tak to bez debatydanki píše:A povječšinú platí u ludí aj totok: "Co mám v garáži JÁ, tak to je najlepší"
diesel do města
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
diesel do města
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
diesel do města
kua, já nemám garáž... 

-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
diesel do města
Ale 37tkm není zrovna reprezentativní vzorek. Ten bych počítal tak od 200tkm.Haben píše: Mohu dát statistiku oprav u V70 I 2,5 TDI 103 kw. Prosím, co z oprav by mě nepotkalo u benzínu?
03/2010, 283 000 km:
*
*
*
02/2014, 320 500 km:
- výměna palivového filtru Bosch - samodoma (měnil Tommi)
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
diesel do města
km bylo asi o 10 000 více, to je jen interval, kdy byla první a poslední investice. To je ale jedno. Ale snad i tady jde vidět, že to poskakování po městě za 4 roky bylo v klidu. A máš tam finální nájezd cca 330 000 km. Takže když to přežilo bez úhony i auto s tímto nájezdem, co lze očekávat u auta, které koupí někdo třeba se 100 000 km a budete poskakovat stejně?
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
diesel do města
ale tak zase to neber tak doslova - myslel jsem to tak, že se nikde zbytečně nezdržuju, rozjíždím se a hned dávám plnej, všechny qvalty, dokud nejedu třeba těch 150-170 (podotýkám, že když můžu - většinou někde prudí nějakej kokhot, co nutně potřebuje drandit 70).koch píše:mr1 píše:Já jezdím s TDI vlastně trvale na doraz, pokud můžu 150-170
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
diesel do města
ale jó, kolega má D5 asi čtyři roky, a mimo jiné cesty skáče pravidelně 6km do hokny - 6km z hokny. Investice do auta = nula. Má najeto myslím 320tkm, a zrovna teď si dal čtyřtisícovky do FR a zpět.Haben píše:... jde vidět, že to poskakování po městě za 4 roky bylo v klidu. A máš tam finální nájezd cca 330 000 km. ...
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
diesel do města

-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
diesel do města
Myslíš si že byl ten dotaz zbytečný ?ruprecht píše:Ale ten dotaz nemyslíš vážně, že ne?Venca70 píše:Mám takový dotaz, proč není diesel vhodný do města na couračky ?
a pokud ano, tak pan Google říká:
https://www.autoweb.cz/caste-chyby-majitelu-dieselu-jak-si-nici-motory/
http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti-cast-ii-jak-neucpat-filtr-pevnych-castic-64339
...a mnoho dalších

_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
diesel do města
myslim že jo. Google bude 100x reprezentativnější, leda že by se diesely ve volvech zásadně nějak odchylovaly od všech ostatních dieselů
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
diesel do města
Ale Google ti nesděli osobní zkušenosti z praxe. V tom je ten rozdíl.old.fashioned píše:myslim že jo. Google bude 100x reprezentativnější, leda že by se diesely ve volvech zásadně nějak odchylovaly od všech ostatních dieselů
Google a tomu podobné servery ti zdělí doporučení a tomu podobné informace od automobilky.
To si můžu přečíst brožuru k danému autu a nemusím navštěvovat fóra.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
diesel do města
vůbec ne, viz google.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
diesel do města
Nějak tuto diskuzi nechápu. Samozřejmě, že diesel bude žrát po městě o něco méně než benzín, ale pokud budu jezdit +-5km, tak je skoro jedno zda s dieselem nebo benzinem. Spotřeba bude skoro stejná a pokud bude mít diesel DPF, zadělávám si na problém.
Výhoda dieselu je nižší spotřeba na delší přesuny, kdy benzín zbytečně žere víc.
Pokud máte diesel, v týdnu skáčete po městě a občas ho projedete, nevidím v tom problém. (takto jsem jezdil s V50 a vše funguvalo i při 270tis na tachometru. V70 už po městě skoro nejezdí - jezdím na kole).
Malé srovnání z naší ulice.
DavidJ, jeho S60 žere po městě kolem 11l
Já, V70 po městě si vezme 10l
Rozdíl je na delší trase, David je stále kolme 9-10l, ale já se dostanu na 6-7.5l
Takže ekologicky.. po městě MHD, kolo, pěšky.
Výhoda dieselu je nižší spotřeba na delší přesuny, kdy benzín zbytečně žere víc.
Pokud máte diesel, v týdnu skáčete po městě a občas ho projedete, nevidím v tom problém. (takto jsem jezdil s V50 a vše funguvalo i při 270tis na tachometru. V70 už po městě skoro nejezdí - jezdím na kole).
Malé srovnání z naší ulice.
DavidJ, jeho S60 žere po městě kolem 11l
Já, V70 po městě si vezme 10l
Rozdíl je na delší trase, David je stále kolme 9-10l, ale já se dostanu na 6-7.5l
Takže ekologicky.. po městě MHD, kolo, pěšky.

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
diesel do města
[/quote]Myslíš si že byl ten dotaz zbytečný ?
[/quote]
Ano, stále si myslím, že ten dotaz byl naprosto zbytečný...

Ano, stále si myslím, že ten dotaz byl naprosto zbytečný...

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
diesel do města
Debata benál versus nafta musí zákonitě vždy skončit plichtou. Protože kdyby tomu tak nebylo, tak evoluce v automobilovém průmyslu by již dávno jednu z těchto dvou modalit zcela vytlačila.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
diesel do města
Mam atmo naftu a turbo benzín. Oběma jezdím rád. Dýzl má lepčí zvuk. Spotřeba nafty 7, benzínu 11(E85 15). Náklady na 1km bez paliva 7kč benzin, 81hal nafta. Fun faktor u benzínu, a spolehlivost nafty k nezaplacení.
Kdybych kupoval, tak benzín v plynu.
PS: dost tu chybí Karelvolvo, kterej by nás tu všechny rozsekal
Kdybych kupoval, tak benzín v plynu.
PS: dost tu chybí Karelvolvo, kterej by nás tu všechny rozsekal

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
diesel do města
myslíš něco ve smyslu "mam už 15 let 4 nafťáky a v životě jsem do nich nenalil ani kapku nafty" ?Urvanej píše: PS: dost tu chybí Karelvolvo, kterej by nás tu všechny rozsekal

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
diesel do města
On je přece výrazně lepčí: 
sorry Karle, ale dycky mi vyskočí v podobných debatách ty ultimátní hláškyyoby píše:myslíš něco ve smyslu "mam už 15 let 4 nafťáky a v životě jsem do nich nekoupil ani kapku nafty nebo oleje" ?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
diesel do města
Takže jak už tady bylo jednou řečeno, na pumpu pak v klidu na večeři a žádné škudlení do kasičky 
A i kdyby něco bylo třeba řešit tak na volvika se korunka vždycky najde.

A i kdyby něco bylo třeba řešit tak na volvika se korunka vždycky najde.

_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
diesel do města
kdyz uz bych s tim mel skakat kratky trasy po meste, dokrmoval bych to VIFem.
zkousel jsem to na tdi. spotreba o 0.2l dolu, lepsi starty, jemnejsi zvuk a subjektivne ne tak tvrdy chod. davkoval jsem ale 2x vic proti doporuceni. snizeni spotreby prakticky vyrovnalo naklady na vif (0,5l vifu za asi 170,-)
zkousel jsem to na tdi. spotreba o 0.2l dolu, lepsi starty, jemnejsi zvuk a subjektivne ne tak tvrdy chod. davkoval jsem ale 2x vic proti doporuceni. snizeni spotreby prakticky vyrovnalo naklady na vif (0,5l vifu za asi 170,-)
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
diesel do města
doporučuji koupit velké balení VIFu. Já kupoval před 5 lety 5 litrů za 1000 Kč. Pak vychází 100 ml na nějakých 20 Kč, kdežto ty půl litrové balení vychází na 34 Kč 
Prodávají to ve Slavičíně u Zlína

Prodávají to ve Slavičíně u Zlína

-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
diesel do města
ja zkousel jen jedno baleni v ramci "soukormyho testu" slibovanych uzasnych vlastnosti vifu v dobe, kdy jsem uvazoval o vymene benzinu za naftu (taky kratke trasy). a musim rict, ze u 1.6tdi to bylo hodne znat na vsech parametrech.
jakou s tim mas zkusenost na volvu?
jakou s tim mas zkusenost na volvu?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
diesel do města
já nic nepozoruji, jede to, žere to, hulí to, zní to pořád stejně, ale mám dobrý pocit 

-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
diesel do města
V čem je vlastně premiová nafta lepší ? Neobsahuje již aditiva ? Nebo i tak by jste ještě přidávali ?
Já poznal změnu hlavně po přechodu na oil Mobil 1.
Já poznal změnu hlavně po přechodu na oil Mobil 1.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
diesel do města
Premiova nafta sa lisi iba pouzitim aditiv.
To je lepsi tankovat obyc.naftu a davat vif, kere je naozaj dobre.
A samozrejme tankovat na normalnych pumpach
To je lepsi tankovat obyc.naftu a davat vif, kere je naozaj dobre.
A samozrejme tankovat na normalnych pumpach
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10001
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
diesel do města
a který to?Venca70 píše: Já poznal změnu hlavně po přechodu na oil Mobil 1.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé