S60 GOLD Octavia 2 rs ex S70 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak ještě drzaky a adaptery....a muzeme zaciiiit :-))))
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Nosound89 »

S60 GOLD píše:Tak ještě drzaky a adaptery....a muzeme zaciiiit :-))))
Může být :good: průměr?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Krystof P. »

320mm + pořádný desky

:friends:

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Krystof P. píše:320mm + pořádný desky

:friends:
Presne tak. Jsou to brzdy z Volva S40 II T5 (Focus ST)
320mm kotouc.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12935
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Urvanej »

Pasuje ti středová díra, nebo budeš soustružit?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Urvanej píše:Pasuje ti středová díra, nebo budeš soustružit?
Budeme soustruzit z 64 na 68. :-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

sedli02
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 403
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od sedli02 »

Se podívejte ke mě kdo neví :) mmch držáky a adaptéry budeš objednávat kde? Volvo chce normálně vratnou zálohu nebo vratnej díl kterej ty nemáš, já objednával v auto kelly vyšli mě oba na 3tis :) Mmch od koho máš třmeny, předpokládám že to nejsou přímo od ate ale aftermarkety :O A jaký máš kotouče zimmery ?
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

sedli02 píše:Se podívejte ke mě kdo neví :) mmch držáky a adaptéry budeš objednávat kde? Volvo chce normálně vratnou zálohu nebo vratnej díl kterej ty nemáš, já objednával v auto kelly vyšli mě oba na 3tis :) Mmch od koho máš třmeny, předpokládám že to nejsou přímo od ate ale aftermarkety :O A jaký máš kotouče zimmery ?
Držáky jsem objednával z Volva cca 3000 Kč. Třmeny mám z Elitu a jsou od Ate. Adaptéry jsem objednal z USA . Je to sada i s brzdovyma hadicema. Cena cca 5000 Kč. Kotouče jsou Zimmermann. ;-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

sedli02
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 403
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od sedli02 »

S60 GOLD píše:
sedli02 píše:Se podívejte ke mě kdo neví :) mmch držáky a adaptéry budeš objednávat kde? Volvo chce normálně vratnou zálohu nebo vratnej díl kterej ty nemáš, já objednával v auto kelly vyšli mě oba na 3tis :) Mmch od koho máš třmeny, předpokládám že to nejsou přímo od ate ale aftermarkety :O A jaký máš kotouče zimmery ?
Držáky jsem objednával z Volva cca 3000 Kč. Třmeny mám z Elitu a jsou od Ate. Adaptéry jsem objednal z USA . Je to sada i s brzdovyma hadicema. Cena cca 5000 Kč. Kotouče jsou Zimmermann. ;-)
Tak super to tě to vyjde jak mě :) A kolik vyšly nový třmeny ? mě právě řikali že nemaj už nikde nový :/ A z volva nechtěli 700 za kus jakožto za zboží který je vratný ? Mě řekli v každým volvu že to chtěj :O Já dal nakonec adaptér 3500 a hadice 1600 takže fakt stejně :D Máš odkaz na ten z USA ? :) uka Btw zimmeru jsem se bal děrovanejch právě kvůli zátěži :/ prej praskaj + bacha ať nepískaj s ate ceramic, já šel radši do ate + ate ceramic :X
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

S kotoucema uvidím. A brzdič vyšel na 6500kc 1ks. Já jsem měl jinou cenu......;-))))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak dnes jsem konečně doladil me auto. Kdyz jsme auto slozili a jeli projet tak me kolisal tlak turba nahoru a dolu.....strasne dlouho jsme se s tim trapili az jsem zacal podezirat jednotku od ARD. Zacal jsem to resitpres kluky z D5T5 a zdalo se ,ze problem byl vyresenej. Nakonec jsem nasel zavadu (prasklou hadici) . Tak jsem se ARD omluvil . Ale tim problem s kolisanim tlaku neskoncil. Az jsem se pred par dny dal do reci s Marrou z Prahy. A kdyz jsem mu popsal co mam na aute a jaky mam problem tak me poradil at vymenim ovladani wastegatu od ARD za original. Ze je mel na zkousku taky (i od jinych vyrobcu) a ze nikdy s autem nefungovali. Tak jsem dnes ovladani vymenil a.......a cukani je pryc. Tim moc dekuju Marrovi za radu a chci neco napsat k ARD. Kdyz jsem resil jednotku s ARD tak me bylo doporuceno abych vymenil HD TCV za original ze je to lepsi.....a ja jsem si rekl proc? Proc mam menit neco co samo ARD nabizi? Mel jsem na aute TCV od ARD. Moc tomu nerozumim......dalsi vec je ze nabizi k turbu Ovladani wastegatu ARD ,ktere ve finale taky nefunguje. Tak nevim....mozna na nehakych autech to funguje a na nekterych ne...ale aspon by na to mohlo ARD upozornit.....ale proc ze kdyz je to kseft. Takze kluci jedna rada...pokud budete chtit na S/C70 menit ovladani wastegatu od upravcu jako je ARD,nebo IPD tak opatrne. Nebo me dejte vedet a ja vam ho pujcim a muzete ho vyzkouset nez uttratite sve penize........diky vsem za rady a napady co jsteme psali.....auto uz jede tak ja ma. Dekuju
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od metju »

:Yahoo!: :good: :%) :o :x
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

GDPR_user

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od GDPR_user »

S60 GOLD píše: Presne tak. Jsou to brzdy z Volva S40 II T5 (Focus ST)
320mm kotouc.
Mám laický dotaz,k čemu je to dobré??

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od metju »

Vetsi kotouce v kombinaci s vetsimi brzdici a vetsimi destickami ti Martine utvori vetsi stycnou plochu a tedy lepsi brzdny ucinek...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

sedli02
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 403
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od sedli02 »

Brzdy jsou dobré k brždění. Tohle je dostačující odpověď... Jinak Metju, spíš jde o tu páku, než o tu třecí plochu... o tu jde samozřejmě taky, ale nejdůležitější prvek toho, že je kotouč větší, je prostě větší páka pro brždění. Ale to předpokládám víš, jen jsem tě chtěl vlezle doplnit :D
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od metju »

To uz mi to neprislo jako dostatecne laicka odpoved... treba zrovna nekdo chybel kdyz se to na zakladni skole probiralo ;-)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

GDPR_user

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od GDPR_user »

A mi vždycky přišlo,že limitujícím faktorem je adheze pneumatiky.Mimochodem,čím uvedeš do chodu ty větší pístky??Fyzika mi nikdy moc nešla,tak se rád nechám poučit.Pákové brzdy jsme používali na kárách,kdy jako páka sloužila většinou stará hokejka.Ale znovu opakuji,že se nechám rád poučit.

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

S60 GOLD píše:dalsi vec je ze nabizi k turbu Ovladani wastegatu ARD ,ktere ve finale taky nefunguje
To je smutný :twisted: Jinak super pěkný brzdy :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

martinopel píše:A mi vždycky přišlo,že limitujícím faktorem je adheze pneumatiky.Mimochodem,čím uvedeš do chodu ty větší pístky??Fyzika mi nikdy moc nešla,tak se rád nechám poučit.Pákové brzdy jsme používali na kárách,kdy jako páka sloužila většinou stará hokejka.Ale znovu opakuji,že se nechám rád poučit.
Tady mas laickou odpověď na hokejku :good: :
http://www.vivaperformance.com/320mm-front-brake-upgrade-volvo-850-s-c-v70/
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Petr.Chrpa píše:
S60 GOLD píše:dalsi vec je ze nabizi k turbu Ovladani wastegatu ARD ,ktere ve finale taky nefunguje
To je smutný :twisted: Jinak super pěkný brzdy :good:
Nikdy bych na to nevsadil....ale uz jsme aji s klukama rikali ,ze uz je to jedina věc co se na auto davala ......jinak vse ostatní jsme vymenily nebo odzkouseli. Ale jak rikam ,třeba na jinem aute to fungovat bude.....jen me sere to ze me mohlo ARD napsat abych si na to dal pozor....urcite nejsem jedinej... :sorry:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Krystof P. »

Pěkný, jsem rád že jsi to nakonec vyřešil :good:

Na ARD jsem tě upozorňoval, asi nejednou, ale holt až Mára musel zakročit, a pak jsi poslechl. Tak třeba příště.
Aby se tady zase někdo z D5T5 nechtěl rozčilovat, tak proti vám nemám nic, tymon mi (jak říká podle ARD) nastavil wastegate a funguje precizně, bohužel věci od ARD jsou dlouhou dobou a hodně uživateli prověřený šmejdy a koukám, že se to nezměnilo ani v novejch produktech, tak snad maji aspoň dobrej ten soft.

GDPR_user

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od GDPR_user »

S60 GOLD píše: Tady mas laickou odpověď na hokejku :good: :
http://www.vivaperformance.com/320mm-front-brake-upgrade-volvo-850-s-c-v70/
.
Jo prodávají to,ale k čemu je to dobré??Tedy krom toho,že to vypadá jako na závoďák.Pokud budeš mít větší objem pístků,budeš to muset něším nakrmit.Jak to chceš řešit??

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

martinopel píše:
S60 GOLD píše: Tady mas laickou odpověď na hokejku :good: :
http://www.vivaperformance.com/320mm-front-brake-upgrade-volvo-850-s-c-v70/
.
Jo prodávají to,ale k čemu je to dobré??Tedy krom toho,že to vypadá jako na závoďák.Pokud budeš mít větší objem pístků,budeš to muset něším nakrmit.Jak to chceš řešit??
Krmit to budu brzdovkou :-D. Funguje to i na seriovce,nic nemusis resit. Ver jim,ze to maji vyzkousene. Jezdi s nima hromada aut a maji to kluci ina T5D5 a jsou spokojeni. Mnozi rikaji ze to brzdi lip jak brzdy z S60R.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

GDPR_user

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od GDPR_user »

S60 GOLD píše: Krmit to budu brzdovkou :-D. Funguje to i na seriovce,nic nemusis resit. Ver jim,ze to maji vyzkousene. Jezdi s nima hromada aut a maji to kluci ina T5D5 a jsou spokojeni. Mnozi rikaji ze to brzdi lip jak brzdy z S60R.
Hm tak asi pro některé fyzika neplatí. :wink:

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Krystof P. »

martinopel píše: Jo prodávají to,ale k čemu je to dobré??Tedy krom toho,že to vypadá jako na závoďák.Pokud budeš mít větší objem pístků,budeš to muset něším nakrmit.Jak to chceš řešit??
To, čim ty tady rejpeš do (sorry, S60GOLDe, nevim jak se jmenuješ jménem) majitele je jev kterej nastane, když na brzdovej okruh nasadíš nadměrně veliký brzdy (rozuměj pístky, či jejich objem), nebo zmenšíš průměr pístu hlavního brzdovýho válce. Prodlouží se dráha pedálu a jakoby změkne, i když brzdy se stanou ostřejšíma (vyvíjíš moc velkej tlak v okruhu moc rychle) a začnou se kousat.

Jenomže to má háček.

Možná seš zvyklej na závodní prostředí, kde se do aut z 90. let cpou keramický 380-430mm kotouče, jenže při týhle konkrétní aplikaci není třeba měnit hlavní brzdovej válec. Jinak u Máry jsi nejednou byl, tak se podívej na jeho Cčko s brzdama AP racing a zeptej se ho, co s tím dělal on.

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jirka789