ked su pred geometriov kolesa predne kolesa do V tak hejbonker píše:To je mozne aby takto sa znizila spotreba geometriou?
Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 977
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
Tak jsem nějak vystřízlivěl z krásné spotřeby okolo 6 litrů. Cesta Praha - Lago di Garda a zpět, ve čtyřech lidech a plný věcí (nic nového, u nás je to tak častý standart) a na střeše 4 kola. Celou cestu pršelo, rychlost 140-150. klima a spotřeba mezi 10 a 11 litry nafty. Ty kola na střeše jsou hrozný svinstvo. A navíc se mi poprvé stalo, že auto ve 140 s plynem na podlaze do kopce už nezrychlovalo - stoupání na Brenner... Bude to chtít chipnout...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Vaše spotřeba
To bych chtěl vidět to stoupání na Brener ve 140-ti???
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 977
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
Co je na tom divného? Normálně po dálnici, akorát do kopce....
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Vaše spotřeba
No myslím že je tam rychlost omezena a ty zatáčky na hoře no nevím. Ale jel jsem tam svou D5 v Inssbrucku dal do plna vynuloval palubák nahoře jsem měl spotřebu asi 9 litrů a u jezera jelikož v itálii je skoro pořád 110 kmh a je to pořád skopce tak jsem to stáhl na nějakých 4.5 litru palubák mi kecá o pul litru takže 5 na sto
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 977
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
jojo, je tam omezena rychlost, tušim že na 120, ale bylo to v noci, minimální provoz. Já na palubák nekoukám, kecá mi hrozně moc, ukazuje o cca 20% menší spotřebu. Takže měřim vždy od plný do plný nádrže.
Jinak mám standardně dlouhodobou 6,3 litru ne podle palubáku, ale podle nalitejch litrů. Proto mně ta spotřeba přes 10 tak vyvedla z míry. A taky to, že mi poprvý byl málo výkon auta. Doposud (a i víc naloženej přes Brenner na hory s rakví) jsem vždycky do kopce mohl přidat. Prostě by to chtělo nosič ze střechy přesměrovat za auto...
Jinak mám standardně dlouhodobou 6,3 litru ne podle palubáku, ale podle nalitejch litrů. Proto mně ta spotřeba přes 10 tak vyvedla z míry. A taky to, že mi poprvý byl málo výkon auta. Doposud (a i víc naloženej přes Brenner na hory s rakví) jsem vždycky do kopce mohl přidat. Prostě by to chtělo nosič ze střechy přesměrovat za auto...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 6120
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Vaše spotřeba
Váha vzduchu vymněněna, ujeto 878,4 km, spotřebováno 69,82 l nafty, palubák ukazuje 6,9 l, reál 7,9 l. Takže i po výměně váhy vzduchu moje V70ka o litřík kecá...Haben píše:Tak já dnes porovnal spotřebu dle palubáku a dle reálně spotřebované nafty. Palubák ukazoval 6,6l, reál 7,5l. Takže mně taky palubák pěkně kecá.
Na 72,08 l. nafty ujeto 961 km.
Ale celou dobu jsem tam měl špatnou váhu vzduchu, tak třeba může mít vliv i toto, ale pochybuji. Další test zase zhruba za měsíc.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Vaše spotřeba
Tak ja Ti vam nevim hosi..
Ja dnes natankoval, jako vzdy "pod vicko", opsal km z T1 (825km), opsal AVERAGE spotrebu z Ppc (7,7l/100km) vynuloval T1 i Ppc.
Doma vyndam uctenku, klakulacku a udelam 6374 (natankovany benzin 63,740l) deleno 825km.. A vysledek je: 7,7260606060 l/100 km..
Tak si ted lamu hlavu, protoze i ja jsem myslel, ze muj Ppc keca. Ale jestli to neni tim, ze je treba vynulovat tu prumernou spotrebu Ppc pri natankovani.
Janek
Ja dnes natankoval, jako vzdy "pod vicko", opsal km z T1 (825km), opsal AVERAGE spotrebu z Ppc (7,7l/100km) vynuloval T1 i Ppc.
Doma vyndam uctenku, klakulacku a udelam 6374 (natankovany benzin 63,740l) deleno 825km.. A vysledek je: 7,7260606060 l/100 km..
Tak si ted lamu hlavu, protoze i ja jsem myslel, ze muj Ppc keca. Ale jestli to neni tim, ze je treba vynulovat tu prumernou spotrebu Ppc pri natankovani.
Janek
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,4i
Vaše spotřeba
Zdravím a současně mě těší Tvůj údiv,
mám totiž podobný "problém". Můj počítač totiž také ukazuje +- 0,05 stejnou prům. spotřebu, jako naměřím při metodě plná-plná. A že jsem opravdu pečlivý
Své Volvo - první mám teprve 3-tí měsíc, předtím jsem vozil 3 generace Opel Omega (A 2.0, B 2,5V6, B 2,2DTI), kde právě rozdíl reál-PC byl 0,5-1,5l.
Říkám si tedy, že to asi "číňani" od Volva
) mají zmáknutý.
Navíc koukám, že máme asi i stejný motor a asi to fakt sedí ?!
Ted spíš řeším, jak to bude s ukazatelem spotřeby při provozu na LPG - mám čerstvě týden.
Martin
mám totiž podobný "problém". Můj počítač totiž také ukazuje +- 0,05 stejnou prům. spotřebu, jako naměřím při metodě plná-plná. A že jsem opravdu pečlivý
Své Volvo - první mám teprve 3-tí měsíc, předtím jsem vozil 3 generace Opel Omega (A 2.0, B 2,5V6, B 2,2DTI), kde právě rozdíl reál-PC byl 0,5-1,5l.
Říkám si tedy, že to asi "číňani" od Volva
Navíc koukám, že máme asi i stejný motor a asi to fakt sedí ?!
Ted spíš řeším, jak to bude s ukazatelem spotřeby při provozu na LPG - mám čerstvě týden.
Martin
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Vaše spotřeba
baltazar píše:Zdravím a současně mě těší Tvůj údiv,
mám totiž podobný "problém". Můj počítač totiž také ukazuje +- 0,05 stejnou prům. spotřebu, jako naměřím při metodě plná-plná. A že jsem opravdu pečlivý
Své Volvo - první mám teprve 3-tí měsíc, předtím jsem vozil 3 generace Opel Omega (A 2.0, B 2,5V6, B 2,2DTI), kde právě rozdíl reál-PC byl 0,5-1,5l.
Říkám si tedy, že to asi "číňani" od Volva) mají zmáknutý.
Navíc koukám, že máme asi i stejný motor a asi to fakt sedí ?!
Ted spíš řeším, jak to bude s ukazatelem spotřeby při provozu na LPG - mám čerstvě týden.
Martin
Hodne stesti a prijemnych km ve Tvem novem Volvu..
Janek
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,4i
Vaše spotřeba
Ano, s "ing.magorem" jsem v kontaktu, LPG máme oba od p. Outraty z Brna.
S těmi kW, které ti chybí je mi to líto
S tou spotřebou, resp. správnosti údaje z PC, jaké jsou reakce dalších - jsme pouze vyjímky?
Martin
S těmi kW, které ti chybí je mi to líto
S tou spotřebou, resp. správnosti údaje z PC, jaké jsou reakce dalších - jsme pouze vyjímky?
Martin
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10048
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Vaše spotřeba
moc se v tom neštourej. Hajcus je z toho opravdu neštastnej. ale existují řešení, jak pozvednout výkon.....filtr, výfuk, chipbaltazar píše:S těmi kW, které ti chybí je mi to líto![]()
edit: koukám, u bsr to vylítne na 188 koní a stojí to lidových 13tis Kč. Co Hajcus, nechceš zainvestovat?
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Vaše spotřeba
OThayney píše:moc se v tom neštourej. Hajcus je z toho opravdu neštastnej. ale existují řešení, jak pozvednout výkon.....filtr, výfuk, chipbaltazar píše:S těmi kW, které ti chybí je mi to líto![]()
edit: koukám, u bsr to vylítne na 188 koní a stojí to lidových 13tis Kč. Co Hajcus, nechceš zainvestovat?
Ty woe Tome, co chces na atmosferickym motoru chipovat??? A jak? To je od BSR podle me trochu podpasovka. Na 188k atmosferu nenakopnes, ani kdyby ses po.. A navic, s deset let starym motorem a najezdem 220t mam strach, ze vse tesni jak ma..
To tech 13t radsi projezdim s tezkou nohou na plynu. Koupil jsem si do boxu JR filtr, at aspon motor dobre dycha a howg.
Jooo, mit turbinu, tak uz jsem u BSR zakaznikem, ale takhle.. Uz s tim umim zit.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10048
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Vaše spotřeba
nejsem žádnej motorář, tos asi poznal, ale když to někdo nabízí tak by to snad mělo fachat. Budu se muset někdy projet, at vím, jaká je opravdová realita.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Vaše spotřeba
To je velmi naivní představahayney píše:nejsem žádnej motorář, tos asi poznal, ale když to někdo nabízí tak by to snad mělo fachat. Budu se muset někdy projet, at vím, jaká je opravdová realita.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10048
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Vaše spotřeba
já značku BSR vnímám jako kvalitu. proto se divím, že by to nefungovalo
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Vaše spotřeba
Taky jsem vnímal, teď už jsem trochu ostražitější. Mám od nich sportovní filtr ( v eRku je takovej válcovej) ahayney píše:já značku BSR vnímám jako kvalitu. proto se divím, že by to nefungovalo
a před nasazením jsem ho zevnitř radši vyluxoval, protože v něm byl tak trochu bordýlek a celkově to zpracování jsem čekal lepší, nehledě na to, že netrefili tak uplně velikost a do airboxu jsem ho narval taktak. Toť mé zkušenosti.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,4i
Vaše spotřeba
možná se ptám jak blb, ale k čemu je dobrý "sportovní filtr". Tuším, že je řidčí a propouští víc vzduchu, ale asi nevydrží tolik a musí se častěji měnit. Taky je asi dražší ??????
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Vaše spotřeba
OT:baltazar píše:možná se ptám jak blb, ale k čemu je dobrý "sportovní filtr". Tuším, že je řidčí a propouští víc vzduchu, ale asi nevydrží tolik a musí se častěji měnit. Taky je asi dražší ??????
Zadna otazka neni hloupa bratu.
"sportovni filtry" jak se jim rika nejsou nic jineho nez jen lepsi fitry lisici se zejmena tim, ze jsou vyrobene ze specialni "textilie" samozrejme umelotina (narozdil od papirovych), Daji se tim padem "vyprat" (cca kazdych 20t km) specialni sadou na cisteni a naolejovani takoveho filtru. A v neposledni rade propousti k motoru vice vzduchu a jeste ho lepe chrani pred bordelem. Napriklad JR Filtry deklaruji, ze zachyti castice mensi nez 2.8 mikronu.(TUV cert.) Firma vyrabi pod ISO 9001. http://www.jrfilters.com/entreprise/index.php?lng=en
Drazsi je porizovaci hodnota, ale kdyz ho vyperes vice nez 2x uz se ti zaplati cena papiroveho.
Me stal bratru 1395.- Kcs
Naposledy upravil(a) Hájčus dne 24 čer 2010 18:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,4i
Vaše spotřeba
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
-
Offline
- Příspěvky: 3184
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vaše spotřeba
tomuhle říkám šetrný řidič, klobouk dolů.
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/248103.html
záznam ze 17.5.2008: na 67 Litrů 962 km (7L/100km) se 106 kW V70 - to je taková benzínová pohádka.
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/248103.html
záznam ze 17.5.2008: na 67 Litrů 962 km (7L/100km) se 106 kW V70 - to je taková benzínová pohádka.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Ono pokud jede člověk klidně, na pohodu, tak taková spotřeba není nemožná. Taky hodně záleží, v jakém prostředí a provozu jezdí. Kdo jezdí v nevětší dopravní špičky, bude mít spotřebu o dost vyšší jak ten, co pojede stejnou trasu v jiný klidnější čas.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 3184
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vaše spotřeba
zamyslel jsem se teď nad myšlenkou Natural 95 versus Verva 100 u benziny.
Dnešní ceny jsou:
Natual 95......32,60 kč/Litr
Verva 100.....34,60 kč/Litr
Můj dlouhodobý průměr spotřeby je 10,5 L/100 km u V70. t.j na nádrž 70 L za 2282 kč ujedu cca 660 km, t.j. 1 kilometr jízdy mě vyjde na 3,45 kč.
Tudíž, aby se mi vyplatila Verva 100 a natankoval plnou nádrž 70 L za 2422 kč, pro splnění podmínky 3,45 kč na kilometr bych musel na jednu nádrž ujet 702km s průměrnou spotřebou 10 L/ 100km.
Závěr: 660 km versus 702 km by měl být ekvivalent nájezdu při Natural 95 versus Verva 100 za stejné peníze (samozřejmě vztaženo na moje auto a můj styl jízdy)
Zamyšlení: Kdybych se s průměrnou spotřebou u Vervy 100 dostal na 9,5 L/100km (737km na nádrž), tak by mi náklady klesly na 3,04 kč / ujetý km, to zn. o cca 40 haléřu na km méně, než s Naturalem 95
Ročně pak při nájezdu cca 12000 km je to ušetřených 4800kč a to sa rovná zaplacené povinné ručení na rok
Ten model nevypadá nereálně, asi to vyzkouším. Stejný model by se dal aplikovat na všechny mé tři auta. Bude to chtít nějakou jednoletou studii....
(s eRkem nejezdím na spotřebu, ale dosavadní průměr 13,5 L/100km je dost, při průměru 12 L /100km by se něco určitě ušetřilo...)
Dnešní ceny jsou:
Natual 95......32,60 kč/Litr
Verva 100.....34,60 kč/Litr
Můj dlouhodobý průměr spotřeby je 10,5 L/100 km u V70. t.j na nádrž 70 L za 2282 kč ujedu cca 660 km, t.j. 1 kilometr jízdy mě vyjde na 3,45 kč.
Tudíž, aby se mi vyplatila Verva 100 a natankoval plnou nádrž 70 L za 2422 kč, pro splnění podmínky 3,45 kč na kilometr bych musel na jednu nádrž ujet 702km s průměrnou spotřebou 10 L/ 100km.
Závěr: 660 km versus 702 km by měl být ekvivalent nájezdu při Natural 95 versus Verva 100 za stejné peníze (samozřejmě vztaženo na moje auto a můj styl jízdy)
Zamyšlení: Kdybych se s průměrnou spotřebou u Vervy 100 dostal na 9,5 L/100km (737km na nádrž), tak by mi náklady klesly na 3,04 kč / ujetý km, to zn. o cca 40 haléřu na km méně, než s Naturalem 95
Ročně pak při nájezdu cca 12000 km je to ušetřených 4800kč a to sa rovná zaplacené povinné ručení na rok
Ten model nevypadá nereálně, asi to vyzkouším. Stejný model by se dal aplikovat na všechny mé tři auta. Bude to chtít nějakou jednoletou studii....
(s eRkem nejezdím na spotřebu, ale dosavadní průměr 13,5 L/100km je dost, při průměru 12 L /100km by se něco určitě ušetřilo...)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
tento model celkom moze fungovar. znami ma asi 15 rocnu feliciu, tankuje do nej 98cku a vedie si evidenciu dost podrobne a prisiel na to, ze 98 mu znizi spotrebu cca o liter (v meste menej, na okreske zhruba ten liter). a celkovo rocne usetri tolko, ze zaplati poistku a dvakrat umyvarkudoktor píše:zamyslel jsem se teď nad myšlenkou Natural 95 versus Verva 100 u benziny.
Dnešní ceny jsou:
Natual 95......32,60 kč/Litr
Verva 100.....34,60 kč/Litr
Můj dlouhodobý průměr spotřeby je 10,5 L/100 km u V70. t.j na nádrž 70 L za 2282 kč ujedu cca 660 km, t.j. 1 kilometr jízdy mě vyjde na 3,45 kč.
Tudíž, aby se mi vyplatila Verva 100 a natankoval plnou nádrž 70 L za 2422 kč, pro splnění podmínky 3,45 kč na kilometr bych musel na jednu nádrž ujet 702km s průměrnou spotřebou 10 L/ 100km.
Závěr: 660 km versus 702 km by měl být ekvivalent nájezdu při Natural 95 versus Verva 100 za stejné peníze (samozřejmě vztaženo na moje auto a můj styl jízdy)
Zamyšlení: Kdybych se s průměrnou spotřebou u Vervy 100 dostal na 9,5 L/100km (737km na nádrž), tak by mi náklady klesly na 3,04 kč / ujetý km, to zn. o cca 40 haléřu na km méně, než s Naturalem 95
Ročně pak při nájezdu cca 12000 km je to ušetřených 4800kč a to sa rovná zaplacené povinné ručení na rok![]()
Ten model nevypadá nereálně, asi to vyzkouším. Stejný model by se dal aplikovat na všechny mé tři auta. Bude to chtít nějakou jednoletou studii....
(s eRkem nejezdím na spotřebu, ale dosavadní průměr 13,5 L/100km je dost, při průměru 12 L /100km by se něco určitě ušetřilo...)
a teraz ma este lepsi zlepsovak, lebo tankuje na shell v nedelu (2nasobok bodov) a zhruba dvakrat rocne ma shell akciu body za benzin (resp. zlava) a potom setri este viac.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
je to sice OT: Ale pokud vezmu řekněme jednu značku paliva N95 a N98 a naprosto vynechám jakýsi empirický výsledek/výpočet výše, může mi někdo vysvětlit logicky/technicky jak u 15 let staré felicie může N95 a N98 udělat nějaký rozdíl na spotřebě?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

