
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
U nás to počkalo až zajedu pod přístřešek a začalo pršet až pak, takže já mám pořád umyto z myčky. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
dnes vyzvednuto po týdnu auto z opravny, kde se opravoval ťukanec od couvajícího pána do LZ dveří.
No musím uznat, že 85 kw atmo 1,6 od 4500 ot docela chytla saze a jela, ale jen po rovině, do kopce žádná sláva. Jinak interiér po 5000 km už měl odřené tvrdé výplně dveří, zase ale nevrzl ani jednou a podvozek žehlil snad lépe nerovnosti a nepouštěl žádné rány od příčných nerovností oproti Volvu. A jak ochotně zatáčelo - holt muší váha. Ale jsem upřímně po týdnu rád, že už zase mám poctivě udělané a lépe jedoucí Volvo.
Výsledná oprava i s půjčením vozu 29 000 Kč
Na LZ dveřích nejde nic poznat, takže
... a protože byl ještě od nějakého dobrodruha cca rok nazpět na PZ nárazníků také šrám, tak to opravili také, takže opět
Jako bonus vyleštěná světla
A auto celé umyté a navoskované
Ale aby se opět do třetice nenaplnilo pravidlo umyješ a chčije, tak se tak právě opět stalo

Naštěstí šlo vše z jeho pojistky, takže mne to nějak neprudí, "užil" jsem si alespoň týden jízdy v tomto přibližovadle 
Výsledná oprava i s půjčením vozu 29 000 Kč

Na LZ dveřích nejde nic poznat, takže





Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
V pátek jsem si zajel do VW na třepačku na test tlumičů a velmi pozitivní výsledky. A to nové dle mechaniky mají cca 80% 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
ještě foto, jak vypadají světla s čirou fólií. Průhlednost není snížená, fólie ochrání plast světla před šednutím, tudíž nebude potřeba dále leštit. Jen škoda, že jsem koupil hodně tvrdou fólii, která i s nahříváním šla špatně tvarovat a udělalo se na ní pár krabů a bublin. Ale neřeším to, účel to plní, svítí to normálně, při běžném pozorování auta si toho nikdo nevšimne. Světla šla samozřejmě při aplikaci fólie dolů, bylo potřeba 4 rukou, sranda práce na cca 3 hodinky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Tyhle folie na svetla at ciry nebo zacouzeny tak jsou tvrdy a spatne poddajny bezne. I kdyz clovek nahriva fenem.
Krabu tam mas pozehnane na tom jednom svetle ale samodomo dobry. Jeste vymyslet ochranu ze vnitr proti vypalovani.

Krabu tam mas pozehnane na tom jednom svetle ale samodomo dobry. Jeste vymyslet ochranu ze vnitr proti vypalovani.


_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
jo jo, jsou hodně nepoddajné. Na tom jednom světle to vylezlo po dvou dnech a pak už to takto zůstalo, škoda.
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
dnes přezuto, člověk si vždy posteskne, jak ty 17 jsou krásné oproti 16 
Ještě zbývá umýt vevnitř a vysát, nějak na to nezbyl čas.

Ještě zbývá umýt vevnitř a vysát, nějak na to nezbyl čas.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Segra ti prezouva volvo...no teda
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
To vis, dobre sourozenecke vztahy. Za odmenu dostala hever, ktery ji v aute chybel 

-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
tak po nějakém tom měsíci další lump, co mi to škrábl, ale ten odjel.
Jinak blinkr už tam je nový...
Takže na lakování prdím, desítku ze svého dávat nebudu, nechal jsem u známého rozleštit, z blízky jdou vidět 3 malé flíčky s odřenou barvou, je tam jeden zlom, který při určitém úhlu pohledu jde vidět, ale po rozleštění je to 100 a 1, takže jsme spokojený a nechávám takto. Ale je to škoda. Jendou to prodám a koupím odřeninu, kterou budu udržovat jen technicky a vzhledově na ni kašlat 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Ony ty leštěnky tyhle parkovištní škrábače přitahujou. Takže já to neleštím a radši to ani moc nemyju. Omyju to jenom když jedu na sraz a nebo když už nemůžu najít SPZ.
A ještě se mi nestalo, že by mi auto někdo odřel.
Ale technicky se to snažím udržovat v dobrém stavu.
A teď do mě.


Ale technicky se to snažím udržovat v dobrém stavu.

A teď do mě.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Shodil jsem nárazník a zevnitř dal tvrdou plastovou fólii, která kryje spodní i horní nasávací otvory k motoru. Snad to prospěje chladiči od zimní soli a kamínků. Horní kryt nasávání je chycené páskami přes otvory masky - tady nejdou pásky zvenku vůbec vidět. Spodní kryt je chycen přes žebrování, tady ten černý pásek při ohnutí a zkoumání vidět jde. Z metru je to ale neviditelné.
Mám z toho radost. Zvenku to vypadá dle mě hodně dobře, nijak to nekazí vzhled auta
Mám z toho radost. Zvenku to vypadá dle mě hodně dobře, nijak to nekazí vzhled auta

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Hlavně, aby jsi to někde neuvařil, když jsi vlastně zlikvidoval veškeré proudění vzduchu k chladičům. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
To se uvidi, ale nemelo by se tak stat, ve spodni casti po okrajich to schvalne odstava, pri nejhorsim zastavim a sundam to i zvenku. Minily rok jsem to mel stejne, ale zvenku a ok
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Nespletl sis to se stodvácou? Já jsem aplikoval jenom spodní kryt. Říkal jsem si, zakrytovat to celý už je na pováženou...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Tu jsem nikdy nemel
Bude-li to moc, operativne sundam a dam vedet

-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5295
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12912
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Haben: bude to moc, vyzkoušeno na V40, benzín. Ohřeje se to pekelně rychle, ale chladnout se tomu nechce. Aspoň trochu tej masce povol.
Ale nápad bomba, chystám se na to u aut už několik let a ...
Ale nápad bomba, chystám se na to u aut už několik let a ...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
To PINĎABC: pět stovek za kus plastu se mi jako dávat nechce, raději si zajdu na večeři. Ale komu se nechce kutit, tak proč ne.
To URVANEJ: zkusíme, co na to nafťák, u benzíňáku, který se ohřeje rychle, to chápu. Včera jsem s tím jel stejnou trasu jako bez zadeklování a voda se ohřála po stejné vzdálenosti jako bez zakrytování (cca 5 km). Tak uvidíme na delší cestě.
To URVANEJ: zkusíme, co na to nafťák, u benzíňáku, který se ohřeje rychle, to chápu. Včera jsem s tím jel stejnou trasu jako bez zadeklování a voda se ohřála po stejné vzdálenosti jako bez zakrytování (cca 5 km). Tak uvidíme na delší cestě.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5078
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
5km mi přijde vcelku dost, ale už je to dlouho, co jsem vlastnil nějakého diesela...
Moje čerstvá zkušenost s Modrým o víkendu - ráno sednu do zmrzlého auta, popojedu do vedlejšího hangáru (teď jsem to schválně měřil - 860 metrů) a z topení jde už vlažný vzduch a ručička teploměru je na poloviční cestě mezi studeným a provozní teplotou.
Moje čerstvá zkušenost s Modrým o víkendu - ráno sednu do zmrzlého auta, popojedu do vedlejšího hangáru (teď jsem to schválně měřil - 860 metrů) a z topení jde už vlažný vzduch a ručička teploměru je na poloviční cestě mezi studeným a provozní teplotou.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Jo v tomto je benzín fajn. Těch 5 km je 2 km z kopce, pak 1 km po rovině (tady se už ručička hne alespoň o 1 dílek) a 2 km do kopce - tady letí pak už teplota nahoru rychle. Holt první 2 km to jede jen na volnoběh.
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Rozhodně bych nechal jen spodek nezapomeň že nejde jen o vodu ale třeba při takové svižné jízdě potřebuješ chladit vzduch INTERCOOLER !Haben píše:To PINĎABC: pět stovek za kus plastu se mi jako dávat nechce, raději si zajdu na večeři. Ale komu se nechce kutit, tak proč ne.
To URVANEJ: zkusíme, co na to nafťák, u benzíňáku, který se ohřeje rychle, to chápu. Včera jsem s tím jel stejnou trasu jako bez zadeklování a voda se ohřála po stejné vzdálenosti jako bez zakrytování (cca 5 km). Tak uvidíme na delší cestě.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Uvidime, v horni casti dle vasich rad udelam na polovine plochy otvory, at to tedy chladi. Stejne naraznik pujde jeste jednou dolu, abych vyzkousel trysku bufiku
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Ja vam nevim, ja mel v haji termostat na 2.5i u 850 a udelal jsem to podobne co haben akorat kartonem primo pred chladic. je teda pravda ze je to atmoska, takze chybi intercooler (mezi chladicem klimi a motoru je prostor), nbicmene motor stale nedosahoval provozni teploy (byla to nouzova oprava). Ja bych se toho nebal, ona spousta vzduchu projde i tema skvirama a okolo.
navic kdyz zapne sahara tak si to ten zvduch natahne. Protoze to nelezi primo na chladici. Takze za me no stress
navic kdyz zapne sahara tak si to ten zvduch natahne. Protoze to nelezi primo na chladici. Takze za me no stress

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Minulý tyden vymeneny silentbloky leveho horniho zadniho ramene. Nesla udelat geometrie - duvodem byl praskly jeden ze dvou menenych silentbloku.
A takto vypadalo rano auto, kdyz jsem se po tydnu vratil z Laponska. Holt zima se jiz ozyva, asi koupim trysku do bufiku. Tesil jsem se na Volva a jezdilo jich za severnim polarnim kruhem minimum
Ale co tam stalo, tak bylo napichle do zasuvky pro ohrev motoru a interieru, to by se mi taky misto bufiku zamlouvalo 
A takto vypadalo rano auto, kdyz jsem se po tydnu vratil z Laponska. Holt zima se jiz ozyva, asi koupim trysku do bufiku. Tesil jsem se na Volva a jezdilo jich za severnim polarnim kruhem minimum


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé