Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Arkaz
Offline
Příspěvky: 1344
Registrován: 11 roků
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Arkaz »

staci takto? tu mas ukazane ktory D3 je 5 valec a ktory 4 valec.

D5204T7 2013–2YYY 136 PS (100 kW; 134 hp) @3500350 N·m (260 lb·ft) @1500–22501,984 cc (121.1 in3) I5 VD5

D4204T92XXX–2YYY150 PS (110 kW; 148 hp) @3750320 N·m (240 lb·ft) @1750–30001,969 cc (120.2 in3)I4 VEA


a dokonca sa robili aj D3 120kw 5valce ale len do predfaceliftu

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše:Ani po přečtení toho článku si to stále nemyslím. Tak se netlem.
Takže máte pravdu hoši. Myslel jsem, že 5ti vál 2.0 litr je jen 120kw.
D3 / D4 D5204T 2010– 100 kW (136 PS; 134 hp) - 140 kW (190 PS; 188 hp) 320 N·m (240 lb·ft) - 400 N·m (300 lb·ft) 2.0 litre 5-cyl turbo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od ok2ucx »

Pokud jste na pochybnostech - motorizaci lze snadno rozklíčovat z označení typu motoru:

D4204Tnn
* D diesel, B benzín
* 4 - počet válců
* 20 - objem 2l, 25 2,5l, atp.
* 4 počet ventilů na válec
* T - turbo, S - atmosféra
* nn - "podtyp" motoru


Obecně se tu má za to, že:
D5xxx a B5xxx = dobrý
D4xxx a B4xxx = buď na pozoru (avšak nová SPA platforma je taky 4-válec, tam není možnost výběru).
B6xxx a B8xxx = enjoy driving

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od hajnej »

Ferys píše:hajnej - je tam fakt pět hrnců. Přijeď se podívat, jsem z Háje u Duchcova ;o) PS - kam jezdíš v okolí na servis? Díky, F.
Zdar. Rád se přijedu mrknout, vezmu to cestou do Ossegga :wink: Spojíme se přes zprávu.
V okolí na servis? Do AV Dílů :%) To asi bude taky potřeba probrat osobně. Zkusil jsem toho po okolí docela dost a nic moc teda...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Drack2

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Drack2 »

Ferys píše:Ahoj chlapi, tak V60 D3 model 2014 je doma. Přístup prodejce Auto výhybka byl profesionální, neměli problém s prohlídkou vozu v autorizáku. K tomu nakonec nedošlo - zavolal jsem do původního servisu v Belgii, kde mi sdělili potřebné info o provedené údržbě a kilometráži. Takže stočené tacho se nekoná. Jen avizovaná verze summum v inzerci nebyla pravdivá - jedná se o kinetic dovybavený komponenty summum (světlá kůže atd.) do stanoveného rozpočtu. To nakonec i vítám - aspoň se nemá co podělat. Mám z auta radost, i po 170 tkm je opravdu jako nové.
hajnej - je tam fakt pět hrnců. Přijeď se podívat, jsem z Háje u Duchcova ;o) PS - kam jezdíš v okolí na servis? Díky, F.
IMG_20170425_162444.jpg
Tak mozna se uz trosku poucili... me kdysi delali problemy se vsim, a nakonec po zavolani do ciziny se ukazalo, ze je to stocenka. :)

Drack2

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Drack2 »

Uvazuji o prezbrojeni rodinneho vozu z aktualni Volvo V70 III 2010 2.5T 130k na toto:
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-24-d5-cr-autklima-navi-4x4-26643559.html

Nazory vitane, taktez zkusenosti s autobazarem atp.

GDPR_user

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od GDPR_user »

Drack2 píše:Uvazuji o prezbrojeni rodinneho vozu z aktualni Volvo V70 III 2010 2.5T 130k na toto:
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-24-d5-cr-autklima-navi-4x4-26643559.html

Nazory vitane, taktez zkusenosti s autobazarem atp.
Nemá adaptabilní tempomat a odvětrané sedačka za půl mega bych to vyžadoval.

Siggi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 369
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Siggi »

Drack2 píše:Uvazuji o prezbrojeni rodinneho vozu z aktualni Volvo V70 III 2010 2.5T 130k na toto:
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-24-d5-cr-autklima-navi-4x4-26643559.html

Nazory vitane, taktez zkusenosti s autobazarem atp.
Autobazar DAVOCAR je takova stalice ceskeho bazarnictvi. Staci, smeli... je na ne nekolik trestnich oznameni a uzil si i svych par minut slavy v ruznych televizich jako ukazkovy podvodnik. Staci trosku pohledat na netu a nebudes se stacit divit... :-)

Co se tyce auta, tak kdyz pomineme co tam s tim mohli udelat, tak mi prijde ze jedine fajn je rok vyroby. Jak pise Martin, vybava je opravdu mala. At jde o adaptiv, BLIS, ventilaci atd. U auta za 550k uz bych to taky rad videl.

Vim, ze je to je o dalsich 100k vice, ale je to puvodem nasinec , prodava autorizak, nizsi najezd, daleko vyssi vybava a vetsi porce jistoty ze s tim nikdo nic moc neudelal

https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-d5-awd-vor-aut-cz-1-maj-6541507.html

Jenom ta cena no :-) ale jinak :good:
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

papaya
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 322
Registrován: 9 roků
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od papaya »

Co tohle, sice o dva roky starší, nájezd +- stejný , výbava jedna z těch plnějších.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-xc70/xc70/17066795
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5933
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Jakub Svoboda »

To vypadá velmi pěkně, hlavně ten servisní interval, alespoň někdo si nechal měnit olej v motoru dříve než po 30.000km. Jinak kdyby to mělo látkové sedačka, asi bych i začal přemýšlet o výměně. Ty DVD televize super, zrovna řešíme jak zabavíme děti na cestu dlouhou cca 800km.
Jo a ještě nemá Keyless - to by mi vadilo nejvíce. :lol:
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Rosssi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 265
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Prerov
Vůz: V70 2.5 TDI

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Rosssi »

Zdravim,

zvazuju ze svou starou krabici , ktera porad ale dobre slouzi V70 2,5 TDI 1999 obmenenim za neco novejsiho XC 70 2007-2009 . Vim, ze se to lame a muze to byt XC 70 II nebo III. Nemate nekdo tip, par jsme jich nasel a premyslim zda varianta s manualem je v pohode ? Rikam si kdyz tam neni automat nemuze se pokazit.....

manual
https://auto.bazos.cz/inzerat/75183321/Volvo-Xc70-D5-Awd.php

automat
https://auto.bazos.cz/inzerat/75245408/Volvo-XC70-D5-AWD-Momentum-Geartronic-2009.php

starsi model automat
https://auto.bazos.cz/inzerat/75170809/Volvo-XC70-D5-136kW-MY2007.php

cenovy strop s naslednym servisem po koupi cca max 270-300 tis

Dik za komentare


R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Squixx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň/Olomouc
Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Squixx »

Já nevím..ale do takto velkého auta ten automat patří a je ta jízda s ním velmi pohodlná..pokud si najdeš auto NE z Itálie a s opravdovým servisem, tak by neměl být problém..a když to vezmu kolem a kolem, tak oprava manuálu je o pár tisíc levnější než automat, takže zas až tak propastný rozdíl tam není...jenom samotná výměna dvouhmoty bude stát 25tis..a to tam není olej,lamely atd,atd...ale to záleží na každém..
Jenom nechápu jednu věc, proč si tam furt rvou handsfree Parrot? Vždyť auto má bluetooth, takže to nepotřebují a vlastně je to tam zdablované..nebo to byla volitelná výbava?
A raději bych přitlačil na požadavcích ohledně výbavy XC70, je to pak jiný žrádlo..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od ok2ucx »

Tohle auto už jsem zde pro kolegu (na dálku) recenzoval, km by měly sedět, servis patrně poctivý. Dovoz z IT, první majitel zřejmě až v CZ. Nevýhodou je zde nižší (až skoro základní) výbava (BT ani SIM telefon tam není, proto Parrot). Auto jsem nakonec neviděl, pán (majitel) komunikoval pomalu až vůbec. Nakonec kolegovi zřejmě klaplo jiné vozítko.

Ten automat ze Žďáru vypadá jak automatové dvojče výšeuvedeného auta. Také dovoz z Itálie, v roce 10/2010 to mělo najeto 89127km. Z výbavy je tam navíc navi, BT telefon a (na první pohled) relativně opotřebené kůže. Více nevím.

Více bych věřil tomu manuálu, ale obojí je věštění z křišťálové koule, chtělo by to oba vozy vidět, napíchnout, projet...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od ok2ucx »

P.S. Naprosto luxusní XC70III se objevila v NL: https://www.autoscout24.de/angebote/-0b914c50-1d38-a004-e053-e250040ace34 - hladký benzín 3.2 a asi snad nejplnější výbava, jakou jsem i XC70III našel. Cenovka 15.950€ tomu také odpovídá. Nemít 4 auta doma, tak tam snad jedu :evil:

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Squixx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň/Olomouc
Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Squixx »

Ten bílej manuál nemá žádnou výbavu..ani výhřev, ani xenony, ani elektrický sedačky..nic.. :(
To by mě mrzelo
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer

Rosssi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 265
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Prerov
Vůz: V70 2.5 TDI

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Rosssi »

ok2ucx píše:P.S. Naprosto luxusní XC70III se objevila v NL: https://www.autoscout24.de/angebote/-0b914c50-1d38-a004-e053-e250040ace34 - hladký benzín 3.2 a asi snad nejplnější výbava, jakou jsem i XC70III našel. Cenovka 15.950€ tomu také odpovídá. Nemít 4 auta doma, tak tam snad jedu :evil:

P.
Ten benzin je moooc peknej ale cena bohuzel uz ne :(
Squixx píše:Ten bílej manuál nemá žádnou výbavu..ani výhřev, ani xenony, ani elektrický sedačky..nic.. :(
To by mě mrzelo
Souhlasim ze to neni az tak vybaveny, me by ovsem stacil aby to melo bufika jak mam ted.. ostatni veci nejak bych ozelel :)
Squixx píše:Já nevím..ale do takto velkého auta ten automat patří a je ta jízda s ním velmi pohodlná..pokud si najdeš auto NE z Itálie a s opravdovým servisem, tak by neměl být problém..a když to vezmu kolem a kolem, tak oprava manuálu je o pár tisíc levnější než automat, takže zas až tak propastný rozdíl tam není...jenom samotná výměna dvouhmoty bude stát 25tis..a to tam není olej,lamely atd,atd...ale to záleží na každém..
Jenom nechápu jednu věc, proč si tam furt rvou handsfree Parrot? Vždyť auto má bluetooth, takže to nepotřebují a vlastně je to tam zdablované..nebo to byla volitelná výbava?
A raději bych přitlačil na požadavcích ohledně výbavy XC70, je to pak jiný žrádlo..
Kdyz pritalcim na vybavu tak jak jsme psal hlavne bufika ... dulezity abych zustal v rozsahu cen. Italie me nevadi, Stavajici auto mam z Italie a nejak funguje...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Tod2
Offline
Příspěvky: 3511
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Tod2 »

většina italů bufíka mít nebude...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Rosssi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 265
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Prerov
Vůz: V70 2.5 TDI

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Rosssi »

Tod2 píše:většina italů bufíka mít nebude...
To vim, muj ital taky nemel, ale probehla dodelavka. Kazdopadne pro me je to asi jedna z nejlepsich veci, rano v zime sedat do vyhratyho auta, motor zahratej, zadny skrabani atd. Takze v nouzi klidne podstoupim opet dodelavku.

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 265
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Prerov
Vůz: V70 2.5 TDI

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Rosssi »

_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6128
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Haben »

XC70 III oproti II ma vyrazne lepsi rejd, mene aerodynamickeho hluku a umi i zatacet. Ale D5 se v rade III trepe na volnobeh tak 3x vic jak v rade II. Toto jsem zazil u cca 4 aut. A nebyla to nikdy vrazda i drazsi kusy. Proste je to vlastnost, ktera me desne vadi a i kdyz pri novem voze bych uprednostnil radu III, tak ty vibrace u D5 jsou strasne. Ale jen na volnobeh, jak jedes, vse je v klidu. Kvuli teto vlastnosti bych velmi silne zvazoval benzin s LPG. Tak jen pro info, bez si to vyzkouset
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od ok2ucx »

Pozor: u naftových P2 (V/XC70II, S80/S60 a hlavně XC90) byl bufík (minimálně ve všech severštějších zemích vč. DE) takřka standardní výbavou - byť třeba je v režimu automatického příhřevu, ale železo tam je.

Pak u P3 (XC/V70III, S80II/S60II, XC60, atd.) je - podle všeho - bufík už silný nadstandard. Tipuji, že to už bylo za mastný příplatek a tak si to většina majitelů celkem rozmyslela.

Haben píše:Ale D5 se v rade III trepe na volnobeh tak 3x vic jak v rade II. Toto jsem zazil u cca 4 aut. A nebyla to nikdy vrazda i drazsi kusy. Proste je to vlastnost, ktera me desne vadi a i kdyz pri novem voze bych uprednostnil radu III, tak ty vibrace u D5 jsou strasne. Ale jen na volnobeh, jak jedes, vse je v klidu.
Nemohu potvrdit: zdravá (zahřátá) D5 musí příst jako kotě, no dobře taková větší kočka. Shodou okolností jsem (po dlouhé době) měl možnost okusit 3ks těchto D5, vše nájezdy 200tkm+, všechno to byly ty větší kočky. Korekce vstřiků +- nic.

Ale drsné vibrace už budou znamenat něco méně dobrého (vstřiky, DMF, cokoli).

Euro4 136kW motor (D5244T4/T5/T7) je identický motor mezi P2 a P3. Snad i silentbloky budou stejné. Tudíž i vibrace by měly být podobné. Pokud se bavíme o tomto.
Haben píše:Kvuli teto vlastnosti bych velmi silne zvazoval benzin s LPG.
Benzín jo, ale prosím bez LPG.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Rosssi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 265
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Prerov
Vůz: V70 2.5 TDI

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Rosssi »

Haben píše:XC70 III oproti II ma vyrazne lepsi rejd, mene aerodynamickeho hluku a umi i zatacet. Ale D5 se v rade III trepe na volnobeh tak 3x vic jak v rade II. Toto jsem zazil u cca 4 aut. A nebyla to nikdy vrazda i drazsi kusy. Proste je to vlastnost, ktera me desne vadi a i kdyz pri novem voze bych uprednostnil radu III, tak ty vibrace u D5 jsou strasne. Ale jen na volnobeh, jak jedes, vse je v klidu. Kvuli teto vlastnosti bych velmi silne zvazoval benzin s LPG. Tak jen pro info, bez si to vyzkouset
Dokazu si predstavit mit benzin s LPG, ale zkusit nemam kde. Taky jsem premyslel o CNG verzi ale tech je malo a uz je to jina cena. Ten volbeh nedokazu rict. Preci jen ted mam jak ja rikam uz plnolety auto 18 let stary a tak pri vymene to bude velkej skok, takze snad bych i ty vibrace na volbeh nepoznal. Tezko rict.
ok2ucx píše:Pozor: u naftových P2 (V/XC70II, S80/S60 a hlavně XC90) byl bufík (minimálně ve všech severštějších zemích vč. DE) takřka standardní výbavou - byť třeba je v režimu automatického příhřevu, ale železo tam je.

Pak u P3 (XC/V70III, S80II/S60II, XC60, atd.) je - podle všeho - bufík už silný nadstandard. Tipuji, že to už bylo za mastný příplatek a tak si to většina majitelů celkem rozmyslela.
Takze u P2 bych jen dojel k tobe a nejak by se to aktivovalo na klasicky bufik dalkove spinany ?

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6128
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II

Příspěvek od Haben »

Jak nemas kde? Vyhledni si P2 a P3 v D5 v bazarech a mas moznost vyzkouset. Nebo dojed do Zlina a uvidis mou D5 v P2. Pak uz jen sednout do P3 nekde a mas porovnani
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Tod2
Offline
Příspěvky: 3511
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Tod2 »

Takze u P2 bych jen dojel k tobe a nejak by se to aktivovalo na klasicky bufik dalkove spinany ?
s Italem tedy nejspíš ne
dalkově spínaný taky ne, jen časovač a přímý start, v základu tam bývá jen automatický příhřev při nastartovaném motoru při teplotě nižší než +5°C
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Rosssi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 265
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Prerov
Vůz: V70 2.5 TDI

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Rosssi »

Haben píše:Jak nemas kde? Vyhledni si P2 a P3 v D5 v bazarech a mas moznost vyzkouset. Nebo dojed do Zlina a uvidis mou D5 v P2. Pak uz jen sednout do P3 nekde a mas porovnani
Jo jasne takhle je to mozny. Ja to myslel, ze nemam nikoho znamyho v okoli ....

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé