
S60 GOLD Octavia 2 rs ex S70 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Tak ještě drzaky a adaptery....a muzeme zaciiiit
)))

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S60 GOLD S70 T5
Může býtS60 GOLD píše:Tak ještě drzaky a adaptery....a muzeme zaciiiit)))

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
S60 GOLD S70 T5
320mm + pořádný desky


-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Presne tak. Jsou to brzdy z Volva S40 II T5 (Focus ST)Krystof P. píše:320mm + pořádný desky
320mm kotouc.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12935
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 GOLD S70 T5
Pasuje ti středová díra, nebo budeš soustružit?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Budeme soustruzit z 64 na 68.Urvanej píše:Pasuje ti středová díra, nebo budeš soustružit?

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
S60 GOLD S70 T5
Se podívejte ke mě kdo neví
mmch držáky a adaptéry budeš objednávat kde? Volvo chce normálně vratnou zálohu nebo vratnej díl kterej ty nemáš, já objednával v auto kelly vyšli mě oba na 3tis
Mmch od koho máš třmeny, předpokládám že to nejsou přímo od ate ale aftermarkety :O A jaký máš kotouče zimmery ?


-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Držáky jsem objednával z Volva cca 3000 Kč. Třmeny mám z Elitu a jsou od Ate. Adaptéry jsem objednal z USA . Je to sada i s brzdovyma hadicema. Cena cca 5000 Kč. Kotouče jsou Zimmermann.sedli02 píše:Se podívejte ke mě kdo nevímmch držáky a adaptéry budeš objednávat kde? Volvo chce normálně vratnou zálohu nebo vratnej díl kterej ty nemáš, já objednával v auto kelly vyšli mě oba na 3tis
Mmch od koho máš třmeny, předpokládám že to nejsou přímo od ate ale aftermarkety :O A jaký máš kotouče zimmery ?

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
S60 GOLD S70 T5
Tak super to tě to vyjde jak měS60 GOLD píše:Držáky jsem objednával z Volva cca 3000 Kč. Třmeny mám z Elitu a jsou od Ate. Adaptéry jsem objednal z USA . Je to sada i s brzdovyma hadicema. Cena cca 5000 Kč. Kotouče jsou Zimmermann.sedli02 píše:Se podívejte ke mě kdo nevímmch držáky a adaptéry budeš objednávat kde? Volvo chce normálně vratnou zálohu nebo vratnej díl kterej ty nemáš, já objednával v auto kelly vyšli mě oba na 3tis
Mmch od koho máš třmeny, předpokládám že to nejsou přímo od ate ale aftermarkety :O A jaký máš kotouče zimmery ?



-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
S kotoucema uvidím. A brzdič vyšel na 6500kc 1ks. Já jsem měl jinou cenu......
)))

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Tak dnes jsem konečně doladil me auto. Kdyz jsme auto slozili a jeli projet tak me kolisal tlak turba nahoru a dolu.....strasne dlouho jsme se s tim trapili az jsem zacal podezirat jednotku od ARD. Zacal jsem to resitpres kluky z D5T5 a zdalo se ,ze problem byl vyresenej. Nakonec jsem nasel zavadu (prasklou hadici) . Tak jsem se ARD omluvil . Ale tim problem s kolisanim tlaku neskoncil. Az jsem se pred par dny dal do reci s Marrou z Prahy. A kdyz jsem mu popsal co mam na aute a jaky mam problem tak me poradil at vymenim ovladani wastegatu od ARD za original. Ze je mel na zkousku taky (i od jinych vyrobcu) a ze nikdy s autem nefungovali. Tak jsem dnes ovladani vymenil a.......a cukani je pryc. Tim moc dekuju Marrovi za radu a chci neco napsat k ARD. Kdyz jsem resil jednotku s ARD tak me bylo doporuceno abych vymenil HD TCV za original ze je to lepsi.....a ja jsem si rekl proc? Proc mam menit neco co samo ARD nabizi? Mel jsem na aute TCV od ARD. Moc tomu nerozumim......dalsi vec je ze nabizi k turbu Ovladani wastegatu ARD ,ktere ve finale taky nefunguje. Tak nevim....mozna na nehakych autech to funguje a na nekterych ne...ale aspon by na to mohlo ARD upozornit.....ale proc ze kdyz je to kseft. Takze kluci jedna rada...pokud budete chtit na S/C70 menit ovladani wastegatu od upravcu jako je ARD,nebo IPD tak opatrne. Nebo me dejte vedet a ja vam ho pujcim a muzete ho vyzkouset nez uttratite sve penize........diky vsem za rady a napady co jsteme psali.....auto uz jede tak ja ma. Dekuju
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
S60 GOLD S70 T5





_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
S60 GOLD S70 T5
Mám laický dotaz,k čemu je to dobré??S60 GOLD píše: Presne tak. Jsou to brzdy z Volva S40 II T5 (Focus ST)
320mm kotouc.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
S60 GOLD S70 T5
Vetsi kotouce v kombinaci s vetsimi brzdici a vetsimi destickami ti Martine utvori vetsi stycnou plochu a tedy lepsi brzdny ucinek...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
S60 GOLD S70 T5
Brzdy jsou dobré k brždění. Tohle je dostačující odpověď... Jinak Metju, spíš jde o tu páku, než o tu třecí plochu... o tu jde samozřejmě taky, ale nejdůležitější prvek toho, že je kotouč větší, je prostě větší páka pro brždění. Ale to předpokládám víš, jen jsem tě chtěl vlezle doplnit 

-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
S60 GOLD S70 T5
To uz mi to neprislo jako dostatecne laicka odpoved... treba zrovna nekdo chybel kdyz se to na zakladni skole probiralo 

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
S60 GOLD S70 T5
A mi vždycky přišlo,že limitujícím faktorem je adheze pneumatiky.Mimochodem,čím uvedeš do chodu ty větší pístky??Fyzika mi nikdy moc nešla,tak se rád nechám poučit.Pákové brzdy jsme používali na kárách,kdy jako páka sloužila většinou stará hokejka.Ale znovu opakuji,že se nechám rád poučit.
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
S60 GOLD S70 T5
To je smutnýS60 GOLD píše:dalsi vec je ze nabizi k turbu Ovladani wastegatu ARD ,ktere ve finale taky nefunguje


_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Tady mas laickou odpověď na hokejkumartinopel píše:A mi vždycky přišlo,že limitujícím faktorem je adheze pneumatiky.Mimochodem,čím uvedeš do chodu ty větší pístky??Fyzika mi nikdy moc nešla,tak se rád nechám poučit.Pákové brzdy jsme používali na kárách,kdy jako páka sloužila většinou stará hokejka.Ale znovu opakuji,že se nechám rád poučit.

http://www.vivaperformance.com/320mm-front-brake-upgrade-volvo-850-s-c-v70/
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Nikdy bych na to nevsadil....ale uz jsme aji s klukama rikali ,ze uz je to jedina věc co se na auto davala ......jinak vse ostatní jsme vymenily nebo odzkouseli. Ale jak rikam ,třeba na jinem aute to fungovat bude.....jen me sere to ze me mohlo ARD napsat abych si na to dal pozor....urcite nejsem jedinej...Petr.Chrpa píše:To je smutnýS60 GOLD píše:dalsi vec je ze nabizi k turbu Ovladani wastegatu ARD ,ktere ve finale taky nefungujeJinak super pěkný brzdy

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
S60 GOLD S70 T5
Pěkný, jsem rád že jsi to nakonec vyřešil
Na ARD jsem tě upozorňoval, asi nejednou, ale holt až Mára musel zakročit, a pak jsi poslechl. Tak třeba příště.
Aby se tady zase někdo z D5T5 nechtěl rozčilovat, tak proti vám nemám nic, tymon mi (jak říká podle ARD) nastavil wastegate a funguje precizně, bohužel věci od ARD jsou dlouhou dobou a hodně uživateli prověřený šmejdy a koukám, že se to nezměnilo ani v novejch produktech, tak snad maji aspoň dobrej ten soft.

Na ARD jsem tě upozorňoval, asi nejednou, ale holt až Mára musel zakročit, a pak jsi poslechl. Tak třeba příště.
Aby se tady zase někdo z D5T5 nechtěl rozčilovat, tak proti vám nemám nic, tymon mi (jak říká podle ARD) nastavil wastegate a funguje precizně, bohužel věci od ARD jsou dlouhou dobou a hodně uživateli prověřený šmejdy a koukám, že se to nezměnilo ani v novejch produktech, tak snad maji aspoň dobrej ten soft.
S60 GOLD S70 T5
Jo prodávají to,ale k čemu je to dobré??Tedy krom toho,že to vypadá jako na závoďák.Pokud budeš mít větší objem pístků,budeš to muset něším nakrmit.Jak to chceš řešit??S60 GOLD píše: Tady mas laickou odpověď na hokejku:
http://www.vivaperformance.com/320mm-front-brake-upgrade-volvo-850-s-c-v70/
.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Krmit to budu brzdovkoumartinopel píše:Jo prodávají to,ale k čemu je to dobré??Tedy krom toho,že to vypadá jako na závoďák.Pokud budeš mít větší objem pístků,budeš to muset něším nakrmit.Jak to chceš řešit??S60 GOLD píše: Tady mas laickou odpověď na hokejku:
http://www.vivaperformance.com/320mm-front-brake-upgrade-volvo-850-s-c-v70/
.

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
S60 GOLD S70 T5
Hm tak asi pro některé fyzika neplatí.S60 GOLD píše: Krmit to budu brzdovkou. Funguje to i na seriovce,nic nemusis resit. Ver jim,ze to maji vyzkousene. Jezdi s nima hromada aut a maji to kluci ina T5D5 a jsou spokojeni. Mnozi rikaji ze to brzdi lip jak brzdy z S60R.

-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
S60 GOLD S70 T5
To, čim ty tady rejpeš do (sorry, S60GOLDe, nevim jak se jmenuješ jménem) majitele je jev kterej nastane, když na brzdovej okruh nasadíš nadměrně veliký brzdy (rozuměj pístky, či jejich objem), nebo zmenšíš průměr pístu hlavního brzdovýho válce. Prodlouží se dráha pedálu a jakoby změkne, i když brzdy se stanou ostřejšíma (vyvíjíš moc velkej tlak v okruhu moc rychle) a začnou se kousat.martinopel píše: Jo prodávají to,ale k čemu je to dobré??Tedy krom toho,že to vypadá jako na závoďák.Pokud budeš mít větší objem pístků,budeš to muset něším nakrmit.Jak to chceš řešit??
Jenomže to má háček.
Možná seš zvyklej na závodní prostředí, kde se do aut z 90. let cpou keramický 380-430mm kotouče, jenže při týhle konkrétní aplikaci není třeba měnit hlavní brzdovej válec. Jinak u Máry jsi nejednou byl, tak se podívej na jeho Cčko s brzdama AP racing a zeptej se ho, co s tím dělal on.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé