Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 783
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Baterie
Je to tak no, jedna věc je 3 letá záruka a druhá věc je jí uznat. Já se teď zřejmě asi rozhoduji mezi varianty originál u mě 30772231 90Ah - 4999kč a nebo Starline 95Ah 3000kč když jim dám starou. Benefit je že se zbavím staré a neplatím žadnou dopravu navíc + 3r záruka.
Dostal jsem tři reálné recenze od kamarádů co jezdi starline baterie a 7,4,2 roky používání bez problému.
Tak se ptám i zde jestli jsou nějaké zkušenosti....
Dostal jsem tři reálné recenze od kamarádů co jezdi starline baterie a 7,4,2 roky používání bez problému.
Tak se ptám i zde jestli jsou nějaké zkušenosti....
-
Online
- Příspěvky: 5895
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
a kdo z nich má bufika, předpokládám, že nikdo.......
Jinak baterie vykupuje každá sběrna.
Jinak baterie vykupuje každá sběrna.
-
Online
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Baterie
Tak za starou baterku by měli spíš platit oni tobě, normálně je vykupuji ve sběrnach. Zkus se zeptat v Banneru naproti bývalých ruských kasáren, tam jsem z Opavy jezdil pro baterky protože měli dobré ceny.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Baterie
Nač se zbytečně zbavovat staré když ji vykoupí každá sběrna?
edit: ti dva nademnou byli rychlejší
edit: ti dva nademnou byli rychlejší

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Online
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Baterie
Já mám teď 3 rok 90ah bannerku. Kupoval jsem ji tak že jsem si v obchodě zvážil 4 baterie o stejných parametrech od různých výrobců a vzal tu nejtěžší.
Jako starý vydřiduch jsem tu starou před prodejem do sběrny otevřel a dolil vodou po okraj
Jako starý vydřiduch jsem tu starou před prodejem do sběrny otevřel a dolil vodou po okraj

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 783
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Baterie
Ano nikdo nemá z nich bufíká, předpoklad je správný....
Tak jako starý vydřiduch bys měl vědět že ve sběrně dostanu maximálně 250kč a v kelly mi dají 500kč
V tom Baneru jsem byl kdysi pro baterku taky, ale nevydržela a reklamace byl problém - ale je to 15let už si to moc nepomatuju....
Tak jako starý vydřiduch bys měl vědět že ve sběrně dostanu maximálně 250kč a v kelly mi dají 500kč

-
Offline
- Příspěvky: 5676
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Vapik píše: 04 pro 2023 14:00 Já mám teď 3 rok 90ah bannerku. Kupoval jsem ji tak že jsem si v obchodě zvážil 4 baterie o stejných parametrech od různých výrobců a vzal tu nejtěžší.
Jako starý vydřiduch jsem tu starou před prodejem do sběrny otevřel a dolil vodou po okraj![]()
Kdybys jí vylil a nalil rtutí, tak bys měl o pár stovek víc

Otázka je, jestli je to teda do benzínu 60, tolik potřeba. Bufika tam asi nemáš a ten benzín chytá na půl otočení.Vizibable píše: 04 pro 2023 13:48 Je to tak no, jedna věc je 3 letá záruka a druhá věc je jí uznat. Já se teď zřejmě asi rozhoduji mezi varianty originál u mě 30772231 90Ah - 4999kč a nebo Starline 95Ah 3000kč když jim dám starou. Benefit je že se zbavím staré a neplatím žadnou dopravu navíc + 3r záruka.
Dostal jsem tři reálné recenze od kamarádů co jezdi starline baterie a 7,4,2 roky používání bez problému.
Tak se ptám i zde jestli jsou nějaké zkušenosti....
-
Offline
- Příspěvky: 5676
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
No, tak to je argument.
Možná zkusit pohledat i u jiných výrobců.
Jen tak mimochodem ten bufík je třeba? Nestačilo by vyměnit termostat? Případně před chladič šoupnout karton?
Mně to topí za 3 minuty jak kráva.
Možná zkusit pohledat i u jiných výrobců.
Jen tak mimochodem ten bufík je třeba? Nestačilo by vyměnit termostat? Případně před chladič šoupnout karton?

Mně to topí za 3 minuty jak kráva.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 783
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Baterie
Termostat funguje (daval jsem original), karton nechci. Bufik je potreba, nechci skrabat - navic jsem z Bruntálu
Nedalo mi to a byl jsem merit ty starline baterie. Jedna 34h stani 12.2V druha 3 tydny stani 12.0V obe maji mezi 2-3 roky.

Nedalo mi to a byl jsem merit ty starline baterie. Jedna 34h stani 12.2V druha 3 tydny stani 12.0V obe maji mezi 2-3 roky.
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Baterie
A co použít EFB ?,měla by líp zvládat ždímání bufíkem.https://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-2/autobaterie-exide-start-stop-efb-100ah--12v--el1000/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 783
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Baterie
Díky všem za podměty. Nakonec Starline neberu protože to pro ně vyrábí Varta. Jelikož dnešní výroba baterii je jak u kolotočářů tak je jedno co se tam dá. Zvolil jsem nakonec EXIDE premium 90Ah 720A (s výkupem staré to dělá 1721kč) a spíš se zkusím zaměřím na provozní podmínky baterie. Vyrobil jsem si voltmetr do zapalovače s přesností 0,05%. A jakmile napěti spadne pod 12,4V tak dávám nabíjet. A čas ukáže......
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5676
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Já dneska jezdil první den s tou novou yuasou a zvláštní věc - auto se starou baterkou mi zapomělo připomínat servis,
jen občas se to objevilo a vida mi hlásila "manipulated km" což je blbost.
Odedneška po každém nastartování hlásí nutnost servisního intervalu
Je možný, že to podpětí tohle dělalo permanentně? Asi jo.
jen občas se to objevilo a vida mi hlásila "manipulated km" což je blbost.
Odedneška po každém nastartování hlásí nutnost servisního intervalu

Je možný, že to podpětí tohle dělalo permanentně? Asi jo.
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Baterie
Když jsem se bavil s mechošem jakou baterii, tak říkal dávám Vartu. Všechny stojí za pendrek ale s reklamací Varty jsem nikdy neměl problém. Volmetr je za mě základ. Mam ho skoro na všech autech do cigareťáku.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 5895
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
A já s Vartou měl sakra problémy a reklamace šílený.
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Baterie
On tam má nějaké kontakty
Předpokldám, že tam bere více baterii a řekne jim že jestli to nevezmou tak už žadnou nevezme 
Voltmetr něco takového z Aliexpressu: https://www.sunnysoft.cz/z/519PCI-1612/nabijecka-do-auta-1xusb-a-1xusb-c-36w-rychlonabijeni-quickcharge-3-0-powerdelivery.html


Voltmetr něco takového z Aliexpressu: https://www.sunnysoft.cz/z/519PCI-1612/nabijecka-do-auta-1xusb-a-1xusb-c-36w-rychlonabijeni-quickcharge-3-0-powerdelivery.html
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 783
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Baterie
Ja jsem pouzil tento : DMS-20PC-0-DCM-C
MURATA POWER SOLUTIONS. Je presny a jde pouzit do -20°C, vytisknul jsem si obal na 3D tisku a parada - do panelu ho trvale umistovat nechci.
MURATA POWER SOLUTIONS. Je presny a jde pouzit do -20°C, vytisknul jsem si obal na 3D tisku a parada - do panelu ho trvale umistovat nechci.
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Baterie
Jo tenhle mám. Používám ho teda na přepočet hladiny vody ve studni. Mě se ale v autě nelíbí. Nějak dizajnově mi tam nesedí. Pak to vypadá jak 120tka. Ten do cigareťáku je pěknější.
V Karavanu jsem používal i tenhle který ma teplotu: https://www.2racing.cz/Auto-voltmetr-teplomer-USB-12V-24V-dva-displeje-d60584.htm?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAsburBhCIARIsAExmsu4hUgNqWLpKyEYCNX0eQSfnheTBSS97CDTyNrpa5hqDbmcDOSaLO9YaAqwaEALw_wcB
V Karavanu jsem používal i tenhle který ma teplotu: https://www.2racing.cz/Auto-voltmetr-teplomer-USB-12V-24V-dva-displeje-d60584.htm?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAsburBhCIARIsAExmsu4hUgNqWLpKyEYCNX0eQSfnheTBSS97CDTyNrpa5hqDbmcDOSaLO9YaAqwaEALw_wcB
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Baterie
Drobnost ke koupi: není od věci vzít si voltmetr a proměřit při koupi. Pokud se baterie dlouhodobě skladuje v polo-vybitém stavu, následná péče už moc nepomůže, protože bude (částečně) sulfatovaná.
Voltmetr: máte-li "klasickou" baterii a "klasickou" dobíjecí soustavu, stačí občas proměřit napětí po pár hodinách stání, mělo by být 12.6V a je to vcelku dobrý ukazatel stavu baterie i nabíjecí soustavy. Je-li soustavně méně, je někde problém.
Údržba: jednou za čas i při dobré nabíjecí soustavě dobít "do plna" slušnou nabíječkou. Pak tyhle "klasický" olověný baterie vydrží hrozně dlouho.
Voltmetr: máte-li "klasickou" baterii a "klasickou" dobíjecí soustavu, stačí občas proměřit napětí po pár hodinách stání, mělo by být 12.6V a je to vcelku dobrý ukazatel stavu baterie i nabíjecí soustavy. Je-li soustavně méně, je někde problém.
Údržba: jednou za čas i při dobré nabíjecí soustavě dobít "do plna" slušnou nabíječkou. Pak tyhle "klasický" olověný baterie vydrží hrozně dlouho.
-
Offline
- Příspěvky: 237
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
Baterie
Tak po pár měsících používání se hlásím, že i pří -10 stupních to točí moc hezky a chytá rychle. Minulou zimu to bylo s nevím, jak dlouho starou origo baterkou utrpení...mlgviktorko píše: 09 kvě 2023 11:55 Já jsem si zrovna do Volva koupil tuto https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-premium-12v-100ah-900a-ea1000
Teď startuje skoro na drc. Proti 6 let staré origo Volvo baterce nebe a dudy.
Exide mám teď ve 3 autech a sice žádná extra zima ještě nebyla, ale zatím spokojenost![]()
Takže za mě zatím Exide bez probému

-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Baterie
Tak s baterkama má každý vlastní zkušenosti a je to podle mne jen loterie na dobrý kus, dnes kvalita Varta/Bosch, Banner, Yuasa...bohužel prakticky stejná
.
Např. moje Exide Premium odešla ve třicetistupňových vedrech v létě ze dne na den ve stáří cca 2,5 roku, takže tahle americká sračka mi už nesmí do auta a doporučím ji jen nepříteli
Teď tam mám od 07/2021 tu japonskou Yuasa 5000 (85 Ah, 800 A) a jsem zvědavý, o kolik přežije garanci.

Např. moje Exide Premium odešla ve třicetistupňových vedrech v létě ze dne na den ve stáří cca 2,5 roku, takže tahle americká sračka mi už nesmí do auta a doporučím ji jen nepříteli

Teď tam mám od 07/2021 tu japonskou Yuasa 5000 (85 Ah, 800 A) a jsem zvědavý, o kolik přežije garanci.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé