mám ten stejný problém. Čas od času mi to rozsvítí, po chvíli zhasne nebo až při dalším nastartování..ale výkon absolutně neměný. Dřív už jsem řešil ponorku ve spojitosti se zapnutou klimou, kde bylo snad špatný relé/spínač a to mi vždy vyhodilo ponorku, trojůhelník a hlášku "zastavit a checknout motor". Vyřešeno jen výměnou toho spínače nebo relé v klimě (pár korun, taková malá p*čovina). Přes léto pak nic, vše ok.. a až po výměně oleje, se mi tam zas čas od času rozsvítí a zase zhasne, výkon neměný. Včera jsem ale zapnul topení a po chvíli naprosto stejná situace jako s tou klimou..ponorka, hláška a trojúhelník..ale auto jelo normálně. Vypnul jsem topení, po chvíli zmizel trojúhelník a hláška a zůstala jen ponorka. Dnes ráno bez topení, ponorka hned rozsvícená ale po chvíli zhasla. Vůbec netuším, jestli má klimo a topení nějakou společnou spojitost, že by obě věci dokázali takhle dělat bordel...a vůbec netuším jestli má spojitost občasná ponorka s problémy s klimou a topením co jsemt u psal. Ale u mě se obě věci začali objevovat prakticky v blízké době po sobě.
V pátek jedu na diagnostiku a k Márovi (chebskýmu, ne tomu pražskýmu) tak uvidíme co mi řekne.
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,5D 2001
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
_________________
V 70 II 2.5D 103kW ´01
V 70 II 2.5D 103kW ´01
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
mÁ CHEBSKÝ MÁRA ORIGO DIAG?DeanF píše:mám ten stejný problém. Čas od času mi to rozsvítí, po chvíli zhasne nebo až při dalším nastartování..ale výkon absolutně neměný. Dřív už jsem řešil ponorku ve spojitosti se zapnutou klimou, kde bylo snad špatný relé/spínač a to mi vždy vyhodilo ponorku, trojůhelník a hlášku "zastavit a checknout motor". Vyřešeno jen výměnou toho spínače nebo relé v klimě (pár korun, taková malá p*čovina). Přes léto pak nic, vše ok.. a až po výměně oleje, se mi tam zas čas od času rozsvítí a zase zhasne, výkon neměný. Včera jsem ale zapnul topení a po chvíli naprosto stejná situace jako s tou klimou..ponorka, hláška a trojúhelník..ale auto jelo normálně. Vypnul jsem topení, po chvíli zmizel trojúhelník a hláška a zůstala jen ponorka. Dnes ráno bez topení, ponorka hned rozsvícená ale po chvíli zhasla. Vůbec netuším, jestli má klimo a topení nějakou společnou spojitost, že by obě věci dokázali takhle dělat bordel...a vůbec netuším jestli má spojitost občasná ponorka s problémy s klimou a topením co jsemt u psal. Ale u mě se obě věci začali objevovat prakticky v blízké době po sobě.
V pátek jedu na diagnostiku a k Márovi (chebskýmu, ne tomu pražskýmu) tak uvidíme co mi řekne.
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,5D 2001
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
pojedu do servisu kde origo diag je (tak nějak spolu spolupracují)
_________________
V 70 II 2.5D 103kW ´01
V 70 II 2.5D 103kW ´01
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tak mě po pár měsících zase začla svítit, na funkci to nemá vliv, ale preventivně zajedu na k Marrovi.
Jinak auto má skutečných 150k a svíčky jsou vyměněné před 6 tisíci km, cívky nevím..
Já si myslím, že to dělá spíše plyn, ale dám vědět, až bude vyřešeno.
Jinak auto má skutečných 150k a svíčky jsou vyměněné před 6 tisíci km, cívky nevím..
Já si myslím, že to dělá spíše plyn, ale dám vědět, až bude vyřešeno.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
me to, zda se, vyresil olej. jezdilo to celej zivot na castrol, po dvou vymenach za mobil 5w-30, presne typ podle mazaciho planu pro volvo od mobilu: http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop/10-1-Motorove-oleje/111-4-Mobil-1/5/923-Mobil-Super-3000-X1-Formula-FE-5W-30-1L to prestalo delat. rok uz jsem ponorku nevidel a to jsem to zkousel schvalne vyprovokovat (typicky v tahlym kopci pridat plyn tak, aby si AT nepodradila, lehce to skublo s autem a ponorka svitila). pred tim mi diag (origo) vyhazovala chybu natoceni vacky sani nebo tak neco.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Zasekávající se VVT je standardní problém Castrolových aut.dan2 píše:me to, zda se, vyresil olej. jezdilo to celej zivot na castrol, po dvou vymenach za mobil 5w-30, presne typ podle mazaciho planu pro volvo od mobilu: http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop/10-1-Motorove-oleje/111-4-Mobil-1/5/923-Mobil-Super-3000-X1-Formula-FE-5W-30-1L to prestalo delat. rok uz jsem ponorku nevidel a to jsem to zkousel schvalne vyprovokovat (typicky v tahlym kopci pridat plyn tak, aby si AT nepodradila, lehce to skublo s autem a ponorka svitila). pred tim mi diag (origo) vyhazovala chybu natoceni vacky sani nebo tak neco.
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
chyba byla v čidle teploty přívodu vzduchu, ukázala diagnostika, vyměnilo se a OK.
Manželka spokojená, jede se dál

Manželka spokojená, jede se dál


_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé