
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Tvl ty máš pech.
Snad se to povede rychle opravit.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Tak auto opraveno hned po pár dnech. V servise jsem nechal 13.000kc a ještě zbývá nechat přelakovat eRkovej nárazník. Nejdražší hambáč mého života.
Nicméně, McDonalds se k tomu postavil čelem. Jejich právní odd. písemně potvrdilo, že uhradí jak první fakturu za výměnu chladiče vody, chladící kapaliny a čidla tlaku oleje, tak následnou druhou fakturu za lakování nárazníku. Když jsem psal oficiální stížnost, že jako majitelé zodpovídají za stav parkovacích ploch, tak jsem počítal, že ani neodpoví, ale po dvou dnech přišla odpověď, že po prověření kamerových záznamů uznávají mou stížnost, ať pošlu scan VTP, faktur a že vše proplatí.
Nicméně, McDonalds se k tomu postavil čelem. Jejich právní odd. písemně potvrdilo, že uhradí jak první fakturu za výměnu chladiče vody, chladící kapaliny a čidla tlaku oleje, tak následnou druhou fakturu za lakování nárazníku. Když jsem psal oficiální stížnost, že jako majitelé zodpovídají za stav parkovacích ploch, tak jsem počítal, že ani neodpoví, ale po dvou dnech přišla odpověď, že po prověření kamerových záznamů uznávají mou stížnost, ať pošlu scan VTP, faktur a že vše proplatí.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
To bych nečekal, ale dobře že to vyšlo.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Tak to čumím a seš zároveň ukázkou toho, že stojí za to se ozvat. Konec konců jsou pojištění a nejde to z jejich kapsy.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Adame, tak to je pecka. Jak nejdražší hambáč? Snad hambáč k nezaplacení. 
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
To je fakt pěkný, že se k tomu staví takhle... 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Kdo potřebuje opravit auto, neuděláme tam sraz? 

_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 5723
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Hmm dobry vědět. On ten obrubak musi byt opravdu vysoko když to vzala V70 AWD
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Potřeboval bych stříknout nárazník na Dunkelrotu. Asi si zajedu pro hambáč.
Každopádně gratuluju, že to dopadlo takhle.

Každopádně gratuluju, že to dopadlo takhle.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Taky mě to docela překvapilo, jsem rád, páč peníze nekakinkám
Z MC napsal po pár dnech nějaký manager, že stížnost uznávají a přeposílají na pojišťovnu k proplacení a následně mi přišel mail (asi od nějaké externí referentky z pojišťovny) viz printscreen, tak to beru jako uznání mého nároku i ze strany pojišťovny.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pánové, prosím o názor. Auto posledních cca 6 měsíců příležitostně "škube" při akceleraci- ani výkon vozu není nijak oslňující. Už jsem si tady na to stěžoval dříve. Asi před 14 dny jsem jel večer do Krkonoš a rozsvítila se mi "ponorka". Auto při pozvolné akceleraci "kuckalo" cca vteřinové výpady zátahu turba. Pokud jsem dal plný plyn na podlahu, tak se to nedělo.
Hned druhý den jsem zajel na diagnostiku:
ECM-120D Air Mass - Signal too low
ECM-121B Mass air flow (MAF) sensor - Flow too low
ECM-24B0 Front heated oxygen sensor (H02S) - bank 1 - Faulty signal
Bylo mi řečeno, že bych si to měl nejprve projednat s Hilton Tuning. Domnívám se, že nikoliv. Stage 3 od Hilton Tuning tuto chybu doposud nikdy ve Vidě nezobrazil. Obávám se, že když to pošlu do Hiltonu, tak mi odepíšou, ať nejprve vyměním T5 váhu vzduchu a teprve v případě, že se chyba po ujetí plácnu "200km" opět zobrazí, tak teprve pak má smysl nahrávat log z jízdy a poslat k revizi do Hiltonu v USA.
Uvažuji správným směrem?
Po pravdě nevím, zda mi před cca 3 lety dávali do auto úplně novou váhu vzduchu z T5, nebo zda použili váhu vzduchu z dárce vozu, z kterého jsem bral motor B5244 T5, K-24 turbo, T5 air Box a ?T5 MAF senzor?.
Ta váha vzduchu podle mě klidně může posílat špatné hodnoty. Sice vyhodím +- 4.000kč za novou, ale budu mít potvrzené, že pokud se chyby zobrazí znovu, tak teprve pak má smysl řešit Hilton Tuning.
OFFTOPIC
Ten bych tedy měl vyřešit tak jako tak, ale to už je úplně jiná písnička = 3 roky nejsem schopný nechat ten čip "doladit". Teď je to "uškrcené" na cca 330HP/450Nm s požadavkem na "vyšší spolehlivost", viz. mapa z měření někde tady pár stran zpět. Rozhodně to na 3., 4. a 5. rychlostní stupeň netrhá asfalt, turbo tlačí spíše decentně. Několikrát jsem sedl s NTB do auta, že to tedy doklepnu, ale.....jednou se mi LOG z jízdy neuložil, podruhé mi zase nefungoval hotspot na telefonu a log se zase přerušil, po třetí mi zase nechtěla fungovat aplikace Hilton Tuning, tak jsem se tehdy nas*al a vykašlal se na to. Od té doby jezdím s ne zcela dotaženym čipem verze "Stage 3 v4".
Hned druhý den jsem zajel na diagnostiku:
ECM-120D Air Mass - Signal too low
ECM-121B Mass air flow (MAF) sensor - Flow too low
ECM-24B0 Front heated oxygen sensor (H02S) - bank 1 - Faulty signal
Bylo mi řečeno, že bych si to měl nejprve projednat s Hilton Tuning. Domnívám se, že nikoliv. Stage 3 od Hilton Tuning tuto chybu doposud nikdy ve Vidě nezobrazil. Obávám se, že když to pošlu do Hiltonu, tak mi odepíšou, ať nejprve vyměním T5 váhu vzduchu a teprve v případě, že se chyba po ujetí plácnu "200km" opět zobrazí, tak teprve pak má smysl nahrávat log z jízdy a poslat k revizi do Hiltonu v USA.
Uvažuji správným směrem?
Po pravdě nevím, zda mi před cca 3 lety dávali do auto úplně novou váhu vzduchu z T5, nebo zda použili váhu vzduchu z dárce vozu, z kterého jsem bral motor B5244 T5, K-24 turbo, T5 air Box a ?T5 MAF senzor?.
Ta váha vzduchu podle mě klidně může posílat špatné hodnoty. Sice vyhodím +- 4.000kč za novou, ale budu mít potvrzené, že pokud se chyby zobrazí znovu, tak teprve pak má smysl řešit Hilton Tuning.
OFFTOPIC
Ten bych tedy měl vyřešit tak jako tak, ale to už je úplně jiná písnička = 3 roky nejsem schopný nechat ten čip "doladit". Teď je to "uškrcené" na cca 330HP/450Nm s požadavkem na "vyšší spolehlivost", viz. mapa z měření někde tady pár stran zpět. Rozhodně to na 3., 4. a 5. rychlostní stupeň netrhá asfalt, turbo tlačí spíše decentně. Několikrát jsem sedl s NTB do auta, že to tedy doklepnu, ale.....jednou se mi LOG z jízdy neuložil, podruhé mi zase nefungoval hotspot na telefonu a log se zase přerušil, po třetí mi zase nechtěla fungovat aplikace Hilton Tuning, tak jsem se tehdy nas*al a vykašlal se na to. Od té doby jezdím s ne zcela dotaženym čipem verze "Stage 3 v4".
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
ja bych si asi na tvém místě udělal za jízdy log MAF - jestli tam tečou rozumné hodnoty g/s vzhledem k zatížení motoru. A max hodnota průtoku při max zátěži.
hrubý vypočet z výkonu je bhp = MAF x 1.25.
Ale taky bych se přikláněl, že to bude váhou. Takže otestovat, pujčit od někoho na zkoušku, nebo rovnou vyměnit. Nevím jak je to u T5 ale jestli se tam dá vyměnit jen ten BOSCH senzor tak by to nemuselo být ani drahé
hrubý vypočet z výkonu je bhp = MAF x 1.25.
Ale taky bych se přikláněl, že to bude váhou. Takže otestovat, pujčit od někoho na zkoušku, nebo rovnou vyměnit. Nevím jak je to u T5 ale jestli se tam dá vyměnit jen ten BOSCH senzor tak by to nemuselo být ani drahé
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Spíš bych to viděl na nějakou netěsnost sání...
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
2 michal_0077 a peter cz
pánové, moc děkuji za vaše postřehy. Jsem laik, ale jako laik se domnívám, že Peterův typ by mohlo být Bingo - nechám 12.3 prověřit v servise.
Z prostoru "za budíky" cca v pozici napojení trubky ze sání do turba slýchávám takovou zvláštní "meluzínu", jak kdyby někde foukal vzduch ven do motorového prostoru a je to slyšet až do kabiny. Při pozvolné akceleraci. Když dupnu na plyn, tak auto nějak prostě zrychluje stabilně, ale pocitově ne na "330HP/450Nm" spíš jako potentnější atmosféra. Zátah turba je takový lineární, bez "kopance" v +- 3.000ot/min.
pánové, moc děkuji za vaše postřehy. Jsem laik, ale jako laik se domnívám, že Peterův typ by mohlo být Bingo - nechám 12.3 prověřit v servise.
Z prostoru "za budíky" cca v pozici napojení trubky ze sání do turba slýchávám takovou zvláštní "meluzínu", jak kdyby někde foukal vzduch ven do motorového prostoru a je to slyšet až do kabiny. Při pozvolné akceleraci. Když dupnu na plyn, tak auto nějak prostě zrychluje stabilně, ale pocitově ne na "330HP/450Nm" spíš jako potentnější atmosféra. Zátah turba je takový lineární, bez "kopance" v +- 3.000ot/min.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
O víkendu jsem se věnoval očistě vozu. Světla se povedly, pro delší trvanlivost jsem aplikoval 2 vrstvy 2K laku. Pak jsem chtěl ještě rozleštit karoserii, ale to mě túze nebavilo, jelikož je to zdlouhavá práce. Takže jsem po asi hodině nakopnul leštičku a zařval "že se na to můžu vy***t a že jedu do p**i z tadyma! Na myčku!"
V úterý jedu do autorizáku na přelakovaní nárazníku v rámci pojistné události z října 2024. Tak ho rovnou vycentrují, teď je mezi nárazníkem a haubnou krapet mezera.
Pak AV díly a tam se bude řešit výměna posilovače brzd, destiček, váhy vzduchu.
Z ahifi jsem si objednal tlumící materiál a někdy v horizontu března - dubna si vytlumim o víkendu přední a páté dveře.
V úterý jedu do autorizáku na přelakovaní nárazníku v rámci pojistné události z října 2024. Tak ho rovnou vycentrují, teď je mezi nárazníkem a haubnou krapet mezera.
Pak AV díly a tam se bude řešit výměna posilovače brzd, destiček, váhy vzduchu.
Z ahifi jsem si objednal tlumící materiál a někdy v horizontu března - dubna si vytlumim o víkendu přední a páté dveře.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Tak vyměněno:
Váha vzduchu
Škrtící klapka
Přední kotouče a desky
Novej posilovač brzd
Hlavní brzdový válec
a autu se po ujetí cca 50km zase rozsvítila žlutá ponorka
Tak jsem flashnul ECU - po cca 3-4 nastartování (2 dny) se zase rozsvítila žlutá ponorka, ale....auto po flashnutí ECU, výměně škrtící klapky a těsnění zase docela citelně ožilo
. I se změnil zvuk na volnoběh a pod plynem - jadrnější, dravější.
Minimálně rok jsem si tu stěžoval, že auto je pocitově takové zdechlé a moc to neodpovídá naměřeným hodnotám na brzdě, takže v tomto dobré, auto zase jede.
Co mě ale sejří, že mi zaprve nefunguje možnost nahrát Log z jízdy v aplikaci Hilton Tuning (že by to ti neřádi měli nově založené na nějakých ročních poplatcích?) protože appka v NTB mi píše:
No parameters available. It is either not required for you to have parameters for your vehicle, or you logging access may be expired
A za druhé, a to mě sejří ještě víc, tak když jsem to chtěl řešit u Hiltonů, tak na mě v sekci e-shopu vyskočila informace, ať jdu na střídačku
Váha vzduchu
Škrtící klapka
Přední kotouče a desky
Novej posilovač brzd
Hlavní brzdový válec
a autu se po ujetí cca 50km zase rozsvítila žlutá ponorka


Minimálně rok jsem si tu stěžoval, že auto je pocitově takové zdechlé a moc to neodpovídá naměřeným hodnotám na brzdě, takže v tomto dobré, auto zase jede.
Co mě ale sejří, že mi zaprve nefunguje možnost nahrát Log z jízdy v aplikaci Hilton Tuning (že by to ti neřádi měli nově založené na nějakých ročních poplatcích?) protože appka v NTB mi píše:
No parameters available. It is either not required for you to have parameters for your vehicle, or you logging access may be expired
A za druhé, a to mě sejří ještě víc, tak když jsem to chtěl řešit u Hiltonů, tak na mě v sekci e-shopu vyskočila informace, ať jdu na střídačku

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 444
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Jó, Hiltona teď na Volvospeed řešili, jak si pokazil reputaci. Kdyby ti to stále nedoladil a hledal jsi jiného ‚tunera‘, tak spousta lidí doporučovala Alexe Pereiru nebo Rica.
https://www.instagram.com/sanders60r?igsh=MTI5cTlvZjR3Mzk4cA==
Jinak auto s těmi rozleštěnými světly vypadá moc pěkně.
https://www.instagram.com/sanders60r?igsh=MTI5cTlvZjR3Mzk4cA==
Jinak auto s těmi rozleštěnými světly vypadá moc pěkně.

_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 852
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
A nezkoušel jsi oslovit někoho v ČR na naladění? Tohle ladění na dálku mi přijde takový moc na dlouhý lokty a ve finále jezdíš s nenaladěným autem. Je tam Bosch jednotka, tak to nemůže být žádný velký problém. Obětuješ tomu jedno odpoledne na brzdě a máš to bez starostí vyřešeno. V okolí Prahy mě napadá třeba Milan Votava (Mirulu), z profi firem třeba Dieselpower - ti by si s tím určitě poradili, těch ladičů bude v okolí jistě víc. Minimálně Mirulu už nějaký P2 Volvo dělal.
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 70 II
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Ahoj auto vypadá hezky!!! A ty sedačky bych si nechal mám ty samé a co jsem vypozoroval jsou asi nejlepší co můžeš mít, kůže popraská a nevypadá hezky a v zimě pěkně studí! A jak tu někdo zminuje, jedině s vytápěním...
Sedačky se musí vytepovat občas to ano, ale přijde mi že jsou hodně kvalitní ty potahy. Ať ti auto dělá jenom radost!!!
Sedačky se musí vytepovat občas to ano, ale přijde mi že jsou hodně kvalitní ty potahy. Ať ti auto dělá jenom radost!!!
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
2 jirka TDI
měl jsem rozepsaný dlouhý příspěvek, ale nakonec ho smazal. Odpovědi najdeš v tomto topicu. Věřím, že jsou v ČR šikovní lidé, tím bych to uzavřel.
2 MUV70
děkuji, je to starej děděček, táhne mu na 20, takže už jsou s ním spíše starosti než radosti. A lepší to nebude, protože bude už jenom starší
Kdybych byl hluchej a o něco movitější, tak bych pokukoval po nové V60, ale ten zvuk čtyřválce je takovej sterilní, vo hovně. Benzínové pětiválce s racekatem a nerezovym potrubím mají zvukový projev o dost "charakternější".
Abych neměl s autem málo starostí, tak dnes ráno jsem si při startování všimnul, že olejnička na přístrojovém štítě cca 3x rychle problikla (během cca 1 vteřiny). Byl jsem zvyklý, že při startování olejnička svítí a po nastartování zhasne. Teď mi při nastartování olejnička krátce problikne a po nastartování standardně zhasne. Co to může být?
Já raději už nic neponechávám náhodě, protože asi před 15 lety jsem takhle zadřel na dálnici motor u své první V70 "zeleňáska". Ve 220km/h mi začala problikávat olejnička, tak jsem zastavil u krajnice a už nenastartoval. Zadřená šála na klice.
měl jsem rozepsaný dlouhý příspěvek, ale nakonec ho smazal. Odpovědi najdeš v tomto topicu. Věřím, že jsou v ČR šikovní lidé, tím bych to uzavřel.
2 MUV70
děkuji, je to starej děděček, táhne mu na 20, takže už jsou s ním spíše starosti než radosti. A lepší to nebude, protože bude už jenom starší

Abych neměl s autem málo starostí, tak dnes ráno jsem si při startování všimnul, že olejnička na přístrojovém štítě cca 3x rychle problikla (během cca 1 vteřiny). Byl jsem zvyklý, že při startování olejnička svítí a po nastartování zhasne. Teď mi při nastartování olejnička krátce problikne a po nastartování standardně zhasne. Co to může být?
Já raději už nic neponechávám náhodě, protože asi před 15 lety jsem takhle zadřel na dálnici motor u své první V70 "zeleňáska". Ve 220km/h mi začala problikávat olejnička, tak jsem zastavil u krajnice a už nenastartoval. Zadřená šála na klice.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V 70 II
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Tak dědečka mám taky 2006/6
ale naftovou v 5 hrnkách taky. Jo vyzkoušel jsem si novější V70P3 teda vlastně XC70 a XC60. Zklamání..... Auto udržuji aby hezky jezdilo. Nešel jsem cestou vylepšování a zvyšování výkonu, tam by to odnesl automat. Olej určitě hlídej, já ho kontroluji když je v plánu odject, chladící kapalinu taky. Počítám že se může objevit netěsnost v hadicích a pak by bylo pozdě.. kvůli věku auta 


-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Akorát jedu ze SRBA, nechal jsem tam auto na přelakovaní poškozeného nárazníku.
Docela mě pobavil odhad ceny: 30.000kč. Říkám přejímacímu technikovi, že mi do toho pochopitelně nic není a je to jejich věc, ale že mi 30 za přelakovaní nárazníku přijde dost. On se na mě tak podíval, zamrkal a "pane, to je jen odhad, to třeba bude míň!"....... Jo, asi bude, 29.600kč
Docela mě pobavil odhad ceny: 30.000kč. Říkám přejímacímu technikovi, že mi do toho pochopitelně nic není a je to jejich věc, ale že mi 30 za přelakovaní nárazníku přijde dost. On se na mě tak podíval, zamrkal a "pane, to je jen odhad, to třeba bude míň!"....... Jo, asi bude, 29.600kč

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé