Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
staci takto? tu mas ukazane ktory D3 je 5 valec a ktory 4 valec.
D5204T7 2013–2YYY 136 PS (100 kW; 134 hp) @3500350 N·m (260 lb·ft) @1500–22501,984 cc (121.1 in3) I5 VD5
D4204T92XXX–2YYY150 PS (110 kW; 148 hp) @3750320 N·m (240 lb·ft) @1750–30001,969 cc (120.2 in3)I4 VEA
a dokonca sa robili aj D3 120kw 5valce ale len do predfaceliftu
D5204T7 2013–2YYY 136 PS (100 kW; 134 hp) @3500350 N·m (260 lb·ft) @1500–22501,984 cc (121.1 in3) I5 VD5
D4204T92XXX–2YYY150 PS (110 kW; 148 hp) @3750320 N·m (240 lb·ft) @1750–30001,969 cc (120.2 in3)I4 VEA
a dokonca sa robili aj D3 120kw 5valce ale len do predfaceliftu
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Takže máte pravdu hoši. Myslel jsem, že 5ti vál 2.0 litr je jen 120kw.hajnej píše:Ani po přečtení toho článku si to stále nemyslím. Tak se netlem.
D3 / D4 D5204T 2010– 100 kW (136 PS; 134 hp) - 140 kW (190 PS; 188 hp) 320 N·m (240 lb·ft) - 400 N·m (300 lb·ft) 2.0 litre 5-cyl turbo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Pokud jste na pochybnostech - motorizaci lze snadno rozklíčovat z označení typu motoru:
D4204Tnn
* D diesel, B benzín
* 4 - počet válců
* 20 - objem 2l, 25 2,5l, atp.
* 4 počet ventilů na válec
* T - turbo, S - atmosféra
* nn - "podtyp" motoru
Obecně se tu má za to, že:
D5xxx a B5xxx = dobrý
D4xxx a B4xxx = buď na pozoru (avšak nová SPA platforma je taky 4-válec, tam není možnost výběru).
B6xxx a B8xxx = enjoy driving
P.
D4204Tnn
* D diesel, B benzín
* 4 - počet válců
* 20 - objem 2l, 25 2,5l, atp.
* 4 počet ventilů na válec
* T - turbo, S - atmosféra
* nn - "podtyp" motoru
Obecně se tu má za to, že:
D5xxx a B5xxx = dobrý
D4xxx a B4xxx = buď na pozoru (avšak nová SPA platforma je taky 4-válec, tam není možnost výběru).
B6xxx a B8xxx = enjoy driving
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdar. Rád se přijedu mrknout, vezmu to cestou do OsseggaFerys píše:hajnej - je tam fakt pět hrnců. Přijeď se podívat, jsem z Háje u Duchcova ;o) PS - kam jezdíš v okolí na servis? Díky, F.

V okolí na servis? Do AV Dílů

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tak mozna se uz trosku poucili... me kdysi delali problemy se vsim, a nakonec po zavolani do ciziny se ukazalo, ze je to stocenka.Ferys píše:Ahoj chlapi, tak V60 D3 model 2014 je doma. Přístup prodejce Auto výhybka byl profesionální, neměli problém s prohlídkou vozu v autorizáku. K tomu nakonec nedošlo - zavolal jsem do původního servisu v Belgii, kde mi sdělili potřebné info o provedené údržbě a kilometráži. Takže stočené tacho se nekoná. Jen avizovaná verze summum v inzerci nebyla pravdivá - jedná se o kinetic dovybavený komponenty summum (světlá kůže atd.) do stanoveného rozpočtu. To nakonec i vítám - aspoň se nemá co podělat. Mám z auta radost, i po 170 tkm je opravdu jako nové.
hajnej - je tam fakt pět hrnců. Přijeď se podívat, jsem z Háje u Duchcova ;o) PS - kam jezdíš v okolí na servis? Díky, F.

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Uvazuji o prezbrojeni rodinneho vozu z aktualni Volvo V70 III 2010 2.5T 130k na toto:
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-24-d5-cr-autklima-navi-4x4-26643559.html
Nazory vitane, taktez zkusenosti s autobazarem atp.
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-24-d5-cr-autklima-navi-4x4-26643559.html
Nazory vitane, taktez zkusenosti s autobazarem atp.
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nemá adaptabilní tempomat a odvětrané sedačka za půl mega bych to vyžadoval.Drack2 píše:Uvazuji o prezbrojeni rodinneho vozu z aktualni Volvo V70 III 2010 2.5T 130k na toto:
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-24-d5-cr-autklima-navi-4x4-26643559.html
Nazory vitane, taktez zkusenosti s autobazarem atp.
-
Offline
- Příspěvky: 369
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Autobazar DAVOCAR je takova stalice ceskeho bazarnictvi. Staci, smeli... je na ne nekolik trestnich oznameni a uzil si i svych par minut slavy v ruznych televizich jako ukazkovy podvodnik. Staci trosku pohledat na netu a nebudes se stacit divit...Drack2 píše:Uvazuji o prezbrojeni rodinneho vozu z aktualni Volvo V70 III 2010 2.5T 130k na toto:
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-24-d5-cr-autklima-navi-4x4-26643559.html
Nazory vitane, taktez zkusenosti s autobazarem atp.

Co se tyce auta, tak kdyz pomineme co tam s tim mohli udelat, tak mi prijde ze jedine fajn je rok vyroby. Jak pise Martin, vybava je opravdu mala. At jde o adaptiv, BLIS, ventilaci atd. U auta za 550k uz bych to taky rad videl.
Vim, ze je to je o dalsich 100k vice, ale je to puvodem nasinec , prodava autorizak, nizsi najezd, daleko vyssi vybava a vetsi porce jistoty ze s tim nikdo nic moc neudelal
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-d5-awd-vor-aut-cz-1-maj-6541507.html
Jenom ta cena no


_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Co tohle, sice o dva roky starší, nájezd +- stejný , výbava jedna z těch plnějších.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-xc70/xc70/17066795
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-xc70/xc70/17066795
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To vypadá velmi pěkně, hlavně ten servisní interval, alespoň někdo si nechal měnit olej v motoru dříve než po 30.000km. Jinak kdyby to mělo látkové sedačka, asi bych i začal přemýšlet o výměně. Ty DVD televize super, zrovna řešíme jak zabavíme děti na cestu dlouhou cca 800km.
Jo a ještě nemá Keyless - to by mi vadilo nejvíce.

-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravim,
zvazuju ze svou starou krabici , ktera porad ale dobre slouzi V70 2,5 TDI 1999 obmenenim za neco novejsiho XC 70 2007-2009 . Vim, ze se to lame a muze to byt XC 70 II nebo III. Nemate nekdo tip, par jsme jich nasel a premyslim zda varianta s manualem je v pohode ? Rikam si kdyz tam neni automat nemuze se pokazit.....
manual
https://auto.bazos.cz/inzerat/75183321/Volvo-Xc70-D5-Awd.php
automat
https://auto.bazos.cz/inzerat/75245408/Volvo-XC70-D5-AWD-Momentum-Geartronic-2009.php
starsi model automat
https://auto.bazos.cz/inzerat/75170809/Volvo-XC70-D5-136kW-MY2007.php
cenovy strop s naslednym servisem po koupi cca max 270-300 tis
Dik za komentare
R.
zvazuju ze svou starou krabici , ktera porad ale dobre slouzi V70 2,5 TDI 1999 obmenenim za neco novejsiho XC 70 2007-2009 . Vim, ze se to lame a muze to byt XC 70 II nebo III. Nemate nekdo tip, par jsme jich nasel a premyslim zda varianta s manualem je v pohode ? Rikam si kdyz tam neni automat nemuze se pokazit.....
manual
https://auto.bazos.cz/inzerat/75183321/Volvo-Xc70-D5-Awd.php
automat
https://auto.bazos.cz/inzerat/75245408/Volvo-XC70-D5-AWD-Momentum-Geartronic-2009.php
starsi model automat
https://auto.bazos.cz/inzerat/75170809/Volvo-XC70-D5-136kW-MY2007.php
cenovy strop s naslednym servisem po koupi cca max 270-300 tis
Dik za komentare
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Já nevím..ale do takto velkého auta ten automat patří a je ta jízda s ním velmi pohodlná..pokud si najdeš auto NE z Itálie a s opravdovým servisem, tak by neměl být problém..a když to vezmu kolem a kolem, tak oprava manuálu je o pár tisíc levnější než automat, takže zas až tak propastný rozdíl tam není...jenom samotná výměna dvouhmoty bude stát 25tis..a to tam není olej,lamely atd,atd...ale to záleží na každém..
Jenom nechápu jednu věc, proč si tam furt rvou handsfree Parrot? Vždyť auto má bluetooth, takže to nepotřebují a vlastně je to tam zdablované..nebo to byla volitelná výbava?
A raději bych přitlačil na požadavcích ohledně výbavy XC70, je to pak jiný žrádlo..
Jenom nechápu jednu věc, proč si tam furt rvou handsfree Parrot? Vždyť auto má bluetooth, takže to nepotřebují a vlastně je to tam zdablované..nebo to byla volitelná výbava?
A raději bych přitlačil na požadavcích ohledně výbavy XC70, je to pak jiný žrádlo..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tohle auto už jsem zde pro kolegu (na dálku) recenzoval, km by měly sedět, servis patrně poctivý. Dovoz z IT, první majitel zřejmě až v CZ. Nevýhodou je zde nižší (až skoro základní) výbava (BT ani SIM telefon tam není, proto Parrot). Auto jsem nakonec neviděl, pán (majitel) komunikoval pomalu až vůbec. Nakonec kolegovi zřejmě klaplo jiné vozítko.Rosssi píše:manual
https://auto.bazos.cz/inzerat/75183321/Volvo-Xc70-D5-Awd.php
Ten automat ze Žďáru vypadá jak automatové dvojče výšeuvedeného auta. Také dovoz z Itálie, v roce 10/2010 to mělo najeto 89127km. Z výbavy je tam navíc navi, BT telefon a (na první pohled) relativně opotřebené kůže. Více nevím.
Více bych věřil tomu manuálu, ale obojí je věštění z křišťálové koule, chtělo by to oba vozy vidět, napíchnout, projet...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
P.S. Naprosto luxusní XC70III se objevila v NL: https://www.autoscout24.de/angebote/-0b914c50-1d38-a004-e053-e250040ace34 - hladký benzín 3.2 a asi snad nejplnější výbava, jakou jsem i XC70III našel. Cenovka 15.950€ tomu také odpovídá. Nemít 4 auta doma, tak tam snad jedu
P.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ten bílej manuál nemá žádnou výbavu..ani výhřev, ani xenony, ani elektrický sedačky..nic.. 
To by mě mrzelo

To by mě mrzelo
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ten benzin je moooc peknej ale cena bohuzel uz neok2ucx píše:P.S. Naprosto luxusní XC70III se objevila v NL: https://www.autoscout24.de/angebote/-0b914c50-1d38-a004-e053-e250040ace34 - hladký benzín 3.2 a asi snad nejplnější výbava, jakou jsem i XC70III našel. Cenovka 15.950€ tomu také odpovídá. Nemít 4 auta doma, tak tam snad jedu![]()
P.

Souhlasim ze to neni az tak vybaveny, me by ovsem stacil aby to melo bufika jak mam ted.. ostatni veci nejak bych ozelelSquixx píše:Ten bílej manuál nemá žádnou výbavu..ani výhřev, ani xenony, ani elektrický sedačky..nic..
To by mě mrzelo

Kdyz pritalcim na vybavu tak jak jsme psal hlavne bufika ... dulezity abych zustal v rozsahu cen. Italie me nevadi, Stavajici auto mam z Italie a nejak funguje...Squixx píše:Já nevím..ale do takto velkého auta ten automat patří a je ta jízda s ním velmi pohodlná..pokud si najdeš auto NE z Itálie a s opravdovým servisem, tak by neměl být problém..a když to vezmu kolem a kolem, tak oprava manuálu je o pár tisíc levnější než automat, takže zas až tak propastný rozdíl tam není...jenom samotná výměna dvouhmoty bude stát 25tis..a to tam není olej,lamely atd,atd...ale to záleží na každém..
Jenom nechápu jednu věc, proč si tam furt rvou handsfree Parrot? Vždyť auto má bluetooth, takže to nepotřebují a vlastně je to tam zdablované..nebo to byla volitelná výbava?
A raději bych přitlačil na požadavcích ohledně výbavy XC70, je to pak jiný žrádlo..
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 3511
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
většina italů bufíka mít nebude...
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To vim, muj ital taky nemel, ale probehla dodelavka. Kazdopadne pro me je to asi jedna z nejlepsich veci, rano v zime sedat do vyhratyho auta, motor zahratej, zadny skrabani atd. Takze v nouzi klidne podstoupim opet dodelavku.Tod2 píše:většina italů bufíka mít nebude...
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
I tohle bych asi bral
https://www.autoscout24.de/angebote/volvo-xc70-d5-awd-momentum-standhzg-alarm-diesel-grau-481c6d07-770b-4e34-9e26-72a1e99dbc8f?cldtidx=8
Hlavne ma bufika
R.
https://www.autoscout24.de/angebote/volvo-xc70-d5-awd-momentum-standhzg-alarm-diesel-grau-481c6d07-770b-4e34-9e26-72a1e99dbc8f?cldtidx=8
Hlavne ma bufika

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
XC70 III oproti II ma vyrazne lepsi rejd, mene aerodynamickeho hluku a umi i zatacet. Ale D5 se v rade III trepe na volnobeh tak 3x vic jak v rade II. Toto jsem zazil u cca 4 aut. A nebyla to nikdy vrazda i drazsi kusy. Proste je to vlastnost, ktera me desne vadi a i kdyz pri novem voze bych uprednostnil radu III, tak ty vibrace u D5 jsou strasne. Ale jen na volnobeh, jak jedes, vse je v klidu. Kvuli teto vlastnosti bych velmi silne zvazoval benzin s LPG. Tak jen pro info, bez si to vyzkouset
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Pozor: u naftových P2 (V/XC70II, S80/S60 a hlavně XC90) byl bufík (minimálně ve všech severštějších zemích vč. DE) takřka standardní výbavou - byť třeba je v režimu automatického příhřevu, ale železo tam je.
Pak u P3 (XC/V70III, S80II/S60II, XC60, atd.) je - podle všeho - bufík už silný nadstandard. Tipuji, že to už bylo za mastný příplatek a tak si to většina majitelů celkem rozmyslela.
Ale drsné vibrace už budou znamenat něco méně dobrého (vstřiky, DMF, cokoli).
Euro4 136kW motor (D5244T4/T5/T7) je identický motor mezi P2 a P3. Snad i silentbloky budou stejné. Tudíž i vibrace by měly být podobné. Pokud se bavíme o tomto.
Pavel
Pak u P3 (XC/V70III, S80II/S60II, XC60, atd.) je - podle všeho - bufík už silný nadstandard. Tipuji, že to už bylo za mastný příplatek a tak si to většina majitelů celkem rozmyslela.
Nemohu potvrdit: zdravá (zahřátá) D5 musí příst jako kotě, no dobře taková větší kočka. Shodou okolností jsem (po dlouhé době) měl možnost okusit 3ks těchto D5, vše nájezdy 200tkm+, všechno to byly ty větší kočky. Korekce vstřiků +- nic.Haben píše:Ale D5 se v rade III trepe na volnobeh tak 3x vic jak v rade II. Toto jsem zazil u cca 4 aut. A nebyla to nikdy vrazda i drazsi kusy. Proste je to vlastnost, ktera me desne vadi a i kdyz pri novem voze bych uprednostnil radu III, tak ty vibrace u D5 jsou strasne. Ale jen na volnobeh, jak jedes, vse je v klidu.
Ale drsné vibrace už budou znamenat něco méně dobrého (vstřiky, DMF, cokoli).
Euro4 136kW motor (D5244T4/T5/T7) je identický motor mezi P2 a P3. Snad i silentbloky budou stejné. Tudíž i vibrace by měly být podobné. Pokud se bavíme o tomto.
Benzín jo, ale prosím bez LPG.Haben píše:Kvuli teto vlastnosti bych velmi silne zvazoval benzin s LPG.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Dokazu si predstavit mit benzin s LPG, ale zkusit nemam kde. Taky jsem premyslel o CNG verzi ale tech je malo a uz je to jina cena. Ten volbeh nedokazu rict. Preci jen ted mam jak ja rikam uz plnolety auto 18 let stary a tak pri vymene to bude velkej skok, takze snad bych i ty vibrace na volbeh nepoznal. Tezko rict.Haben píše:XC70 III oproti II ma vyrazne lepsi rejd, mene aerodynamickeho hluku a umi i zatacet. Ale D5 se v rade III trepe na volnobeh tak 3x vic jak v rade II. Toto jsem zazil u cca 4 aut. A nebyla to nikdy vrazda i drazsi kusy. Proste je to vlastnost, ktera me desne vadi a i kdyz pri novem voze bych uprednostnil radu III, tak ty vibrace u D5 jsou strasne. Ale jen na volnobeh, jak jedes, vse je v klidu. Kvuli teto vlastnosti bych velmi silne zvazoval benzin s LPG. Tak jen pro info, bez si to vyzkouset
Takze u P2 bych jen dojel k tobe a nejak by se to aktivovalo na klasicky bufik dalkove spinany ?ok2ucx píše:Pozor: u naftových P2 (V/XC70II, S80/S60 a hlavně XC90) byl bufík (minimálně ve všech severštějších zemích vč. DE) takřka standardní výbavou - byť třeba je v režimu automatického příhřevu, ale železo tam je.
Pak u P3 (XC/V70III, S80II/S60II, XC60, atd.) je - podle všeho - bufík už silný nadstandard. Tipuji, že to už bylo za mastný příplatek a tak si to většina majitelů celkem rozmyslela.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Jak nemas kde? Vyhledni si P2 a P3 v D5 v bazarech a mas moznost vyzkouset. Nebo dojed do Zlina a uvidis mou D5 v P2. Pak uz jen sednout do P3 nekde a mas porovnani 

-
Offline
- Příspěvky: 3511
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
s Italem tedy nejspíš neTakze u P2 bych jen dojel k tobe a nejak by se to aktivovalo na klasicky bufik dalkove spinany ?
dalkově spínaný taky ne, jen časovač a přímý start, v základu tam bývá jen automatický příhřev při nastartovaném motoru při teplotě nižší než +5°C
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Jo jasne takhle je to mozny. Ja to myslel, ze nemam nikoho znamyho v okoli ....Haben píše:Jak nemas kde? Vyhledni si P2 a P3 v D5 v bazarech a mas moznost vyzkouset. Nebo dojed do Zlina a uvidis mou D5 v P2. Pak uz jen sednout do P3 nekde a mas porovnani
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé