2.3 T5 spolehlivost

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
daawid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od daawid »

Lukaso píše:přijde mi, že už se zachází do takových detailů, které bych tady ani nemusel číst .... :D
souhlas :D

ani si nejsem jistej, že jsem dostal odpověď na mou otázku

tzn. je (1997-2000) C70 pohodlný auto? ANO/NE

:crazy: :Yahoo!:
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od st_Andy »

Lukaso píše:přijde mi, že už se zachází do takových detailů, které bych tady ani nemusel číst .... :D
jenomže právě ty detaily dělaj celék :crazy:
daawid píše:ani si nejsem jistej, že jsem dostal odpověď na mou otázku
tzn. je (1997-2000) C70 pohodlný auto? ANO/NE :crazy: :Yahoo!:
pokládáš hypotetické otázky, zajeď do prvního bazaru kde maj S/C/V70 Mk1. usaď se za volant a odpovíš si sám :wink:

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

za sebe můžu říct, že absolutní pohodlí si představuju jinak (zhruba jako v S80), ale jezdit každý den 200km s C70 nebylo nepříjemné. Sesle dokonalé, podvozek tuhej a tak se dost rázů přenášelo na karoserii, tj. i na posádku. Nikdy se mi nestalo, že bych z toho vylezl zbitej jak pes. Co mi po cca roce začalo vadit - vyšší hluk v interieru, bezrámy ten aerodynamickej hluk tak dokonale neodstíní. Na druhou stranu - bezrámy jsou frajeřinka :twisted:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

daawid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od daawid »

eLzyx píše:za sebe můžu říct, že absolutní pohodlí si představuju jinak (zhruba jako v S80), ale jezdit každý den 200km s C70 nebylo nepříjemné. Sesle dokonalé, podvozek tuhej a tak se dost rázů přenášelo na karoserii, tj. i na posádku. Nikdy se mi nestalo, že bych z toho vylezl zbitej jak pes. Co mi po cca roce začalo vadit - vyšší hluk v interieru, bezrámy ten aerodynamickej hluk tak dokonale neodstíní. Na druhou stranu - bezrámy jsou frajeřinka :twisted:

koukám, že máš v podpisu S60 - můžeš zkusit nějak srovnat C70 a S60 z hlediska komfortu a tak?
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od lucki »

Lukaso píše:přijde mi, že už se zachází do takových detailů, které bych tady ani nemusel číst .... :D
si stary.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od MarekV »

Ja by som tiez mal otazky, pozeral som na BSR a aj na http://www.garaget.org galerie aut a niektory ludia tam mali upravy a grafy z brzdy. V com su take zasadne zmeny medzi 2.3 T5, 2.4T a 2.5T. Predsa len na prvy pohlad by malo snad platit, ze cim vacsi objem tym vacsi vykon nie :) T5 ma hrubsie steny motora tak to viac vydrzi ci co ? :)
Zaujma ma to preto, lebo dufam, ze raz si kupim nejaky ten benzin, predsa len D5 nekedy nevladze ale zasa ta spotreba :jaj:

napr tu ma typek T5 - 343 HP http://www.garaget.org/?car=185341&image=2068581 a tento psychos http://www.garaget.org/?car=136357&image=2027469 dokonca 404.
je mi jasne, ze to neni len uprava typu chiptuning

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Ing.Magor »

MarekV píše:Ja by som tiez mal otazky, pozeral som na BSR a aj na http://www.garaget.org galerie aut a niektory ludia tam mali upravy a grafy z brzdy. V com su take zasadne zmeny medzi 2.3 T5, 2.4T a 2.5T. Predsa len na prvy pohlad by malo snad platit, ze cim vacsi objem tym vacsi vykon nie :) T5 ma hrubsie steny motora tak to viac vydrzi ci co ? :)
Zaujma ma to preto, lebo dufam, ze raz si kupim nejaky ten benzin, predsa len D5 nekedy nevladze ale zasa ta spotreba :jaj:

napr tu ma typek T5 - 343 HP http://www.garaget.org/?car=185341&image=2068581 a tento psychos http://www.garaget.org/?car=136357&image=2027469 dokonca 404.
je mi jasne, ze to neni len uprava typu chiptuning
2,4T a 2,5T mají nízkotlaký turbo a jsou to vlastně převrtaný T5, takže blok je tenčí, čili T5 by měla být na další úpravy bytelnější :twisted:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 287
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 2.5T 04

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Makronis »

Ing.Magor píše:
MarekV píše:Ja by som tiez mal otazky, pozeral som na BSR a aj na http://www.garaget.org galerie aut a niektory ludia tam mali upravy a grafy z brzdy. V com su take zasadne zmeny medzi 2.3 T5, 2.4T a 2.5T. Predsa len na prvy pohlad by malo snad platit, ze cim vacsi objem tym vacsi vykon nie :) T5 ma hrubsie steny motora tak to viac vydrzi ci co ? :)
Zaujma ma to preto, lebo dufam, ze raz si kupim nejaky ten benzin, predsa len D5 nekedy nevladze ale zasa ta spotreba :jaj:

napr tu ma typek T5 - 343 HP http://www.garaget.org/?car=185341&image=2068581 a tento psychos http://www.garaget.org/?car=136357&image=2027469 dokonca 404.
je mi jasne, ze to neni len uprava typu chiptuning
2,4T a 2,5T mají nízkotlaký turbo a jsou to vlastně převrtaný T5, takže blok je tenčí, čili T5 by měla být na další úpravy bytelnější :twisted:
No jo, jenže co jsem tak koukal tak nikdo neměnil vložky válců za kované, to vydrží několikanásobně vyšší tlaky a zátěž :crazy:
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od MarekV »

aha :) takze T5 je viac tunned origo z tovarne. Vlozky valcou su asi neni zrovna lacna zalezitost ci? Lenze ked sa to upravy na 300 HP+ tak zasa nebudu vladat ostatne komponenty, takze tam sa spusti lavina uprav aby sa to nerozpadlo :o

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1719
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

lucki píše:
Lukaso píše:přijde mi, že už se zachází do takových detailů, které bych tady ani nemusel číst .... :D
si stary.
ačkoliv jsem mladší než ty, tak si nemyslím že chuť číst si na volvoforu o ubrouscích v autě a jejich použití vyplývající z textu výše nějak souvisí s věkem :wink: :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od st_Andy »

ja ale nepsal o obrouscich ale o uterkach Lukaso :green: ...kazdy o tom svem ze.

daawid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od daawid »

MarekV píše:Ja by som tiez mal otazky, pozeral som na BSR a aj na http://www.garaget.org galerie aut a niektory ludia tam mali upravy a grafy z brzdy. V com su take zasadne zmeny medzi 2.3 T5, 2.4T a 2.5T. Predsa len na prvy pohlad by malo snad platit, ze cim vacsi objem tym vacsi vykon nie :) T5 ma hrubsie steny motora tak to viac vydrzi ci co ? :)
Zaujma ma to preto, lebo dufam, ze raz si kupim nejaky ten benzin, predsa len D5 nekedy nevladze ale zasa ta spotreba :jaj:

napr tu ma typek T5 - 343 HP http://www.garaget.org/?car=185341&image=2068581 a tento psychos http://www.garaget.org/?car=136357&image=2027469 dokonca 404.
je mi jasne, ze to neni len uprava typu chiptuning
otázkou je, do kolika HP je auto ještě smysluplně ovladatelný - přecijen ten předohrab a diferenciál má určitý limity
(př. focus ST už má takovej výkon, že to prostě nestíhá ten diff)
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1719
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

st_Andy píše:ja ale nepsal o obrouscich ale o uterkach Lukaso :green: ...kazdy o tom svem ze.
teď už jsme sice brutál OT :D ale nu což...zřejmě nějaká lingvistická bariéra :D jaký je rozdíl mezi ubrouskem a utěrkou z hlediska použití? :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

daawid píše:
eLzyx píše:za sebe můžu říct, že absolutní pohodlí si představuju jinak (zhruba jako v S80), ale jezdit každý den 200km s C70 nebylo nepříjemné. Sesle dokonalé, podvozek tuhej a tak se dost rázů přenášelo na karoserii, tj. i na posádku. Nikdy se mi nestalo, že bych z toho vylezl zbitej jak pes. Co mi po cca roce začalo vadit - vyšší hluk v interieru, bezrámy ten aerodynamickej hluk tak dokonale neodstíní. Na druhou stranu - bezrámy jsou frajeřinka :twisted:
koukám, že máš v podpisu S60 - můžeš zkusit nějak srovnat C70 a S60 z hlediska komfortu a tak?
S60 je pohodlnější a dle mého hůře ovladatelná (asi váha).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od wickey »

jedním se brousí a druhým utírá :green: :green: 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1719
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

eLzyx píše:S60 je pohodlnější a dle mého hůře ovladatelná (asi váha).
Počkej na sněhu :wink: :bad: :%)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Ing.Magor »

daawid píše:
otázkou je, do kolika HP je auto ještě smysluplně ovladatelný - přecijen ten předohrab a diferenciál má určitý limity
(př. focus ST už má takovej výkon, že to prostě nestíhá ten diff)
Co na STčku nestíhá diferenciál? :shock: Já mám na eRku ted všechen výkon na předku a jediný co něco nestíhá jsou gumy :oops: :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od st_Andy »

Ing.Magor píše:Co na STčku nestíhá diferenciál? :shock: Já mám na eRku ted všechen výkon na předku a jediný co něco nestíhá jsou gumy :oops: :D
vítej do klubu sezóních předohonělníků :D

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Ing.Magor »

st_Andy píše:
Ing.Magor píše:Co na STčku nestíhá diferenciál? :shock: Já mám na eRku ted všechen výkon na předku a jediný co něco nestíhá jsou gumy :oops: :D
vítej do klubu sezóních předohonělníků :D
Jj vim, koukal jsem na toho tvýho předohraba u marry :oops: Ale už to asi nikdy neudělám, protože za deště se s tim trochu svižněji rozjet je nemožný, to si mě dávaj i HTPčka :cry: :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od yoby »

Ing.Magor píše: Jj vim, koukal jsem na toho tvýho předohraba u marry :oops: Ale už to asi nikdy neudělám, protože za deště se s tim trochu svižněji rozjet je nemožný, to si mě dávaj i HTPčka :cry: :D
Jen jestli to není v té části mezi sedačkou a pedálama 8)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Ing.Magor »

yoby píše:
Ing.Magor píše: Jj vim, koukal jsem na toho tvýho předohraba u marry :oops: Ale už to asi nikdy neudělám, protože za deště se s tim trochu svižněji rozjet je nemožný, to si mě dávaj i HTPčka :cry: :D
Jen jestli to není v té části mezi sedačkou a pedálama 8)
V žádném případě :evil: problém je mezi úhlovkou a haldexem :P :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Jozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice, Slovakia
Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Jozo »

Ing.Magor píše: V žádném případě :evil: problém je mezi úhlovkou a haldexem :P :D
Pane Ing., to fakt? Na zimu repas alebo novy kus?
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Ing.Magor »

Jozo píše:
Ing.Magor píše: V žádném případě :evil: problém je mezi úhlovkou a haldexem :P :D
Pane Ing., to fakt? Na zimu repas alebo novy kus?
Tím jsem myslel že mi tam momentálně chybí kardan, kterej mám u marry přes léto zazimovanej, protože jsem strhnul tisícihran. Jinak musim zaťukat, že zatim nic vážnýho s awd jsem řešit nemusel :)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od wickey »

pokud nepovazujes strhlej tisichran za zavadu, tak nevim no :D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Ing.Magor »

wickey píše:pokud nepovazujes strhlej tisichran za zavadu, tak nevim no :D
Nepovažuju ho za vážnou závadu, investice cca 5000,- po 140tis. km do AWD mi nepřijde velká 8)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé