Deníček druhé S80 T6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
Deníček druhé S80 T6
Tak dámy a pánové zbyly už jen ruce od krve a nehty plné borůvek... Blížíme se do možná zdárného konce
možná říkám proto, že převodovka není odzkoušená... najeto má 180tkm tak snad bude oukej a chvilku vydrží, co se týče motoru tak jak už několikrát říkal Martin silikon everywhere
nevím jestli mi to budete věřit, ale prasklý motorový silenblok byl zality silikonem a zastrikany střibrnou barvou a cívkám chyběly gumy tak pomohla lepící páska... ne nedělám si prdel (takové překvápka se objevovaly běžně)
prostě silikonem za*ebáno úplně všechno, takže když už byl motor venku, udělaly se rozvody a přetěsnení snad všeho co vás napadne... všelijaké guferka, těsnítka kroužky, čtverečky i kosočtverečky
vyměnily se chladiče, lambdy, cívky, konektory k cívkám, nádobky na chlad. kapalinu a kapalinu pro posilovač (byly už lepené), různé kolínka, hadičky apod věci, z hlavy už to fakt nevyjmenuju byla toho hromada... zítra půjde na řadu olej a filtr v převodovce, nahodí se výfuk a bude zkušební start... mam celkem chuť to natočit na video, protože to už je fakt srdeční záležitost, a asi to zařadím mezi rodinné videa
btw Martin má zamluvenou převodovku, ale zbyl mi celý motor kdyby někdo chtěl na stolek, nebo klidně do svého auta, za funkčnost neručím, ale v prdeli byly turba a né motor, takž by mohl jet. Zítra je den D, takže určitě se ozvu jak to dopadlo
Volvům Zdar!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Deníček druhé S80 T6
Koukam, ze ani nemusim psat, ze mozna by se hodila hlava, kdyz u Tebe skonci rovnou celej motormartinopel píše:Vezmu motor i převodovku.Prosím do sms adresu.
A aspon nebudu muset pro tu prevodovku jet, kdyz pojedes pro motor
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Deníček druhé S80 T6
No gratuluju k prubehu a pokrokuDavo2811 píše:Tak dámy a pánové zbyly už jen ruce od krve a nehty plné borůvek... Blížíme se do možná zdárného koncemožná říkám proto, že převodovka není odzkoušená... najeto má 180tkm tak snad bude oukej a chvilku vydrží, co se týče motoru tak jak už několikrát říkal Martin silikon everywhere
nevím jestli mi to budete věřit, ale prasklý motorový silenblok byl zality silikonem a zastrikany střibrnou barvou a cívkám chyběly gumy tak pomohla lepící páska... ne nedělám si prdel (takové překvápka se objevovaly běžně)
prostě silikonem za*ebáno úplně všechno, takže když už byl motor venku, udělaly se rozvody a přetěsnení snad všeho co vás napadne... všelijaké guferka, těsnítka kroužky, čtverečky i kosočtverečky
vyměnily se chladiče, lambdy, cívky, konektory k cívkám, nádobky na chlad. kapalinu a kapalinu pro posilovač (byly už lepené), různé kolínka, hadičky apod věci, z hlavy už to fakt nevyjmenuju byla toho hromada... zítra půjde na řadu olej a filtr v převodovce, nahodí se výfuk a bude zkušební start... mam celkem chuť to natočit na video, protože to už je fakt srdeční záležitost, a asi to zařadím mezi rodinné videa
btw Martin má zamluvenou převodovku, ale zbyl mi celý motor kdyby někdo chtěl na stolek, nebo klidně do svého auta, za funkčnost neručím, ale v prdeli byly turba a né motor, takž by mohl jet. Zítra je den D, takže určitě se ozvu jak to dopadlo
Volvům Zdar!
Koukam, ze prochazis skoro tim samym co sem menil ja
(Onehda to oznamili asi 3dny po te, co jsem vymenil vsechny 4 lambdy za nove
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
Deníček druhé S80 T6
Zrovna jedu od auta, v nejvíc vyhrocené situaci jsem musel odjet, protože jsem byl domluvený s Martinem, že si odveze to železo, takže jsem zpátky spěchal co to šlo a auto už stalo venku, tak jsem naběhnul do dílny a říkám řekni mi jen ano nebo ne! A kamarád NE... ze to proste vytlacili ven a nejak se tomu nechce at to jdu zkusit... tak jsem to nahodil a po zařazení mi hned bylo jasno, že ze mě mají akorát prdel, protože automat FUNGUJE!!!
Dneska asi fakt neusnu a dám si pořádného panáka
Díky všem co mi drželi palce. 
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Deníček druhé S80 T6
Super, gratuluji! 
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Deníček druhé S80 T6
Super nech sa dožije čo najviac km super denníček.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Deníček druhé S80 T6
Gratz! Tak at slouzi 
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
Deníček druhé S80 T6
Klubáci, čistě teoreticky, jakou hodnotu může teď auto jako funkční a poměrně pěkný kus mít? NE nechci ho prodat, jen by mě zajímal cenový odhad, když cca víte v jakém stavu auto je a co bylo všechno uděláno. Díky 
-
Offline
- Příspěvky: 969
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Deníček druhé S80 T6
No průšvih je, že se jedná o užraný výkoný šestiválec a předohrab o kterém každé malé dítě ví, že umírá automat. Jelikož tvůj je sériový bez kitu pouze přehozený počítám, že cena celého povozu nebude nijak závratná 60-70 tis? No asi bych to vůbec neřešil a užívej si že ti to jezdí a jsi spokojený. Dobrá práce.
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 969
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Discovery III TDV6
Deníček druhé S80 T6
Ty to auto znáš viděl jsi ho. Takže budeš mít lepší přehled
_________________
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 1459
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Deníček druhé S80 T6
pokazene maju cca 300-1000e pojazdne 1000-2500e a cakat na neznaleho co to kupi 
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
Deníček druhé S80 T6
Zdravíčko pánové, převodovka řadí a benzín se pálí, ale z neznámých důvodů mi přestalo těsnit víčko oleje, takže motor má teď evidentní krámy na každém parkovacím místě
těsnění bude původní, takže zkusím kontaktovat Martina jestli bude mít protože Google mi vyhodilo jako první odkaz na něj, popřípadě budu někde jinde shánět... btw startér tu zimu taky nerozdýchal, takže jsem ho vyměnil ať už nestartuju jak žebrák na 20x...
Na léto bych chtěl nahodit vrtané kotouče ať to i pěkně vypadá a rád bych sehnal nějaké pěkné 18ky ať jdou brzdy trochu vidět, nejlépe paprskovité v OZ stylu, ale nové stojí celkem raketu, tak pokud by jste někdo prodával, tak vemu od vás, nebo klidně výměnu s doplatkem za mé 17ky Arrakis
Na léto bych chtěl nahodit vrtané kotouče ať to i pěkně vypadá a rád bych sehnal nějaké pěkné 18ky ať jdou brzdy trochu vidět, nejlépe paprskovité v OZ stylu, ale nové stojí celkem raketu, tak pokud by jste někdo prodával, tak vemu od vás, nebo klidně výměnu s doplatkem za mé 17ky Arrakis
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Deníček druhé S80 T6
Otázka na místě je, zda těsnění je samotná příčina, nebo až důsledek...
Ale já jak slyšim "...vrtaný aby to vypadalo..." a k tomu "hlíny ala OZ" taxe mi otvírá kudla v kapce
Neutrácej za kraviny a investuj spíš do důležitejch věcí, který to auto někam funkčně posunou a nej aby to vypadalo. Z S80tky si nikdo na perdelku nesedne, je to usedlej sedánek, kterej může i trochu jet,...chvíli.
Ale já jak slyšim "...vrtaný aby to vypadalo..." a k tomu "hlíny ala OZ" taxe mi otvírá kudla v kapce
Neutrácej za kraviny a investuj spíš do důležitejch věcí, který to auto někam funkčně posunou a nej aby to vypadalo. Z S80tky si nikdo na perdelku nesedne, je to usedlej sedánek, kterej může i trochu jet,...chvíli.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
Deníček druhé S80 T6
OZka se líbí mě a vrtané kotouče taky nikomu nenutímUrvanej píše:Otázka na místě je, zda těsnění je samotná příčina, nebo až důsledek...
Po návštěvě Martina a zjistění, že z auta se pomalu a jistě stává atmosféra se můžu rozloučit s parádičkama a pomalu začít řešit turba, takže deníček asi ještě úplně nekončí... btw Martine, nestihl jsem se už rozloučit, tak ještě jednou díky za projížďku
Deníček druhé S80 T6
Byl jsem trošku v presu,letěli jsme s prckem na kontrolu,tak příště pokecáme déle.Davo2811 píše:OZka se líbí mě a vrtané kotouče taky nikomu nenutímUrvanej píše:Otázka na místě je, zda těsnění je samotná příčina, nebo až důsledek...
Po návštěvě Martina a zjistění, že z auta se pomalu a jistě stává atmosféra se můžu rozloučit s parádičkama a pomalu začít řešit turba, takže deníček asi ještě úplně nekončí... btw Martine, nestihl jsem se už rozloučit, tak ještě jednou díky za projížďku
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Deníček druhé S80 T6
toto sa uz dlhsie predava sedi to na t6
skus sa spytat ked tak.
https://auto.bazos.sk/inzerat/70039759/Predam-Turbo-na-Volvo-S80-2006.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/70039759/Predam-Turbo-na-Volvo-S80-2006.php
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
Deníček druhé S80 T6
Děkuji za odkaz, ale mám ročník 2000 a myslím, že je tam rozdíl nějaký.Arkaz píše:toto sa uz dlhsie predava sedi to na t6skus sa spytat ked tak.
https://auto.bazos.sk/inzerat/70039759/Predam-Turbo-na-Volvo-S80-2006.php
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Deníček druhé S80 T6
ved ale pisem ze sedi. skontroluj si cislo dielu. chlapik pise ze 2006- ale ma tam chybu.
pasuje od 1999 do 2006
http://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/2006/S8029l-6-cylinder-Turbo/Turbocharger--exch/1178557/8601454.html
pasuje od 1999 do 2006
http://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/2006/S8029l-6-cylinder-Turbo/Turbocharger--exch/1178557/8601454.html
Deníček druhé S80 T6
Jsou dva druhy turbodmychadel,jedny i se svody,druhé bez svodů.Starší auta měly se svody.Arkaz píše:ved ale pisem ze sedi. skontroluj si cislo dielu. chlapik pise ze 2006- ale ma tam chybu.
pasuje od 1999 do 2006
http://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/2006/S8029l-6-cylinder-Turbo/Turbocharger--exch/1178557/8601454.html
-
Offline
- Příspěvky: 700
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Deníček druhé S80 T6
Ona už tě neobjímá??? Ty už ji nemiluješ???
Že ji posíláš do světa...
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
Deníček druhé S80 T6
Miluju, ale težko se mi šetří na tu V8... téměř každou korunu dávám do toho auta aby se mělo dobře a ještě když k tomu připočtu mou těžkou nohu, tak to prostě není úplně economy daily carPišta... píše:Ona už tě neobjímá??? Ty už ji nemiluješ???Že ji posíláš do světa...
Btw když sis všimnul inzerátu, co říkáš na cenu, je adekvátní?
-
Offline
- Příspěvky: 700
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Deníček druhé S80 T6
Cena netroufnu si soudit.
No upřimně řečeno dolů můžeš dycinky. Ale na to co si sní vytrpěl, je malá.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], mic_n