V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
majklson
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 7 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: V70 II 2.4i 103Kw

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od majklson »

To jirkaTDI

Foto here. Víc jsem zatím nestihl😁
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

jirkaTDI
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 921
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od jirkaTDI »

No pěkný, vypadá k světu :thumbup: nemá šíbr, což je fajn, s tím jsou jen problémy. A xenony jsou taky fajn, pokud fungují, jen nesmíš mít nehodu, protože se špatně shání :D
Jen bych vytknul ty poklice, slušely by tomu origo kola, nebo aspoň origo poklice, ale to je detail.
Ještě ukaž interiér :)

majklson
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 7 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: V70 II 2.4i 103Kw

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od majklson »

Má to pár much, hlavně kosmetických, které na jaře budu řešit (hajnej ví😁). S xenony si zatím chrochtám, svítí parádně, teda ve srovnání s O2 😅. Poklice mám v plánu, časem bych chtěl i zimní sadu na hlínách, uvidíme. Interiér hodím o víkendu, teď moc nestíhám za světla😁

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14413
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od raolsa »

Teoreticky bych tu jednu sadu alukol měl navíc, ale potřebovaly by renovaci. No a já zase potřebuju nějaká fuj plech kola na odvoz auta do hutí. Tak třeba se dohodnem. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

amddawe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 316
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od amddawe »

se vetřu sem s dotazem, protoze je to asi relevatni k tematu. P2 mam jako jedine auto a ted resim rizeni, ktere uz nejde v origu koupit nove. S Radkem si zatim piseme ze opravit to asi jde a budu volat. Jen ciste hypoteticky, dokaze nekdo rict jake bolesti p2 jsou blbe resitelne absenci dilu a pripadne jake zatim resitelne bolesti to ma? U me je to xc70 p2 D5 136kw s dpf a klapkami.


Napriklad jsem tady cetl ze umira CEM, je uz neopravitelny 5st automat, blbe se asi shani dalsi dily.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14413
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od raolsa »

Kromě toho automatu je asi zatím řešitelné vše.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od Urvanej »

Jj a ten AT s otazníkem dělaji poláci, i když David Patočka to odmítá repasovat na základě mizerné kvality dílů. Tak asi poláci v klidu ty nekvalitní díly používají.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5829
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od Warcz »

Ja si myslim že to je hlavně o ceně. Každy by to chtěl za 10K se zarukou kdy doveze skřiň automatu vymletou na prach. Je oprava a oprava. Něco jineho je netesnici rozvaděč a něco jineho když někdo neměni olej a litaji uvnitř kovove šupiny. Proto to podle mě nechce dělat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od Urvanej »

Já nemyslim :-D , jen jsem parafrázoval jeho slova.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Dural8
Offline
Příspěvky: 1343
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od Dural8 »

Warcz píše: 21 úno 2025 14:30 Ja si myslim že to je hlavně o ceně. Každy by to chtěl za 10K se zarukou kdy doveze skřiň automatu vymletou na prach. Je oprava a oprava. Něco jineho je netesnici rozvaděč a něco jineho když někdo neměni olej a litaji uvnitř kovove šupiny. Proto to podle mě nechce dělat.
Nemas pravdu, vysvetleno zde na foru asi bambilionkrat.
A od Polaka si tam dat dil aby to jakztakz fungovalo, jako proc ne - auto se tim padem stane prodejne a jestli je hezke opticky, muze to davat dohromady smysl. Lepsi investovat 20 a auto prodat za 50 a ziskat 30, nez hodit auto co vypada na 50 do srotu, protoze prevodovka. Novy majitel to vyhodi bud za Tebe anebo mu to vydrzi, zije v tzv. sladke nevedomosti. Rikam ze zkusenosti, kdy si takhle s aw55-50 jedes a najednou nejedes - a kdyz vis, ze se Ti to muze stat, budes se na takove auto spolehat? Ja teda ne. Ale souhlasim, ze vsechno je to jenom o riziku, ktere je nekdo ochotny nest a nekdo ne. Ja teda ne, protoze jsem to zazil.
_________________
V60 D4

majklson
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 7 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: V70 II 2.4i 103Kw

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od majklson »

To jirkaTDI

Pár fotek z interiéru, má to pár much, klasické bolesti u P2, povolené švy atd, ale je to funkční a na první pohled to vypadá zachovale

Snad i brzy budou origo poklice😁
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

jirkaTDI
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 921
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od jirkaTDI »

Interiér perfektní, stejný vzor jako můj, než jsem se zbláznil a začal to předělávat na R-kový sedačky.

Tahle polokůže je moc příjemná a s výhřevama je to stav ideál. A vypadají velmi zachovale, já už to měl roztrhané ve švech na hadry :(

majklson
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 7 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: V70 II 2.4i 103Kw

V70 P2 v roce 2025 jako main daily car

Příspěvek od majklson »

Ono to mám v některých švech taky vyrvané, ale není to tolik vidět, zkusím poptat u čalouníka jestli půjde opravit.

Jo přesně tak, na sezení to je dost příjemné a na léto ideální kompromis :-D

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé