STK 2017 !
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#76 STK 2017 !
Basstle, to je ale teda brutus, hodnota nad 3.
Mě u 1,2 koulel očima
Mě u 1,2 koulel očima
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
#77 STK 2017 !
To je, no.
Sám jsem to nečekal, obvzlášt když přihlídnu k emisím pracanta, kterej měl cca 0,7 a přitom má nalítáno o dost víc, i hůř jede. Jel jsem s tím na emise tak, jak to přijelo za Švajcu. Nepřišlo my že by to kouřilo víc.
Starej olej, filtry, občas na chvíli svítila kontrolka motoru, ale jelo to pěkně.
Pozdějc jsem přišel na tu děravou hadici.
Sám jsem to nečekal, obvzlášt když přihlídnu k emisím pracanta, kterej měl cca 0,7 a přitom má nalítáno o dost víc, i hůř jede. Jel jsem s tím na emise tak, jak to přijelo za Švajcu. Nepřišlo my že by to kouřilo víc.
Starej olej, filtry, občas na chvíli svítila kontrolka motoru, ale jelo to pěkně.
Pozdějc jsem přišel na tu děravou hadici.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#78 STK 2017 !
Já jsem se toho popravdě u emisí dost bál, ale byl jsem překvapen tím, že D5 ani nezněla, že by ji to trápilo. Před námi tam byl nějaký dieselový Peugeot a jen jsem čekal co na nás vyskočí skrze kapotu To ty naše motory musí zvládnout jak nicBasstl píše: Uvažuju ale nad tím, že to obejdu i příště, protože se mi nechce nechat trápit motor.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#79 STK 2017 !
V podstatě jsem ani nic jiného nečekal. Příjezd cca 15min před objednaným časem a hned jsem šel na řadu což mě velice potěšilo.
[img]https://s25.postimg.org/mmbpdro57/DSC_0719.jpg[/img] [img]https://s25.postimg.org/5yk7ba8t7/DSC_0720.jpg[/img]
Dvakrát to vytočil do cca 4600ot tak na 1-2s a bylo hotovo. Předemnou Leon a po mě Scenic u kterých to vytáčel snad 15x div jen vevyskočil motor. No a TK naprosto vpoho osvětlení zkouknil, tím, že mi to nic nepíše na palubáku a na válce to ani nezkoušel, páč nejsou zařízeni na měření 4kolek a měření je pak zkreslené. Zkoukl povinnou výbavu a toť vše.
[img]https://s25.postimg.org/mmbpdro57/DSC_0719.jpg[/img] [img]https://s25.postimg.org/5yk7ba8t7/DSC_0720.jpg[/img]
Dvakrát to vytočil do cca 4600ot tak na 1-2s a bylo hotovo. Předemnou Leon a po mě Scenic u kterých to vytáčel snad 15x div jen vevyskočil motor. No a TK naprosto vpoho osvětlení zkouknil, tím, že mi to nic nepíše na palubáku a na válce to ani nezkoušel, páč nejsou zařízeni na měření 4kolek a měření je pak zkreslené. Zkoukl povinnou výbavu a toť vše.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#80 STK 2017 !
Jak, nejsou zařízeni na měření 4kolek? To neumí vypnout klíček, když najedou na válce?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#81 STK 2017 !
Opravdu kvalitně udělaná technická.Jakub Svoboda píše:V podstatě jsem ani nic jiného nečekal. Příjezd cca 15min před objednaným časem a hned jsem šel na řadu což mě velice potěšilo.
[img]https://s25.postimg.org/mmbpdro57/DSC_0719.jpg[/img] [img]https://s25.postimg.org/5yk7ba8t7/DSC_0720.jpg[/img]
Dvakrát to vytočil do cca 4600ot tak na 1-2s a bylo hotovo. Předemnou Leon a po mě Scenic u kterých to vytáčel snad 15x div jen vevyskočil motor. No a TK naprosto vpoho osvětlení zkouknil, tím, že mi to nic nepíše na palubáku a na válce to ani nezkoušel, páč nejsou zařízeni na měření 4kolek a měření je pak zkreslené. Zkoukl povinnou výbavu a toť vše.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#82 STK 2017 !
A to jsem byl u nich poprvé.......podotykam nezaplaceno ani o haleř navíc. Jinak podvozek prolejzal dost dlouho. Nevím, no.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#83 STK 2017 !
Mně to vytáčel snad 5x a říkal, že takový je předpis, 5x hodnota s max. odchylkou menší než.. (nevím kolik)...a když to nesplní tak znova a lépe..Jakub Svoboda píše:
Dvakrát to vytočil do cca 4600ot tak na 1-2s a bylo hotovo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#84 STK 2017 !
Právě na to jsem se ptal hned jak to bude trápit, řekl jen, že si to určí program sám kolikrát bude třeba. Takže u mě stačilo 2x. V protokolu je sice 5 kolonek pro 5 měření, ale to jen asi pro lepší průměr kdyby to moc nevycházelo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#85 STK 2017 !
Nevím jestli se změnil metodický pokyn měření dieselových emisí (emise už 10 let neměřím), ale bývalo to tak, že se nejdřív měřila teplota oleje (volitelně), pak volnoběžné otáčky, pak maximální otáčky a pak se 5x měřila kouřivost na max. otáčky. Z toho se první měření nepočítalo a rozdíl mezi nejvyšší a nejnižší hodnotou ze zbývajících 4 pokusů nesměl být vyšší než 0,25 a zároveň nejvyšší hodnota nesměla být vyšší než povolená hodnota.
Ale třeba se ten pokyn změnil.
Ale třeba se ten pokyn změnil.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#86 STK 2017 !
Nezmenil. Příloha č. 1 k vyhlášce č. 302/2001 Sb.Novela tedy byla, ale jen ve smyslu nevylepeni kontrolni "zelene" znamky.
Tam se vsak nikde nepise o poctu provedenych mereni....Mozna to je opravdu dano typem mericiho zarizeni...A nebo ma Jakub neplatne mereni emisi
Tam se vsak nikde nepise o poctu provedenych mereni....Mozna to je opravdu dano typem mericiho zarizeni...A nebo ma Jakub neplatne mereni emisi
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
#88 STK 2017 !
Jak to teď bude s emisama po novém roce? Prý to má byt přísnější.
Budou mít problémy jenom diesly nebo aj benzíny?
Nevíte někdo, jak to teď bude? Já mám naštěstí auta v benzínu a nebo na LPG,
tak tam to snad bude v pohodě.
Budou mít problémy jenom diesly nebo aj benzíny?
Nevíte někdo, jak to teď bude? Já mám naštěstí auta v benzínu a nebo na LPG,
tak tam to snad bude v pohodě.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#89 STK 2017 !
právě u LPG je to teď o dost přísnější - zřejmě v rámci "podpory" mi přijde,že se to snaží všemožně zkomplikovat.Kupříkladu co mi říkal na technické : Nádrže (i přesto,že se systémem nemají co dělat) bude moci měnit už pouze někdo,kdo má zaplacený papír jako autorizovaný servisní partner danné značky LPG.Pokud máš v autě třeba Magic a přijedeš někam kde maj papír na BRC smůla,nádrž ti nevymění .Pro plynaře to samozřejmě znamená,že by si museli dokupovat certifikaci an veškeré možné značky. Ten samý případ u emisí,LPG emise bude moci provádět pouze ta stanice,která bude mít papír na ten konkretní systém LPG.Lituju toho,kdo má nějakej méně rozšířený systém.Celý je to tak na palici,že jsem už přemýšlel jestli to třeba nepřišlo z Bruselu ale očividně i u nás jsou velcí myslitelé
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#90 STK 2017 !
zedik píše:právě u LPG je to teď o dost přísnější - zřejmě v rámci "podpory" mi přijde,že se to snaží všemožně zkomplikovat.Kupříkladu co mi říkal na technické : Nádrže (i přesto,že se systémem nemají co dělat) bude moci měnit už pouze někdo,kdo má zaplacený papír jako autorizovaný servisní partner danné značky LPG.Pokud máš v autě třeba Magic a přijedeš někam kde maj papír na BRC smůla,nádrž ti nevymění .Pro plynaře to samozřejmě znamená,že by si museli dokupovat certifikaci an veškeré možné značky. Ten samý případ u emisí,LPG emise bude moci provádět pouze ta stanice,která bude mít papír na ten konkretní systém LPG.Lituju toho,kdo má nějakej méně rozšířený systém.Celý je to tak na palici,že jsem už přemýšlel jestli to třeba nepřišlo z Bruselu ale očividně i u nás jsou velcí myslitelé
Jestli to takhle opravdu bude, tak se těším za rok a půl na STK a Emise, protože mám PRINS. Už abych začal hledat, kdo to kde má....
A nebo se nejdříve zajedu zeptat na svou oblíbenou STK stanici a uvidíme
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 67 Odpovědi
- 12183 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 4 Odpovědi
- 1168 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 5 Odpovědi
- 1090 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 2 Odpovědi
- 588 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dusan.pazicky
-
- 16 Odpovědi
- 1375 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ms231