějaké vyslovené slabiny asi nejsou, pokud ano, najdeš je tu po prolezení fóra. Starší ročníky (~2001) měly problémy se škrtící klapkou Magnetti maléry, jinak snad nic zásadního...
Pavel

Pro některé naprosto nemyslitelná kombinace, v ČR je chalupářův sen kombík v dýzlu, nehledě na značku. To všechno hraje pro tebe (= cena bude příznivá), mírně slabší je to s výběrem. Ne že by nebyly, jen právě proto, že to není sen každého automobilisty, tak jich u nás nejezdí tak moc. Ale jsou. Zrovna nedávno jsem tady avízoval jeden kousek, co mi stojí pod nosem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=39794
Ještě napiš, jestli manuál nebo automat (za mě jedině AT). Při výběru AT je třeba dát pozor na to, zda-li je tam pravidelně měněn olej (jakože asi nebyl). Případně najít auto, kde je AT před smrtí a za příslušnou slevu na kupní ceně si nechat rozvaděč (mozek) převodovky repasnout a mít tuhle část auta jako novou (když dojde na repasi, počítej s částkou 25-30tKč).
Jinak S60 je v pohodě, stejná technika jako V70II, jako druhé auto do domácnosti zcela super = bezpečná nákupní taška

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak se svez a zkoukáš se ještě vícRosaV8 píše:A já právě preferuju manuálNemám rád, když se nemůžu sám rozhodnout, kdy přeřadit. Zatím to má svůj čas, hned to auto určitě kupovat nebudu, jen jsem se do S60 prostě zakoukal, takže sbírám informace ať vím po čem koukám.

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
RosaV8 píše:A já právě preferuju manuálNemám rád, když se nemůžu sám rozhodnout, kdy přeřadit.

A moderní 7, 8 stupňové automaty už pro běžné ježdění odsouvají manuál do historie totálně.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Přesně tak. Nějak je tu stále strašně hluboko zakořeněná představa evropského řidiče, že musí manuálně ovládat řadící stupně. V autě už je stejně hromada věcí, nad kterými máme pramalou kontrolu (ABS, trakce, atp.) a nějak to nikomu nevadí. Američani se kultu řadícího kolíku vzdali už dávno. Evropané se tohoto posledního systému, který je ručně řízen, drží asi jako poslední výspa.
Já nelituji - do budoucna už jen AT. Tedy kromě sporťáku - mám low-cost vizi s velkým fun-factorem Mazda Miata - tam by se automat moc nehodil. Ale pro veškeré jiné pojíždění není co řešit.
5-kvaltová převodovka Aisin Warner skutečně není výkřik poslední techniky (bavíme se o designu někdy z roku 2000), přesto si myslím, že je to slušné povožení. Skutečně se někde projeď s někým, kdo má tento AT v pořádku, třeba přičichneš k tomuto druhu pohodlí. A pro úplné konzervativce bývá (právě často v S60kách) i geartronic - t.j. verze řadící páky, kde lze volit stupně ručně. V jednom autě to mám, ale snad nikdy jsem to nepoužil (bo vždycky zapomenu kde je + a -).
Pavel
Já nelituji - do budoucna už jen AT. Tedy kromě sporťáku - mám low-cost vizi s velkým fun-factorem Mazda Miata - tam by se automat moc nehodil. Ale pro veškeré jiné pojíždění není co řešit.
5-kvaltová převodovka Aisin Warner skutečně není výkřik poslední techniky (bavíme se o designu někdy z roku 2000), přesto si myslím, že je to slušné povožení. Skutečně se někde projeď s někým, kdo má tento AT v pořádku, třeba přičichneš k tomuto druhu pohodlí. A pro úplné konzervativce bývá (právě často v S60kách) i geartronic - t.j. verze řadící páky, kde lze volit stupně ručně. V jednom autě to mám, ale snad nikdy jsem to nepoužil (bo vždycky zapomenu kde je + a -).
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Aisin ve Volvu (alespoň benzinovém) je velice slušně sladěn s motorem, a na běžné pohodové ježdění je víc než postačující. Jezdil jsem s Aisinem (o generaci modernějším) i ve služební naftové Laguně, a tam to tak hladné nebylo.
Táta má Audinu A6 s nějakým 6st automatem, klasika hydro jako Aisin, a ten je fakt perfektní. Tak tam může manuálně volit stupně, a taky to zkusil párkrát když si ho koupil a teď už to nechává jen na automatu.
Táta má Audinu A6 s nějakým 6st automatem, klasika hydro jako Aisin, a ten je fakt perfektní. Tak tam může manuálně volit stupně, a taky to zkusil párkrát když si ho koupil a teď už to nechává jen na automatu.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha
- Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Mohu-li se přidat s otázkou, co je pravdy na vyšší spotřebě při jízdě s automatem?
(při běžných podmínkách a jízdě. Tedy ne při jízdě na úsporu, tam asi logicky manuál poskytuje řidiči více prostoru)
(při běžných podmínkách a jízdě. Tedy ne při jízdě na úsporu, tam asi logicky manuál poskytuje řidiči více prostoru)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Automat má opravdu vyšší spotřebu,ale osobně myslím,že za komfort to stojíifex píše:Mohu-li se přidat s otázkou, co je pravdy na vyšší spotřebě při jízdě s automatem?
(při běžných podmínkách a jízdě. Tedy ne při jízdě na úsporu, tam asi logicky manuál poskytuje řidiči více prostoru)
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
nejvíc ti automat zvýší spotřebu při cukačkách po městě - je to prostě daň za komfort poskakování v kolonách bez kvedlání.
Ať mě prosím technicky zdatní kolegové opraví/doplní - vyšší stupně (4?, 5) se umí automat uzamknout, takže jedeš jako s manuálem (ono na dálnici nebo prázdné okresce taky nekvedláš že), ale ty první jsou v režimu neustále prokluzu spojky, která díky tomu umí vyhladit točivý moment při změně převodu, proto je jízda tak hladká a plynulá. Akorát, že v tomto režimu to má větší nárok na spotřebu.
Spotřeba proti manuálu by měla být 1-1,5l vyšší v průměru. Samozřejmě jestli jezdíš hodně po městě tak i víc. Já mám na Volvu dlouhodobou spotřebu kolem 9l, s tím že asi 50% je město (teda ne úplně postávání v kolonách v centru).
A zajímavé je, že se Saabem v manuálu mám při velice podobném režimu spotřebu skoro stejnou. A to menší, lehčí, mínus jeden válec, ale turbo.
Ať mě prosím technicky zdatní kolegové opraví/doplní - vyšší stupně (4?, 5) se umí automat uzamknout, takže jedeš jako s manuálem (ono na dálnici nebo prázdné okresce taky nekvedláš že), ale ty první jsou v režimu neustále prokluzu spojky, která díky tomu umí vyhladit točivý moment při změně převodu, proto je jízda tak hladká a plynulá. Akorát, že v tomto režimu to má větší nárok na spotřebu.
Spotřeba proti manuálu by měla být 1-1,5l vyšší v průměru. Samozřejmě jestli jezdíš hodně po městě tak i víc. Já mám na Volvu dlouhodobou spotřebu kolem 9l, s tím že asi 50% je město (teda ne úplně postávání v kolonách v centru).
A zajímavé je, že se Saabem v manuálu mám při velice podobném režimu spotřebu skoro stejnou. A to menší, lehčí, mínus jeden válec, ale turbo.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahojte, mam zaujem o jedno z tychot aut, prosim poradte ake problemy, pripadne co pri takom najazde budem musiet vymenit...co automat, vydrzi este? Pri manuale, mozem predpokladat problemy s dvojhmotou?
manual:
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232299494&cd=635038730850000000&asrc=st%7cas
automat:
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232305596&cd=635038820070000000&asrc=st%7cas
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=230368604&cd=635005568620000000&asrc=st%7cas
BUdem vdacny za kazdy nazor.
manual:
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232299494&cd=635038730850000000&asrc=st%7cas
automat:
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232305596&cd=635038820070000000&asrc=st%7cas
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=230368604&cd=635005568620000000&asrc=st%7cas
BUdem vdacny za kazdy nazor.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Má křišťálová koule praví,že pokud si nevezmeš ssebou k nákupu někoho,kdo tyto auta dobře zná,tak buď bude auto v pohodě,nebo nebude.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé