Jak ty vstriky cistili, kdyz je nemohou rozebirat a nemaj dily?Majkl1 píše: 15 srp 2025 10:29Tak včerejší info beru zpět (projel jsem to jen u nás po vsi na studený motor).Jakub Svoboda píše: 14 srp 2025 21:48 Kdy už pochopíš, že ty dvou turba maj takový zvuk. Schválně jsem čekal na ty vstřiky co písneš.
Si poslechni Veu, to jsou teprve zvuky....
Motor se výrazně uklidnil. Největší rozdíl je do 1500 ot. Na volnoběh zmizeli drobné vibrace, co šly do volantu (myslel jsem, že je to normální). Zda to má na svědomí vyčištění vstřiků nebo aktualizace IMA kódu, nevím, ale rozhodně to stálo za to do poslední koruny. I spotřeba šla dolů. Je tam tedy stále slyšet klepání od jednoho válce, ale zvuk motoru je tak o 50% hladší. Už mě to při akceleraci netahá za uši a nechám to už tak být.
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5964
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
-
Offline
- Příspěvky: 5845
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zajímavý...
To se za ty peníze určitě vyplatí, obvzlášť, pokud má auto najeto přes 400tis...

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13166
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hele většinou to proženou nějakou chemií, já takhle čistil benzínový, ty taky nejdou rozebrat... a rozdíly byly fakt obrovský.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2008
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové dotaz: objevil jsem na svojí XC60 mastnotu na pravém zadním krytu mastnotu (ilustrační obrázek níže, není to moje auto). Auto bohužel muselo odjet, budu mít až odpoledne. Z vnitřní strany je tam toho dost, kdyby se to nedostalo na vnější, nevšiml bych si toho. Z Haldex / diferenciálu to podle mne není (sucho), buď je to olej na antikoroze co jsem stříkal a v těch vedrech se uvolnil (to se mi nezdá) anebo je tam naftový potrubí.
NA PRVNÍ DOBROU: nestává se, že někde něco teče v těch spojkách palivového potrubí? Omlouvám se, že se ptám než sundám kryt, ale v Ne mám jet na dovolenou a nemám moc čas to (vy)řešit
EDIT: tak (doufám) jsem to přehnal s anktikorozním nástřikem a v tom vedru to lehce teklo ...
NA PRVNÍ DOBROU: nestává se, že někde něco teče v těch spojkách palivového potrubí? Omlouvám se, že se ptám než sundám kryt, ale v Ne mám jet na dovolenou a nemám moc čas to (vy)řešit

EDIT: tak (doufám) jsem to přehnal s anktikorozním nástřikem a v tom vedru to lehce teklo ...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Tomas78 dne 15 srp 2025 17:56, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 723
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
To nevím, ale určitě nějak chemicky? Možná špičky v ultrazvuku? Protože vizuálně byly ty špičky jako nové. Tělo bylo čisté už při vyndání.Jakub Svoboda píše: 15 srp 2025 11:33Jak ty vstriky cistili, kdyz je nemohou rozebirat a nemaj dily?Majkl1 píše: 15 srp 2025 10:29
Tak včerejší info beru zpět (projel jsem to jen u nás po vsi na studený motor).
Motor se výrazně uklidnil. Největší rozdíl je do 1500 ot. Na volnoběh zmizeli drobné vibrace, co šly do volantu (myslel jsem, že je to normální). Zda to má na svědomí vyčištění vstřiků nebo aktualizace IMA kódu, nevím, ale rozhodně to stálo za to do poslední koruny. I spotřeba šla dolů. Je tam tedy stále slyšet klepání od jednoho válce, ale zvuk motoru je tak o 50% hladší. Už mě to při akceleraci netahá za uši a nechám to už tak být.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3759
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
nemely by ty zvidaci casti vacky bejt stribrny???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13166
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ony budou, jen jí musíš mít správně natočenou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3759
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
jo z druhy strany je
, ale i tak me to zaujalo jak je to zahnojeny, to je karbon? podobne zahnojeny je i vicko na nalejvani, mam se bat? planuju do toho nalej BG109...

_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Online
- Příspěvky: 5727
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jj a nech to bublat klidně hodiny. Tzn. vybrat si na to nějaký "chladnější" den
Já ho prvně bublal asi 6 hodin.

Já ho prvně bublal asi 6 hodin.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3759
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jako fakt hodiny?
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 2200
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Otázka, na kterou neznám odpověď
Za těch 20 minut podle návodu to neudělá vůbec nic, jen vypláchne vanu... Takový nános to teda stejně nevypláchne ani po hodině a víc, ale každopádně při tom nech aspoň zvýšené otáčky třeba na 1200, ať se to netrápí při nízkém tlaku oleje.
-
Online
- Příspěvky: 5727
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo, hodiny. Martin tvrdil klidně 8 a to je na BG odborník.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3759
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Podle diagnostiky na S80 rv 99 1025kW mi umrelo vyhrivani zadni lambdy, takze asi koupit novou, mam brat nejakou starou vrakace nebo koupit novou origo pripadne nejakou univerzalni? je tam neco co je treba ohlidat?
v zari musim na technickou, takze se to musi vymenit....
v zari musim na technickou, takze se to musi vymenit....
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 707
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nevíte, od čeho by mohl být tento konektor ve dveřích S80 2008? Je to příprava na něco (u mě schovaný v tlumící látce). Myslel jsem, že by to mohlo být (umístěním) k midrange repráku, ale přijde mi, že to nesedí, ty konektory k reprákům vypadají jinak.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 456
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Čau. Mám v dodávke staršie nezávislé topení Webasto air top 2000 st.
Je zablokované. Na odblokovanie je potreba diagnostika. Nepoznáte niekoho v okolí Ostravy, kto by mal diagnostiku a odblokoval to? Díky
Je zablokované. Na odblokovanie je potreba diagnostika. Nepoznáte niekoho v okolí Ostravy, kto by mal diagnostiku a odblokoval to? Díky
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 5964
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Staci ti KKL prevodnik a SW stahnes.
-
Offline
- Příspěvky: 2177
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kdysi toto topení bývalo v kamionech a resetovalo se tak že se zaplo a vytáhla pojistka na 5 vteřin a vratila zpět
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 786
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
S60 P2 2,4T - uz delsi dobu citim benzin, jen venku. Nejsem si uplne jisty ale zda se mi ze intenzita stoupa po natankovani plne nadrze. Viditelne pod autem je sucho. Chci jeste sundat kolo u nadrze a podivat se na nalevaci hrdlo a nadrz jestli neni potecena.
Nema to nejakou detskou nemoc ? Tesneni, filtr vyparu atd ?
Nema to nejakou detskou nemoc ? Tesneni, filtr vyparu atd ?
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 1 rok 10 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: V70 2.4i 106kw 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dětskou nemoc to doopravdy má
. Vsadím boty, že se jedná o zrezivělou sponu, která spojuje tankovací hrdlo s nádrží. Na straně tankovacího hrdla se stačí podívat pod auto a viník je vidět na první dobrou. Blbý je, že spona je k dostání jen jako enormně předražený originál (cca 2 tisíce)
_________________
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
Volvo c70 2000 t5 176kw
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
Volvo c70 2000 t5 176kw
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 786
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ja se dival na rozkres a vsazel jsem na gumovou spojku na pozici 23. Myslis to same nebo mas na mysli jen sponku na tom ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
U mne (P2 V70, B5244S2) to v prosinci 2023 bylo prasklé palivové čerpadlo, praskl mu plastový vrch a prolínal tudy benzin, který následně stékal po nádrži na pravou stranu. Ale jen v malém množství, takže sice u PZ kola byl cítit, ale kapky na zemi byly až po chvilkovém stání se zapnutým motorem.
Vyměnili jsme ho za tuším Bosch a ten stojí za vyliž... pod 1/3 nádrže dojde autu benzin, čerpadlo špatně přečerpává mezi půlkami nádrže a pokud palivoměr ukazuje 1/2 nádrže a míň a dám pedál plynu až na podlahu, motor začne kuckat, páč opět nedostává dost paliva. Pokud je paliva víc jak polovina nádrže, tak to nedělá.
Nejspíš teď v zimě během oprav půjde ten zgarb pryč a zkusíme ho nahradit něčím lepším.
Vyměnili jsme ho za tuším Bosch a ten stojí za vyliž... pod 1/3 nádrže dojde autu benzin, čerpadlo špatně přečerpává mezi půlkami nádrže a pokud palivoměr ukazuje 1/2 nádrže a míň a dám pedál plynu až na podlahu, motor začne kuckat, páč opět nedostává dost paliva. Pokud je paliva víc jak polovina nádrže, tak to nedělá.
Nejspíš teď v zimě během oprav půjde ten zgarb pryč a zkusíme ho nahradit něčím lepším.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já měnil tu gumovou spojovací hadici odvzdušnění (asi pozice 26 na rozkresu?). A jak píše nebel, tak praskajících krytů čerpadel na p2 jsou plný fóra.
_________________
S80 - B5244S - 01
850 - B5234FT - 95
S80 - B5244S - 01
850 - B5234FT - 95
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 786
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kdyby to bylo cerpadlo z vrchu tak to citim i v aute ne ? Mam potecenou napravu pod tou nalevaci trubkou. Tak asi fakt ta gumova spojka na pozici 26. Ale tam neni vubec misto na vymenu 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 1 rok 10 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: V70 2.4i 106kw 1999
Otázka, na kterou neznám odpověď
Teď koukám, že jsi nemyslel p80
. Tam je plechová spona, která je prakticky u všech aut už na prach...
_________________
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
Volvo c70 2000 t5 176kw
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
Volvo c70 2000 t5 176kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14555
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Klasika, prasklá hadice poz. 23. Výměna je dost naprd, ale s mírným násilým se dá ta nalévací trubka vyndat, hadici vyměnit a zase dát zpět. Už jsem to dělal několikrát.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Munga