

V8 delaji i v manualu??? To bude poradna vzacnost, to asi nesezenuRomulusw píše:Pokud jezdíš na ryby a chceš se všade dostat, tak nějaké hodně zubaté gumy (jinak po mokré trávě od vody neodjedeš), klidně celoročne zimní, protože na žádné velké závodění to není a při rychlostech nad 130 na dálnici spotřeba stoupá na hodnoty blížící se bžilionu litrů na sto.
Vyhni se sestiválci, protože má jen automat co nevydrží ani zemanovo volební období, protože je poddimenzovaný.
Me bylo doporuceno jit rovnou do 4.4 V8 o par prispevku backMichalr píše:Zdravím prosím vas máte někdo zkušenost s 3.2 i v6 v xc90 přemýšlím o koupi předem děkuji za odpověď
no jo, ale jak si na to dat pozor, mam pocit ze na ojnicni lozisko se jenom tak nepodivam :/Haben píše:Tady pozor na to ojnicni lozisko, ktere se pry dokaze zadrit. Problem byl odstranen u novejsich rocniku
Skor dezinformacia malo by sa jednať o ložisko vyvažovacej hriadele u motorizacie 4,4V8Onjay píše:no jo, ale jak si na to dat pozor, mam pocit ze na ojnicni lozisko se jenom tak nepodivam :/Haben píše:Tady pozor na to ojnicni lozisko, ktere se pry dokaze zadrit. Problem byl odstranen u novejsich rocniku
Jinak byl jsem se v tom dneska projet a muzu rict ze velmi prijemne svezeni
diky, podivam se pak na cislo chassi, ale myslim ze to auto bylo registrovano v prosinci, tak snad uz to bude mit ten problem vyresenTrialista píše:Třeba zde
viewtopic.php?f=127&t=50954&p=592678#p592678
v hlave jsem mel lozisko vyvazovaci hridele, ale pro jistotu jsem se podival na clanek, kde o v8 pise Soldat z AV servis a nechal jsem se zblbnout jeho ojnicnim loziskem. Tak pak se speltl onraolsa píše:Není to ojniční ložisko, ale ložisko vyvažovací hřídele. Nicméně to nic nemění na tom, že se na to nepodíváš. Takže jediná pomoc je zkontrolovat číslo motoru a pokud spadá do rizikové oblasti tak buď na to auto zapomenout, nebo počítat s opravou za cca 50 - 60 kKč (možná je to víc, už nevím), nebo vyžadovat doklad o tom, že ložisko už bylo řešeno.
Jel jsi s tím autem? Jak na tom automat je? Řídil jsi někdy stejný automat? Porovnání? Co olej - vytáhni měrku (u tohoto 5q ještě je, taková žlutá plastová), utři do papírového kapesníku = červená malinkovka nebo černá bota? Smrdí po spálenině?vdflat píše:Šli byste do toho auta s tím, že automat je možná tikající bomba?
Máš možnosti:vdflat píše:Ahoj,
zaujalo mě tohle Volvo:
https://auto.bazos.cz/inzerat/73664067/Volvo-V70-24D-rv20003.php
Jdu se na něj podívat, prozatím vím následující:
- kosmetické vady karoserie
- majitel neví, kdy a jestli vůbec se v automatu měnil olej
- KO zimní pneu na plechových discích
Šli byste do toho auta s tím, že automat je možná tikající bomba?
Předem díky za rady!
Auto vypadá pěkně. Jak to dopadlo? Ideálně ho vzít někam v Praze na prohlídku, jak je tu zmíněno u jiného inzerátu.Thompson píše:Ahoj,
plánuju se podívat na tuhle V70 D5 120kW.
Koupeno nové v SRN, registrace: 3/2005, najeto: 217.000 km, výkon: 120 kW, STK: 10/2017, Výbava: manuální převodovka, 6x airbag, ABS, stabilizace podvozku (DSTC), posilovač řízení, aut. dělená klimatizace, tempomat, litá kola R17, plní "EURO III", palubní počítač, indikátor parkování, senzor stěračů, nastavitelný a multifunkční volant, el. okna, el. zrcátka, imobilizér, centrál dálkový, potahy kůže, vyhřívaná sedadla, výškově nastavitelná sedadla, mlhovky, originál autorádio HU-650 (CD+rádio), venkovní teploměr, vyhřívaná zrcátka, dělená zadní sedadla, bi-xenonové světlomety s vysokotlakými ostřikovači
https://auto.bazos.cz/inzerat/72218157/Volvo-V70-D5-MOVE.php
VIN: YV1SW796252512019
Má někdo zkušenosti s tímto prodejcem a obecně Volvi ze SRN? Podle servisní historie z Německa by km mohli +- sedět.
předem děkuji!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé