Ahoj co ji zkusit strčit někomu na chvilku do auta ,jestli to bude dělat taky ,jinak těch peněz za jednotku je škoda a co kluci z D5T5 by si s tím neporadily ? Aspoň bych je zkusilS60 GOLD píše:Tak porad bojuju s nastavenim mého auta.Jsem uz z toho trosku nestastnej.Dal jsem na známou znacku a mozna jsem na to dojel. Asi na devadesat procent stoji jednotka od ARD za ..........nechci byt sprostej. Porad me kolisa tlak turba a ještě do toho ted naplnim sotva 1 bar. Mozna jsem to vse dokurvil tim ladenim. Když s epohybuju mezi 3000-4000 ot/min tak me při plnem plynu kolisa tlak....jakmile prekrocim 4000ot/min tak turbo naplni ale nejde přes 1bar. Když pridam na zavitech u ovladani wastegatu tak se auto uklidni ale vykon je v hajzlu. Takze vyzkousim jinou jednotku od Portugalce. Je to dalších deset tisíc v prdeli a pokud to bude jednotkou tak si jednotku od ARD muzu dat do skrine. Resit to přes USA asi nemá cenu.......no uvidíme.....jsem z toho uz nasranej a unavenej. Na zahranuicnich forech jsem cetl dost kritiky na ARD. Ale pozde,jednotka uz byla doma.
S60 GOLD Octavia 2 rs ex S70 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
S60 GOLD S70 T5
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
No nevim. Jednotka byla delana primo na me auto...19t conversion,465cc vstriky.....nevim jedtli by to bylo idealni. Kluci z D5T5 me nepomuzou...resili by to stejne pres USA....;-(Petr.Chrpa píše:Ahoj co ji zkusit strčit někomu na chvilku do auta ,jestli to bude dělat taky ,jinak těch peněz za jednotku je škoda a co kluci z D5T5 by si s tím neporadily ? Aspoň bych je zkusilS60 GOLD píše:Tak porad bojuju s nastavenim mého auta.Jsem uz z toho trosku nestastnej.Dal jsem na známou znacku a mozna jsem na to dojel. Asi na devadesat procent stoji jednotka od ARD za ..........nechci byt sprostej. Porad me kolisa tlak turba a ještě do toho ted naplnim sotva 1 bar. Mozna jsem to vse dokurvil tim ladenim. Když s epohybuju mezi 3000-4000 ot/min tak me při plnem plynu kolisa tlak....jakmile prekrocim 4000ot/min tak turbo naplni ale nejde přes 1bar. Když pridam na zavitech u ovladani wastegatu tak se auto uklidni ale vykon je v hajzlu. Takze vyzkousim jinou jednotku od Portugalce. Je to dalších deset tisíc v prdeli a pokud to bude jednotkou tak si jednotku od ARD muzu dat do skrine. Resit to přes USA asi nemá cenu.......no uvidíme.....jsem z toho uz nasranej a unavenej. Na zahranuicnich forech jsem cetl dost kritiky na ARD. Ale pozde,jednotka uz byla doma.třeba tě pošlou do háje ,ale za zeptání nic nedáš.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
S60 GOLD S70 T5
a to sem se ti chtěl nabídnout se svojím, ale zbylé úpravy k tomu potřebné nemám 
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
S60 GOLD S70 T5
Na dřeváky z ARD ses měl v první řadě uplně vykašlat, ale když už to máš, tak bych to rozhodně řešil s nima, nevěřim, že by to nedokázali dát do cajku. Jinak kdybys chtěl pořádnou jednotku za smysluplný peníze, na T5D5 stále funguje John / Dream3r, kterej takovou základní mapu, jako 19T, decat a velký vstřiky má.
UEDIT: jazyk
UEDIT: jazyk
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
S60 GOLD S70 T5
Zdravim, predpokladam, ze jednotku delal ok2ucx, asi bych to resil s nim a ne hned plivat spinu na ARD zde na foruS60 GOLD píše:Tak porad bojuju s nastavenim mého auta.Jsem uz z toho trosku nestastnej.Dal jsem na známou znacku a mozna jsem na to dojel. Asi na devadesat procent stoji jednotka od ARD za ..........nechci byt sprostej. Porad me kolisa tlak turba a ještě do toho ted naplnim sotva 1 bar. Mozna jsem to vse dokurvil tim ladenim. Když s epohybuju mezi 3000-4000 ot/min tak me při plnem plynu kolisa tlak....jakmile prekrocim 4000ot/min tak turbo naplni ale nejde přes 1bar. Když pridam na zavitech u ovladani wastegatu tak se auto uklidni ale vykon je v hajzlu. Takze vyzkousim jinou jednotku od Portugalce. Je to dalších deset tisíc v prdeli a pokud to bude jednotkou tak si jednotku od ARD muzu dat do skrine. Resit to přes USA asi nemá cenu.......no uvidíme.....jsem z toho uz nasranej a unavenej. Na zahranuicnich forech jsem cetl dost kritiky na ARD. Ale pozde,jednotka uz byla doma.
A pro Krystof P.... na nastaveni wastegate podle ARD ti bylo ARD dobre, ze? ...ale bez vlastnich zkusenosti jim nadavat do "drevaku"... hmmm, nevim nevim, neprijde mi to uplne fer
A posledni vec... SW od ARD byl vzdy presne tak, jak oni deklaruji, jen bohuzel technicky stav aut byl povetsinou dost spatny a proto potom auta nedosahovaly vykonu, jakych by mely... po serizeni (wastegate) a vymene opotrebovanych casti (nejcasteji TCV) bylo vzdy vse 100%... takze si panove nejdriv zamette pred vlastnim prahem, nez zacnete plivat na ARD! Halt benziny jsou na serizeni MNOHEM choulostivejsi, nez diesely...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Tak zacneme od zacatku.Neznam te ale netvrd něco ,když o tom nic nevis.Me auto je na 100 % v poradku,za to rucim. Když jsem chtěl resit jednotku od ARD u nas tak me bylo zdeleno ,ze takove ( zelezo)auta se u nas nedelaji (nejsou zkusenosti) a ze by se stejne resila jednotka přes USA. A proto ,ze mam člověka v USA tak me to resil on .ARD jsem dal presne udaje co mam v aute za hardwer ( sami to nabízí) . Pak me jednotku kamarad dovezl z USA. Vim ,ze když jdes do uprav tak by jsi mel mit nejdříve auto v cajku tzv stage 0. Nejsem uplna piiiiic....TCV jsem menil asi destkrat a hovno!!!!!!!!!! Turbo je 100% ,podtlak taky.........bla,bla.....a to ještě když jednotku napichnem tak jsou v pameti chyby ,které na aute ani nemůžou byt,protoze ty dily ani na aute nemam .Takze pod mym prahem je zameteno urcite. Na anglickem foru me psali ,ze jednotky od ARD śtoji za........vůbec se nedivaji co na aute mas i když jim to jak blbec napises.....protože si jednotky nechali osefovat a nestacili se divit. Ja jsem to bohužel nevedel.Jeden člen fora me psal ze ma stejny problém a ze to softver od ARD dela.....musel postelovat ovladani wastegatu ( pridat zavity) ale tim jde vykon do hajzlu a idealni nastaveni to urcite není. Bohuzel. Ja netvrdim ,ze věci od ARD stoji za pi.........par jich mam ale softwer uz nikdy !!! Mozna na diesel,nebo novejsi auta dobry ale tady je to v p...........tymon píše:Zdravim, predpokladam, ze jednotku delal ok2ucx, asi bych to resil s nim a ne hned plivat spinu na ARD zde na foruS60 GOLD píše:Tak porad bojuju s nastavenim mého auta.Jsem uz z toho trosku nestastnej.Dal jsem na známou znacku a mozna jsem na to dojel. Asi na devadesat procent stoji jednotka od ARD za ..........nechci byt sprostej. Porad me kolisa tlak turba a ještě do toho ted naplnim sotva 1 bar. Mozna jsem to vse dokurvil tim ladenim. Když s epohybuju mezi 3000-4000 ot/min tak me při plnem plynu kolisa tlak....jakmile prekrocim 4000ot/min tak turbo naplni ale nejde přes 1bar. Když pridam na zavitech u ovladani wastegatu tak se auto uklidni ale vykon je v hajzlu. Takze vyzkousim jinou jednotku od Portugalce. Je to dalších deset tisíc v prdeli a pokud to bude jednotkou tak si jednotku od ARD muzu dat do skrine. Resit to přes USA asi nemá cenu.......no uvidíme.....jsem z toho uz nasranej a unavenej. Na zahranuicnich forech jsem cetl dost kritiky na ARD. Ale pozde,jednotka uz byla doma....ono je taky dost mozny, ze ta jednotka je treba elektricky nakopnuta, nebo ze tam taky kolega omylem flashnul spatny SW (jelikoz to byla prvni vrana v CR, tak stat se muze cokoliv)... rozhodne bych resil problem s tim, kdo delal jednotku, nez zacit plivat na foru spinu na ARD
A pro Krystof P.... na nastaveni wastegate podle ARD ti bylo ARD dobre, ze? ...ale bez vlastnich zkusenosti jim nadavat do "drevaku"... hmmm, nevim nevim, neprijde mi to uplne fer![]()
A posledni vec... SW od ARD byl vzdy presne tak, jak oni deklaruji, jen bohuzel technicky stav aut byl povetsinou dost spatny a proto potom auta nedosahovaly vykonu, jakych by mely... po serizeni (wastegate) a vymene opotrebovanych casti (nejcasteji TCV) bylo vzdy vse 100%... takze si panove nejdriv zamette pred vlastnim prahem, nez zacnete plivat na ARD! Halt benziny jsou na serizeni MNOHEM choulostivejsi, nez diesely...
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
S60 GOLD S70 T5
Haha ze bych si k sluzbam D5T5 a kvalite ARD taky napsal par vet ? 
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
S60 GOLD S70 T5
No, co jsem slyšel minule na sraze bylo dost "zajimave"...metju píše:Haha ze bych si k sluzbam D5T5 a kvalite ARD taky napsal par vet ?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
S60 GOLD S70 T5
OK, sorry, kolega ted delal jednu ME4.4, tak jsem predpokladal, ze to je od nej... je pravda, ze do uprav techto postarsich kusu se dvakrat nezeneme, jelikoz ani jeden z nas takove auto nikdy nemel a tak se pripadne tezko radi, co a jak... takze to sorry, moje chyba.S60 GOLD píše:Tak zacneme od zacatku.Neznam te ale netvrd něco ,když o tom nic nevis.Me auto je na 100 % v poradku,za to rucim. Když jsem chtěl resit jednotku od ARD u nas tak me bylo zdeleno ,ze takove ( zelezo)auta se u nas nedelaji (nejsou zkusenosti) a ze by se stejne resila jednotka přes USA. A proto ,ze mam člověka v USA tak me to resil on .ARD jsem dal presne udaje co mam v aute za hardwer ( sami to nabízí) . Pak me jednotku kamarad dovezl z USA. Vim ,ze když jdes do uprav tak by jsi mel mit nejdříve auto v cajku tzv stage 0. Nejsem uplna piiiiic....TCV jsem menil asi destkrat a hovno!!!!!!!!!! Turbo je 100% ,podtlak taky.........bla,bla.....a to ještě když jednotku napichnem tak jsou v pameti chyby ,které na aute ani nemůžou byt,protoze ty dily ani na aute nemam .Takze pod mym prahem je zameteno urcite. Na anglickem foru me psali ,ze jednotky od ARD śtoji za........vůbec se nedivaji co na aute mas i když jim to jak blbec napises.....protože si jednotky nechali osefovat a nestacili se divit. Ja jsem to bohužel nevedel.Jeden člen fora me psal ze ma stejny problém a ze to softver od ARD dela.....musel postelovat ovladani wastegatu ( pridat zavity) ale tim jde vykon do hajzlu a idealni nastaveni to urcite není. Bohuzel. Ja netvrdim ,ze věci od ARD stoji za pi.........par jich mam ale softwer uz nikdy !!! Mozna na diesel,nebo novejsi auta dobry ale tady je to v p...........tymon píše:
Zdravim, predpokladam, ze jednotku delal ok2ucx, asi bych to resil s nim a ne hned plivat spinu na ARD zde na foru...ono je taky dost mozny, ze ta jednotka je treba elektricky nakopnuta, nebo ze tam taky kolega omylem flashnul spatny SW (jelikoz to byla prvni vrana v CR, tak stat se muze cokoliv)... rozhodne bych resil problem s tim, kdo delal jednotku, nez zacit plivat na foru spinu na ARD
A pro Krystof P.... na nastaveni wastegate podle ARD ti bylo ARD dobre, ze? ...ale bez vlastnich zkusenosti jim nadavat do "drevaku"... hmmm, nevim nevim, neprijde mi to uplne fer![]()
A posledni vec... SW od ARD byl vzdy presne tak, jak oni deklaruji, jen bohuzel technicky stav aut byl povetsinou dost spatny a proto potom auta nedosahovaly vykonu, jakych by mely... po serizeni (wastegate) a vymene opotrebovanych casti (nejcasteji TCV) bylo vzdy vse 100%... takze si panove nejdriv zamette pred vlastnim prahem, nez zacnete plivat na ARD! Halt benziny jsou na serizeni MNOHEM choulostivejsi, nez diesely...
Co se ARD tyce, jeste je otazkou, jakym zpusobem jste Robertovi vysvetlili, co presne chcete a jake upravy mate... ona samotna jazykova bariera je nekdy trochu zradna
Ad metju... sorry, bohuzel jsi se trefil do obdobi, kdy se navalilo dost nejezdicich aut a v takove chvili neberu telefony a neodpovidam, ale resim nejrychleji auta, ktera proste nejezdi... jinak budu rad, kdyz se s nami podelis o zazitky z vykonu po nahrati ARD...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
V pohode.S Robertem jsem vubec nekomunikoval. Kdyz jsem najel na stranky ARD a na update jednotky ,tak si tam muzes vybrat vse co na aute mas. Zbytek jsem napsal do poznamky. Vse bylo dane. Samozrejme ze muzu poslat jednotku zpet...ale uz jsem ztratil duveru....sorry. Ver ze bych byl radsi,kdybych mohl vse resit u nas...
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
S60 GOLD S70 T5
Posilat jednotku do US je blbost... dnes budu trenovat ME 4.4 a 4.3, takze to kdyztak doresime spolu...S60 GOLD píše:V pohode.S Robertem jsem vubec nekomunikoval. Kdyz jsem najel na stranky ARD a na update jednotky ,tak si tam muzes vybrat vse co na aute mas. Zbytek jsem napsal do poznamky. Vse bylo dane. Samozrejme ze muzu poslat jednotku zpet...ale uz jsem ztratil duveru....sorry. Ver ze bych byl radsi,kdybych mohl vse resit u nas...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Muzeme..muselo by to byt brzo,protoze mozna budu resit jednotku od Rui Reinse (Portugalec). Jestli mizes tak posli cislo a domluvime se.tymon píše:Posilat jednotku do US je blbost... dnes budu trenovat ME 4.4 a 4.3, takze to kdyztak doresime spolu...S60 GOLD píše:V pohode.S Robertem jsem vubec nekomunikoval. Kdyz jsem najel na stranky ARD a na update jednotky ,tak si tam muzes vybrat vse co na aute mas. Zbytek jsem napsal do poznamky. Vse bylo dane. Samozrejme ze muzu poslat jednotku zpet...ale uz jsem ztratil duveru....sorry. Ver ze bych byl radsi,kdybych mohl vse resit u nas...
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13202
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 GOLD S70 T5
Má ho v podpisu.S60 GOLD píše:...Jestli mizes tak posli cislo a domluvime se.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Tak jsme zacali resit jednotku přes Tymona z D5T5....zatím dekuju 
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 364
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
S60 GOLD S70 T5
Tak pak kluci dejte vedet jak ste na tom s ME4.4 jelikoz me to bude cekat taky ... 
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Takze jednotka se resi,bude se prehravat software a uvidíme. Jinak jsem objednal OBX vyfuk a ted nevim co bude ta druha věc,bud vysneny Odysseus ,nebo komplet podvozek.majty píše:Tak pak kluci dejte vedet jak ste na tom s ME4.4 jelikoz me to bude cekat taky ...
Takze muj cil na pristi rok je :
- doladit jednotku ARD
- radio SC 901
- budiky z S70R
- vyfuk OBX (http://www.sparktecmotorsports.com/ex11111.html)
- podvozek ( stavitelnej) (http://www.ebay.com/itm/331341890326) nebo kola Odysseus
- brzdice z S60r + 350mm kotouce
- "zkracene" razeni Snabb (http://www.snabb.us/Short-Throw-Shifter-Kit-with-Bushings-5-speed-850-SVC70_p_51.html)
Drzte palce ......práce moc......
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 527
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
x 1
S60 GOLD S70 T5
Nazivo je krasna, diky za vcerejsi minisraz.
Nekdy me s tim musis jeste svezt! 
_________________
▀▄▀▄ V70/2010 ▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940 "XC"/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex:S80 3.2/2007 S80 T6/2004 C70C/2001 V70 R/1999 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ V70/2010 ▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940 "XC"/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex:S80 3.2/2007 S80 T6/2004 C70C/2001 V70 R/1999 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Jojo...včera to bylo rychlí ale na pohodu. Určitě tě svezu jak to vše bude odladěný.Logan píše:Nazivo je krasna, diky za vcerejsi minisraz.Nekdy me s tim musis jeste svezt!
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
S60 GOLD S70 T5
A třeba přijedem něčim jinym než Transitem
My si chlape taky dlužíme jízdu... Ať se daří 
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Já vím já vím....neboj všechno bude...pak to porovnáme jak to jede...metju píše:A třeba přijedem něčim jinym než TransitemMy si chlape taky dlužíme jízdu... Ať se daří
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Konecne poradny budiky 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S60 GOLD S70 T5
Vypadají dobře
, nebude to, ale moc bránit ve výhledu?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
S60 GOLD S70 T5
To je celá krytka sloupku v kuse ?vypadá to pěkně .Já tam mám budíka BSR ,ale ten domek budíku nic moc,tohle je pěkný .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
S60 GOLD S70 T5
datum, čas, průměrná spotřebamartinopel píše:copak tam máš za informace?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé