Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 253
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#51 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od paconni »

Minulý pátek jsem už musel měnit olej. Když jsem se díval přes víčko oleje, byl tam docela černej bordel, něco málo napečeno (ale asi žádná hrůza). Takže jsem dal na doporučení martinopel a... Před výměnou tam do zahřátého motoru nalili BG109, nechali jsme to hodinku vrčet na volnoběh s tím, že jsem občas zvednu otáčky na cca 1500 (asi tam na minutku). Pak vzal borec čistou nádobu a nechal vytéct olej. Docela důkladně - asi dalších +45 minut. Olej neskutečně černej - takovej jsem ještě nikdy neviděl - i když jsem si sám oleje měnil vcelku často. Pak nový filtr (origoš) a olej Mobil 1 5W-50.

No a výsledek? No... Motor si sametově přede, o kus líp to táhne a hlavně zmizel jeden nešvar - nehulí to. Teď po týdnu a cca 500km jsem kontroloval, zda to někde neteče a je to v pohodě. Ani kapka. Takže za mě můžu doporučit.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1318
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#52 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Arkaz »

Ja tiez planujem preplach s bg109 no mam xc70 rok 2009 motor d5 136kw a motor ma 383tis km. Tak sa trochu bojim toho aby nezacal tiect ale to je asi vzdy riziko :-/

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1318
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#53 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Arkaz »

Pani objednal som na preplach motora BG105. Je to v poriadku alebo som mal zobrat BG109?

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#54 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Kuko28 »

blbý dotaz, motor u Saaba mi funguje bez problémů, ale už má svých 13 let a 200tis KM tak možná nějaká preventivní péče by mu neuškodila

nízkotlaký turbo, servisní historie známá (jestli to teda v Reichu ty první roky nešidili), olej měněn v intervalu 12-15tis KM, nejezdil na Castrol, já
osobně užívám Kroon Oil. Víčko není zakarbonované, olej teče taky celkem čistý, dokonce mě mechanici říkali ať ten interval klidně protáhnu na 20tis (zůstanu u stávajícího)

má vůbec cenu tam nalít BG na pročištění? spíš jako nějakou prevenci, nebo lehké pročištění po těch letech a kilometrech, nebo je to ztráta času a peněz?

díky
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 48
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 D5 120kw 2003

#55 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Andrij »

Jak jsem slíbil, pridávám hlášení po použití BG109 při výměně oleje.
Sice jsem žádné rozdíly v chodu motoru nezaznamenal (nemám žádný problém, který by mohl zmizet), ale určitě můžu potvrdit, že k čištění funguje dost dobře. Schválně jsem si vyfotil motorový prostor před čištěním a po něm, a je vidět, že BG rozežralo část nánosu karbonu. Nechával jsem to tam 20', přesně podle návodu, ale asi by neuškodilo nechat to bublat déle, aby to uvolnilo všechny usazeniny. Příště to tak udělám.
_________________
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1318
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#56 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Arkaz »

Posli sem to foto prosim =)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5949
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#57 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Haben »

Problemy taky s motorem nemam, tak beru procisteni olejoveho systemu jako prevenci. Sice jsem nekoupil BG ale Wynn's, kde se take pise nechat vrcet na volnobeh cca 30 min a obcas mirne zvysit otacky. Tak muj dotaz zni, zda to nechat vrcet dele, treba hodinku a zda obcas zvysit otacky treba na 1500 a nekolikrat behem cyklu vypnout motor a znovu nastartovat, jak kdosi doporucoval. Jaky dle Vasich zkusenosti je nejlepsi postup pro co nejefektivnejsi procisteni?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5949
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#58 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Haben »

A jeste jeden dotaz. Kdyz to clovek necha chrchlat s nejakym tim cisticim pripravkem a pak to vypusti. Vypusti se vsechen bordel? Nebo radeji po vypusteni vzit jeste 2l nejakeho nejlevnejsiho oleje a prolit to, at se pripadne necostoty splachnou ven?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5041
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#59 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od PINĎABC »

Až to budu dělat určitě a klidně rovnou 4L a novy filtr chlivilku nechám běžet a pak vypustim a dám nový filtr pak by to mohlo bejt na stopero proplachnute :good: Ne?

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 950
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#60 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Mattyfu »

Taky přidám svojí zkušenost s BG.
Na saabu 9-5 mi blbla automatická převodovka, nový olej s proplachem nepomohli a po diagnostice na mrtvý rozvaděč jsem raději koupil převodovku jinou, nasadila se do auta ten samý problém, kopala po zařazení z D na P a z trojky na dvojku.Podotýkám, že adaptace byly smazané. To už jsem byl dosti zoufalý, tak jsem nakoupil BG, nejdřív čištění, pak aditivum,udělal proplach, další, kupodivu, ta almara začala řadit bez kopání, bylo sice znát malé váhání mezi 1-2, ale naprosto minimální.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12095
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#61 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

Taxem ze zvědavosti testnul BG109.
Olej jsem předtim vyměnil 3 po cca 300km a teď do posledního dal tuto aditivum. Vrčelo to v tom autě cca 30 minut na lehce zvýšený volnoběh, sem tam jsem změnil otáčky. Výsledek byl ten, že olej měl stejnou barvu jako před aplikací, takže vyhozený prachy.
Příště tam před výměnou zkusim nalejt půlitr petroleje, zda bude "efekt" podobný.
Auto má nehorázně zakarbonovaný motor, takže postupně "vyplachuju". Myslim, že budu v krátkých výměnách oleje pokračovat, ale už ho tam nechám třeba 5 tisíc...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#62 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ondra. »

Jsi prvni u koho ctu ze BG nefunguje, ale jsi pro me duveryhodna osoba :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2135
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#63 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od peter cz »

Nj ale to už v návodu nepíšou :pardon: já mam zkušenost stejnou https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=578524#p578524
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#64 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ondra. »

martinopel píše:Pokud jsou motory zakarbonované,necháváme to běžet klidně půl dne.Krásně je potom BG cítit i z výfuku.
Je bezpecne aby motor bezel pul dne na volnbeh?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12095
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#65 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Urvanej »

Proto to taky nemůžou doporučit nechat běžet dýl. V anglickym návodu píšou 1200ot. Prostě hlavně aby motor nevibroval, protože s tim aditivem je to řídký jako prase a maže to hůř jak olej a na volnoběh pumpa toho oleje taky moc nečerpá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3435
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#66 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

To se mi taky stalo sem myslel že to zdechlo po 15ti minutacha a vono to jen stichlo...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#67 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

Měl bych dotaz hlavně na Martina ohledně použití, resp. následků použití přípravku BG 208. Nalil jsem do nádrže tento přípravek dolil požadovaným množstvím benzínu. Již po ujetí cca 70 km (ne v kuse) se mi rozsvítila kontrolka motoru s chybou P0132 "příliš bohatá směs". Přičítal jsem to tomuto přípravku, v přiloženém návodu je info o zvýšených emisích během čištění. Po vyjetí nádrže a natankování čistého benzínu (jako vždy Verva 100) jsme chybu smazali, ovšem po cca 20 km se rozsvítila znovu, stejná chyba.
Vyndal jsem lambdu (mám jen přední), její drážky i celý její povrch byl celá úplně zanesený šedobílým popílkem. Sondu jsem vyfoukal kompresorem a dal zpět. Po ujetí cca 50 km kontrolka svítí zas. Auto jede normálně v nízkých otáčkách, v otáčkách nad 4500 ale už nejede. Do použití BG 208 bylo vše v pořádku, takže tento popsaný problém dávám do souvislosti s ním.

Máš Martine nějaký tip co s tím? Nestalo se ti někdy něco podobného? Je fakt, že jsem zatím na "čistý" benzín najel málo a lambda ještě bude znovu zanesená. Auto nemůžu pořádně projet, protože ř.j. hází auto do nouzáku.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2614
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#68 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od ok2ucx »

Fíla píše:... Auto nemůžu pořádně projet, protože ř.j. hází auto do nouzáku.
Viděl bych problém k vyřešení tady. Jaké ještě chyby to hází? Viďácká čísla by nebyla (nechce se mi hledat tu konverzní tabulku).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3435
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#69 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

Akorát v pátek jsem to byl vyzvednout...


Obrázek
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4980
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#70 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Ondra. píše:
martinopel píše:Pokud jsou motory zakarbonované,necháváme to běžet klidně půl dne.Krásně je potom BG cítit i z výfuku.
Je bezpecne aby motor bezel pul dne na volnbeh?
Je možné ten volnoběh zvednout zvenčí (diagnostikou)? Nebo tam vrazit nějaké prkýnko?


A používáte také do nového oleje "kondicionér" BG 107 a BG110?


A ztichne i benzín (LPG)?

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#71 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

ok2ucx píše:
Fíla píše:... Auto nemůžu pořádně projet, protože ř.j. hází auto do nouzáku.
Viděl bych problém k vyřešení tady. Jaké ještě chyby to hází? Viďácká čísla by nebyla (nechce se mi hledat tu konverzní tabulku).

P.


Bylo a je to diagnostikováno volví diagnostikou. My tady ani nic jiného nemáme. Ale moje auto ještě nejde diagnostikovat Vidou, musí se použít ten starej volváckej "plejstejšn" :D ... Kód chyby ECM-280A. Převod tohoto kódu a vysvětlivky k němu si tady uděláme taky, mě šlo jen o to, jestli se to už někomu stalo nebo jde u mě o premiéru.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#72 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

martinopel píše:
Fíla píše:Kód chyby ECM-280A. Převod tohoto kódu a vysvětlivky k němu si tady uděláme taky, mě šlo jen o to, jestli se to už někomu stalo nebo jde u mě o premiéru.
Pokud se nemýlím,tak to značí vadné vyhřívání lambdasondy,takže myslím,že s použitím BG to nesouvisí,jen prostě stářím zdechla.

Lambda (originální díl) má najeto 13t km. Měním vždy po 160t společně s rozvody. Vzhledem k tomu, co na ní bylo přichyceno za bordel, to evidentně s BG souvisí. To odvedlo dobrou práci, spalovací prostor je krásně čistý. Ale spíš mi jde o to, jak dlouho ty uvolněné nečistoty budou lítat výfukem ven, protože teď, když dám novou lambdu, tak ji odpálím taky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

jancho
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4214
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#73 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od jancho »

Ekky píše:Akorát v pátek jsem to byl vyzvednout...


Obrázek
Tuto sadu jsem nedavno aplikoval a lehce se zátišil motor a lehce padla spotřeba - zatím soudím po vyjetí jedné nádrže.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#74 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Fíla »

martinopel píše:Znovu opakuji,že vyhřívání lambdasondy s použitím produktu BG nesouvisí.Vyhřívání funguje pouze než se lambdasonda ohřeje.Takže jde pouze o shodu náhod.Můžeš zkusit lambdu reklamovat,pokud je zánovní a je to origo díl.


Překládat "defective front heated oxygen sensor" jako nefunkční vyhřívaní lambda sondy mi přijde poněkud nešťastně úsměvné. Každopádně výsledek je stejný, lambda je k.o. Dnes načtena další chyba - EFI-231 - zjednodušeně špatný poměr palivo/vzduch. Pro jistotu rovnou píšu, že váhu vzduchu mám v pořádku, vzduch. filtr nový, tlak paliva je o.k., vstřiky netečou, odvětrání nádrže (EVAP) je v pořádku, olej v motoru nový a správné množství, podtlakové a tlakové hadičky o.k. Lamda k.o.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 59
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 940 B200FT 1998

#75 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od pepa559 »

Defective front heated oxygen sensor = vadná přední vyhřívaná lambda. Popis se nevztahuje jen k vyhřívání, ale k celé lambda sondě.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“