Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od michal_0077 »

jo auto uz tam bylo asi pred rokem co jsem shanel sve volvo... plete se mi to nebo bylo tam byla zminka o cipu?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12937
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

plete, to auto sem poptával před necelými 2ma roky ještě za 92 nebo tak nějak... je to pro člověka, co mu nevadí pár oděrek a chce si užít ten motor...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

s.d.gotrek
Offline
Příspěvky: 12
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od s.d.gotrek »

ifex píše:Zdravím všechny, už chvilku pokukuji po fóru a nasávám rozumy.

Původně jsem vyhlížel svou V70 ve světlé barvě, 2,4i 125kW, manuál, mimo bazar. Ale abych se někdy dočkal.
No kdyby jsi přežil ten bazar a modrou barvu tak jednu V70 2,4i 125kW nabízí Auto Faltys. Má to údajně najeto 154.519km, certifikát od Cebie (VIN i číslo certifikátu jsou na webu), koupené v ČR... docela by mě zajímalo co si o tomhle voze myslí zdejší znalci.

ifex
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha
Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ifex »

Zdravím a díky všem, co napsali.

Ještě pro jistotu přidávám 2,4T v Praze, o které taky uvažuji. Je zde výrazně menší šance, že mě drahá polovička připraví italskou domácnost, až uvidí spotřebu. A přestože mě to do polarcars láká, mám tu výhodu, že jsem v T5 ještě nejel, takže nevím, o co přicházím.

Kdyby někdo věděl, že je to past nebo bylo na fotkách něco podezřelého, co já nevidím...
http://www.annonce.cz/inzerat/volvo-v70-2-4t-147kw-21220063-w36kee.html

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od michal_0077 »

Urvanej píše:plete, to auto sem poptával před necelými 2ma roky ještě za 92 nebo tak nějak... je to pro člověka, co mu nevadí pár oděrek a chce si užít ten motor...
tak to se omlouvam to jsem popletl... nevim proc jsem se na nej nejel podivat... T5 s DSTC modra a obouchana mi nevadi, koupil jsem to same :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

majtinek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 416
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od majtinek »

ifex píše:Zdravím a díky všem, co napsali.

Ještě pro jistotu přidávám 2,4T v Praze, o které taky uvažuji. Je zde výrazně menší šance, že mě drahá polovička připraví italskou domácnost, až uvidí spotřebu. A přestože mě to do polarcars láká, mám tu výhodu, že jsem v T5 ještě nejel, takže nevím, o co přicházím.

Kdyby někdo věděl, že je to past nebo bylo na fotkách něco podezřelého, co já nevidím...
http://www.annonce.cz/inzerat/volvo-v70-2-4t-147kw-21220063-w36kee.html
Podle samolepky na zadním okně je to od Volvo dealera v IT. Třeba by byla šance zjistit od nich nějaké info ohl. servisu a nájezdu:
http://www.sveziacar.it/#
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od michal_0077 »

co je to v motoru jak je nasroubovane na pred prednim pravym svetlem? nejakej dodelanej alarm?
jinak auto vypada k svetu...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

MarcusZ píše: A teď bych rád znal Váš názor, případně nějaké zkušenosti a rady, na co si dát hlavně pozor...

Díky, Marcus
dá se říct, že jsi všechno vyjmenoval AWD a Four C - jinak krásný auto
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

Ahoj.
Uvažuji o změně auta,ale nevím kolik mám poptávat za svoji V40. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=35225
Co říkáte tady na ten kousek? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10524399?goFrom=list
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

za kolik jí máš nabízet ti nejspíš nikdo neřekne - prostě se podívej na ostatní nabídky v současnosti a podle toho nastav cenu. Chceš prodat rychle, dej to na spodní hranici, chceš prodat relativně slušně, dej to plus mínus na úroveň podobných kousků, chceš to prodat dobře... zapomeň :oops:

hlavně je dobré si hned na začátku uvědomit, že člověk nikdy nedostane za auto tolik, na kolik si ho sám cení, spíš o 20-30% míň
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Punkexploited píše: Co říkáte tady na ten kousek? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10524399?goFrom=list
pěkná. třeba by někdo z ústí mohl omrknout. já se tam jen tak nedostanu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12937
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Asi až moc dobrou, už neexistuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

Hmm už tam fakt není
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

jestli ti nevadí atmosféra a její trošku línější charakteristika, tak co se spolehlivosti týče asi nic lepšího nenajdeš

včera jsem akorát pokukoval s podobnými parametry po serverech - benzin, cena 100tis.

U S60 mi to většinou vyhodilo ročníky 01-03, a nájezd většinou přes 200tis. Teda díval jsem se v západní Evropě, v ČR samozřejmě všechny tyto auta budou mít najeto maximálně 128tis KM :D
Pár kousků s nájezdem v rozmezí 100-150tis bylo taky, ale skutečně spíš výjimky.

To jen aby tě pak nepřekvapilo, co za tu cenu můžeš +/- čekat.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

S60 a benzín :fool:
Pro některé naprosto nemyslitelná kombinace, v ČR je chalupářův sen kombík v dýzlu, nehledě na značku. To všechno hraje pro tebe (= cena bude příznivá), mírně slabší je to s výběrem. Ne že by nebyly, jen právě proto, že to není sen každého automobilisty, tak jich u nás nejezdí tak moc. Ale jsou. Zrovna nedávno jsem tady avízoval jeden kousek, co mi stojí pod nosem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=39794

Ještě napiš, jestli manuál nebo automat (za mě jedině AT). Při výběru AT je třeba dát pozor na to, zda-li je tam pravidelně měněn olej (jakože asi nebyl). Případně najít auto, kde je AT před smrtí a za příslušnou slevu na kupní ceně si nechat rozvaděč (mozek) převodovky repasnout a mít tuhle část auta jako novou (když dojde na repasi, počítej s částkou 25-30tKč).

Jinak S60 je v pohodě, stejná technika jako V70II, jako druhé auto do domácnosti zcela super = bezpečná nákupní taška :D Vzadu není extra místa pro dospělé (děti jsou OK), pokud chceš místo, tak na to je královsky velká S80. Nějaké vyslovené slabiny asi nejsou, pokud ano, najdeš je tu po prolezení fóra. Starší ročníky (~2001) měly problémy se škrtící klapkou Magnetti maléry, jinak snad nic zásadního...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

RosaV8 píše:A já právě preferuju manuál :) Nemám rád, když se nemůžu sám rozhodnout, kdy přeřadit. Zatím to má svůj čas, hned to auto určitě kupovat nebudu, jen jsem se do S60 prostě zakoukal, takže sbírám informace ať vím po čem koukám.
tak se svez a zkoukáš se ještě víc :friends:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

RosaV8 píše:A já právě preferuju manuál :) Nemám rád, když se nemůžu sám rozhodnout, kdy přeřadit.
:D typický názor člověka, co ještě moc automatů nezkusil. Ok, ten Volví Aisin není žádný zázrak, ale za 2 roky co s tím jezdím, bych to udělal jinak než on možná jednou, dvakrát.

A moderní 7, 8 stupňové automaty už pro běžné ježdění odsouvají manuál do historie totálně.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Přesně tak. Nějak je tu stále strašně hluboko zakořeněná představa evropského řidiče, že musí manuálně ovládat řadící stupně. V autě už je stejně hromada věcí, nad kterými máme pramalou kontrolu (ABS, trakce, atp.) a nějak to nikomu nevadí. Američani se kultu řadícího kolíku vzdali už dávno. Evropané se tohoto posledního systému, který je ručně řízen, drží asi jako poslední výspa.

Já nelituji - do budoucna už jen AT. Tedy kromě sporťáku - mám low-cost vizi s velkým fun-factorem Mazda Miata - tam by se automat moc nehodil. Ale pro veškeré jiné pojíždění není co řešit.

5-kvaltová převodovka Aisin Warner skutečně není výkřik poslední techniky (bavíme se o designu někdy z roku 2000), přesto si myslím, že je to slušné povožení. Skutečně se někde projeď s někým, kdo má tento AT v pořádku, třeba přičichneš k tomuto druhu pohodlí. A pro úplné konzervativce bývá (právě často v S60kách) i geartronic - t.j. verze řadící páky, kde lze volit stupně ručně. V jednom autě to mám, ale snad nikdy jsem to nepoužil (bo vždycky zapomenu kde je + a -).

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

Aisin ve Volvu (alespoň benzinovém) je velice slušně sladěn s motorem, a na běžné pohodové ježdění je víc než postačující. Jezdil jsem s Aisinem (o generaci modernějším) i ve služební naftové Laguně, a tam to tak hladné nebylo.

Táta má Audinu A6 s nějakým 6st automatem, klasika hydro jako Aisin, a ten je fakt perfektní. Tak tam může manuálně volit stupně, a taky to zkusil párkrát když si ho koupil a teď už to nechává jen na automatu.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ifex
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha
Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ifex »

Mohu-li se přidat s otázkou, co je pravdy na vyšší spotřebě při jízdě s automatem?
(při běžných podmínkách a jízdě. Tedy ne při jízdě na úsporu, tam asi logicky manuál poskytuje řidiči více prostoru)

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

ifex píše:Mohu-li se přidat s otázkou, co je pravdy na vyšší spotřebě při jízdě s automatem?
(při běžných podmínkách a jízdě. Tedy ne při jízdě na úsporu, tam asi logicky manuál poskytuje řidiči více prostoru)
Automat má opravdu vyšší spotřebu,ale osobně myslím,že za komfort to stojí

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

nejvíc ti automat zvýší spotřebu při cukačkách po městě - je to prostě daň za komfort poskakování v kolonách bez kvedlání.

Ať mě prosím technicky zdatní kolegové opraví/doplní - vyšší stupně (4?, 5) se umí automat uzamknout, takže jedeš jako s manuálem (ono na dálnici nebo prázdné okresce taky nekvedláš že), ale ty první jsou v režimu neustále prokluzu spojky, která díky tomu umí vyhladit točivý moment při změně převodu, proto je jízda tak hladká a plynulá. Akorát, že v tomto režimu to má větší nárok na spotřebu.

Spotřeba proti manuálu by měla být 1-1,5l vyšší v průměru. Samozřejmě jestli jezdíš hodně po městě tak i víc. Já mám na Volvu dlouhodobou spotřebu kolem 9l, s tím že asi 50% je město (teda ne úplně postávání v kolonách v centru).

A zajímavé je, že se Saabem v manuálu mám při velice podobném režimu spotřebu skoro stejnou. A to menší, lehčí, mínus jeden válec, ale turbo.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

kubal

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od kubal »

Ahojte, mam zaujem o jedno z tychot aut, prosim poradte ake problemy, pripadne co pri takom najazde budem musiet vymenit...co automat, vydrzi este? Pri manuale, mozem predpokladat problemy s dvojhmotou?
manual:
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232299494&cd=635038730850000000&asrc=st%7cas

automat:
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232305596&cd=635038820070000000&asrc=st%7cas

http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=230368604&cd=635005568620000000&asrc=st%7cas

BUdem vdacny za kazdy nazor.

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

Má křišťálová koule praví,že pokud si nevezmeš ssebou k nákupu někoho,kdo tyto auta dobře zná,tak buď bude auto v pohodě,nebo nebude.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé