Jak ty vstriky cistili, kdyz je nemohou rozebirat a nemaj dily?Majkl1 píše: dnes, 10:29Tak včerejší info beru zpět (projel jsem to jen u nás po vsi na studený motor).Jakub Svoboda píše: včera, 21:48 Kdy už pochopíš, že ty dvou turba maj takový zvuk. Schválně jsem čekal na ty vstřiky co písneš.
Si poslechni Veu, to jsou teprve zvuky....
Motor se výrazně uklidnil. Největší rozdíl je do 1500 ot. Na volnoběh zmizeli drobné vibrace, co šly do volantu (myslel jsem, že je to normální). Zda to má na svědomí vyčištění vstřiků nebo aktualizace IMA kódu, nevím, ale rozhodně to stálo za to do poslední koruny. I spotřeba šla dolů. Je tam tedy stále slyšet klepání od jednoho válce, ale zvuk motoru je tak o 50% hladší. Už mě to při akceleraci netahá za uši a nechám to už tak být.
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5922
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
-
Offline
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zajímavý...
To se za ty peníze určitě vyplatí, obvzlášť, pokud má auto najeto přes 400tis...

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13123
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hele většinou to proženou nějakou chemií, já takhle čistil benzínový, ty taky nejdou rozebrat... a rozdíly byly fakt obrovský.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1936
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové dotaz: objevil jsem na svojí XC60 mastnotu na pravém zadním krytu mastnotu (ilustrační obrázek níže, není to moje auto). Auto bohužel muselo odjet, budu mít až odpoledne. Z vnitřní strany je tam toho dost, kdyby se to nedostalo na vnější, nevšiml bych si toho. Z Haldex / diferenciálu to podle mne není (sucho), buď je to olej na antikoroze co jsem stříkal a v těch vedrech se uvolnil (to se mi nezdá) anebo je tam naftový potrubí.
NA PRVNÍ DOBROU: nestává se, že někde něco teče v těch spojkách palivového potrubí? Omlouvám se, že se ptám než sundám kryt, ale v Ne mám jet na dovolenou a nemám moc čas to (vy)řešit
NA PRVNÍ DOBROU: nestává se, že někde něco teče v těch spojkách palivového potrubí? Omlouvám se, že se ptám než sundám kryt, ale v Ne mám jet na dovolenou a nemám moc čas to (vy)řešit

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 673
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
To nevím, ale určitě nějak chemicky? Možná špičky v ultrazvuku? Protože vizuálně byly ty špičky jako nové. Tělo bylo čisté už při vyndání.Jakub Svoboda píše: dnes, 11:33Jak ty vstriky cistili, kdyz je nemohou rozebirat a nemaj dily?Majkl1 píše: dnes, 10:29
Tak včerejší info beru zpět (projel jsem to jen u nás po vsi na studený motor).
Motor se výrazně uklidnil. Největší rozdíl je do 1500 ot. Na volnoběh zmizeli drobné vibrace, co šly do volantu (myslel jsem, že je to normální). Zda to má na svědomí vyčištění vstřiků nebo aktualizace IMA kódu, nevím, ale rozhodně to stálo za to do poslední koruny. I spotřeba šla dolů. Je tam tedy stále slyšet klepání od jednoho válce, ale zvuk motoru je tak o 50% hladší. Už mě to při akceleraci netahá za uši a nechám to už tak být.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3734
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
nemely by ty zvidaci casti vacky bejt stribrny???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé