Čistě z vlastní zkušenosti, domnívám se že kamarád je z V60 nešťastný bohužel ze shody náhod. Chytil prostě "kus".
Určitě je vhodné se zorientovat ve vodách Volva, než si nechat natlačit Superb. Nehledě na to, že ti mezi přáteli stoupne bonita a doma ukážeš, kdo má koule.
Nevzdávej a vytrvej na odpověď od kolegů majitelů V60.
Janek
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Argument je podle mého už jen ten motor, Volvo a 5ti válec prostě má nějakou historii, při správné údržbě je spolehlivý, výkon to má, na naftu zvuk hezkej, dneska už to nový nekoupíš. S nějakým koncernovým "bezcharakterním" tdičkem se to nedá podle mě vůbec srovnávat, ale tohle ti asi nestačí když to tu řešíš.
Na druhou stranu je potřeba si přiznat že ten sup bude prostě pravděpodobně na provoz levnější, zná je víc servisů atd atd atd. Otázka teda je co chceš vlastně slyšet.
_________________ S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Ja bych proste doma rekl, ze nechci auto, co ma kazdy druhy manazer a ze chci neco vice vzacneho na silnicich, co ma nadstandardni aktivni i pasivni bezpecnost, charakterni zvuk motoru, primerenou spotrebu a dynamiku a proste proto jsem se rozhodl pro V60.
To musi muzi jako argumenty od zeny stacit.
No a servis? Toho se manzel nemusi bat, oservisuji ti to v Brne, ve Zline a myslim ze i ve Vyskove je nekdo mimo autorizak, co Volva umi.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Ahoj všem, Uvažuji o koupi Volvo V60, motor D3 pětiválec 120kw (modelový rok 2010 a kolem). Je zajímavé jak moc se na internetu liší ceny. Začínají na 150 000,- a končí klidně u 300 000,- Většinou mají naježděno 200 000km a více. Co si u takových inzerátů pohlídat a na co při koupi koukat? Nemám moc velký rozpočet takže bych se držela u té spodní cenové hranice. Vím že se o Volvu říká že je to spolehlivé auto, ale s mím štěstím nechci koupit nějakou kasičku jako mám nyní (Opel Insignia ). Díky za rady.
I Volvo se zanedbaným servisem může být stejná kasička jako každé jiné auto. Motor D3 je ale dobrý když se k tomu někdo nechoval jako čuně.
Určitě bych ale vybíral z vozidel ze středu nabídky.
mám V60 D4 120KW přes půl roku a spokojenost, jezdí s tím žena, je to menší, dobře ovladatelné auto. kufr není největší, ale oproti předchozí S40 II je výrazně lépe přístupný.
kufry P3 prostě už nejsou co byly v V70 I, II nebo XC70 I, II...
ale tak to už každý musí zhodnotit sám
_________________ XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription + EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+ do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
S rozvody počítám hned při koupi. To dělám automaticky když kupuji auto. Měním rozvody a olej s filtrem. Jen těch 300 000km mi přijde už fakt hodně. Jinak se mi také libí. Netrpí volno na nějaké nemoci kromě vířivých klapek a řemene? (jako třeba Opel na těsnění mezi olejovou vanou a čerpadlem a pak se zadírá motor). Děkuji
shtepa píše: 24 srp 2020 07:34
S rozvody počítám hned při koupi. To dělám automaticky když kupuji auto. Měním rozvody a olej s filtrem. Jen těch 300 000km mi přijde už fakt hodně. Jinak se mi také libí. Netrpí volno na nějaké nemoci kromě vířivých klapek a řemene? (jako třeba Opel na těsnění mezi olejovou vanou a čerpadlem a pak se zadírá motor). Děkuji
Dvoulitrové pětiválce snad už ani vířivé klapky nemají...
asi lidi odrazuje ten 30k km interval na olej v motoru, kterým se tam pán chlubí, to je u benzínu fakt masakr podle mě
no a pak odradí 99% lidí to, že to je žravej benzín, a ty co to neodradí, už zase spíš koukají po V8, protože to už to žere snad stejně ale je to prostě V8
_________________ S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Ještě může mít jen červené světlo, které svítí do skla když se moc priblizis k autu před tebou. Máme na S80.
EDIT: dívám se z blízka a je tam. Hlásí to odstup od auta vpředu a bliká + dělá zvuk při možné kolizi.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 28 srp 2020 08:01, celkem upraveno 1 x.