Vibrace při brzdění V70 D5 AWD 2006?
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
A zajímavý poznatek je ten, že zadky mají oba 33%.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
tak jsem to dnes změřil a hází mi to
LP 0,04
PP 0,03
LP 0,04
PP 0,03
-
Online
- Příspěvky: 2189
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Oni testy tlumičů k ničemu moc nejsou, já měl třeba na zadních 85% a přitom byly na kaši.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14363
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
A dotáhl jsi při měření kolovýma šroubama přes nějaké podložky kotouč k náboji?Tod2 píše:tak jsem to dnes změřil a hází mi to
LP 0,04
PP 0,03
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
A uložení tlumičů máš dělaný kdy?Tod2 píše:tak jsem to dnes změřil a hází mi to
LP 0,04
PP 0,03
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
uložení loni, ale moc se mi právě nezdá
asi je to blbost, ale mám pocit, jakoby to tam někde pružilo víc, než by mělo
kotouč dotáhl, jasně
asi je to blbost, ale mám pocit, jakoby to tam někde pružilo víc, než by mělo
kotouč dotáhl, jasně
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Tak, stejne tak uplne nove nikdy neukazou 100%, ale spis kolem 90peter cz píše:Oni testy tlumičů k ničemu moc nejsou, já měl třeba na zadních 85% a přitom byly na kaši.

Dobry to je kdyz se to meri na stejny masine, pro porovnani, ale jinak ty % jsou vicemene pro okrasu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Tak nevim jestli je to vyřešený, ale měl sem stejnej problém na Focusu. Tři sady kotoučů měněny v servisu, jedny placeny a dvakrát reklamace. Když už mě to nebavilo, koupil sem si(opět) kotouč ATE a šel to přehodit. Když sem sundal kotoče, dosedací plochy byly zadělaný od nějaký barvy a prostě neseděly celou plochou...
Předpokládám, že tohle je základ a tady bude problém jinde, ale možný je všechno...
Předpokládám, že tohle je základ a tady bude problém jinde, ale možný je všechno...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Když už jsem měl ta kola dole, tak jsem vyčistil a promazal brzdy. Vibrace při brzdění jsou skoro pryč, zůstalo tam takové to jemné cukání, jako by to nerovnoměrně brzdilo. Projevuje se to víc při zastavování, při větší rychlosti to poznat není. Tak uvidím, jak dlouho to vydrží.
Zadní kotouče hází taky jen 0,03 a 0,02. Což je docela v pohodě. Čekal jsem to celé horší.
Zadní kotouče hází taky jen 0,03 a 0,02. Což je docela v pohodě. Čekal jsem to celé horší.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Při hlubší analýze jsem objevil utrženou gumu v uložení tlumiče a odskákanou pneu na te stejné straně.
Příští týden proběhne výměna uložení i tlumičů. Věřím tomu, že toto je celou dobu zdroj vibrací. Tak uvidíme....
Příští týden proběhne výměna uložení i tlumičů. Věřím tomu, že toto je celou dobu zdroj vibrací. Tak uvidíme....
Naposledy upravil(a) hajnej dne 05 dub 2019 07:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
jak jsi to zjistil? tam jde nějak vidět?
mám totiž taky trochu podezření na něco v uložení, jakoby to tam pružilo víc, než by mělo a auto tak lehce poskakuje
ale tlumiče a uložení jsou rok staré, ale tak záleží, v jaké je to kvalitě a jaký je aktuální stav
mám totiž taky trochu podezření na něco v uložení, jakoby to tam pružilo víc, než by mělo a auto tak lehce poskakuje
ale tlumiče a uložení jsou rok staré, ale tak záleží, v jaké je to kvalitě a jaký je aktuální stav
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
jo takhle, tak to jo, já myslel, že to máš někde zespodu u pružiny...
ta horní guma Ti asi často chodí až na tu spodní, to by skoro vůbec neměla, že?
ta horní guma Ti asi často chodí až na tu spodní, to by skoro vůbec neměla, že?
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
Úplně přesně neznám OK stav, ale je to očividně nějaký pochroumaný.Tod2 píše:jo takhle, tak to jo, já myslel, že to máš někde zespodu u pružiny...
ta horní guma Ti asi často chodí až na tu spodní, to by skoro vůbec neměla, že?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co způsobuje kroucení předních kotoučů V70 AWD?
když jsme u toho uložení, děje se mi zvláštní věc, loni jsem nechal vyměnit tlumiče i uložení, všechno v pohodě, ale po zhruba měsíci mi začal pravý tlumič cvakat v uložení, jako by tam byla vůle, tak jsme utáhli tu spodní matku (jakoby tu křídlovou) a dobré, no a teď mi začal to samé dělat tlumič vlevo, tedy uložení, tak jsem to chtěl dotáhnout, ale ta horní matice nešla vůbec povolit, respektive byla tak utažená proti té spodní křídlové, že to byl docela problém, protože když jsem chytil imbusem tlumič a točil šestihrannou maticí, točila se i ta spodní křídlová matice, která měla vůli proti uložení a cvakalo to za jízdy, ale povolit se nemohla bylo to opravdu řádně dotažené, nechápu, kde se tam ta vůle vzala, takže zase dotaženo a dobré
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vibrace při brzdění V70 D5 AWD 2006?
Po výměně uložení a tlumičů stav beze změny (oboje naštěstí opravdu na výměnu dle stavy starých dílů).
Asi se zaměřím na poloosy.
Asi se zaměřím na poloosy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vibrace při brzdění V70 D5 AWD 2006?
Ještě se měnily ramena. Také bez úspěchu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5891
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Vibrace při brzdění V70 D5 AWD 2006?
Tak už to jedině prodat..... A nebo si utáhnout sedačku. 

-
Offline
- Příspěvky: 2165
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Vibrace při brzdění V70 D5 AWD 2006?
To bude nohama !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vibrace při brzdění V70 D5 AWD 2006?
No nechci říct, že se mi auto už vůbec neklepe, ale v porovnání s tím, co bylo je skoro klid. U mě ale do toho ještě vstupuje AWD a mám dojem, že vibrace při brzdění jdou od uložení kardanu. To je mimo jiné citit take při dálničních rychlostech.
Každopádně nejdřív jsem udělal čepy, silenty v ramenou, náboje. 80tis km a 3 roky jsem se s tím trápil a měnil současně kotouče. Pak jsem si usmyslel, že je problem v uložení tlumičů. To jsem nechal vyměnit současně s tlumiči. Výrazně to nepomohlo. No a tak mi raolsa vyměnil ramena (měl doma starší, osazený novými silenty) no a od té doby je klid. Starý ramena byly dorasovaný od prasat mechaniků, kteří mi měnili silenty.
Bohužel nemohu úplně přesně identifikovat, co přesně mi nejvíce pomohlo, ale tipuju to právě na ta ramena a lajdácké přelisování silentbloků (oba viníci jsou opraváři nákladních vozidel takže pajcr a bušit).
Každopádně nejdřív jsem udělal čepy, silenty v ramenou, náboje. 80tis km a 3 roky jsem se s tím trápil a měnil současně kotouče. Pak jsem si usmyslel, že je problem v uložení tlumičů. To jsem nechal vyměnit současně s tlumiči. Výrazně to nepomohlo. No a tak mi raolsa vyměnil ramena (měl doma starší, osazený novými silenty) no a od té doby je klid. Starý ramena byly dorasovaný od prasat mechaniků, kteří mi měnili silenty.
Bohužel nemohu úplně přesně identifikovat, co přesně mi nejvíce pomohlo, ale tipuju to právě na ta ramena a lajdácké přelisování silentbloků (oba viníci jsou opraváři nákladních vozidel takže pajcr a bušit).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé