Foto here. Víc jsem zatím nestihl
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V70 II 2.4i 103Kw
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
To jirkaTDI
Foto here. Víc jsem zatím nestihl
Foto here. Víc jsem zatím nestihl
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 921
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
No pěkný, vypadá k světu
nemá šíbr, což je fajn, s tím jsou jen problémy. A xenony jsou taky fajn, pokud fungují, jen nesmíš mít nehodu, protože se špatně shání
Jen bych vytknul ty poklice, slušely by tomu origo kola, nebo aspoň origo poklice, ale to je detail.
Ještě ukaž interiér


Jen bych vytknul ty poklice, slušely by tomu origo kola, nebo aspoň origo poklice, ale to je detail.
Ještě ukaž interiér

-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V70 II 2.4i 103Kw
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
Má to pár much, hlavně kosmetických, které na jaře budu řešit (hajnej ví
). S xenony si zatím chrochtám, svítí parádně, teda ve srovnání s O2
. Poklice mám v plánu, časem bych chtěl i zimní sadu na hlínách, uvidíme. Interiér hodím o víkendu, teď moc nestíhám za světla
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14413
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
Teoreticky bych tu jednu sadu alukol měl navíc, ale potřebovaly by renovaci. No a já zase potřebuju nějaká fuj plech kola na odvoz auta do hutí. Tak třeba se dohodnem. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 316
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
se vetřu sem s dotazem, protoze je to asi relevatni k tematu. P2 mam jako jedine auto a ted resim rizeni, ktere uz nejde v origu koupit nove. S Radkem si zatim piseme ze opravit to asi jde a budu volat. Jen ciste hypoteticky, dokaze nekdo rict jake bolesti p2 jsou blbe resitelne absenci dilu a pripadne jake zatim resitelne bolesti to ma? U me je to xc70 p2 D5 136kw s dpf a klapkami.
Napriklad jsem tady cetl ze umira CEM, je uz neopravitelny 5st automat, blbe se asi shani dalsi dily.
Napriklad jsem tady cetl ze umira CEM, je uz neopravitelny 5st automat, blbe se asi shani dalsi dily.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14413
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
Kromě toho automatu je asi zatím řešitelné vše.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
Jj a ten AT s otazníkem dělaji poláci, i když David Patočka to odmítá repasovat na základě mizerné kvality dílů. Tak asi poláci v klidu ty nekvalitní díly používají.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
Ja si myslim že to je hlavně o ceně. Každy by to chtěl za 10K se zarukou kdy doveze skřiň automatu vymletou na prach. Je oprava a oprava. Něco jineho je netesnici rozvaděč a něco jineho když někdo neměni olej a litaji uvnitř kovove šupiny. Proto to podle mě nechce dělat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
Já nemyslim
, jen jsem parafrázoval jeho slova.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
Nemas pravdu, vysvetleno zde na foru asi bambilionkrat.Warcz píše: 21 úno 2025 14:30 Ja si myslim že to je hlavně o ceně. Každy by to chtěl za 10K se zarukou kdy doveze skřiň automatu vymletou na prach. Je oprava a oprava. Něco jineho je netesnici rozvaděč a něco jineho když někdo neměni olej a litaji uvnitř kovove šupiny. Proto to podle mě nechce dělat.
A od Polaka si tam dat dil aby to jakztakz fungovalo, jako proc ne - auto se tim padem stane prodejne a jestli je hezke opticky, muze to davat dohromady smysl. Lepsi investovat 20 a auto prodat za 50 a ziskat 30, nez hodit auto co vypada na 50 do srotu, protoze prevodovka. Novy majitel to vyhodi bud za Tebe anebo mu to vydrzi, zije v tzv. sladke nevedomosti. Rikam ze zkusenosti, kdy si takhle s aw55-50 jedes a najednou nejedes - a kdyz vis, ze se Ti to muze stat, budes se na takove auto spolehat? Ja teda ne. Ale souhlasim, ze vsechno je to jenom o riziku, ktere je nekdo ochotny nest a nekdo ne. Ja teda ne, protoze jsem to zazil.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V70 II 2.4i 103Kw
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
To jirkaTDI
Pár fotek z interiéru, má to pár much, klasické bolesti u P2, povolené švy atd, ale je to funkční a na první pohled to vypadá zachovale
Snad i brzy budou origo poklice
Pár fotek z interiéru, má to pár much, klasické bolesti u P2, povolené švy atd, ale je to funkční a na první pohled to vypadá zachovale
Snad i brzy budou origo poklice
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 921
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
Interiér perfektní, stejný vzor jako můj, než jsem se zbláznil a začal to předělávat na R-kový sedačky.
Tahle polokůže je moc příjemná a s výhřevama je to stav ideál. A vypadají velmi zachovale, já už to měl roztrhané ve švech na hadry
Tahle polokůže je moc příjemná a s výhřevama je to stav ideál. A vypadají velmi zachovale, já už to měl roztrhané ve švech na hadry

-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V70 II 2.4i 103Kw
V70 P2 v roce 2025 jako main daily car
Ono to mám v některých švech taky vyrvané, ale není to tolik vidět, zkusím poptat u čalouníka jestli půjde opravit.
Jo přesně tak, na sezení to je dost příjemné a na léto ideální kompromis
Jo přesně tak, na sezení to je dost příjemné a na léto ideální kompromis

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé