Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Od jakýho roku se ta aplikace dá u aut používat?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Není to rokem, je to výbavou. Třeba předchozí V90 D3 to neměla.
Auto musí mít přípravu Volvo on call
A když už jsem tam byl, tak jsem si rovnou koupil ještě jedno auto...
Auto musí mít přípravu Volvo on call
A když už jsem tam byl, tak jsem si rovnou koupil ještě jedno auto...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Já si myslím, že je to rokem a víc než výbavou je to zemí dopadu, protože Volvo on call tady v Čr nefungovalo ještě hrubě ve 2018 což už bylo trochu směšné. Jestli se nepletu, tak si řada lidí právě kvůli tomuhle jezdila kupovat XC90 do Německa...to jsou zase moje poznatky.
Jinak já to mám ve V60 2014 MY2015 dovoz Švédsko a funguje
PS: pro PetraXC70 P3 jsem to viděl asi až v posledním ročníku (2014) - musíš mít na stropě tlačítko. Ale všechno to byly dovozy...
Jinak já to mám ve V60 2014 MY2015 dovoz Švédsko a funguje

PS: pro PetraXC70 P3 jsem to viděl asi až v posledním ročníku (2014) - musíš mít na stropě tlačítko. Ale všechno to byly dovozy...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
To si vybavuji taky .
Tehdy to tady řešili...
Snad měli auto z ČR, ale pro aktivaci VOC jezdili do Německa.
Jedním z nich byl snad Ivo, už se tady asi moc nevyskytuje.
Tehdy to tady řešili...
Snad měli auto z ČR, ale pro aktivaci VOC jezdili do Německa.
Jedním z nich byl snad Ivo, už se tady asi moc nevyskytuje.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Porovnání zrychlení dvou V90 co jsem měl.
D3 110kW 6° vs. D4 140kW 8°
Je to ze 100km/h, na stejném úseku, za podobných podmínek, jen D4 má plnou nádrž.
100 - 160 je 12s vs. 14s
https://youtube.com/shorts/NMpfiipQhf4
D3 110kW 6° vs. D4 140kW 8°
Je to ze 100km/h, na stejném úseku, za podobných podmínek, jen D4 má plnou nádrž.
100 - 160 je 12s vs. 14s
https://youtube.com/shorts/NMpfiipQhf4
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Pěkný, zdá se, že když se s tím jezdí jako člověk, tak to obojí žere úplně stejně, až na to, že D4 umí o trochu víc, třeba na německý dálnici
.
Jinak já si myslím, proč tyhle auta neumí jezdit za 5, je, že mají hrozně velký kola. Buď jsou těžký (17" s dle TP balón pneu) anebo jsou 18-19-20" se širokou pneu (a též těžkou). Zkoušel jsem to na mojí staré V60 kde se dá při normální jízdě jezdit dlouhodobě (např. celá nádrž) za 5l/100km a po nazutí 7spoke design kol ze SPA a pneu předepsanýma pro SPA jsem se na těch samých trasách nedostal pod 5,5 ani při velikém snažení, spíš to bylo o něco víc. Kola jsem vážil a 17" SPA kola byla bezkonkurenčně nejtěžší (tuším určitě 18kg) oproti 16" (asi 13kg) a kovaným 18"(asi 14-15kg - nepamatuji si přesně, ale nějak tak to bylo).
Zajímalo by mě, kdyby jsi vzal kola od Pepa z jeho S60 a zkusil na nich vyjezdit nádrž, jak by to vyšlo z hlediska spotřeby, protože z hlediska jízdy jsem přesvědčený, že by jsi byl o level dále...

Jinak já si myslím, proč tyhle auta neumí jezdit za 5, je, že mají hrozně velký kola. Buď jsou těžký (17" s dle TP balón pneu) anebo jsou 18-19-20" se širokou pneu (a též těžkou). Zkoušel jsem to na mojí staré V60 kde se dá při normální jízdě jezdit dlouhodobě (např. celá nádrž) za 5l/100km a po nazutí 7spoke design kol ze SPA a pneu předepsanýma pro SPA jsem se na těch samých trasách nedostal pod 5,5 ani při velikém snažení, spíš to bylo o něco víc. Kola jsem vážil a 17" SPA kola byla bezkonkurenčně nejtěžší (tuším určitě 18kg) oproti 16" (asi 13kg) a kovaným 18"(asi 14-15kg - nepamatuji si přesně, ale nějak tak to bylo).
Zajímalo by mě, kdyby jsi vzal kola od Pepa z jeho S60 a zkusil na nich vyjezdit nádrž, jak by to vyšlo z hlediska spotřeby, protože z hlediska jízdy jsem přesvědčený, že by jsi byl o level dále...

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Sem si myslel, že to bude větší rozdíl...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Ono to o moc rychlejší být už nemůže.
Když S80 3.2 zvládla 100-160 za 10s a měla 175kW
Když S80 3.2 zvládla 100-160 za 10s a měla 175kW

_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
169.500 km
před zimou ještě proběhla výměna palivového filtru a obou olejů.
před zimou ještě proběhla výměna palivového filtru a obou olejů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
To tam netěsní ta hadice, že je tam tak "nablito"?
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Jojo, prosakuje tam olej z té hadice od turbín.
Příští rok to budu muset očistit a podívat se na to odkud to jde.
Příští rok to budu muset očistit a podívat se na to odkud to jde.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
179.000 km
Skoro bych mohl věštit budoucnost...
stejně jako D3, tak i D4 si řekla o pomocnou baterii. Zhruba při stejném věku auta to vychází.
Skoro bych mohl věštit budoucnost...
stejně jako D3, tak i D4 si řekla o pomocnou baterii. Zhruba při stejném věku auta to vychází.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 3604
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
To je kdy? Pls....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
D3 145tkm a 7,5roku
D4 179tkm a 7 roků
D4 179tkm a 7 roků
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 3604
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Tak to není tak špatné...

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 135
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Jak si o výměnu řekla? Přestal fugnovat start/stop? Já se docela divím že ji mám stále původní 10let. Po mé koupi vypnutý start/stop. Takže baterky dostávají asi menší záhul. Velkou jsem již měnil, ta nepřežila bufíkování v zimě.
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Po každém startu hláška start stop baterie doporucen servis...
Start stop přitom nepoužívám... Nevím jak předchozí majitel.
Na P3 V70 jsem měl taky malou baterii původní a nevěděl o ni ...
Start stop přitom nepoužívám... Nevím jak předchozí majitel.
Na P3 V70 jsem měl taky malou baterii původní a nevěděl o ni ...
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Já u S60 pomocnou baterii měnil po 5 letech a 120tis km.
Start/stop fungoval jen při zhasnutí motoru při start/stopu to hlásilo chybu řízení.
Start/stop fungoval jen při zhasnutí motoru při start/stopu to hlásilo chybu řízení.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Jo, na to jsem zapomněl...
Tím to začalo... když jsem zapomněl vypnout a někde to chcíplo, tak po startu chyba Posilovač řízení - dočasně nedostupné
A po dalších cca 2-3 měsících chyba baterie.
Tím to začalo... když jsem zapomněl vypnout a někde to chcíplo, tak po startu chyba Posilovač řízení - dočasně nedostupné
A po dalších cca 2-3 měsících chyba baterie.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5317
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
U nás u obou aut po 5 letech a při nájezdu cca 100k km. Manželce se to rožlo zrovna dneska.
A to start stop vypínáme rovnou po startu. To musí byt nějak načasované kazítko. Stejně jak baterka u volvo on call.
A to start stop vypínáme rovnou po startu. To musí byt nějak načasované kazítko. Stejně jak baterka u volvo on call.
-
Offline
- Příspěvky: 516
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
U nás:
XC60 P3 D3 MY2017 220 tis km stále pôvodná
XC60 P3 D4 MY2015 odišla pri 146 tis km
XC60 P3 D3 MY2017 220 tis km stále pôvodná
XC60 P3 D4 MY2015 odišla pri 146 tis km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé