Mattyfu-Pekáče ze Severu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 408
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Mas teda dobru trpezlivost, ja som pre tieto nekonecne opravy starych aut skoncil pri novom aute, ale tak zase nam staci teraz len jedno. Je ale super, ze si vela veci vies urobit sam 
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Tož už nebudu muset mrznout, nový výměník topení je na místě a Saab konečně zase dělá teplo do kabiny, musim uznat že ve středu kdy byla ráno u nás nula tak to bylo fakt chutné. Celá operace se dělá zvenku v torpédu, je to krapet ježek v kleci, když človek nechce vymontovat a rozpojit výměník klimy, ale dá se to, každopádně opět se mi potvrzuje že u saabu Kurde přemýšleli a třeba v příčce je normálně demontovatelný díl, bez toho by to nešlo. Jinak jednu původni spojku z plastu jsem po kontrole vyhodil a dal si kovovou trubičku. U Lexy jsem si nastavil vačky a kliku na značky, samozřejmě před tím vyměnil kladky a pumpu, nasadil řemen a zjistil jsem že jsem v hajzlu, páč sice mám nastaveno, ale naprosto netuším který válec co dělá a který ventil se otevírá protože jak to Praško tak se to krásně rozhodilo, uvidím zda se mi povede rozchodit endoskopickou kamerku abych to načasoval podle 1. A 2. Válce jinak sání a víka ventilů dolů a to nechceš ale nejspíš to tak i dopadne. Vzduchový zvedák super, je to stabilní jak na měkkém podkladů tak i na zatravňovákách jako tam mám já, zvedá rychle a nemá problém ani s Lexusem, jediný kde problém nastal je u 407 která je moc nízká a nevejde se pod něj.
Přidáno za 16 minut 43 sekund:
No a když se na to podívám optimisticky, tak Saab dojel s naprasklým držákem domů než váleček upadl, Lexus se zastavil asi 500 metrů od baráku a to topení se dalo přespojkovat a vyřadit na autobusové zastávce, takže jo na to jak se vše pokazilo to ještě jde. Ale on si človek vždy poradí když musí, taky jsem dělal hlavy na Renči před panelákem a když jsem pár měsíců po té dělal go vršku motoru na alfě tak už to sousedům nepřišlo ani divné, ale uznávám že vlastní dvorek a dílnička je rozhodně plus, jen ji mám maličkou a třeba lexuse bez motoru bych tam tam asi jen stěží dostal, proto ho dělám venku.
Přidáno za 16 minut 43 sekund:
No a když se na to podívám optimisticky, tak Saab dojel s naprasklým držákem domů než váleček upadl, Lexus se zastavil asi 500 metrů od baráku a to topení se dalo přespojkovat a vyřadit na autobusové zastávce, takže jo na to jak se vše pokazilo to ještě jde. Ale on si človek vždy poradí když musí, taky jsem dělal hlavy na Renči před panelákem a když jsem pár měsíců po té dělal go vršku motoru na alfě tak už to sousedům nepřišlo ani divné, ale uznávám že vlastní dvorek a dílnička je rozhodně plus, jen ji mám maličkou a třeba lexuse bez motoru bych tam tam asi jen stěží dostal, proto ho dělám venku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Dneska jsem dodělal rozvody na Lexusu a povedlo se, motor žije, nikde nic neteče. Byly tam trochu problémy, první jak povolit šroub řemenice kliky když to nemá žádnou aretaci, vzduchový rázák to nedal a ani parkside performance který jsem si koupil pro tuto příležitost se nechytal, naštěstí mě zachránil trik s drážkovým řemenem a teleskopická Gola. Další problém jsem si způsobil sám, když jsem si nastavil kliku na špatnou značku na klice, jsou tam dvě, jedná pro pozici a druhá na značku na řemenu a já to na po prvý spletl no jo holt dělám Toyotu po prvé. Budu ještě muset opravit konektor hladiny oleje ve vaně, kdy už definitivně upadl někým opravovány kontakt do konektoru. Další problém že se mi rozsvítilo kuře a diagnostika hlásí chyby lambdy, ta před poruchou nesvitila, nevím zda to má spojitost nebo je to shoda náhod, ale musím se na to podívat. No každopádně práce mě na to ještě čeká, ale mám fakt radost, že od pátku mám opraveného saaba, i Lexuse.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 408
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Inak to topeni caka kazdu Lanciu Kappa, AR 166 a Saab 9000 co maju podobnu platformu a malokto to vie urobit bez vypustenia klimy.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Udělat se to dá relativně v pohodě, jen si povolíš trubky z držáků a celý ten výměník se odtáhne stranou pomocí kurty, neříkám že bych to musel dělat každý den ani že to je oficiální postup, ale důležité si poradit. Dnes jsem dodělal nové kontakty na čidlo hladiny oleje na Lexusu a mohl jsem to jet projet. Takže Lexus zachráněn. Pak na zahradu vjel Saab abych nazul zimní bačkory, zase si budu muset zvykat na ta černá kola. Mimo to jsem si střihl výměnu kol na sousedovic GLE, musím říct že ty 21" už taková sranda nejsou, kord když jsem byl ještě rozbitý z tréningu. Takže mohu pomalu obrátit pozornost na žabožrouta, neb se rýsuje zájemce a ten ho chce v pořádku. No už aby někdo klofnul saaba a mě tý práce ubude neb mám barák obložený auty a už je toho dost.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Tak Saab o víkendu odjel tak snad budou noví majitelé spokojení. Musím říct mi bylo smutno když odjížděl, ale už asi budu hodně zvažovat koupi něčeho dalšího, protože prodej takto specifického vozu byl dost porod a cenový propadák.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Tak si tady tak projíždím galerie známých a kamarádů a nestačím se divit. Jancho nemá xc-čko ale říšský autobus (mimochodem gratulace, vypadá hezky) Bastl si pořídil něco jiného než P80 no prostě koukám jako tele. Musím říct, že mě za poslední rok nic švédského nepotkalo, i když před týdnem jsem tomu byl hodně blízko, naštěstí mě osud zachránil rychlým prodejem jednoho saabího projektu, pač by mě doma už zabili. To ale neznamená že mi v létě nejeblo v palici a nevyrazily očumovat naprosto geniální stroj, který se do historie zapsal jako jeden z nejnespolehlivějsích modelů už tak nespolehlivé značky, ze kterého jsem měl vždy hrůzu a stále mám, ale kdo se bojí nesmí do lesa.
Takže opět zelený ovál a model Discovery III s TDV6 v překladu geniálni auto s motorem co vyráběl žaboužrout a sabotoval ford o objemu 2,7 litrů koncepci V6 a šesti stupňovým automatem ZF. A minimálně jednu spojitost s Volvem jsem našel a to ovládání sedaček, je přesně to samé jako měla generace P2 takže je to vlastně skoro Volvo.
Jasné bylo to za málo, jako že, hodně za málo, jak je u mě nepsaným pravidlem a po pravdě po příjezdu na místo jsem zůstal v poměrně milém šoku, že to není úplná vražda ale při troše lásky a péče to bude i hezké auto. Z věcí co auto trápily jsem zatím řešil únik oleje z motoru, což se ukázal být chladič oleje spojený s domečkem pro olejový filtr umístěny uprostřed véčka zahrabaný pod sáním hadičkama všeho druhu a dostat se k němu obnášelo opravdu porno což je u tohoto motoru poměrně standart. Další věcí byl rozkalibrovaný vzduchový podvozek a geometrie, tak dlouho jsem se u známých objednával na servis až mi došla trpělivost zakoupil patřičnou diagnostiku a auto srovnal a geometrii zajistil jinde. Samozřejmě proběhl běžný ponákupní servis, po výměně olejového chladiče jsem z oleje 5w30 s proplachem přešel na 5w40, nějaké ty filtry, řemen a také srandy. A proč že furt mluvím o nějaké té genialitě tohoto verglu? Je to hlavně praktičnost a kombinace jízdních vlastností s dovednostmi v terénu a pak drobné detaily dnes možná běžné ale v roce 2005 kdy byla díza představená opravdu klobouček. Třeba ložná plocha po sklopení sedaček má rozměry 195x140 cm, spousta úložných prostor, i když je to letící cihla je opravdu výborně odhlučněná a spotřeba se pohybuje do desíti litrů spíš méně- já mám průměr 8,8. Řada problemů mě samozřejmě ještě čeká vyřešit a po pravdě nevím zda bych měl koule si to pořídit jako daily, ale jako koníček a víkendovka je to ideální.
Takže opět zelený ovál a model Discovery III s TDV6 v překladu geniálni auto s motorem co vyráběl žaboužrout a sabotoval ford o objemu 2,7 litrů koncepci V6 a šesti stupňovým automatem ZF. A minimálně jednu spojitost s Volvem jsem našel a to ovládání sedaček, je přesně to samé jako měla generace P2 takže je to vlastně skoro Volvo.
Jasné bylo to za málo, jako že, hodně za málo, jak je u mě nepsaným pravidlem a po pravdě po příjezdu na místo jsem zůstal v poměrně milém šoku, že to není úplná vražda ale při troše lásky a péče to bude i hezké auto. Z věcí co auto trápily jsem zatím řešil únik oleje z motoru, což se ukázal být chladič oleje spojený s domečkem pro olejový filtr umístěny uprostřed véčka zahrabaný pod sáním hadičkama všeho druhu a dostat se k němu obnášelo opravdu porno což je u tohoto motoru poměrně standart. Další věcí byl rozkalibrovaný vzduchový podvozek a geometrie, tak dlouho jsem se u známých objednával na servis až mi došla trpělivost zakoupil patřičnou diagnostiku a auto srovnal a geometrii zajistil jinde. Samozřejmě proběhl běžný ponákupní servis, po výměně olejového chladiče jsem z oleje 5w30 s proplachem přešel na 5w40, nějaké ty filtry, řemen a také srandy. A proč že furt mluvím o nějaké té genialitě tohoto verglu? Je to hlavně praktičnost a kombinace jízdních vlastností s dovednostmi v terénu a pak drobné detaily dnes možná běžné ale v roce 2005 kdy byla díza představená opravdu klobouček. Třeba ložná plocha po sklopení sedaček má rozměry 195x140 cm, spousta úložných prostor, i když je to letící cihla je opravdu výborně odhlučněná a spotřeba se pohybuje do desíti litrů spíš méně- já mám průměr 8,8. Řada problemů mě samozřejmě ještě čeká vyřešit a po pravdě nevím zda bych měl koule si to pořídit jako daily, ale jako koníček a víkendovka je to ideální.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4823
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Ahoj Martine, krásná Diskoška, gratuluji!
Dříve (když jsem prodával D2 a kupoval první Xcéčko) jsem měl v plánu, že se někdy k oválu vrátím a pořídím právě D3. Po x letech jsem to přehodnotil na D4.
No a místo toho mám nakonec autobus.
Dříve (když jsem prodával D2 a kupoval první Xcéčko) jsem měl v plánu, že se někdy k oválu vrátím a pořídím právě D3. Po x letech jsem to přehodnotil na D4.
No a místo toho mám nakonec autobus.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Honzo D3 bych osobně již zavrhl kvůli interiéru zvlášť palubní deska je tragická a jestli mi něco vyloženě vadí tak právě ta. Měl jsem různé range rovery 1-3 generace, D2 ale takto nekvalitní na dotek vrzajíci plasty jsem v žádném oválu nezažil, zcela běžná je popraskaná palubní deska od sluníčka a nic s tím nezmůže ani nejvyšší výbava HSE kterou mám. D4 je opravdu jiný level kdy se hodně poučili. Jenže nejhorší je že i když vrže na co sáhneš tak sedačky jsou sakra pohodlné, vůbec posed a výhled je geniální z výbavy vše funguje včetně ledničky, vyhřívaného čelního okna terrain respons, vzduchu a tak a při jízdě samo od sebe nevrže nic. A i když se mi prostě ty šedé dekorační plasty nelíbí a přemýšlím co s tím, tak je mi v tom autě velmi příjemně. Mimochodem ve čtvrtek jedu kamarádovi dozorovat jednu velmi zajímavou D4 na Slovensko, tak uvidím zda dopadne lépe než před měsícem.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1625
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Jestli to jezdilo do Dekom systému v Hradci, tak se asi o to někdo staral ne? To by zas nemusela být taková past.
A vítej zpět.
A vítej zpět.
Naposledy upravil(a) f.e.e.t dne 14 říj 2025 08:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2557
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Kamos mel 2ks tohohtle Anglicko-Francouzskeho stroje. Zralo to olej...turbo potrebovalo vymenu a on mi rika - tvl predstav si,ze kvuli turbu musi jit kastle oddelit od ramu, aby to slo vymenit 
Prodal to pod cenou a koupil si dalsiho. Se stejnym motorem. Blbec
. Ale ne doslova...on neni hloupy, vi do ceho jde a vi, ze na to potrebujes penize.
Chvili se tady vyskytoval Dan Hanus. A ten ma pokud vim benzinovou Disco.
Prodal to pod cenou a koupil si dalsiho. Se stejnym motorem. Blbec
Chvili se tady vyskytoval Dan Hanus. A ten ma pokud vim benzinovou Disco.
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Dobře ty, ano byl jsem pro ní v Hradci a past to právě není, jen prostě se mi opět potvrdilo, že když majitel oválu není sám mechanik nebo alespoň osoba zručná a zapálená, tak tě prostě servis a servisáci zlomí a to třeba tím, že se závěrem minulého roku dělal repas hydroměniče, jenže auto po té vibrovalo a skřípělo od převodovky, takže se v únoru dělal repas znova, tentokrát u někoho jiného takže hurá dvě platby. Dále je ve štosu faktur našel též z února na kontrolu úniku oleje, kdy se sundavaly rozvody měnila gufera, těsnění vík a stejně olej tekl dál, udělala se nová zadní ramena, ale nebyla hotová geometrie a výškové nastavení podvozku taky ne, dala se nová napínací kladka pomocného řemenu, ale řemen nevyměnili, když nějaký ten pátek tam běhal a malé prasklinky již byly vidět a ty částky rozhodně nebyly nic co by člověk mávl rukou. Takhle vůbec netuším jaká tam byla komunikace co si kdo s kým domluvil a je mi to fuk, ale prostě to na mě dělá dojem nedotažené práce. Celkově to auto najezdilo od února kdy se dělal olej asi 500 km a pán si raději koupil D4, já mám díky tomu hračku, takže jsme všichni spokojení.
Takže pokud Vám nebude vadit že tu čas od času něco napíšu ze života Lanďáka a případně Lexusu tak se můžete bavit nad marností člověka co si prostě koupí starou bývalou terénní prémiovku.
Jinak ano třeba na demontáž turba, stejně tak na demontáž motoru je ofiko postup oddělení karoserie od rámu, kdy to zase angláni nemají úplně blbě vyřešené. Nicméně vzhledem k tomu, že zde se jedná o monoturbo, se dá při použití hromady gynekologie a spoustě času, který je pro servis nerentabilní vyndat turbo i motor bez demontáže kastle.
Dan myslím, že má stále déčko a ano má benzivou V8 s jaguářím 4,4 což je velmi dobrý motor, bohužel ta cena za takové auto je úplně jinde a k tomu co vím dost bojuje s elektronikou ovládající prokluz kol, krom jiného.
Přidáno za 8 minut 42 sekund:
Tak pokud to neurazí pár obrázků mám, ale pravdě spíš jsou stylem, než něco odpojím tak to vyfotím.
Takže pokud Vám nebude vadit že tu čas od času něco napíšu ze života Lanďáka a případně Lexusu tak se můžete bavit nad marností člověka co si prostě koupí starou bývalou terénní prémiovku.
Jinak ano třeba na demontáž turba, stejně tak na demontáž motoru je ofiko postup oddělení karoserie od rámu, kdy to zase angláni nemají úplně blbě vyřešené. Nicméně vzhledem k tomu, že zde se jedná o monoturbo, se dá při použití hromady gynekologie a spoustě času, který je pro servis nerentabilní vyndat turbo i motor bez demontáže kastle.
Dan myslím, že má stále déčko a ano má benzivou V8 s jaguářím 4,4 což je velmi dobrý motor, bohužel ta cena za takové auto je úplně jinde a k tomu co vím dost bojuje s elektronikou ovládající prokluz kol, krom jiného.
Přidáno za 8 minut 42 sekund:
Tak pokud to neurazí pár obrázků mám, ale pravdě spíš jsou stylem, než něco odpojím tak to vyfotím.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 202
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5034
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Mattyfu-Pekáče ze Severu
jestli během operace padla celá ta basa, tak klobouček 
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Myslím že nějaké to oslavné pivko proběhlo, ale po pravdě při práci mi hej nebylo, jelikož se mi ruce rozpadla jedna palivová rychlospojka a navíc praskla plastovo gumová zpátečka z chladiče nafty po hodinovém vytahování separátoru oleje.
Jelikož jsem odmítl dát v Land roveru trojku za kus hadičky s rychlospojkami, vyřešil jsem tu vratku mosazným T-ečkem pár sponami a palivovou hadicí.
Jelikož jsem odmítl dát v Land roveru trojku za kus hadičky s rychlospojkami, vyřešil jsem tu vratku mosazným T-ečkem pár sponami a palivovou hadicí.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Osobně mi přijde D4 jako jedno z nejhezčích a nejdustojnejsich velkých SUV. Jen je škoda, že se jim to auto povedlo dojebat asi maximálně možně, jak to jen šlo.
Když pominu motor který je jako domeček z karet (kromě V8), tak podvozek i elektronika je jako by jí vyráběl italský dělník v pátek odpoledne. Můžete mít štěstí, ale pravděpodobnost je malá
Když pominu motor který je jako domeček z karet (kromě V8), tak podvozek i elektronika je jako by jí vyráběl italský dělník v pátek odpoledne. Můžete mít štěstí, ale pravděpodobnost je malá
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Mattyfu-Pekáče ze Severu
možno pomôže tento kanál https://www.youtube.com/@Vera_and_Christian
-
Offline
- Příspěvky: 726
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Jo, to je dobrej kanál. Mattyfovi závidím nadšení a odvahu, já bych se toho motoru fakt bál.
Ale zase, není to daily, tak by to mohlo chvíli vydržet.
Díky za galerku a těším se na updaty.
Ale zase, není to daily, tak by to mohlo chvíli vydržet.
Díky za galerku a těším se na updaty.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8421
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Diskoška je krásná, vždy se mi líbila, a ta Tvoje vypadá luxusně.
Ale jak už tady bylo zmíněno, vždy jsem se bál problému s ní.
A tak mě napadá, jestli neudělat někdy na jaře, až bude hezky, jedny vzpomínkové Vodochody s podtitulem '"Stará parta - nové káry"
Ale jak už tady bylo zmíněno, vždy jsem se bál problému s ní.
A tak mě napadá, jestli neudělat někdy na jaře, až bude hezky, jedny vzpomínkové Vodochody s podtitulem '"Stará parta - nové káry"
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1753
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Mattyfu-Pekáče ze Severu
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4823
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Mattyfu-Pekáče ze Severu
To zní dobře
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Na rovinu myšlenka "stará parta nová auta" se mi líbí. Ve čtvrtek jsem si s kamarádem udělal výlet až za Prešov, kouknout a případně koupit discovery pro něj. Musím říct, že jet na otočku 1500km byl už pro mě docela masakr, na druhou stranu jsme zakoupili skutečného bílého jednorožce, který jsem v životě neviděl a kamarád přesně takovou specifikaci chtěl, D4 s motorem 2,7 tdv6 v manuálu a origo na pružinách bez terrain respons, navíc krásný stav a najeto jen cca 200 tis.
Dnes jsem byl napůl úspěšný a povedlo se mi připojit a rozchodit časovač na přídavné topení, které má moje Discovery na rychlejší ohřev chladící kapaliny. Bohužel tady nastává problém jelikož větrák a uzavírací klapky jsou ovládané přes canbus, což nevím zda se mi povede zprovoznit. A jelikož bylo dnes krásně tak jsme si udělali s paní a čoklisem výlet.
Dnes jsem byl napůl úspěšný a povedlo se mi připojit a rozchodit časovač na přídavné topení, které má moje Discovery na rychlejší ohřev chladící kapaliny. Bohužel tady nastává problém jelikož větrák a uzavírací klapky jsou ovládané přes canbus, což nevím zda se mi povede zprovoznit. A jelikož bylo dnes krásně tak jsme si udělali s paní a čoklisem výlet.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 408
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Nieco som si o tych motoroch zistoval, kedze som si poridil jeho nastupcu 3.0 HDI v Citrone. Okrem xxxx veci si spominam, ze sa odporuca preventivne vymenit cely domecek termostatu a tiez plastovy konektor na chladiacu vodu, co ide z bloku - casto to praska. Najcastejsie trpia tie motory na klikovku, dovody sa uvadzaju rozne, kolisava kvalita vyroby a jazda na nevhodny olej - odporuca sa ne-dpfkova norma a3-b4.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Je to tak, problém je relativně malá olejová náplň, interval výměny 30 tis a dnes neexistující norma oleje ve specifikaci 5W30. Proto jsem přešel na 5w40 kde je možné ještě splnit normu B3-C3 a samozřejmě zkrátit interval na 10 tis, což mi tak akorát výjde na jeden rok páč to mám jen jako víkendovku.
Další úskalí je technologická chyba prasknutí klikového hřídele podle všeho co jsem nastudoval je to u cca 15% motorů, příčin je tam zase víc, ale výsledek je strašná raketa za nový polomotor s klikou a další peníze potřebné práce okolo celkové to vychází na cca 250- 300 tis. V tomto případě holt bych to buď prodal na ND a nebo holt koupil jinou 2,7, která se pohybuje v cenách 35-50 tis proti zmíněné 3.0 která má stejný základ, stejné problémy a stojí použity motor mezi 100-150 tis a výměnu si udělal sám doma, však by to nebylo po prvé.Tahle značka a to již mám několikátý kousek, to prostě buď prodělá motorem nebo převodovku nebo ty auta prohnilou na prach. Na druhou stranu když to funguje, furt to má ten posez a výhled jako měl range rover classic, jede to za krásnou spotřebu a na to dva metry délku ložné plochy po sklopení zadních sedadel a je to uvnitř velmi tiché i při dálničních rychlostech. Holt za ty prachy jsem to riskl páč může se prodělat cokoli jiného i jiné značky jsou to přeci jen už 20 let staré použité škopky.
Další úskalí je technologická chyba prasknutí klikového hřídele podle všeho co jsem nastudoval je to u cca 15% motorů, příčin je tam zase víc, ale výsledek je strašná raketa za nový polomotor s klikou a další peníze potřebné práce okolo celkové to vychází na cca 250- 300 tis. V tomto případě holt bych to buď prodal na ND a nebo holt koupil jinou 2,7, která se pohybuje v cenách 35-50 tis proti zmíněné 3.0 která má stejný základ, stejné problémy a stojí použity motor mezi 100-150 tis a výměnu si udělal sám doma, však by to nebylo po prvé.Tahle značka a to již mám několikátý kousek, to prostě buď prodělá motorem nebo převodovku nebo ty auta prohnilou na prach. Na druhou stranu když to funguje, furt to má ten posez a výhled jako měl range rover classic, jede to za krásnou spotřebu a na to dva metry délku ložné plochy po sklopení zadních sedadel a je to uvnitř velmi tiché i při dálničních rychlostech. Holt za ty prachy jsem to riskl páč může se prodělat cokoli jiného i jiné značky jsou to přeci jen už 20 let staré použité škopky.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2557
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Mattyfu-Pekáče ze Severu
Ty jsi někde výše psal, že ty benzíny jsou neporovnatelně dražší od naftových a když jsem běžně sjel inzerci, tak mi přijde, že tohle stojí de facto stejně.
Je to vyjímka ?
https://auto.bazos.cz/inzerat/208651298/land-rover-discovery-3-44-v8.php
Je to vyjímka ?
https://auto.bazos.cz/inzerat/208651298/land-rover-discovery-3-44-v8.php
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

