Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Urvanej »

Pokud je ti alfou i omegou velikost kufru, kup superba.
Pokud je ti milý klid a pohoda rodinného krbu, kup V60, aspoň pak budeš most říct, vidíš, já ti to řikal, chtělas to sama, tak teď se musíš vejít jen do tří tašek :-D
A který auto vybrat ti neporadim. Víc než design a najeté kilometry mě vždycky bral stav jednotlivýho kusu, kterej určí někdo znalej problematiky.
Každopádně přeju šťastnou ruku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

SuGi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 626
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
Bydliště: Písek

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od SuGi »

papaya píše:Ahoj všem,

můj první příspěvek se hned bude týkat žádosti o radu při výběru (nebo spíše schválení) rodinného kombi. Momentálně se rozhoduji mezi Passatem, Superbem a V70/V60. Můj rozpočet bude 400-500 tis.

Byl jsem se podívat v Liberci ve Volvu na kufry V60 a V70 (Superba jsem neviděl, Passat 2016 mě velikostí zklamal), protože máme malé dítě, není vyloučeno další a velikost je pro mě alfa a omega všeho. Osobně jsem se v té V70 našel, manželka zase ve V60 (já praktičnost, ona design). Momentálně se pořád nemůžu rozhoupat, protože ta V60 mi přijde "kufrově" skoro stejně dlouhá a široká, jako naše S40 - měřítkem je rozložený kočárek.

A teď, proč jsem přišel pro radu. Momentálně nejsem schopen říct, kolik auto najede ročně. Bude prostě rodinné an všechno. S40, co teď máme, zůstane manželce jen na ježdění do práce. Jde mi o to, zda koupit raději V70 rok 2012 D3, D4 s nájezdem do 100 tis. km., ale za cenu slabší výbavy, nebo koupit třeba V70/XC70 rok 2009, D5, s nájezdem 180 tis. km, ale v plné výbavě. I přes to všechno počítám, že než bych najel 250 tis. km., tzn 70 tis. u toho většího nájezdu, bude to otázka, řekněme 7 -10 let, v případě toho menšího nájezdu ještě déle. Poradit potřebuji od někoho, kdo takový nájezd, nebo vyšší, má (180 tis) a může mi objektivně říct, co mě by mě eventuálně čekalo v budoucnu za servis, jestli třeba nezačne drnčet palubní deska, kdy a za kolik přijdou rozvody, výměna podstatnějších částí motoru/podvozku apod. A za další, je nějaký rozdíl v kvalitě V60 a V70, protože mi přijde, že těch V60 je všude hafo a se slušnou výbavou i za pěkné peníze.

Logicky ve mě totiž ten nájezd 180 tis. km evokuje nechuť k takové koupi, když koncern v té samé, ne li větší výbavě, koupím o tři čtyři roky mladší a s nájezdem do 100 tis. Tak si říkám, v čem je zakopaný pes, že jsou ty V70/XC70 tak drahé, potažmo ten koncern tak levný. Je Volvo opravdu o tolik kvalitnější než koncern? Nebo je to tím, že těch Passatů a Superbů je oproti V70/XC70 tolik, že to cenu sráží dolů.

Naši S40 jsem kupovali v roce 2012 na 78 tis. km, r.v. 2009, nafta 2.0., 100 kw. Teď najeto cca 150 tis. km. Za tu dobu odešel alternátor a jeden xenon, jinak ťuk ťuk nic - krom běžných věcí, jako kotouče, desky, filtry, náplně a nějaká tekutina do výfukového filtru či co. Takže s Volvem jako takový, jsme zatím spokojeni. Taky si říkám, jestli třeba ta V70 řada není jako víc kvalitnější, jako třeba fabie vs. Superb.

Předem děkuji všem za reakci, případně doporučení.
V60 bude mít podle mě menší kufr docela o hodně. Známý měl XC70 III a ten kufr byl obrovitánský, myslim že i v mojí XC60 je výrazně menší než v V/XC70. Takže na kufr bych rozhodně doporučil něco takového jako řadu 70.

Důvod jiné ceny sis asi určil sám. Koncernu zde bude vysoká nabídka a proto musí být cena jinde než u Volva, u kterých taková nabídka není.

Výbavu si musíš zvolit sám, jestli opravdu potřebuješ odvětrávané sedačky na úkor nájezdu :) Ten známý s XC70 měl téměř plnou výbavu (adaptivní tempomat, odvětrávané elektrické sedačky, BT, varování před kolizí... no krom GPS a střešního okna snad vše), nájezd 200tis. (D5 136kW), MY08 a jediné co tam tak měl bylo bouchající ložisko na předním kole. A mimochodem když auto prodával, tak ho dával asi za 320.000,- a nemohl sehnat kupce a to to byla opravdu špica, včetně servisky a nahraného polestaru.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od ok2ucx »

V70 (a potažmo XC70) jakékoli generace jsou velmi dobrá a tudíž velmi žádaná vozidla. Proto si drží cenu. Při nájezdu 180tis. a poctivé údržbě jsou to auta sotva zajetá, a to není vtip. Netřeba se takového vozu bát, dá se předpokládat, že když to pro tebe nebude služebák s dalšími meganájezdy, tak na něm najezdíš 15-25tis ročně ještě tak dlouho, že auto zestárně "morálně" dříve než by přestalo sloužit.

Na druhé straně V60 používá stejnou techniku jako celá generace V70III/XC70III, možná by se mohlo říct, že je o 1/4 generace napřed (S60II/V60 byly designovány a na trh uvedeny o pár let později), ale v zásadě je to všechno stejné železo. Do V60/S60II uvedli novou generaci multimédií (navigace a ten středový panel), stejné panely se do V70III/XC70III dostaly o něco později.

V60 je takový možná trochu opomíjený a nenápadný model, někdo by mohl říct, že je to šedivá myš, rozhodně je to auto, které se velikostí řadí někam mezi V50/S40 a V70III (odpovídá to i číselně). O chlup menší, avšak stále velmi zdařilé. Není možná tolik žádané jako V70III (proto ta výhodnější cena), ale v žádném případě ostudu neudělá a neurazí. Pro ženy snad i líbivější. A když za pár let nebude stačit nárokům rostoucí rodiny, přejít do V70/XC70 už bude jediný logický a snadný krok.

Do srovnávání s koncernem se já vůbec pouštět nechci, úplně jsi mě rozesmál tím "s nájezdem do 100 tis.". Co si budeme nalhávat, stáčí se všude (houfně i v Německu), aneb kde je poptávka, tam je i nabídka. Když zákazníci chtějí Octu s 89tis. na tacho, tak ji také dostanou. A dobře jim tak.
U V70III/XC70III (resp. u velkých modelů Volva) snad lidé trochu více akceptují, že je to auto na ježdění a tak se také používá. Pěkně je to vidět ve statistikách, kde Volva (typicky právě V70) zaujímají top příčky v ročních nájezdech. Takže toho se neboj, hledej pěkně udržovaný kus ideálně s doložitelnou historií.

Shrnuto: buď chceš bezpečí, solidní stroj a poctivé auto, pak jdi do Volva. Nebo chceš běžnou masovou konfekci, pak si vyber jakýkoli wagen, tam už je to jedno...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

papaya
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 322
Registrován: 9 roků
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od papaya »

Ahoj, děkuji všem za reakce a ok2ucx za odpověď, která mě potěšila. Jak to dopadlo pak poreferuji.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Maxel

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Maxel »

Maxel píše:Jen pro info, nakonec jsem na tu V60 dnes složil zálohu. Takže se budu těšit na brzkou shledanou :)
Tak albínek je doma. Zatim za těch pár dní maximální spokojenost!

Jediný větší problém, co budu muset řešit je s předním světlem na straně řidiče, do kterého někudy zatéká a tak se zaprvé občas mlží (je to vidět i na fotce) a co je horší, už kvůli tomu odešla jednotka světla, ve které stála voda (výměna ještě navrub bazaru).

Plánuji nechat počeštit palubák, odblok obrazu za jízdy a možná i lehčí poladění výkonu ; vše při jednom ideálně. No a pak už jen jezdit a užívat si :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6128
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Haben »

Co ma albin za motorizaci a kam vsude ty kobylky posila? Kvalty tam padaji automaticky ci je tam sazis sam?
Vypada moc pekne
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Maxel

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Maxel »

Motorizace D3, pětivál 2.0 120kW. Valí to na předek. Kvalty tam sází automat sám, já sem línej.

moreplavec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 73
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od moreplavec »

Ahoj,

čistě náhodou, neznáte někdo tohle auto?

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16941284?goFrom=list

Lze věřit, že přestože má auto vyšší nájezd, tak nová AT ve 220t km tak auto omladila na mnoho dalších let? Jinak mi rok 2007 nijak nevadí, motor je také léty prověřený a neměl by být problém. Můžete případně ujistit jako dobrá koupě nebo z nějakého důvodu se mu vyhnout?

Díky za rady!
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od hajnej »

Aby ta nova převodovka nebyl repas a opiskovanej futral.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II

Příspěvek od ok2ucx »

Zajímavá kombinace světlé a tmavé v interiéru - tohle se často nevidí.

Zbytek auta vypadá pěkně, ale to na fotkách vždycky - prohlídku už musíš dobojovat sám (druhé Volvo?), nedávno jsi projel hromady aut, tak víš jak na to, ne?

Za mě - špatný palivo :-) ale XCčka III se s V8 nedělaly - já bych volil (jako druhé Volvo do rodiny) - T6 - ať je trochu sranda. Těch je však zoufale málo.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1344
Registrován: 11 roků
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Arkaz »

Zda sa mi ze ak je hnedy interier vzdy je v kombinacii s bledym. par krat som to uz videl a vyzera to nadherne :) no na xc70 III sa mi najviac paci latka/koza :)

tenlester
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 9 roků
Bydliště: Kladno
Vůz: XC70 II, D5 AWD

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od tenlester »

Ohledně té velikosti kufru a srovnání se Suberbem, tak pozor. Superba jsem měl pět let a je to jenom papírově velkej kufr.
Teď jsem cvičně zkoušel takový pokus se Suberbem a XC70. Vysledek je jednoznačný. Zkosený tvar superba je strašně limitující.

https://podhledem.blogspot.cz/2016/08/jak-velky-ma-kufr-superb-kombi-jakto-ze.html

A z hlediska jízdy. Přesedlání ze Superba do Volva - to se nedá popsat. Úplně jinej pocit. Předtím jsem jezdil Opel, Passaty, octavia, superb, mondeo. Všechno mi přišlo na jedno brdo. Volvo je fakt jiný.

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3068
Registrován: 13 roků
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od 3m3 »

tenlester píše:Ohledně té velikosti kufru a srovnání se Suberbem, tak pozor. Superba jsem měl pět let a je to jenom papírově velkej kufr.
Teď jsem cvičně zkoušel takový pokus se Suberbem a XC70. Vysledek je jednoznačný. Zkosený tvar superba je strašně limitující.

https://podhledem.blogspot.cz/2016/08/jak-velky-ma-kufr-superb-kombi-jakto-ze.html

A z hlediska jízdy. Přesedlání ze Superba do Volva - to se nedá popsat. Úplně jinej pocit. Předtím jsem jezdil Opel, Passaty, octavia, superb, mondeo. Všechno mi přišlo na jedno brdo. Volvo je fakt jiný.
Diky za zajimavy clanek :beer:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

papaya
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 322
Registrován: 9 roků
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od papaya »

Tak je doma.

Obrázek
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 417
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od marekl »

papaya: to vypadá pěkně, gratulace :good:

Siggi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 369
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Siggi »

Cau borci,

tak tu máme dalšího adepta do rodiny. Jedná se o toto auto přímo ze SVEN Caru z Ostravy. Dnes jsem s nima mluvil a jdu to s mechanikem ke konci tydne omrknout. Poslední co jsem na fóru řešil byla V70 2009 , ale čím více si to projíždím, tím více mi učarovala právě XC70 III. budeme stavět barak pod Beskydama, takže tim si obhajuju čtyřkolku a vyšší spotřebu.

Co se týče tohoto inzerátového, prý tento autorizák doporučuje a mění oleje v převodovce po 100kkm. Sice je to více, než se tu píše mezi uživateli na fóru. Ale pořád lepší než autorizák Homolka z Ústí nad Labem, kteří to striktně nedělají, protože je náplň "celoživotní". Auto celou dobu vlastnil jeden majitel a bylo servisováno výhradně u nich.

http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-xc70-d5-awd-cz-8081303.html

[img]http://img.tipcars.com/fotky_velke/08081303_1/1473326471/E[/img]

pokud jste se na to někdo už byli podívat, případně máte nějaké postřehy určítě dejte vědět. Díky ! :-)
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Urvanej »

Ty kryty světel vypadaji, že jsou zamlžený, nebo popraskaný, nebo jen vybledlý, což jde aspoň rozleštit.
Pořádně bych prověřil ten elektrickej kufr, někdo tu psal, že se mu to vysypalo a částka mi sice neutkvěla, ale pamatuju si, že proti vzpěrám á 500 todle bylo skoro o dva řády jinde.
Jinak je teda pěkný :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Siggi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 369
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Siggi »

Urvanej píše:Ty kryty světel vypadaji, že jsou zamlžený, nebo popraskaný, nebo jen vybledlý, což jde aspoň rozleštit.
Pořádně bych prověřil ten elektrickej kufr, někdo tu psal, že se mu to vysypalo a částka mi sice neutkvěla, ale pamatuju si, že proti vzpěrám á 500 todle bylo skoro o dva řády jinde.
Jinak je teda pěkný :-)
Díky, pořádne prohlídneme kufr. Mi se to zavírání elektricky hodně libí, snad to pojede. Světlomety se musi rozleštit. je to pry způsobeno nějakou agresivní čistící kapalinou v ostřikovači světel. Nejdříve se mi zdály taky zamlžene, nebo jakoby plné vody, ale prodejce říkal že prý "jenom" rozleštit.

V inzerátu je psaný výkon 151kW ( což je ta generace 2009-2010 ) , ale na kufru logo Polestar. Vím, že to je přimo fabrický, máte s tím někdo zkušenost? S nějakou z jejich úprav ?

a ještě mě napadá, toto je tuším 04/2009 , na dalším inzerátu 09/2009 už měla jiná XC70 tu hezkou mřížku s větším logem. dala by se tam použít tato? jsou nárazníky v základu stejné ? borec to prodává z rv.2010

https://www.sbazar.cz/peter.lipa/detail/18297892-volvo-xc70-ii-cross-countri-rv10

Díky :beer:
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1344
Registrován: 11 roků
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Arkaz »

Podla VIN tam mas motor D5244T4 cize 136KW a tym ze mas polestar nalepku asi tam bude origo polestar chip ktory sa dava prave zo 136kw na 151kw. Bud rad tie motory co boli origo 151kw su na tom horsie so spolahlivostou. Masku tam das kludne aj tu najnovsiu ktoru mam ja ;) a elektricky kufor je fakt parada na to som si rychlo zvykol. Ta co si poslala sice slabsiu vybavu ale pokial to nemqs nechyba ti to. Mne by napr. Uz chybalo BLIS a aj adaptivny tempomat. No zase nemam elektricke sedacky s pamatou to by som bral ale asi ich budem menit za vetrane :) Obrázek

Siggi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 369
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od Siggi »

Arkaz píše:Podla VIN tam mas motor D5244T4 cize 136KW a tym ze mas polestar nalepku asi tam bude origo polestar chip ktory sa dava prave zo 136kw na 151kw. Bud rad tie motory co boli origo 151kw su na tom horsie so spolahlivostou. Masku tam das kludne aj tu najnovsiu ktoru mam ja ;) a elektricky kufor je fakt parada na to som si rychlo zvykol. Ta co si poslala sice slabsiu vybavu ale pokial to nemqs nechyba ti to. Mne by napr. Uz chybalo BLIS a aj adaptivny tempomat. No zase nemam elektricke sedacky s pamatou to by som bral ale asi ich budem menit za vetrane :)
Díky za info, mě vůbec nenapadlo že by ten mohl jit na 151kW chipem, když se ten rok dělali v tom výkonu standartně. V tom případě to asi spíš bude MY2008, respektive díly atd budou pasovat z těch prvních trojek

Výbava není nikterak závratna, ale to podstatné tam je. BLIS atd bych rád, ale to by byla cena auta už úplně někde jinde. Více než nájezd a někdy se mi zdá že i celkový stav holt dělá cenu výbava :-)

je ještě vyloženě něco na co si dát pozor krom obligátních věcí? navíc si říkám že autorizak by to měl prodávat v relativně ucházejícím stavu.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od passport5 »

Ahoj vsichni,velka prosba,dokaze nekdo zjistit historii servisni podle vin?poslal bych ho do sz,v pondeli zavolam do volva,ale kdybych to vedel driv,auto bych koupil,dekuju za info,david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od passport5 »

ahoj,teda najít XC70 která by měla v servisní knížce proplach převodovky snad nejde....:-(
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od passport5 »

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4656
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od jancho »

Neviděl, ale líbí se mi :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90

Příspěvek od passport5 »

mě právě taky,jen o převodovce ani pára....ale prý dobře řadí,tak nevím,jestli to řešit,nebo to risknout a koupit:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jirkaTDI