S60 GOLD píše:Tak porad bojuju s nastavenim mého auta.Jsem uz z toho trosku nestastnej.Dal jsem na známou znacku a mozna jsem na to dojel. Asi na devadesat procent stoji jednotka od ARD za ..........nechci byt sprostej. Porad me kolisa tlak turba a ještě do toho ted naplnim sotva 1 bar. Mozna jsem to vse dokurvil tim ladenim. Když s epohybuju mezi 3000-4000 ot/min tak me při plnem plynu kolisa tlak....jakmile prekrocim 4000ot/min tak turbo naplni ale nejde přes 1bar. Když pridam na zavitech u ovladani wastegatu tak se auto uklidni ale vykon je v hajzlu. Takze vyzkousim jinou jednotku od Portugalce. Je to dalších deset tisíc v prdeli a pokud to bude jednotkou tak si jednotku od ARD muzu dat do skrine. Resit to přes USA asi nemá cenu.......no uvidíme.....jsem z toho uz nasranej a unavenej. Na zahranuicnich forech jsem cetl dost kritiky na ARD. Ale pozde,jednotka uz byla doma.
Zdravim, predpokladam, ze jednotku delal
ok2ucx, asi bych to resil s nim a ne hned plivat spinu na ARD zde na foru

...ono je taky dost mozny, ze ta jednotka je treba elektricky nakopnuta, nebo ze tam taky kolega omylem flashnul spatny SW (jelikoz to byla prvni vrana v CR, tak stat se muze cokoliv)... rozhodne bych resil problem s tim, kdo delal jednotku, nez zacit plivat na foru spinu na ARD
A pro
Krystof P.... na nastaveni wastegate podle ARD ti bylo ARD dobre, ze? ...ale bez vlastnich zkusenosti jim nadavat do "drevaku"... hmmm, nevim nevim, neprijde mi to uplne fer
A posledni vec... SW od ARD byl vzdy presne tak, jak oni deklaruji, jen bohuzel technicky stav aut byl povetsinou dost spatny a proto potom auta nedosahovaly vykonu, jakych by mely... po serizeni (wastegate) a vymene opotrebovanych casti (nejcasteji TCV) bylo vzdy vse 100%... takze si panove nejdriv zamette pred vlastnim prahem, nez zacnete plivat na ARD! Halt
benziny jsou na serizeni MNOHEM choulostivejsi, nez diesely...