raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Super demonstrace. Hele pujde ta vule vyzkouset i s nasazenym remenem ? Samozrejme ze ja jsem zkousel jak to kolo hazi nahoru a dolu a ne do stran 
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
S řemenem to moc nejde. Já to zkoušel když jsem auto přivezl domů a myslel jsem, že je kolo OK, ale po sundání řemenu se ukázalo, že ne.
Ono když to má axiální vůli tak 1 - 1,5 mm, tak se nic neděje, ale tohle už je moc.
Ono když to má axiální vůli tak 1 - 1,5 mm, tak se nic neděje, ale tohle už je moc.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Myslel jsem si to ale zeptat jsem se musel. Tak holt znovu a lepe. Jak se otepli sundam remen a zkusim. Bude to lepsi nez cekat na unik oleje z VVT kola.
-
Online
- Příspěvky: 5724
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
a projevovalo se to nějak zvukově ? Předpokládám, že jsi dělal rozvody a přišel na to.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Píšu to výše. Když jsem s autem jel poprvé a jezdil s tím než jsem udělal rozvody, tak se skoro nešlo pořádně rozjet, auto poskakovalo, mělo tendenci chcípnout apod. Cítil jsem se jako čerstvě vylezlý z autoškoly. Při rozvodech jsem zjistil tuhle vůli a když jsem motor nastavil na přípravky, tak mezi rozvodovými koly řemen plandal.
Po rozvodech se to zklidnilo a auto i ožilo. Možná, že se i snížila spotřeba.
Zvuky to žádné nedělalo.
Jsem zvědavý jestli se něco změní po výměně kola. Auto jsem teď jenom vyvezl z dílny a dal pod přístřešek, takže nemám srovnání. Uvidím v pondělí až pojedu do práce.
Jinak tahle vůle může být i nebezpečná v tom směru, že kolo může tak vycestovat ven, že se dostane mimo simerink a z vačky začne téct olej po litrech. To hrozí více, když někdo při výměně rozvodů vymění simerink a místo toho, aby ho dal zároveň s víkem, tak ho zatluče nadoraz.
Jinak, aby nebyly jenom dobré zprávy, tak mi dneska zrůžověl pravý xenon. Objednal jsem zatím z Alzy nějaké levné, páč mám požadavek k narozeninám LEDky.
Po rozvodech se to zklidnilo a auto i ožilo. Možná, že se i snížila spotřeba.

Zvuky to žádné nedělalo.
Jsem zvědavý jestli se něco změní po výměně kola. Auto jsem teď jenom vyvezl z dílny a dal pod přístřešek, takže nemám srovnání. Uvidím v pondělí až pojedu do práce.
Jinak tahle vůle může být i nebezpečná v tom směru, že kolo může tak vycestovat ven, že se dostane mimo simerink a z vačky začne téct olej po litrech. To hrozí více, když někdo při výměně rozvodů vymění simerink a místo toho, aby ho dal zároveň s víkem, tak ho zatluče nadoraz.

Jinak, aby nebyly jenom dobré zprávy, tak mi dneska zrůžověl pravý xenon. Objednal jsem zatím z Alzy nějaké levné, páč mám požadavek k narozeninám LEDky.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Dneska výměna výbojek xenonů. Musel jsem sundat nárazník a vyndat světla ven, jinak jsem nebyl schopen ty mrchy vyměnit. 
Dal jsem tyhle:
https://www.alza.cz/auto/sefis-xenonova-vybojka-d1s-35w-6000k-bila-d5807351.htm
Do narozenin snad vydrží.

Dal jsem tyhle:
https://www.alza.cz/auto/sefis-xenonova-vybojka-d1s-35w-6000k-bila-d5807351.htm
Do narozenin snad vydrží.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Hosi kupujte ten OSRAM jo, jsou nejlepsi! (pracuju tam tak to vim) 

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Tyhle si osrám sám. 
Ale vážně, nebudu dávat 2500 Kč za Osram, když dostanu za 2 měsíce LEDky a tyhle výbojky půjdou do šuplíku.

Ale vážně, nebudu dávat 2500 Kč za Osram, když dostanu za 2 měsíce LEDky a tyhle výbojky půjdou do šuplíku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Rozumím a to tě omlouvá
Tak pak ty LEDky OSRAM, ale tak to je jasne ze jo 
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Kralupy
- Vůz: XC90 D5 AWD 2010
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
a osram uz dela ledky misto xenonu?
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Tak dneska proběhlo potvrzující zjištění kamerou (děkuji Vapíkovi za půjčení) co se stalo starouškovi. Opravdu za odchod do důchodu může podpálený ventil.
Ne, že by to nešlo opravit, ale vzhledem ke stavu karoserie auta jsem se rozhodl už do něj neinvestovat a radši pořídit červenku.
Záhadou ale zůstává proč se toto stalo. Při konzultaci s Vapíkem jsme na to nepřišli. Auto nehlásilo žádný problém se směsí, žádná kontrolka motoru, ani chyba v diag. Vše do posledka fungovalo bez potíží.
Od poslední, stejné, závady jsem ujel cca 70kkm. Tenkrát se ale podpálil ventil na druhém válci, teď na třetím. Při opravě se nepoužil nový, ale použitý originální ventil, všechny ventily byly zabroušeny a vůle byly perfektně nastaveny do středu rozsahů. Myslel jsem, že to vydrží déle.
Ne, že by to nešlo opravit, ale vzhledem ke stavu karoserie auta jsem se rozhodl už do něj neinvestovat a radši pořídit červenku.
Záhadou ale zůstává proč se toto stalo. Při konzultaci s Vapíkem jsme na to nepřišli. Auto nehlásilo žádný problém se směsí, žádná kontrolka motoru, ani chyba v diag. Vše do posledka fungovalo bez potíží.
Od poslední, stejné, závady jsem ujel cca 70kkm. Tenkrát se ale podpálil ventil na druhém válci, teď na třetím. Při opravě se nepoužil nový, ale použitý originální ventil, všechny ventily byly zabroušeny a vůle byly perfektně nastaveny do středu rozsahů. Myslel jsem, že to vydrží déle.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Plyn je svině... přicpe se vstřik a nevíš nic...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Myslíš benzínový? Že by ukapával? To mi říkal i plynař, že se s tím už jednou setkal, ale to by dělalo bordel při startu a jízdě na benzín, ne? A auto by hlásilo bohatou směs. Nebo ne?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Tohle podle mě neudělala bohatá směs, ale chudá., mě by zajímalo proč byla chudá a proč si auto nestěžovalo. Muselo to na ni jet dlouho než to ventil vzdal.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2411
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Moje otazka do pranice - KDYBY to byl originalni system LPG, je ta vzajemna komunikace auta s tim LPG systemem nastavena lepe a citliveji a tyto veci by to pochytilo a zahlasilo?
Nebo neni rozdil zda to tam montuje fabrika oproti systemum Prins, Landi Renzo atd atd
Diky
Nebo neni rozdil zda to tam montuje fabrika oproti systemum Prins, Landi Renzo atd atd
Diky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
raolsa: nene, myslim plynový. A otázka je, jak komunikují plynová s jinou jednotkou, respektive jak moc a v čem všem jí lže. Kdyby se ti tohle stalo na benzínu, tak ECU bude řvát, protože mu nebude vycházet směs, kdežto plyn do toho lže a vymýšlí si hodnoty, aby nebylo kuře.
Fabrický plyn je líp zaintegrovanej do celýho řízení motoru, ale ty lahve maji životnost 20 let a pak končíš, protože nikdo nedá po 20ti letech 100kKč za nový lahve a legislativně je problém tam dát jiný.
Fabrický plyn je líp zaintegrovanej do celýho řízení motoru, ale ty lahve maji životnost 20 let a pak končíš, protože nikdo nedá po 20ti letech 100kKč za nový lahve a legislativně je problém tam dát jiný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Urvanej: Nemyslím si, že by LPG jednotka modifikovala signál lambdy do ecu, Raolsa má LPG tech a to je dnes špička s live korekcema, žádné pevně nastavené mapy
-
Online
- Příspěvky: 5724
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Jako čistě teoreticky kdyby jeden střik dával meně paliva a valec jel na chudou směs, tak to moc nepoznáte, protože auto udělá korekce a lambad ve vyfuku bude ukazovat to samé. Ono se to teoreticky muže stát i benzinovému autu když prostě půjde do válce méně paliva než do ostatních. Je spíše otázka že by to mělo byt na tom autě poznat na výkonu, jízdě, ale zase 5 valec to vice vyhladí než 4 válec. Sám jsi řikal že auto jelo divně ale jelo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Divné jelo až s dírou ve ventilu. A ta směs na jednom válci poznat jde i u osmi válce a jednotce se to nelíbí, proto je mi to divné.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Jojo, to je stejný systém, jako pozná misfire, i když tam má možná navíc slaboučký puls z čidla klepání. Když blbne jeden válec, tak to jednotka pozná, protože korekce sice udělá, ale furt mu to nebude vycházet... až se budeš kochat ve vidě, tak se koukni, že je schopno dělat korekce na jednotlivých vstřicích a když se moc rozjedou, tak začne kuře.
Proto jsem psal, že plyn je zrádce a nevíš co tam dělá.
Proto jsem psal, že plyn je zrádce a nevíš co tam dělá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Teď si vzpomínám, že někdy před Vánocemi se mi kuře rozsvítilo a v diag missfire. Možná i na tom 3 válci, to už nevím. Dával jsem kvůli tomu nové svíčky. A mám pocit, že auto začalo studené na benzín nějak cukat. Tak možná opravdu ten benzínový vstřik.
Můžu zkusit lištu vyškubnout a natlakovat, jestli bude něco poznat.
Můžu zkusit lištu vyškubnout a natlakovat, jestli bude něco poznat.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Hele klidně to mohl být plynový, auto upravuje korekce a ty pak mají vliv i na benzín za studena. Musí to být vidět i na svíčce, že je výrazně světlejší. Spíš koukni na korekce v ECU.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Teď už nekouknu na nic, auto je odstavené a pomalu z něj mizí díly. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
To je jedno, ty hodnoty by tam furt měly být, pokud jde zapnout zapalování.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
raolsa V70II 2,4T AWD, V70II 2.4i
Když do něj dám nějakou baterku, tak by to asi šlo. Stejně s tím ještě potřebuju najet na jámu, abych sundal věci na LPG a bufíka.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé