Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
90 jsou utahaný, a automaty na repasi, i u nás. Jenom snílků je pořád stejně. Německo je komplikace, bo je to dál, stojí to víc, a zmrdi sou tam stejný, klidně tě vytáhnou 1000 km, a pak tě začnou obkládat. Nikdo tě nebude litovat, že tam jedeš celou noc, tvrdej byznys.. . Takže to chce štěstí, dobrej nos, a hodně velkou rezervu doma.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pekna recenzia len preco uvadzaju ze elektricky kufor sa neda otvorit cez dialkovy ovladac? Na mojej 2009 to ide a neviem otom ze by na 2008 rocnikoch neslo. Opravte ma ak sa mylim.Bikerbob píše:zajímavý článek o crosce.... ta cena nakonci za nový vůz ve výbavě summum, kdy nemám jen navigaci, adaptivní tempomat, keyless Entry a Keyless Drive a jinak má vše vypsané v článku.. ten systém BLIS je dost dobrý, ikdyž jsem zvyklý se otáčet při předjíždění z motorky....
http://www.auto.cz/volvo-xc70-d5-1606
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To mají v článku blbě, měl jsem auto 10/2007 a fungovalo to přes ovladač.
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 D5 120kW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Děkuju za infoKuko28 píše:podle fotek to vypadá, že to prodává pán od kterého jsem koupil svýho soba. Bylo to v červenci 2014 a to tam už toto Volvo měl (zaujalo mě to právě kvůli tomu manuálu, říkal že nechtěl automat a dlouho hledal právě kvedlačku)
nevím jak volvo, ale soba přitáhl z reichu, zjevně to dělá častěji (nevím jestli to má jako hlavní obživu, ale spíš ne, protože auto jsem bral přímo u něj doma), a asi tam má dobré kontakty, protože sob byl fakt ve velice slušném stavu
jednání v pohodě, neměl problém s prohlídkou, šli jsme nakonec teda jen na nejbližší STK

_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Eh, takze sis udelal takovy naho.no vylet do DE za zmr.ama, zacaloval deb.la, co neumi nemecky ani anglicky...a nakonec ti Martin musel prodat XC70 misto vysnene XC90.
A vis co, XC90 neni uvnitr vetsi, mrkni na objemy kufru...to mas akorat dojem z vnejsi mohutnosti auta. Cisla mluvi jasne pro V/XC70. V zakladu 575L/1600L vs 483L /1873L XC90...a naproti tomu vsemu, priklad MB E kombi 695L / 1950L....

_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V Německu je navíc poměrně velký problém v tom,že ve všech bazarech jsou auta bez značek,takže pokud by jsi se chtěl s autem jít projet,tak to znamená vyřídit si převozky a pojištění za 100Eur,tyto jsou však vázány na VIN auta.Takže když jsme viděli chyby převodovky na diagnostice,nemělo smysl utrácet peníze a jít auto projíždět.Nehledě k tomu,že pokud by auto s vadou převodovky stálo 150tis Kč ,tak se dá o tom uvažovat ,ale koupit auto za 250tis Kč s vadou je dle mého nesmysl.old.fashioned píše:90 jsou utahaný, a automaty na repasi, i u nás. Jenom snílků je pořád stejně. Německo je komplikace, bo je to dál, stojí to víc, a zmrdi sou tam stejný, klidně tě vytáhnou 1000 km, a pak tě začnou obkládat. Nikdo tě nebude litovat, že tam jedeš celou noc, tvrdej byznys.. . Takže to chce štěstí, dobrej nos, a hodně velkou rezervu doma.
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
já nevim, mně tam když jsem vezl své dvě auta v podpisu, vždycky dali na zkušební jízdu jejich univerzální značku... problém je, že každej teď chce XC90, a ony drží cenu. Takže i když většina má automat na repas, tak i ty prostě stojí hodně.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Online
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jj, když jsem kupoval, tak mi tam taky dali jejich plechy a mohl jsem si to projet po libosti, pustili mě někam na louku, kde jsem si s tím mohl zahrabat, jestli to dělá co má, jen neměli zvedák, abych se mohl pořádně podívat zespoda.
A po kontrole laku, jestli je všude stejnej bylo rozhodnuto.
Kdych už tehdy měl diagnostiku, tak bych něco mohl usmlouvat na nefunkční AQS, ale asi by to nebylo moc.
A po kontrole laku, jestli je všude stejnej bylo rozhodnuto.
Kdych už tehdy měl diagnostiku, tak bych něco mohl usmlouvat na nefunkční AQS, ale asi by to nebylo moc.
-
Offline
- Příspěvky: 219
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím. Pánové je tadí někdo z vysočiny (z Jihlavy) kdo ma diagnostiku? Protože čím vice ČTÚ tím vice mám z toho auta strach , v červenci ppojedu na dovcu cesta tam a zpět 3000 km plus 1000 km sem-tam, a nechtěl bych zažít to co se mi stalo před dvěma lety.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Žádné univerzální značky neměli ani v jednom bazaru.Tak je otázkou,jestli se nezměnila legislativa.old.fashioned píše:já nevim, mně tam když jsem vezl své dvě auta v podpisu, vždycky dali na zkušební jízdu jejich univerzální značku... problém je, že každej teď chce XC90, a ony drží cenu. Takže i když většina má automat na repas, tak i ty prostě stojí hodně.
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
určitě ne, když na univerzálních značkách sem jezdil před 2 měsícimartinopel píše:Žádné univerzální značky neměli ani v jednom bazaru.Tak je otázkou,jestli se nezměnila legislativa.old.fashioned píše:já nevim, mně tam když jsem vezl své dvě auta v podpisu, vždycky dali na zkušební jízdu jejich univerzální značku... problém je, že každej teď chce XC90, a ony drží cenu. Takže i když většina má automat na repas, tak i ty prostě stojí hodně.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli ti jde o kontrolu tvého vozu, tak na Znojemský u vysílačky je servis Volvo.paiu píše:Zdravím. Pánové je tadí někdo z vysočiny (z Jihlavy) kdo ma diagnostiku? Protože čím vice ČTÚ tím vice mám z toho auta strach , v červenci ppojedu na dovcu cesta tam a zpět 3000 km plus 1000 km sem-tam, a nechtěl bych zažít to co se mi stalo před dvěma lety.
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pak mne nenapadá nic jiného,že asi měli vážný důvod,abychom s autem nejezdili.old.fashioned píše: určitě ne, když na univerzálních značkách sem jezdil před 2 měsíci
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
přesně takmartinopel píše:Pak mne nenapadá nic jiného,že asi měli vážný důvod,abychom s autem nejezdili.old.fashioned píše: určitě ne, když na univerzálních značkách sem jezdil před 2 měsíci
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
je to tak, kufr jde otevřít přes dalkač, jen to chce tak trochu déle přidržet. Pokud jen zmačkneš, tak se odemkne, ale pokud přidržíš na dálkáči, tak se otevře.. mám také rok 2007, ikdyž bylo zde inzerováno 2008, ale je to prosinec 2007, takže neřeším...
dnes jsem se byl projet s croscou do Polska pro kočárek a paráda... už se těším na delší trasu, dokonce spotřeba šla dolů a to jsem nejel, jak dědek, jen dodržoval předpisy a využíval tempomat... možná jsem ji měl vzít hned, ale chtíč po 90tce byl obrovský...
každopádně spokojenost obrovská...
dnes jsem se byl projet s croscou do Polska pro kočárek a paráda... už se těším na delší trasu, dokonce spotřeba šla dolů a to jsem nejel, jak dědek, jen dodržoval předpisy a využíval tempomat... možná jsem ji měl vzít hned, ale chtíč po 90tce byl obrovský...
každopádně spokojenost obrovská...
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A jak si na tom so spotrebou? Mas chip? Ja mam zaklad 136kw a dlhe trasy 140km/h spotreba 8.3 a pri kratsich trasach kombinovana 9l
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Martin říkal, že tam nějaký chip je, takže nevím, snad je... teď jsem měl ve městě, a to zatim neumim využívat potenciál větší hmotnosti, 9,4l jak jsem jel dnes do Polska, tak to kleslo na 8,9...Možná kdybych zamkl šestku tak by to kleslo na tempomatu, ale já si myslím, že pro tyhle motory není dobré jezdit moc důchodcovsky.. přece jen krátké vzdálenosti a neprotáhnout motor si myslím, že nevede k ničemu dobrému..jiné by asi bylo, kdyby šlo o 120ku a nebyl tam ten DPF sráč... navíc mít 136Kw a nenechat je provětrat...to by byla velká škoda...Arkaz píše:A jak si na tom so spotrebou? Mas chip? Ja mam zaklad 136kw a dlhe trasy 140km/h spotreba 8.3 a pri kratsich trasach kombinovana 9l
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ved jasne ja nejazdim dochodcovsky
do prace to mam sice len 22km no z toho cca 15km dialnica tych 140km/h a mimo cca 100km/h. So spotrebou 9l som spokojny ak by ju chip trosku znizil nevadilo by 


-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
je to jednuduche, pokud budeš využivat potencial chipu, tak spotřeba bude větší, pokud ale budeš jezdit stejně, tak by to mohlo jit dolu...Arkaz píše:Ved jasne ja nejazdim dochodcovskydo prace to mam sice len 22km no z toho cca 15km dialnica tych 140km/h a mimo cca 100km/h. So spotrebou 9l som spokojny ak by ju chip trosku znizil nevadilo by
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bikerbob: s XC70 D5 (136 KW) jsem měl dlouhodobou 8,7 l a na dlouhý trasy po dálnici s tempomatem jsem se dostal pod 8.
Příští týden mě čeká 900 km, tak jsem zvědavý, jak dopadne spotřeba s XC70 3.2
Příští týden mě čeká 900 km, tak jsem zvědavý, jak dopadne spotřeba s XC70 3.2

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Při využívání potenciálu jezdím s chipem okolo 11l. Pokud je vozidlo vyrobeno od půlky roku nahoru uvádí se jako MY následující rok.
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V70 T6 2008 normalni predpisova jizda - spotreba 10L/100km, pri rychlejsim tempu 11L, pri prasackem praseni 13L, co to da furt plny je cca 15L +...tak myslim, ze celkem dobry. 

_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
já pojedu v pondělí do továrny croscou z Ostravy do Hradce Králové, jsem zvědav kolik to dá..pojedu jednu trasu ekonomicky a druhou tak nějak normálně svižně, ale předpisově...Shockey píše:Bikerbob: s XC70 D5 (136 KW) jsem měl dlouhodobou 8,7 l a na dlouhý trasy po dálnici s tempomatem jsem se dostal pod 8.
Příští týden mě čeká 900 km, tak jsem zvědavý, jak dopadne spotřeba s XC70 3.2
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co maji ty modely tak moc spolecnyho ze se vyplati cist cely vlakno kdyz me zajima jen jeden z nich? Dikdoktor píše:Zakládám tento topic, který se od teď stane jedinou univerzální nekonečnou dotazovnou na rady při koupi uvedených modelů. Můžete se ptát na cokoliv, přes motor, převodovky, spolehlivost, můžete vkládat linky s dotazy na prodávané vozy na internetu, atd.
Každý další topic s podobnou tématikou budu nekompromisně přesouvat, mazat, zamykat, atd.
Předtím, než se něco zeptáte, zkuste prohledat starší témata, zdali-se o vašem dotazu už nediskutovalo.
Vzhledem k tomu, že zde očekávám spoustu tazatelů a dotazů, pokuste se odpovídat k věci, budu přísně kontrolovat a mazat OT, na vykecání máme lampárnu.
doktor
That's IT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak je mi jasný, že vzhledem k pohodlnosti lidí by bylo nejlepší mít všechno rozdělený na modely, pak na motorizace, dál na roky výroby.... takže miliony témat. Vše je otázkou kompromisu.9XL0CL píše: Co maji ty modely tak moc spolecnyho ze se vyplati cist cely vlakno kdyz me zajima jen jeden z nich? Dik
That's IT
ono se vyplatí tu číst vícero věcí, pokud tu chceš fungovat, tak doporučuji hlavně tohle https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=10&t=21917
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé