Baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 783
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Baterie

Příspěvek od Vizibable »

Je to tak no, jedna věc je 3 letá záruka a druhá věc je jí uznat. Já se teď zřejmě asi rozhoduji mezi varianty originál u mě 30772231 90Ah - 4999kč a nebo Starline 95Ah 3000kč když jim dám starou. Benefit je že se zbavím staré a neplatím žadnou dopravu navíc + 3r záruka.

Dostal jsem tři reálné recenze od kamarádů co jezdi starline baterie a 7,4,2 roky používání bez problému.

Tak se ptám i zde jestli jsou nějaké zkušenosti....

Jakub Svoboda
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5895
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

a kdo z nich má bufika, předpokládám, že nikdo.......
Jinak baterie vykupuje každá sběrna.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3376
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Baterie

Příspěvek od Vapik »

Tak za starou baterku by měli spíš platit oni tobě, normálně je vykupuji ve sběrnach. Zkus se zeptat v Banneru naproti bývalých ruských kasáren, tam jsem z Opavy jezdil pro baterky protože měli dobré ceny.

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Baterie

Příspěvek od Nosound89 »

Nač se zbytečně zbavovat staré když ji vykoupí každá sběrna?

edit: ti dva nademnou byli rychlejší :D
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3376
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Baterie

Příspěvek od Vapik »

Já mám teď 3 rok 90ah bannerku. Kupoval jsem ji tak že jsem si v obchodě zvážil 4 baterie o stejných parametrech od různých výrobců a vzal tu nejtěžší.
Jako starý vydřiduch jsem tu starou před prodejem do sběrny otevřel a dolil vodou po okraj ;-)

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 783
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Baterie

Příspěvek od Vizibable »

Ano nikdo nemá z nich bufíká, předpoklad je správný....

Tak jako starý vydřiduch bys měl vědět že ve sběrně dostanu maximálně 250kč a v kelly mi dají 500kč :ROFL: V tom Baneru jsem byl kdysi pro baterku taky, ale nevydržela a reklamace byl problém - ale je to 15let už si to moc nepomatuju....

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5676
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Baterie

Příspěvek od Romulusw »

Vapik píše: 04 pro 2023 14:00 Já mám teď 3 rok 90ah bannerku. Kupoval jsem ji tak že jsem si v obchodě zvážil 4 baterie o stejných parametrech od různých výrobců a vzal tu nejtěžší.
Jako starý vydřiduch jsem tu starou před prodejem do sběrny otevřel a dolil vodou po okraj ;-)

Kdybys jí vylil a nalil rtutí, tak bys měl o pár stovek víc :-D
Vizibable píše: 04 pro 2023 13:48 Je to tak no, jedna věc je 3 letá záruka a druhá věc je jí uznat. Já se teď zřejmě asi rozhoduji mezi varianty originál u mě 30772231 90Ah - 4999kč a nebo Starline 95Ah 3000kč když jim dám starou. Benefit je že se zbavím staré a neplatím žadnou dopravu navíc + 3r záruka.

Dostal jsem tři reálné recenze od kamarádů co jezdi starline baterie a 7,4,2 roky používání bez problému.

Tak se ptám i zde jestli jsou nějaké zkušenosti....
Otázka je, jestli je to teda do benzínu 60, tolik potřeba. Bufika tam asi nemáš a ten benzín chytá na půl otočení.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3502
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Baterie

Příspěvek od Tod2 »

bufa právě má, proto mu cpem tu největší, která se vejde
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 783
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Baterie

Příspěvek od Vizibable »

Spravne resim to jen kvuli bufiku

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5676
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Baterie

Příspěvek od Romulusw »

No, tak to je argument.

Možná zkusit pohledat i u jiných výrobců.


Jen tak mimochodem ten bufík je třeba? Nestačilo by vyměnit termostat? Případně před chladič šoupnout karton? :-D

Mně to topí za 3 minuty jak kráva.

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 783
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Baterie

Příspěvek od Vizibable »

Termostat funguje (daval jsem original), karton nechci. Bufik je potreba, nechci skrabat - navic jsem z Bruntálu :ROFL:

Nedalo mi to a byl jsem merit ty starline baterie. Jedna 34h stani 12.2V druha 3 tydny stani 12.0V obe maji mezi 2-3 roky.

Paťa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 170
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II D5 120kW 02'

Baterie

Příspěvek od Paťa »


Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 783
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Baterie

Příspěvek od Vizibable »

V tom se nevyznam, tezko rict. Dle manualu tam ma byt klasicka tak resim klasickou...

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 783
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Baterie

Příspěvek od Vizibable »

Díky všem za podměty. Nakonec Starline neberu protože to pro ně vyrábí Varta. Jelikož dnešní výroba baterii je jak u kolotočářů tak je jedno co se tam dá. Zvolil jsem nakonec EXIDE premium 90Ah 720A (s výkupem staré to dělá 1721kč) a spíš se zkusím zaměřím na provozní podmínky baterie. Vyrobil jsem si voltmetr do zapalovače s přesností 0,05%. A jakmile napěti spadne pod 12,4V tak dávám nabíjet. A čas ukáže......
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5676
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Baterie

Příspěvek od Romulusw »

Já dneska jezdil první den s tou novou yuasou a zvláštní věc - auto se starou baterkou mi zapomělo připomínat servis,
jen občas se to objevilo a vida mi hlásila "manipulated km" což je blbost.

Odedneška po každém nastartování hlásí nutnost servisního intervalu :-)

Je možný, že to podpětí tohle dělalo permanentně? Asi jo.

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5808
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Baterie

Příspěvek od Warcz »

Když jsem se bavil s mechošem jakou baterii, tak říkal dávám Vartu. Všechny stojí za pendrek ale s reklamací Varty jsem nikdy neměl problém. Volmetr je za mě základ. Mam ho skoro na všech autech do cigareťáku.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9967
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Baterie

Příspěvek od hajnej »

Jakej ten voltmetr používáš? Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Jakub Svoboda
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5895
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A já s Vartou měl sakra problémy a reklamace šílený.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5808
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Baterie

Příspěvek od Warcz »

On tam má nějaké kontakty :-) Předpokldám, že tam bere více baterii a řekne jim že jestli to nevezmou tak už žadnou nevezme :-)

Voltmetr něco takového z Aliexpressu: https://www.sunnysoft.cz/z/519PCI-1612/nabijecka-do-auta-1xusb-a-1xusb-c-36w-rychlonabijeni-quickcharge-3-0-powerdelivery.html
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 783
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Baterie

Příspěvek od Vizibable »

Ja jsem pouzil tento : DMS-20PC-0-DCM-C
MURATA POWER SOLUTIONS. Je presny a jde pouzit do -20°C, vytisknul jsem si obal na 3D tisku a parada - do panelu ho trvale umistovat nechci.

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5808
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Baterie

Příspěvek od Warcz »

Jo tenhle mám. Používám ho teda na přepočet hladiny vody ve studni. Mě se ale v autě nelíbí. Nějak dizajnově mi tam nesedí. Pak to vypadá jak 120tka. Ten do cigareťáku je pěknější.

V Karavanu jsem používal i tenhle který ma teplotu: https://www.2racing.cz/Auto-voltmetr-teplomer-USB-12V-24V-dva-displeje-d60584.htm?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAsburBhCIARIsAExmsu4hUgNqWLpKyEYCNX0eQSfnheTBSS97CDTyNrpa5hqDbmcDOSaLO9YaAqwaEALw_wcB
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1900
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Baterie

Příspěvek od Tomas78 »

Drobnost ke koupi: není od věci vzít si voltmetr a proměřit při koupi. Pokud se baterie dlouhodobě skladuje v polo-vybitém stavu, následná péče už moc nepomůže, protože bude (částečně) sulfatovaná.

Voltmetr: máte-li "klasickou" baterii a "klasickou" dobíjecí soustavu, stačí občas proměřit napětí po pár hodinách stání, mělo by být 12.6V a je to vcelku dobrý ukazatel stavu baterie i nabíjecí soustavy. Je-li soustavně méně, je někde problém.

Údržba: jednou za čas i při dobré nabíjecí soustavě dobít "do plna" slušnou nabíječkou. Pak tyhle "klasický" olověný baterie vydrží hrozně dlouho.

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2245
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Baterie

Příspěvek od Munga »

Ty voltmetry do cigeretáku - jak je to z Ali přesné? Jestli raději nekoupit tady pro případnou vratku pokud by kecal.

mlgviktorko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 237
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti

Baterie

Příspěvek od mlgviktorko »

mlgviktorko píše: 09 kvě 2023 11:55 Já jsem si zrovna do Volva koupil tuto https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-premium-12v-100ah-900a-ea1000

Teď startuje skoro na drc. Proti 6 let staré origo Volvo baterce nebe a dudy.

Exide mám teď ve 3 autech a sice žádná extra zima ještě nebyla, ale zatím spokojenost :D
Tak po pár měsících používání se hlásím, že i pří -10 stupních to točí moc hezky a chytá rychle. Minulou zimu to bylo s nevím, jak dlouho starou origo baterkou utrpení...

Takže za mě zatím Exide bez probému :)

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Baterie

Příspěvek od Michl »

Tak s baterkama má každý vlastní zkušenosti a je to podle mne jen loterie na dobrý kus, dnes kvalita Varta/Bosch, Banner, Yuasa...bohužel prakticky stejná :cry: .
Např. moje Exide Premium odešla ve třicetistupňových vedrech v létě ze dne na den ve stáří cca 2,5 roku, takže tahle americká sračka mi už nesmí do auta a doporučím ji jen nepříteli :bad:
Teď tam mám od 07/2021 tu japonskou Yuasa 5000 (85 Ah, 800 A) a jsem zvědavý, o kolik přežije garanci.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé