Tak to nakupujeme asi každý někde jinde.Sarkasmic píše:Martine,třeba pokud od TRW koupíš origo fabrickej repas,je taky barvenej až po zborce...
245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
- Autor
- Zpráva
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
A napriklad stacionarne motory CAT su striekane farbou az po kompletnom zmontovani 

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
dal som to spravit firme p.s.t. service v Prešove. co menili neviem,ale budem sa na to informovat, firma dava na repas zaruku 6 mesiacov(verim vsak,ze to vydrzi dlhsie. urcite o tom budem informovat na fore) oprava trvala 3 dni. cenovo to bolo cca 250.tomasss píše:Tak se pochlub, kdo to delal, co vsechno menili, jaka je zaruka, jak dlouho to trva, co to stalomam tu jedno rizeni z S90 a taky pujde asi casem pod kudlu...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
ked som riadenie daval na repas, bolo pekne rozmrdkane, volnou rukou som mohol tocit tu tycku s tisic hranom a bolo citit riadnu volu, no teraz po repase je to vsetko pekne tuhe, ziadna vola.. takze predpokladam ,ze pracu spravili tak ako sa patri.martinopel píše:Nechci ti nic říkat,ale na mne to působí jako repase modrým sprejem.Pokud by někdo dělal opravdu repase,pak bych viděl,že nastříká řízení a pak jej poskládá,takže matice,gufera a pod by byly čisté,nikoliv zalakované.Takhle jsem viděl jednoho kombíkového Amazona po renovaci.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
ok takze repas pozostaval z komplet rozobratia, vycistenia, vymeny semeringov, gumiciek, boli vyrobene vlozky na mieru, prebrusena hriadel a viac som si nezapamatal.
je teda nutny nejaky preplach servo systemu? alebo len s5 namontovat, doliat a ide sa dalej?
je teda nutny nejaky preplach servo systemu? alebo len s5 namontovat, doliat a ide sa dalej?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Idealne dat nove hadice, v tych starych je kopa bordelu. Prelisuju ti ich v kazdom servise hadic.Fritzko píše:ok takze repas pozostaval z komplet rozobratia, vycistenia, vymeny semeringov, gumiciek, boli vyrobene vlozky na mieru, prebrusena hriadel a viac som si nezapamatal.
je teda nutny nejaky preplach servo systemu? alebo len s5 namontovat, doliat a ide sa dalej?
Mna by skor zaujimalo co robia s hrebenovou tycou, v strede je vacsinou vydrata, ale na krajoch ako nova... Jedine ma napada ze ju zbrusia celu a znova vymedzia vole.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
250euro? Tak to je asi pase, preci jen novy rizeni na 7/9 se da poridit za 260e se zarukou dva roky, a jeste mi zbyde stary rizeni na pokusy (nebo do zasoby az se to "novy" podelaFritzko píše:firma dava na repas zaruku 6 mesiacov(verim vsak,ze to vydrzi dlhsie. urcite o tom budem informovat na fore) oprava trvala 3 dni. cenovo to bolo cca 250.

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Kdybys místo toho machrování dal odkaz, aby se to dalo považovat za radu... 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for


_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Myšleno tak, že hele vole já to za ty prachy umim nový a ty dáš totéž za repas.
Kdybys to napsal rovnou takhle, tak ani neceknu.
Děkuji za odkaz pane
Kdybys to napsal rovnou takhle, tak ani neceknu.
Děkuji za odkaz pane

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
ja som pozeral iba ceny na skandix-e a tam vychadza nove riadenie na dvojku 400EUR+. ak sa dalo nove riadenie dostat za +/- podobnu cenu, tak smola. este dobre ze mam este jedno stare nahradne.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Tohle je také fabrický repase a je to s vratným dílem.tomasss píše:jakyho machrovani?
treba je to u rizeni na dvojku dobra cena, nevim, v nich se neorientuju, nicmene pro me jakozto pacienta hledajiciho rizeni na sedmu/devitku se to nevyplati, kdyz novota stoji v podstate to samy. Prachobycejna ekonomicka uvaha, machrovani nikde nevidim...
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
A jo, pravda, to je taky s vracenim staryho. Ze to je taky repas je mi jasny, proto jsem psal "novy" v uvozovkach. No ja nevim, do ceho ty bys Martine sel, do fabrickyho repasu se zarukou 2 roky nebo do repasu v Presove se zarukou pul roku?martinopel píše:Tohle je také fabrický repase a je to s vratným dílem.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Pochopitelně do fabrického repase.tomasss píše:A jo, pravda, to je taky s vracenim staryho. Ze to je taky repas je mi jasny, proto jsem psal "novy" v uvozovkach. No ja nevim, do ceho ty bys Martine sel, do fabrickyho repasu se zarukou 2 roky nebo do repasu v Presove se zarukou pul roku?martinopel píše:Tohle je také fabrický repase a je to s vratným dílem.
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
o kvalite repasu budem urcite informovat ..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
teraz neviem ci si robis srandu, alebo sa pytas naozaj..martinopel píše:A co zlaté vstřikovače koupil jsi?

no tie Group A vstrekovace som nakoniec nekupil,lebo pravda je ze pre ne nebudem mat vyuzitie, ale zato som si poriadil vstrekovace z B21ET..tie som vlastne dostal k distributoru paliva.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Nedělám si srandu,ptal jsem se proto,že se mi podařilo je sehat za docela dobrý peníz.Fritzko píše:teraz neviem ci si robis srandu, alebo sa pytas naozaj..martinopel píše:A co zlaté vstřikovače koupil jsi?![]()
no tie Group A vstrekovace som nakoniec nekupil,lebo pravda je ze pre ne nebudem mat vyuzitie, ale zato som si poriadil vstrekovace z B21ET..tie som vlastne dostal k distributoru paliva.
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
tak to pozor pozor, lahko moze dojst k omylu. existuju totiz ,,zlate´´ vstrekovace ktore sa pouzivali na Mercedes Benz V8 made by Bosch,ktore sa asi daju pouzit aj na Volvo, no a potom su ORIGO ,,zlate´´ vstrekovace ktore vyrobil taktiez Bosch ale vyhradne iba pre Volvo Group A specialy. tieto dva typy sa casto zamienali. ake cislo maju tie vstrekovace? (okamih pravdy)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
0 437 502 047Fritzko píše:tak to pozor pozor, lahko moze dojst k omylu. existuju totiz ,,zlate´´ vstrekovace ktore sa pouzivali na Mercedes Benz V8 made by Bosch,ktore sa asi daju pouzit aj na Volvo, no a potom su ORIGO ,,zlate´´ vstrekovace ktore vyrobil taktiez Bosch ale vyhradne iba pre Volvo Group A specialy. tieto dva typy sa casto zamienali. ake cislo maju tie vstrekovace? (okamih pravdy)
jaké číslo by měly mít?
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 8
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
...047 jsou s mosazným tělem, pro 16ventily i třeba v DTM MB, pro jaké koliv mechanické vstřikování,
seriově pro volvo 015 nebo 020. jde jen o to, že 047 propustí více paliva. každý mechanický vstřikovač má jinou velikost průměru ventilu a ůhel rozprachu paliva.Je tedy přímo uměrná cena, 047 okolo 700 kč a čím je ventil menší jako třeba 015 tak cena téměř jednou taková. Myslím, že co se týká motoru okolo Group A u řady 240 a poskládat to z dílů, není problém, ale začal bych palivovým distributorem to bych viděl jako základ apak systémem, který bude šéfovat přívstřik vody kolik a vjakých otáčkách
seriově pro volvo 015 nebo 020. jde jen o to, že 047 propustí více paliva. každý mechanický vstřikovač má jinou velikost průměru ventilu a ůhel rozprachu paliva.Je tedy přímo uměrná cena, 047 okolo 700 kč a čím je ventil menší jako třeba 015 tak cena téměř jednou taková. Myslím, že co se týká motoru okolo Group A u řady 240 a poskládat to z dílů, není problém, ale začal bych palivovým distributorem to bych viděl jako základ apak systémem, který bude šéfovat přívstřik vody kolik a vjakých otáčkách

_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Právě,že více paliva potřebuji do válců dostat,směs je při vyšším plnícím tlaku chudá.Teď dělám hlavu,dávám nové upravené těsnění pod hlavu tak jsem zvědav jak to bude lítat.8V distributor by byl super,ale kde ho sehnat??moravec píše:...047 jsou s mosazným tělem, pro 16ventily i třeba v DTM MB, pro jaké koliv mechanické vstřikování,
seriově pro volvo 015 nebo 020. jde jen o to, že 047 propustí více paliva. každý mechanický vstřikovač má jinou velikost průměru ventilu a ůhel rozprachu paliva.Je tedy přímo uměrná cena, 047 okolo 700 kč a čím je ventil menší jako třeba 015 tak cena téměř jednou taková. Myslím, že co se týká motoru okolo Group A u řady 240 a poskládat to z dílů, není problém, ale začal bych palivovým distributorem to bych viděl jako základ apak systémem, který bude šéfovat přívstřik vody kolik a vjakých otáčkách
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 8
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
čoveče mám někde i číslo od boše, sbíral sem ty podklady, ale zůstal sem pak u sériovky, určitě ebay
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Kdyby jsi číslo našel,nebo nějaký tip,budu rád.moravec píše:čoveče mám někde i číslo od boše, sbíral sem ty podklady, ale zůstal sem pak u sériovky, určitě ebay
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 8
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
nemůžu to najít na těch fleškách, matně si vzpomínám, že konečné číslo od boše bylo 100, ale teď už nevím jestli to bylo číslo váhy nebo distributoru, ale určitě se to osazovalo pro MB osmivaly
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé