info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1025
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

Nevypne se, dokud nedosáhne voda určité teploty. Na nastavení klima panelu to nemá žádný vliv, ten s topením nemá nic společného, pořád to bude foukat na max, maximálně na diagnostice ti můžou nastavit prioritu foukání, poměrně na sklo a do interieru.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Ivo108
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 530
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ivo108 »

Uff, teda uvnitř byla pěkná výhen :) Dám si současně raději signál na mobil abych to případně šel vypnout kdybych nejel nikam ... Jinak sklo moc rozmrzávat nepotřebuju , nebot stojím pod stříškou ... ale už se těším na tu pohodičku v tuhých mrazech ...

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od lucki »

musis mat na klimapaneli zapnute "auto" a dat teplotu na cca 20 (optimum). potom by ti to malo vyhriat interier na 20 stupnov. ak tam mas viac, je mozne se sa snazi ho zohriat na viac.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1025
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

A kde jsi na to došel lucki? Klapky se neotvírají na základě panáčka, ale podle nastavení na diagnostice, a teplota se po cestě nikde nereguluje, ani u pasažára, ani u řidiče, ani otáčky ventilátoru, klimapanel je prostě nepodstatný.

Tož jak jsi na to došel? :)
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

karelvolvo
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

jou81 píše:A kde jsi na to došel lucki? Klapky se neotvírají na základě panáčka, ale podle nastavení na diagnostice, a teplota se po cestě nikde nereguluje, ani u pasažára, ani u řidiče, ani otáčky ventilátoru, klimapanel je prostě nepodstatný.

Tož jak jsi na to došel? :)
Je to přesně tak !! Měl bych dotaz Mirku nevíš nejde náhodou změnit teplota při které se zapíná předehřev po nastartování?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od lucki »

jou81 píše:A kde jsi na to došel lucki? Klapky se neotvírají na základě panáčka, ale podle nastavení na diagnostice, a teplota se po cestě nikde nereguluje, ani u pasažára, ani u řidiče, ani otáčky ventilátoru, klimapanel je prostě nepodstatný.

Tož jak jsi na to došel? :)
tu niekde na fore som to cital. ze dlzku vyhrevu zapnutia bufiku si zisti podla vonkajsej teploty a podla teploty nastavenej na klimapanely. neviem, bufik mam len chvilku. :pardon:
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

karelvolvo
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

V příručce píšou nastavíš si čas a v ten čas budeš mít v autě 20 stupňů ! Podle venkovní teploty ŘJ zvolí dobu zapnutí tak aby to bufík stihl
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od lucki »

karelvolvo píše:V příručce píšou nastavíš si čas a v ten čas budeš mít v autě 20 stupňů ! Podle venkovní teploty ŘJ zvolí dobu zapnutí tak aby to bufík stihl
jo tak... som to nejako zle pochopil. :roll: (nemecka prirucka :P)
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Ivo108
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 530
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ivo108 »

20 stupnů ? Já jsem tam měl na první pokus tak 28 ....

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1025
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

To vůbec neřeš, horko tam budeš mít vždy, a je to vpořádku. Až bude -20°C tak budeš rád :-)
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Ivo108
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 530
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ivo108 »

No to je pravda :)) Ale dnes ráno, když venku bylo minus 1, tam bylo akorát a příjemně. Moc se mi to líbí

René
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od René »

Ivo108 píše:Tak už to mám nainstalované a hned jsem vyzkoušel ... Nastavil jsem na 16:20 Hučelo to už s předstihem a v kabině byla docela sauna ... (regauje to i na nastavenou teplotu na ventilaci ? když se dá méně a ventilátor na jedničku ?) Co mě ale zneklidnilo je fakt, že i když nastaveno na 16:20, v 16:26 to pořád ještě naplno jelo. Znamená to že neplatí teorie že v nastavený čas se to automaticky vypne ? To by bylo trošku blbé, co když zapomenu nebo nepřijdu , to pojede pořád do vyčerpání baterky a nafty ? Myslel jsem (a i výše bylo řečeno), že se to sepne s předstihem odpovídajícím venkovní teplotě atd. a v nastavený čas , kdy už je všechno předehřáté, se vypne ... (to znělo logicky)
Dnes jsem zaznamenal stejnou zkušenost s topením. Nastavil jsem ho včera večer na 8.30 a když jsem v 8.32 přišel k autu, stále to topilo( ale teploučko tam bylo). Pak jsem se rozjel a když to topilo ještě v 8.40, tak jsem to ručně vypnul. Má to znamenat, že něco není v pořádku? Je tam třeba nějaké teplotní čidlo, které může být v háji?
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Ivo108
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 530
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ivo108 »

Tak ono by chtělo odněkud (ale odkud ? ) získat zcela jednoznačnou informaci - jak to vlastně funguje a má fungovat. Je několik možností

1) V nastavený čas se to vypne a tečka .. (s tím že to začne topit v předstihu odvislém od okolní teploty). To bych považoval za ideální, ale zjevně to tak nefunguje

2) Bude to topit dokud nedojde nafta nebo baterka (snad ne)

3) Bude to topit dokud se nedosáhne požadovaná teplota a) ale max. hodinu b) bez časového omezení

4) Bude to topit přesně hodinu, at se děje co se děje a dříve se to samo nevypne (leda manuálně)

Ted - co z toho je správně a co je třeba považovat za nějakou poruchu v systému ?


Mám pocit že se to ale bude dát podle zkušeností vychytat, aby to běželo tak akorát (např. když bude obvykle v daný čas v autě zbytečná sauna, ta se to dá příště nastavit na později apod.) Dnes ráno bylo uvnitř teplo akorát, hned jsem to na počítači vypnul, ale zajímavé bylo, že po cestě do města teplota postupně klesala (předtím byla skoro na obvyklé max. rysce), až po pár minutách zase začala pomalu stoupat.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od lucki »

hmm. teraz ked sa nad tym zamyslim, tak aj mne vzdy ked som dosiel k autu tak bufik bezal a musel som ho vypinat manualne.
ono to moze fungovat aj tak, ze najpv hreje vodu, potom zacne fukat do interieru, nasledne pri dosiahnuti 20 stupnov zmensi vykon a udrziava teplotu, ale maximalne hodinu a potom sa vypne.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1025
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

Ano, udržuje, moc to řešíte. Baterku i naftu si to hlídá, opravdu to nepojede až do vyčerpání jednoho či druhého :-D

A není pravda že vevnitř se drží 20°C, Karle odkud to máš?
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

René
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od René »

Tak záhady kolem topení pokračují. Když jsem ráno nastavil v 8.30 topení na 10.00 a přišel jsem po desáté k autu, topení bylo vypnuté, uvnitř zima ale bylo vidět na předním zamrzlém oknu, že topení chvilku běželo. Pak jsem nastartoval a zapnul topení manuálně a krásně běželo asi 40 minut, nekouřilo a auto bylo krásně vyhřáté. Nevíte někdo proč se mi to ráno po naprogramování nevyhřálo? Že by byl problém v tom, že jsem ho nastavil jen 1,5 hodiny před požadovaným časem vytopení? Nebo musím někam na reset diagnostikou? Díky za každou zkušenost a radu.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

karelvolvo
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

René píše:Tak záhady kolem topení pokračují. Když jsem ráno nastavil v 8.30 topení na 10.00 a přišel jsem po desáté k autu, topení bylo vypnuté, uvnitř zima ale bylo vidět na předním zamrzlém oknu, že topení chvilku běželo. Pak jsem nastartoval a zapnul topení manuálně a krásně běželo asi 40 minut, nekouřilo a auto bylo krásně vyhřáté. Nevíte někdo proč se mi to ráno po naprogramování nevyhřálo? Že by byl problém v tom, že jsem ho nastavil jen 1,5 hodiny před požadovaným časem vytopení? Nebo musím někam na reset diagnostikou? Díky za každou zkušenost a radu.
Nemáš třeba nějakou slabší baterku? Že by to zaplo jelo třeba 5 min. pak pokleslo napětí a topení vyplo. Ale nevím jestli by to nezanechalo nějaký nápis na displeji. Ale když vemu to že já měl loni baterku těsně před smrtí a v pohodě mně to fungovalo. Ale časuji to tak že když třeba chci jet v deset tak to načasuji na čtvrt na jedenáct a v pohodě to stačí motor už je teply auto chytne jak nic
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

ryba
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Ostrava

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ryba »

Neměl jsi málo paliva a nebo slabou baterku?
Jo a pokud to vím správně tak čas který se nastaví tak v ten je auto vytopeno a jede to dále a vypne se až po hodině.
Protože člověk je tvor nespolehlivý a když přijde do auta o 15 minut později tak už může být v mrazu okno zase zamrzlé
a v autě zase zima.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

karelvolvo
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

ryba píše:Neměl jsi málo paliva a nebo slabou baterku?
Jo a pokud to vím správně tak čas který se nastaví tak v ten je auto vytopeno a jede to dále a vypne se až po hodině.
Protože člověk je tvor nespolehlivý a když přijde do auta o 15 minut později tak už může být v mrazu okno zase zamrzlé
a v autě zase zima.
Proto jsem si to časoval tak aby to běželo radši kratší než delší dobu myslím že deset minut bohatě stačí. Co jsem teď v jiné práci tak jak skončím jdu kolem auta do šatny bufika si zapnu za deset minut přijdu teploměr v půlce po jak kdy ani ne kilometru vypínám
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

René
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od René »

karelvolvo píše:
René píše:Tak záhady kolem topení pokračují. Když jsem ráno nastavil v 8.30 topení na 10.00 a přišel jsem po desáté k autu, topení bylo vypnuté, uvnitř zima ale bylo vidět na předním zamrzlém oknu, že topení chvilku běželo. Pak jsem nastartoval a zapnul topení manuálně a krásně běželo asi 40 minut, nekouřilo a auto bylo krásně vyhřáté. Nevíte někdo proč se mi to ráno po naprogramování nevyhřálo? Že by byl problém v tom, že jsem ho nastavil jen 1,5 hodiny před požadovaným časem vytopení? Nebo musím někam na reset diagnostikou? Díky za každou zkušenost a radu.
Nemáš třeba nějakou slabší baterku? Že by to zaplo jelo třeba 5 min. pak pokleslo napětí a topení vyplo. Ale nevím jestli by to nezanechalo nějaký nápis na displeji. Ale když vemu to že já měl loni baterku těsně před smrtí a v pohodě mně to fungovalo. Ale časuji to tak že když třeba chci jet v deset tak to načasuji na čtvrt na jedenáct a v pohodě to stačí motor už je teply auto chytne jak nic
Paliva mám plnou nádrž (beru jen Vervu) a baterku nevím ale nikdy jsem problém se startováním ani ničím jiným neměl. To, že mi topení běží někdy i po čase nastaveném na displeji mě už tedy bude nechávat v klidu a vypnu si ho podle potřeby. Jsem rád, že vám to tak funguje stejně ale proč se mi to dnes auto nevyhřálo fakt nevím. Doufám, že to nebude dělat pokaždé, to by to časování bylo na nic. Ale v každém případě díky za vaše názory. :good: :good: :good:
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Treex
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 7 měsíců

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Treex »

mne zacalo desne hulit - dymit nezavisle topenie, a huci to neprijemne desne, potom bubloce a tak, mam XC90 co stym sa da robit?

René
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od René »

Treex píše:mne zacalo desne hulit - dymit nezavisle topenie, a huci to neprijemne desne, potom bubloce a tak, mam XC90 co stym sa da robit?
Mě stačilo vyměnit vstřikovací trysku a přestalo to kouřit. Může to být ale i něco jiného. Vše je tu již popsáno v diskuzích.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Tri4ky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Hladké Životice (NJ)

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tri4ky »

Zdar bufíkoví odborníci a Ti druzí.Bufík mi asi 1.5 roku nejede (prostě přestal fungovat),nějak jsem to neřešil,ale dnes jsem to celé rozebral a mám pár otázek.
1-co to je a jak to vyndám z vnějšího tubusu (chtěl jsem přidat foto ale nebaví se to semnou)Je to na těle bufíka a nad tím je asi termostat a ještě kousek výš je uzemnění.Je to necelý cm velké černé kolečko a vedou z toho 2 káblíky,které mizí ve svazku.Má to krátké káblíky a já neumím úplně oddělit oba tubusy od sebe abych to mohl vyčistit.
2-v čem může být problém se žhavicí svíčkou na baterii nejede a na nabíječče do 2sekund svítí.baterii mám 110-ku asi rok starou a nikdy s ní nebyl problém.
3-kde prosím najdu pojistku pokud je jich tam víc,ta "vedle" volantu myslím že je to pozice 23 je ok
Zatím co jsem prolez je vše ok a čisté(pokud bych toho bufa sám nepoužíval)tak bych si troufl říct že je skoro nový.Motorek na přívod vzduchu ok,vodní pumpa ok,naftové čerpadlo ok jen do něj nejde napětí při jakémkoli povelu start z auta.
Předem dík za rady.
_________________
Volvo S60 D5,120kw/163HP,automat,rv 2002,SUMMUM

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Honza »

Tri4ky píše:do něj nejde napětí při jakémkoli povelu start z auta.
Předem dík za rady.
Nejspíš zablokované. asi budeš muset na diagnostiku.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Tri4ky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Hladké Životice (NJ)

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tri4ky »

Ještě jeden dodatek.Ta pojistka co jsem uvedl výš je na světla byl to omyl příručky,kterou jsem prohnal překládačem.Tak prosím kde je ta pojistka.Podle toho schématka SW 44 a to co jsem nahoře popisoval je označeno pod číslem 40.
Nejspíš to bude ten foto senzor co už tu byl popisován,ale jak ho dostat ven? A jak vyndám číslo 41 je to jen uchopit a škubnout nerad bych to poškodil.
file.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S60 D5,120kw/163HP,automat,rv 2002,SUMMUM

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé