Jestli nechvátáš tak z těchle ani jedno nebratadrenalize píše:No právě, jsem svobodný, ne nejmladší, dobře vydělávající, vyřešené bydlení, tak si po těch Escortech, Feliciích, Fabiích chci udělat radost. A řeším rozdíl mezi tím benzínem a dieslem...zorg1 píše:K autu je treba priradiť aj rodinu,, ak je človek slobodny ma love nema problem ani s T6.... ak mam rodinu a mam kde investovať tak rozhodne kupim auto čo najviac spori... s najmenšími nákladami na prevádzku...
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8613307
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8605303
S60 2.5T AWD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
S60 2.5T AWD
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Neratovice
S60 2.5T AWD
Jo tak tahle je libová, to je nádhera.zorg1 píše:Joo to je ina rec..tak kupuj toto je to parada :
http://otomoto.cz/volvo-s60-t5-summum-top-stav-C12694966.html
_________________
Volvo V50 MOMENTUM B5244S5 2,4 103kW manual, 8,1 l/100 km
Byla Škoda Octavia 1,6 74 kW
Volvo V50 MOMENTUM B5244S5 2,4 103kW manual, 8,1 l/100 km
Byla Škoda Octavia 1,6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
S60 2.5T AWD
No nechvátám vůbec. Jen si vyberu auto podle svých představ a je to
Ta světle modrá metalíza u benzínu mě trošku vadí, tmavě šedá u D5 je mnohem hezčí. Vínová metalíza je taky docela fajn, ale za těch 270k po výměně motoru se mě to moc nelíbí...

_________________
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
S60 2.5T AWD
Tohle asi nevemes ale taky nejake mety treba mit
jinak je to Flash green
http://autobazar.hyperinzerce.cz/volvo/inzerat/1106332-volvo-s60r-2-5t-awd-nabidka/

http://autobazar.hyperinzerce.cz/volvo/inzerat/1106332-volvo-s60r-2-5t-awd-nabidka/
-
Offline
- Příspěvky: 552
- Registrován: 17 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
S60 2.5T AWD
na barvu auto nejezdiadrenalize píše:No nechvátám vůbec. Jen si vyberu auto podle svých představ a je toTa světle modrá metalíza u benzínu mě trošku vadí, tmavě šedá u D5 je mnohem hezčí. Vínová metalíza je taky docela fajn, ale za těch 270k po výměně motoru se mě to moc nelíbí...

ale libit se muže taky bych chtel osobne cernou ale jak jsem svoje v bazaru videl tak mi bylo vuřt jakou ma barvu

_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
Kdybys moje příspěvky čet pozorně, tak bys tohle nemoh napsat. Já jsem neřek, že jezdím za 9l v pohodě, ale že při předpisovce 50% dálnice a 50% okresky (tzn. s minimálním předjížděním) se na těch zhruba 9l dostat dá a zatim si prostě stojim.mr1 píše:Ale nikdo tady na prášky není. Já mám taky radši benzín, a už sem to snad jasně psal, ale nebudu si nalhávat, že "eRko jezdí voé fpoho za devět" a že "dýzl stejně v zimě nestartuje, a navíc se pořád sere" tož asi tak.Ing.Magor píše:Jeden z mála lidí, co i na větší nájezd preferuje spíš benzinový auto a naftový přívrženci jsou tu z toho na prášky
Dál jsem nikdy neřek, že se nafta sere. Naopak jsem připustil, že pokud nafta ročně ušetří 30tisíc Kč, že pochybuju, že by rozdíl mezi servisem nafty a benzínu by byl takhle velký, tudíž jsem připustil, že nafta se i vyplatí.
A reakce na špatný startování D5 v zimě byla myšlena tak, že tolik kolik v zimě nenastartuje D5 se cca zadře T5. Protože tvrdit, že se T5 zadírá mi fakt přijde mimo

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
S60 2.5T AWD
něco k naftě i když zprostředkovaně , ale je dobré i toto zohlednit při volbě jaké přibližovadlo vybírat .mr1 píše:Ale nikdo tady na prášky není. Já mám taky radši benzín, a už sem to snad jasně psal, ale nebudu si nalhávat, že "eRko jezdí voé fpoho za devět" a že "dýzl stejně v zimě nestartuje, a navíc se pořád sere" tož asi tak.Ing.Magor píše:Jeden z mála lidí, co i na větší nájezd preferuje spíš benzinový auto a naftový přívrženci jsou tu z toho na prášky
http://www.tipcar.cz/ford-mondeo---lze-opravit-vstrikovaci-trysky--4116.html
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 2.5T 04
S60 2.5T AWD
Ohledně spotřeby, jestli se 2,5Tečkaři chtějí nasrat tak at kouknou sem na můj příspěvěk :
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=6116&hilit=va%C5%A1e+spot%C5%99eba&start=875
Jasně, nemam AWD a Olomouc - Brno jsem jěl spiše 110, bo mě začly bolet zuby z toho drncání
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=6116&hilit=va%C5%A1e+spot%C5%99eba&start=875
Jasně, nemam AWD a Olomouc - Brno jsem jěl spiše 110, bo mě začly bolet zuby z toho drncání

_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
S60 2.5T AWD
Ing.Magor:
Nechme toho,
nemá to smysl.
Já Ti nebudu nic vyvracet. Když jezdíš za 9, a popisuješ ten styl, nemá jaksi smysl T5 kupovat. Na to ti stačí 1.4HDI s kterou budeš jezdit za 4

Nechme toho,

Já Ti nebudu nic vyvracet. Když jezdíš za 9, a popisuješ ten styl, nemá jaksi smysl T5 kupovat. Na to ti stačí 1.4HDI s kterou budeš jezdit za 4



-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
S60 2.5T AWD
to je prave to, ked kupit silneho benzina a potom na nom chodit ako so spominanou 1.4HDI nema zmysel. ja svoju D5 nahanam ako chcem, nejazdim nijak extra na spotrebu, za dedinou dupem, obieham ako chcem a nedari sa mi dlhodobu spotrebu dostat nad 5,9.... dialnice pri 130-140 priemer 5,7, este keby to bol 6kvalt tipujem ze by to bolo nizsie..
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 2.5T AWD
já bych jen doplnil. že když se bojíš servisu diesela, tak bys měl myslet i na servis AWD, které není nesmrtelné, zase záleží, jak se k tomu předchůdce choval, jestli obouval gumy se stejnym vzorkem atd.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
S60 2.5T AWD
Předpokládám dle palubního compuMatoji píše:to je prave to, ked kupit silneho benzina a potom na nom chodit ako so spominanou 1.4HDI nema zmysel. ja svoju D5 nahanam ako chcem, nejazdim nijak extra na spotrebu, za dedinou dupem, obieham ako chcem a nedari sa mi dlhodobu spotrebu dostat nad 5,9.... dialnice pri 130-140 priemer 5,7, este keby to bol 6kvalt tipujem ze by to bolo nizsie..

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
S60 2.5T AWD
jop, a od tankovania po tankovanie 900 KM a natankujem zhruba 53 l. tak si to mozes prepocitatyoby píše:Předpokládám dle palubního compu

_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
S60 2.5T AWD
Ja to vidím takto:
pri mojom mizernom ročnom nájazde (kus pod 10000) by som mohol kludne mať aj R-ko,vôbec by nebol problém ho uživiť.Ale mám D5 len z jediného dôvodu - lebo ju chcem.
Najlepšia kombinácia pre mňa je mať D5,na víkendy R no a na zrazy 1800ES.To je sen,ktorý si tu tak snívam...prvú fázu už mám splnenú...
pri mojom mizernom ročnom nájazde (kus pod 10000) by som mohol kludne mať aj R-ko,vôbec by nebol problém ho uživiť.Ale mám D5 len z jediného dôvodu - lebo ju chcem.
Najlepšia kombinácia pre mňa je mať D5,na víkendy R no a na zrazy 1800ES.To je sen,ktorý si tu tak snívam...prvú fázu už mám splnenú...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
Já neřikám, že tak jezdim. Jen jsem řek, že i tak se s tim dá jezdit. A je pravda, že ten styl jízdy je svým způsobem nuda, ale na druhou stranu ten pocit, že to umí jezdit i za takhle málo taky neni špatnejmr1 píše:Ing.Magor:
Nechme toho,nemá to smysl.
Já Ti nebudu nic vyvracet. Když jezdíš za 9, a popisuješ ten styl, nemá jaksi smysl T5 kupovat. Na to ti stačí 1.4HDI s kterou budeš jezdit za 4![]()
![]()

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
Diesel patří do traktorů, ti co mají rádi auta kupují zásadně benzín. Člověk, co si koupí diesel a nenajede přitom 60 000 km ročně, je extrémní šetřílek, ale ne řidič.
Takže samozřejmě T5!
Třeba v Německu diesel není tak populární jako v ČR, lidé totiž milují řízení víc než "škudlení"
Takže samozřejmě T5!

Třeba v Německu diesel není tak populární jako v ČR, lidé totiž milují řízení víc než "škudlení"

-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
Karle Karle...tobě něco leží na srdci
Nevím co si chtěl svoji řečnickou otázkou T5 vs D5 říci, ale než něco takovýho plácneš tak by bylo dobrý zjistit jaký (fatální) problémy má D5...( bohužel ti to nevysvětlím, jen to s nelibostí pořád poslouchám od bratra, něco s blokem )
Jinak jasně problém celého toho tématu je, že se pořád někdo baví o tom, že se něco dá, a že něco jde...Vím že z kopce se s 4.4 V8 DÁ jet za 1l/100km, stejně tak jako s 2,5T se po dálnici při stálé rychlosti 100km/h, po větru a mírně z kopce DÁ jet za 8l/100km , a taky se s D5 DÁ jet za 20l / 100km, jen mi prosím řekněte k čemu tato informace poslouží??

Jinak jasně problém celého toho tématu je, že se pořád někdo baví o tom, že se něco dá, a že něco jde...Vím že z kopce se s 4.4 V8 DÁ jet za 1l/100km, stejně tak jako s 2,5T se po dálnici při stálé rychlosti 100km/h, po větru a mírně z kopce DÁ jet za 8l/100km , a taky se s D5 DÁ jet za 20l / 100km, jen mi prosím řekněte k čemu tato informace poslouží??
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
U T5 s AWD a automatem je průměrná spotřeba v ČR 12l (město v limitech, dálnice cca 160km/h, občas víc). V Německu výrazně méně, kolem 10l, přestože rychlost bývá vyšší, ale zase není to pořád brzda / plyn, ale plynulý přesun. Předpokládám, že s manuálem by to bylo -1l.
U AWD se ti max do 160t km ohobluje úhlovka, výměna v autorizáku je za cca 40t Kč, jinak z toho máš FWD.
U AWD se ti max do 160t km ohobluje úhlovka, výměna v autorizáku je za cca 40t Kč, jinak z toho máš FWD.
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
S60 2.5T AWD
Lukaso:
tak jo. Ale přece vždyť ty sám možná jako jeden z mála si měl/máš D5/T5 ve stejným volvozítku. Tak sakra řekni jak to je. Za sebe nebudu plácat "dá se", a řeknu to rovnou: jezdím jako prase, a jezdím za cca 6,7 (pc:6,5), a myslím že to můžeš potvrdit, že to je realita. Mě vůbec nejde o to, někomu, tedy případnému zájemci o šedesátku, nutit dehet. To musí vědět každý sám co chce. Ale ty polopravdy s tou spotřebou mě fakt vadí. Kdybych si myslel, že můžu jezdit s eRkem za devítku, už ho mám doma. Ale vím, že by to bylo 12-15...
A další věc co mě tady trochu rozhodila:
znovu se ptám - je tady někdo, komu D5 nechytne i třeba v -20°C na první drc?
A že tady pár lidí dělalo dvouhmotu atd... no ale kdo? Samí borci s nájezdem kolem tří kil. T5 nemá žádnou takovou past? No a o AWD bych ani nepřemýšlel (u ojetiny!!!)
Vulva:
mě jsou němci tak nějak ukradení, ale kde bereš tento údaj? Já mám pocit, že co passat-to TDI
Závěrem za mě osobně: s tímto plánovaným nájezdem a určenou trasou bych já osobně!!! nad jinak ladným a úžasným benzínem ani nepřemýšlel. Já sám sem nikdy nákupu dehtu nelitoval. Ale je pravda, že to chce doma ještě nějakej benzín na popojížďky, krátky traťe...
tak jo. Ale přece vždyť ty sám možná jako jeden z mála si měl/máš D5/T5 ve stejným volvozítku. Tak sakra řekni jak to je. Za sebe nebudu plácat "dá se", a řeknu to rovnou: jezdím jako prase, a jezdím za cca 6,7 (pc:6,5), a myslím že to můžeš potvrdit, že to je realita. Mě vůbec nejde o to, někomu, tedy případnému zájemci o šedesátku, nutit dehet. To musí vědět každý sám co chce. Ale ty polopravdy s tou spotřebou mě fakt vadí. Kdybych si myslel, že můžu jezdit s eRkem za devítku, už ho mám doma. Ale vím, že by to bylo 12-15...
A další věc co mě tady trochu rozhodila:
znovu se ptám - je tady někdo, komu D5 nechytne i třeba v -20°C na první drc?
A že tady pár lidí dělalo dvouhmotu atd... no ale kdo? Samí borci s nájezdem kolem tří kil. T5 nemá žádnou takovou past? No a o AWD bych ani nepřemýšlel (u ojetiny!!!)
Vulva:
mě jsou němci tak nějak ukradení, ale kde bereš tento údaj? Já mám pocit, že co passat-to TDI

Závěrem za mě osobně: s tímto plánovaným nájezdem a určenou trasou bych já osobně!!! nad jinak ladným a úžasným benzínem ani nepřemýšlel. Já sám sem nikdy nákupu dehtu nelitoval. Ale je pravda, že to chce doma ještě nějakej benzín na popojížďky, krátky traťe...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 2.5T AWD
já startuju v pohodě. dobrá nafta, dobrý žhaviče a není problem
dvouhmotu jsem dělal a je pravda že mám najeto, co mám najeto
dvouhmotu jsem dělal a je pravda že mám najeto, co mám najeto
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
S60 2.5T AWD
a on se Ti benzin na strase napr. 3km v -20 ohreje?mr1 píše: Ale je pravda, že to chce doma ještě nějakej benzín na popojížďky, krátky traťe...

zase to nejak prehanite klucii

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
S60 2.5T AWD
Nejde mě o ohřátí motoru, ale dýzl na krátký a studený trasy trpí víc než benzín. Hlavně je to past pro takový ty ekologický kundítka
Na ale je fakt, že třeba taková B230 je ohřátá a topí hned...

Na ale je fakt, že třeba taková B230 je ohřátá a topí hned...
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
S60 2.5T AWD
moje 1.6D take.. topi po 400m i v -15st.
saze co nachytam po meste, vylitaji na dalnici. moc bych to neresil. az se dpf ucpe, necham ho vypalit jako se to dela u BMW, VW
za me:
jezdim malo = benzin
jezdim hodne = nafta
jezdim hodne, ale mam na to = benzin
ja jsem zatim ve stredni fazi.
saze co nachytam po meste, vylitaji na dalnici. moc bych to neresil. az se dpf ucpe, necham ho vypalit jako se to dela u BMW, VW
za me:
jezdim malo = benzin
jezdim hodne = nafta
jezdim hodne, ale mam na to = benzin
ja jsem zatim ve stredni fazi.

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
S60 2.5T AWD
dyt to je na tom prave to, ze jo! (kdyz mezitim postojis na semaforu)..::Philip::.. píše:a on se Ti benzin na strase napr. 3km v -20 ohreje?mr1 píše: Ale je pravda, že to chce doma ještě nějakej benzín na popojížďky, krátky traťe...![]()
zase to nejak prehanite klucii

-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
po 7km ručička teploměru ukazuje provozní teplotu, po cca 5km už fouká vlažný vzduch..::Philip::.. píše:a on se Ti benzin na strase napr. 3km v -20 ohreje?mr1 píše: Ale je pravda, že to chce doma ještě nějakej benzín na popojížďky, krátky traťe...![]()
zase to nejak prehanite klucii

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé