Hlásím se do klubu vyhozených z STK kvůli nízké účinnosti parkovací brzdy. Tak jsem si ji chtě nechtě musel dát dohromady a chci se podělit o pár zkušeností:
- Bez nastavovací rozpěry vpravo v kole to snad ani nastavit nejde.
- Vynikající je, že rozpěru pak lze snadno štelovat tenkým šroubovákem dírou po šroubu od kola. Při původním, od oka a ruky nastaveném rozponu, se mi totiž docela hřály kotouče.
- Problém stejné účinnosti na obou kolech jsem řešil bezkontaktním teploměrem. Krásně to pak jde naladit na stejnou provozní teplotu. Já ji zvolil stejnou, jako měly přední kotouče, a zkouška na válcích tuto hypotézu potvrdila.
- Když se obložení našponuje dobře v kolech, není ani nutné příliš napínat lano v tunelu.
ruční/nožní brzda XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: u JH
- Vůz: Aktuálně bez Volva.
ruční/nožní brzda XC90
_________________
---------------------------------------------
XC90 D5 120kW automat 2004
---------------------------------------------
XC90 D5 120kW automat 2004
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé