V týdnu jsem poprvé využil servis kluků z AV.
Za sebe mohu říci,že naprostá spokojenost.
Co se řekne to platí.Ochota vše vysvětlit a ukázat nevídaná.Přístup jakož i cena perfektní.
Využil jsem i možnost náhradního vozu za velmi rozumnou částku.
Od tý doby mám v hlavě brouka,neboť jsem měl půjčenou V70 v D5 poladěnou od kluků z D5T5.
Jelo to fakt dobře.Takže další level po případném prodeji mého volva je u mne asi jasnej.
Kluci díky,ať Vám to šlape.
_________________ GALERIE :-)
Poslední vůz je vždycky kombík...
Akce, pro členy Volvoklubu tu máme 100ks krásných Volvo kalendářů od Volvoklubu ČR na rok 2019 jako dárek ke každému nákupu na provozovně, zaslanému dílu nebo ke každé opravě v servisu. Jediné co musíte udělat, je si o něj říct. Nám osobně se moc líbí!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ AVdíly - http://www.avdily.cz - náhradní díly a servis Volvo a Audi
SubaTech - http://www.subatech.cz - náhradní díly Subaru
EKOLOGICKÉ LIKVIDACE VOZIDEL - likvidace@avdily.cz
MitsuDíly - náhradní díly Mitsubishi - VéVéVé.mitsudily.cz
co se týká AV dílů objednal jsem si výměnu brzd ložisek atd., autu se věnovali slušně, opravili co bylo třeba, pokud našli něco co je třeba zavolali kolik to bude stát, auto jsem jim nechal místo jednoho dne tři, protože jinak by neměli čas stihnout co jsem si ještě přiobjednal. práci odvedli slušnou, auto jede výrazně lépe, patlali se celkem ochotně i s opravou toho co mohli vyměnit... za mě tedy OK. samozřejmě bych čekal že se kvůli mě daleko víc rozkrájejí a dostanu za to ještě 50% slevu, ale pokud budu objektivně srovnávat kvalitu práce a reálné technické znalosti tom co dělají s autorizákem, mají určitě navrch, příště zas dám k nim. nevýhodou jsou příliš dlouhé objednací lhůty. nebejt toho že mi 2 dny po opravě kokot co čuměl do mobilu do volva ze zadu vletěl, bylo by vše OK...
děkujeme za kladnou recenzi. S tou čekačkou bojujeme, bohužel je to důsledek doby. Nejsou lidi... Schopní už vůbec. Nicméně pan Martynek, vedoucí servisu, se to snaží i za cenu svého volna držet v rozumných mezích. Zase na druhou stranu, čekačka je dnes všude. I delší. Ale makáme na tom
Díky za návštěvu a mějte se fajn.
_________________ AVdíly - http://www.avdily.cz - náhradní díly a servis Volvo a Audi
SubaTech - http://www.subatech.cz - náhradní díly Subaru
EKOLOGICKÉ LIKVIDACE VOZIDEL - likvidace@avdily.cz
MitsuDíly - náhradní díly Mitsubishi - VéVéVé.mitsudily.cz
Kdyby někdo nekoukal na fejs, tak se pochlubíme i tu. Rozšířili jsme portfolio služeb autoservisu o 3D geometrii. Uděláme samozřejmě jakýkoli vůz, ne jen Volvo. Pro objednávky kontaktujte prosím přímo servis na servis@avdily.cz nebo tel. 737129348. Hezký den.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ AVdíly - http://www.avdily.cz - náhradní díly a servis Volvo a Audi
SubaTech - http://www.subatech.cz - náhradní díly Subaru
EKOLOGICKÉ LIKVIDACE VOZIDEL - likvidace@avdily.cz
MitsuDíly - náhradní díly Mitsubishi - VéVéVé.mitsudily.cz
Tak jako po každé za poslední rok musím znovu poděkovat partě z AV, že mě s tím křápem ještě neposlali k šípku a těším se na příští brzkou
návštěvu chlapi už to Volvo znají od vejfuku až po mřížku v nárazníku.
No, budeme brzy pokračovat.
Díky za pomoc "Ávéčka"
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Dneska sem byl v AV pro liťáky. Domluvená cena platila, dokonce byly na liťácích i gumy a tak sem si je vzal rovnou v celku... I přes nedostatek peněz sem odjel a zaplatil přes účet. Všechno úplně na pohodu... Velká spokojenost!
Nechci nikomu uškodit ani pomluvit, jde o reánou zkušenost o které raději příliš nepřemýšlím abych se nevytočil, jen považuji za přínosné zveřejnit...
Měl jsem na XC60 závadu. Divnou...krátce po rozjezdu něco jakoby cuklo, ne vždy jen někdy a během jízdy se to naprosto nepředvídatelně opakovalo i při zrychlování i brždění, zejména plynulejším. Šlo s tím jezdit, jen to bylo nepříjemné pocitově. Nemohl jsem na to přijít, auto bylo kvůli tomu ve 3 servisech vč. AV, nic se nepodařilo najít. Cca měsíc předtím přitom bylo v AV kde měnili všechno možné na podvozku aby byl v pořádku, což byl, až do dne kdy auto začalo divně cukat - polovice vzala asi hodně rychle retarder...
Auto potřebovalo novou STK, už jsem si nevěděl rady, řekl jsem polovici ať odveze auto do průhonic ať tam udělají STK a kouknou při té příležitosti na podvozek na válcích a nechá jim to tam tak dlouho dokud to neodstraní. Věděli, že když budou něco měnit maj volat. Za 2 dny volali polovici, že to cukání je asi nejspíš zadníma pružinama, že jedna je prasklá. Řekl jsem jim OK pokud je prasklá obě vyměňte, upozornil jsem že nemám rád řešení „je to asi nejspíš tím, vyměníme uvidíme“.
Za 2 dny volali polovici, že STK je hotová a pružiny vyměněné, ale že to cukání se výrazně zhoršilo, že se s tím skoro nedá jet. A že koukali znova na podvozek a že tam jsou daný špatný díly a je špatný tlumičový uložení.Cože? Tak jim volám sám ptám se jak je to možný, oni že se to asi na těch válcích nějak rozhodilo a že koukali na podvozek a že je vidět že to bylo na servisu u kdovíkoho a že jsou použitý špatný díly. Prosím vysvětlete mi pojem špatný díly...pane jsou tam neoriginální díly a my máme zkušenost že tyto problémy bývají tím. Osobně bych doporučil vyměnit ty neoriginální ramena a tlumičový uložení je taky horší (auto má 145tkm)...snad to pak přestane (cca 25K+).
Volám tedy a píšu do AV kde mi říkají... nene, na Vaše auto jsme použili lemforder a to je OK, domlouvám tedy že na to kouknou a pokud je to vadným dílem reklamuji, pokud to bude opotřebením akceptuji cenu.
Volám tedy do průhonic že si auto vyzvednu a když je tedy cukání způsobeno vadným dílem, vyřeším si to tam kde mě vadný díl namontovali...PÁNOVÉ A DÁMY...jenže ono to auto necuká, nic nedělá jede úplně jak nový už cca 3tkm..., takže jsem do AV ani prudit nejel protože nebylo proč...považuju ale za nutný zdůraznit, abyste si dali pozor co Vám v autorizáku povědí o stavu auta a nutnosti výměny dílů. Plus je, že na závadu přišli a odstranili ji, ale následný pokus "autorizovaně" vyjebat se zákazníkem to jaksi zastiňuje.