souhlasLukaso píše:přijde mi, že už se zachází do takových detailů, které bych tady ani nemusel číst ....

ani si nejsem jistej, že jsem dostal odpověď na mou otázku
tzn. je (1997-2000) C70 pohodlný auto? ANO/NE


souhlasLukaso píše:přijde mi, že už se zachází do takových detailů, které bych tady ani nemusel číst ....
jenomže právě ty detaily dělaj celékLukaso píše:přijde mi, že už se zachází do takových detailů, které bych tady ani nemusel číst ....
pokládáš hypotetické otázky, zajeď do prvního bazaru kde maj S/C/V70 Mk1. usaď se za volant a odpovíš si sámdaawid píše:ani si nejsem jistej, že jsem dostal odpověď na mou otázku
tzn. je (1997-2000) C70 pohodlný auto? ANO/NE![]()
eLzyx píše:za sebe můžu říct, že absolutní pohodlí si představuju jinak (zhruba jako v S80), ale jezdit každý den 200km s C70 nebylo nepříjemné. Sesle dokonalé, podvozek tuhej a tak se dost rázů přenášelo na karoserii, tj. i na posádku. Nikdy se mi nestalo, že bych z toho vylezl zbitej jak pes. Co mi po cca roce začalo vadit - vyšší hluk v interieru, bezrámy ten aerodynamickej hluk tak dokonale neodstíní. Na druhou stranu - bezrámy jsou frajeřinka
si stary.Lukaso píše:přijde mi, že už se zachází do takových detailů, které bych tady ani nemusel číst ....
2,4T a 2,5T mají nízkotlaký turbo a jsou to vlastně převrtaný T5, takže blok je tenčí, čili T5 by měla být na další úpravy bytelnějšíMarekV píše:Ja by som tiez mal otazky, pozeral som na BSR a aj na http://www.garaget.org galerie aut a niektory ludia tam mali upravy a grafy z brzdy. V com su take zasadne zmeny medzi 2.3 T5, 2.4T a 2.5T. Predsa len na prvy pohlad by malo snad platit, ze cim vacsi objem tym vacsi vykon nieT5 ma hrubsie steny motora tak to viac vydrzi ci co ?
Zaujma ma to preto, lebo dufam, ze raz si kupim nejaky ten benzin, predsa len D5 nekedy nevladze ale zasa ta spotreba
napr tu ma typek T5 - 343 HP http://www.garaget.org/?car=185341&image=2068581 a tento psychos http://www.garaget.org/?car=136357&image=2027469 dokonca 404.
je mi jasne, ze to neni len uprava typu chiptuning
No jo, jenže co jsem tak koukal tak nikdo neměnil vložky válců za kované, to vydrží několikanásobně vyšší tlaky a zátěžIng.Magor píše:2,4T a 2,5T mají nízkotlaký turbo a jsou to vlastně převrtaný T5, takže blok je tenčí, čili T5 by měla být na další úpravy bytelnějšíMarekV píše:Ja by som tiez mal otazky, pozeral som na BSR a aj na http://www.garaget.org galerie aut a niektory ludia tam mali upravy a grafy z brzdy. V com su take zasadne zmeny medzi 2.3 T5, 2.4T a 2.5T. Predsa len na prvy pohlad by malo snad platit, ze cim vacsi objem tym vacsi vykon nieT5 ma hrubsie steny motora tak to viac vydrzi ci co ?
Zaujma ma to preto, lebo dufam, ze raz si kupim nejaky ten benzin, predsa len D5 nekedy nevladze ale zasa ta spotreba
napr tu ma typek T5 - 343 HP http://www.garaget.org/?car=185341&image=2068581 a tento psychos http://www.garaget.org/?car=136357&image=2027469 dokonca 404.
je mi jasne, ze to neni len uprava typu chiptuning
ačkoliv jsem mladší než ty, tak si nemyslím že chuť číst si na volvoforu o ubrouscích v autě a jejich použití vyplývající z textu výše nějak souvisí s věkemlucki píše:si stary.Lukaso píše:přijde mi, že už se zachází do takových detailů, které bych tady ani nemusel číst ....
otázkou je, do kolika HP je auto ještě smysluplně ovladatelný - přecijen ten předohrab a diferenciál má určitý limityMarekV píše:Ja by som tiez mal otazky, pozeral som na BSR a aj na http://www.garaget.org galerie aut a niektory ludia tam mali upravy a grafy z brzdy. V com su take zasadne zmeny medzi 2.3 T5, 2.4T a 2.5T. Predsa len na prvy pohlad by malo snad platit, ze cim vacsi objem tym vacsi vykon nieT5 ma hrubsie steny motora tak to viac vydrzi ci co ?
Zaujma ma to preto, lebo dufam, ze raz si kupim nejaky ten benzin, predsa len D5 nekedy nevladze ale zasa ta spotreba
napr tu ma typek T5 - 343 HP http://www.garaget.org/?car=185341&image=2068581 a tento psychos http://www.garaget.org/?car=136357&image=2027469 dokonca 404.
je mi jasne, ze to neni len uprava typu chiptuning
teď už jsme sice brutál OTst_Andy píše:ja ale nepsal o obrouscich ale o uterkach Lukaso...kazdy o tom svem ze.
S60 je pohodlnější a dle mého hůře ovladatelná (asi váha).daawid píše:koukám, že máš v podpisu S60 - můžeš zkusit nějak srovnat C70 a S60 z hlediska komfortu a tak?eLzyx píše:za sebe můžu říct, že absolutní pohodlí si představuju jinak (zhruba jako v S80), ale jezdit každý den 200km s C70 nebylo nepříjemné. Sesle dokonalé, podvozek tuhej a tak se dost rázů přenášelo na karoserii, tj. i na posádku. Nikdy se mi nestalo, že bych z toho vylezl zbitej jak pes. Co mi po cca roce začalo vadit - vyšší hluk v interieru, bezrámy ten aerodynamickej hluk tak dokonale neodstíní. Na druhou stranu - bezrámy jsou frajeřinka
Počkej na sněhueLzyx píše:S60 je pohodlnější a dle mého hůře ovladatelná (asi váha).
Co na STčku nestíhá diferenciál?daawid píše:
otázkou je, do kolika HP je auto ještě smysluplně ovladatelný - přecijen ten předohrab a diferenciál má určitý limity
(př. focus ST už má takovej výkon, že to prostě nestíhá ten diff)
vítej do klubu sezóních předohonělníkůIng.Magor píše:Co na STčku nestíhá diferenciál?Já mám na eRku ted všechen výkon na předku a jediný co něco nestíhá jsou gumy
![]()
Jj vim, koukal jsem na toho tvýho předohraba u marryst_Andy píše:vítej do klubu sezóních předohonělníkůIng.Magor píše:Co na STčku nestíhá diferenciál?Já mám na eRku ted všechen výkon na předku a jediný co něco nestíhá jsou gumy
![]()
Jen jestli to není v té části mezi sedačkou a pedálamaIng.Magor píše: Jj vim, koukal jsem na toho tvýho předohraba u marryAle už to asi nikdy neudělám, protože za deště se s tim trochu svižněji rozjet je nemožný, to si mě dávaj i HTPčka
![]()
V žádném případěyoby píše:Jen jestli to není v té části mezi sedačkou a pedálamaIng.Magor píše: Jj vim, koukal jsem na toho tvýho předohraba u marryAle už to asi nikdy neudělám, protože za deště se s tim trochu svižněji rozjet je nemožný, to si mě dávaj i HTPčka
![]()
Pane Ing., to fakt? Na zimu repas alebo novy kus?Ing.Magor píše: V žádném případěproblém je mezi úhlovkou a haldexem
![]()
Tím jsem myslel že mi tam momentálně chybí kardan, kterej mám u marry přes léto zazimovanej, protože jsem strhnul tisícihran. Jinak musim zaťukat, že zatim nic vážnýho s awd jsem řešit nemuselJozo píše:Pane Ing., to fakt? Na zimu repas alebo novy kus?Ing.Magor píše: V žádném případěproblém je mezi úhlovkou a haldexem
![]()
Nepovažuju ho za vážnou závadu, investice cca 5000,- po 140tis. km do AWD mi nepřijde velkáwickey píše:pokud nepovazujes strhlej tisichran za zavadu, tak nevim no
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé