tak jak jste dopadli?Bikerbob píše:Tož za pár hodin hurá DE.. ale stejně jsem načatý..viděl jsem Martinovo volvíno XC70 a pecka..stav perfektní, jízdní vlastnosti také paráda, jen blbé, že mne táhne ta XC90... držte pěsti, ať ot nejsou paštiky v DE...
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2626 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#2627 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tipuji, že nic a Martin přemluvil na svou XC70old.fashioned píše:tak jak jste dopadli?Bikerbob píše:Tož za pár hodin hurá DE.. ale stejně jsem načatý..viděl jsem Martinovo volvíno XC70 a pecka..stav perfektní, jízdní vlastnosti také paráda, jen blbé, že mne táhne ta XC90... držte pěsti, ať ot nejsou paštiky v DE...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 195
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#2628 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj pánové,
kamarád si vyhlédl tuhle XC90 v Budějovicích.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16675084?goFrom=list
Nezná náhodou někdo to auto? Co jsem se dočetl, tak jsem mu doporučil s autem návštěvu a kontrolu u Mach Motors.
kamarád si vyhlédl tuhle XC90 v Budějovicích.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16675084?goFrom=list
Nezná náhodou někdo to auto? Co jsem se dočetl, tak jsem mu doporučil s autem návštěvu a kontrolu u Mach Motors.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#2629 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
podle fotek to vypadá, že to prodává pán od kterého jsem koupil svýho soba. Bylo to v červenci 2014 a to tam už toto Volvo měl (zaujalo mě to právě kvůli tomu manuálu, říkal že nechtěl automat a dlouho hledal právě kvedlačku)
nevím jak volvo, ale soba přitáhl z reichu, zjevně to dělá častěji (nevím jestli to má jako hlavní obživu, ale spíš ne, protože auto jsem bral přímo u něj doma), a asi tam má dobré kontakty, protože sob byl fakt ve velice slušném stavu
jednání v pohodě, neměl problém s prohlídkou, šli jsme nakonec teda jen na nejbližší STK
nevím jak volvo, ale soba přitáhl z reichu, zjevně to dělá častěji (nevím jestli to má jako hlavní obživu, ale spíš ne, protože auto jsem bral přímo u něj doma), a asi tam má dobré kontakty, protože sob byl fakt ve velice slušném stavu
jednání v pohodě, neměl problém s prohlídkou, šli jsme nakonec teda jen na nejbližší STK
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2630 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano, koupeno od Martina...
jj, je to tak, objeli jsme par aut a všechny vykazovaly problem s automatem, některa xc 90ky dokonce problemy nejen s převodovkou, ale i egr ventil a par smažek rachotilo od rozvodu, nebo spiše, jako kladky... Ta prvni, moje favorizujici byla po bouračce a ti pitomci v DE ani nebyli schopni udělat hezky lak, aby to nešlo poznat.. uplně jiny odstin perleti a take struktura perleti.. ten němec měl na bazaru cenu 11 900eček, inzeroval executive, ale byla to max summum.. na mobile.de měl cenu 9500 a po emailu šel na cenu 9 000..na mistě tvrdil, že je auto v pořadku a že ta zavada se objevila teď nedavno...přičemž Martin dle diagnostiky říkal, že byla třikrat mazana... Dalši prodejce autorizovy volvo hned po příjezdu sdělil, že auto ma problem s převodovkou..cenu na netu 8 950eček, šel na osmičku..udělali jsme na něj trochu natlak, že neni problem jen s převodovkou a že jedeme na jine auto, že mame levnějši cenu...řikal jsem to ja(měli jsme mit s sebou němčinaře, kdy ve finale jsem se bavil spiše ja mou lamavou angličtinou) řikal jsem mu(prodejci), že jedeme na jine, podobne za cenu 7 500, možna 7 000, kyvnul, že mame jit do kanclu za 7 000 to sepsat a ten překladatel to opakoval v lamave němčině a řekl mu, že jedeme na 7 500.. jsem myslel že mne jebne... nakonec jsme s Martinem usoudili, že bychom nemuseli kvuli te klapce dojet domu... tož jsme jeli na dalši auta a vždy pry problem s převodovkou(řikal Martin, když to napichnul na diagnostiku)... takže jsme jeli na zbytečny vylet..trochu mne to volvo summum černe barvy štve, že jsme nešli do kanclu za 7000, to by se možna vyplatilo udělat rozvody, klapa a trochu polečit převodovku, ale když mne tak zničil ten překladatel tu cenu... jsem se musel hodně klidnit... Tož jsme jeli do ČR a jha si po cestě rozmyslel, že 90ka mne neni souzena, že vezmu Martinovou 70ku... Po cestě si ten borec řekl o horni hranici nami domluvene ceny... řikal, že 1000-2000Kč za překlad a za služby, když budem vyřizovat na uřadech... nic jsme nevyřizovali, jen parkrat zavolal v DE, když chodil kolem prvniho auta tak jen ukazoval rukou na dveře u řidiče a spolujezdce a jedine na co se zmohl bylo mysli, že řekl německy barva... za to si vzal dvojec,, jsem ještě teď naštvany...ale co, život jde dal, ja mam krosku a snad bude sloužit... po nastartovani zcela jiny zvuk, než ta auta, co byla v německu, vybava supr, když jsem byl na evidenčce, vlezl jsem do kanalu a neni vidět žadny prusak oleje, ani nic hrozneho na prvni pohled...sice jsem už automechaničinu nedělal tak dvě desitky let, ale ještě par věci snad poznam.. auto ma servisku, jezdilo celou dobu do svencaru...fascinuji mne ty větrane sedačky..pecka... takže všem doporučuji si vzit někoho s sebou, jelikož si myslim, že bych koupil určitě auto v německu,ale pak bych asi hooodně zahučel...
jj, je to tak, objeli jsme par aut a všechny vykazovaly problem s automatem, některa xc 90ky dokonce problemy nejen s převodovkou, ale i egr ventil a par smažek rachotilo od rozvodu, nebo spiše, jako kladky... Ta prvni, moje favorizujici byla po bouračce a ti pitomci v DE ani nebyli schopni udělat hezky lak, aby to nešlo poznat.. uplně jiny odstin perleti a take struktura perleti.. ten němec měl na bazaru cenu 11 900eček, inzeroval executive, ale byla to max summum.. na mobile.de měl cenu 9500 a po emailu šel na cenu 9 000..na mistě tvrdil, že je auto v pořadku a že ta zavada se objevila teď nedavno...přičemž Martin dle diagnostiky říkal, že byla třikrat mazana... Dalši prodejce autorizovy volvo hned po příjezdu sdělil, že auto ma problem s převodovkou..cenu na netu 8 950eček, šel na osmičku..udělali jsme na něj trochu natlak, že neni problem jen s převodovkou a že jedeme na jine auto, že mame levnějši cenu...řikal jsem to ja(měli jsme mit s sebou němčinaře, kdy ve finale jsem se bavil spiše ja mou lamavou angličtinou) řikal jsem mu(prodejci), že jedeme na jine, podobne za cenu 7 500, možna 7 000, kyvnul, že mame jit do kanclu za 7 000 to sepsat a ten překladatel to opakoval v lamave němčině a řekl mu, že jedeme na 7 500.. jsem myslel že mne jebne... nakonec jsme s Martinem usoudili, že bychom nemuseli kvuli te klapce dojet domu... tož jsme jeli na dalši auta a vždy pry problem s převodovkou(řikal Martin, když to napichnul na diagnostiku)... takže jsme jeli na zbytečny vylet..trochu mne to volvo summum černe barvy štve, že jsme nešli do kanclu za 7000, to by se možna vyplatilo udělat rozvody, klapa a trochu polečit převodovku, ale když mne tak zničil ten překladatel tu cenu... jsem se musel hodně klidnit... Tož jsme jeli do ČR a jha si po cestě rozmyslel, že 90ka mne neni souzena, že vezmu Martinovou 70ku... Po cestě si ten borec řekl o horni hranici nami domluvene ceny... řikal, že 1000-2000Kč za překlad a za služby, když budem vyřizovat na uřadech... nic jsme nevyřizovali, jen parkrat zavolal v DE, když chodil kolem prvniho auta tak jen ukazoval rukou na dveře u řidiče a spolujezdce a jedine na co se zmohl bylo mysli, že řekl německy barva... za to si vzal dvojec,, jsem ještě teď naštvany...ale co, život jde dal, ja mam krosku a snad bude sloužit... po nastartovani zcela jiny zvuk, než ta auta, co byla v německu, vybava supr, když jsem byl na evidenčce, vlezl jsem do kanalu a neni vidět žadny prusak oleje, ani nic hrozneho na prvni pohled...sice jsem už automechaničinu nedělal tak dvě desitky let, ale ještě par věci snad poznam.. auto ma servisku, jezdilo celou dobu do svencaru...fascinuji mne ty větrane sedačky..pecka... takže všem doporučuji si vzit někoho s sebou, jelikož si myslim, že bych koupil určitě auto v německu,ale pak bych asi hooodně zahučel...
#2631 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak sis udělal výlet do DE a nakonec koupil auto kousek od baráku XC70 je fajnový auto, výbavu tam máš skoro max., tak si myslím, že jsi udělal nejlíp jak jsi mohl.
Tak ať slouží!
Tak ať slouží!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2632 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
diky, ale chtěl jsem něco jineho, většího, ale jsem rad za krosku ve stavu a vybavě, co mam... jen jak říkám něměčtí zm.di jsou horší, než u nás... výhradně nedoporučení jezdit pro 90ky do DE... Martin potvrdí..nebo jsme měli smůlu, či kolem frankfurtu jsou haj.liShockey píše:Tak sis udělal výlet do DE a nakonec koupil auto kousek od baráku XC70 je fajnový auto, výbavu tam máš skoro max., tak si myslím, že jsi udělal nejlíp jak jsi mohl.
Tak ať slouží!
jízda výbava v 70 je úžasná, jsem rád, že jsem se stal rodinným příslušníkem stáje VOLVO
TÍMTO JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI ZA SLUŽBY MARTINOVI...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2633 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
zajímavý článek o crosce.... ta cena nakonci za nový vůz ve výbavě summum, kdy nemám jen navigaci, adaptivní tempomat, keyless Entry a Keyless Drive a jinak má vše vypsané v článku.. ten systém BLIS je dost dobrý, ikdyž jsem zvyklý se otáčet při předjíždění z motorky....
http://www.auto.cz/volvo-xc70-d5-1606
http://www.auto.cz/volvo-xc70-d5-1606
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2634 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
90 jsou utahaný, a automaty na repasi, i u nás. Jenom snílků je pořád stejně. Německo je komplikace, bo je to dál, stojí to víc, a zmrdi sou tam stejný, klidně tě vytáhnou 1000 km, a pak tě začnou obkládat. Nikdo tě nebude litovat, že tam jedeš celou noc, tvrdej byznys.. . Takže to chce štěstí, dobrej nos, a hodně velkou rezervu doma.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2635 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pekna recenzia len preco uvadzaju ze elektricky kufor sa neda otvorit cez dialkovy ovladac? Na mojej 2009 to ide a neviem otom ze by na 2008 rocnikoch neslo. Opravte ma ak sa mylim.Bikerbob píše:zajímavý článek o crosce.... ta cena nakonci za nový vůz ve výbavě summum, kdy nemám jen navigaci, adaptivní tempomat, keyless Entry a Keyless Drive a jinak má vše vypsané v článku.. ten systém BLIS je dost dobrý, ikdyž jsem zvyklý se otáčet při předjíždění z motorky....
http://www.auto.cz/volvo-xc70-d5-1606
#2636 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To mají v článku blbě, měl jsem auto 10/2007 a fungovalo to přes ovladač.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 195
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#2637 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Děkuju za info a předám to kamarádovi. Říkal, že asi o víkendu se vyrazí podívat.Kuko28 píše:podle fotek to vypadá, že to prodává pán od kterého jsem koupil svýho soba. Bylo to v červenci 2014 a to tam už toto Volvo měl (zaujalo mě to právě kvůli tomu manuálu, říkal že nechtěl automat a dlouho hledal právě kvedlačku)
nevím jak volvo, ale soba přitáhl z reichu, zjevně to dělá častěji (nevím jestli to má jako hlavní obživu, ale spíš ne, protože auto jsem bral přímo u něj doma), a asi tam má dobré kontakty, protože sob byl fakt ve velice slušném stavu
jednání v pohodě, neměl problém s prohlídkou, šli jsme nakonec teda jen na nejbližší STK
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#2638 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Eh, takze sis udelal takovy naho.no vylet do DE za zmr.ama, zacaloval deb.la, co neumi nemecky ani anglicky...a nakonec ti Martin musel prodat XC70 misto vysnene XC90. A vis co, XC90 neni uvnitr vetsi, mrkni na objemy kufru...to mas akorat dojem z vnejsi mohutnosti auta. Cisla mluvi jasne pro V/XC70. V zakladu 575L/1600L vs 483L /1873L XC90...a naproti tomu vsemu, priklad MB E kombi 695L / 1950L....
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#2639 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V Německu je navíc poměrně velký problém v tom,že ve všech bazarech jsou auta bez značek,takže pokud by jsi se chtěl s autem jít projet,tak to znamená vyřídit si převozky a pojištění za 100Eur,tyto jsou však vázány na VIN auta.Takže když jsme viděli chyby převodovky na diagnostice,nemělo smysl utrácet peníze a jít auto projíždět.Nehledě k tomu,že pokud by auto s vadou převodovky stálo 150tis Kč ,tak se dá o tom uvažovat ,ale koupit auto za 250tis Kč s vadou je dle mého nesmysl.old.fashioned píše:90 jsou utahaný, a automaty na repasi, i u nás. Jenom snílků je pořád stejně. Německo je komplikace, bo je to dál, stojí to víc, a zmrdi sou tam stejný, klidně tě vytáhnou 1000 km, a pak tě začnou obkládat. Nikdo tě nebude litovat, že tam jedeš celou noc, tvrdej byznys.. . Takže to chce štěstí, dobrej nos, a hodně velkou rezervu doma.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2640 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
já nevim, mně tam když jsem vezl své dvě auta v podpisu, vždycky dali na zkušební jízdu jejich univerzální značku... problém je, že každej teď chce XC90, a ony drží cenu. Takže i když většina má automat na repas, tak i ty prostě stojí hodně.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2641 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jj, když jsem kupoval, tak mi tam taky dali jejich plechy a mohl jsem si to projet po libosti, pustili mě někam na louku, kde jsem si s tím mohl zahrabat, jestli to dělá co má, jen neměli zvedák, abych se mohl pořádně podívat zespoda.
A po kontrole laku, jestli je všude stejnej bylo rozhodnuto.
Kdych už tehdy měl diagnostiku, tak bych něco mohl usmlouvat na nefunkční AQS, ale asi by to nebylo moc.
A po kontrole laku, jestli je všude stejnej bylo rozhodnuto.
Kdych už tehdy měl diagnostiku, tak bych něco mohl usmlouvat na nefunkční AQS, ale asi by to nebylo moc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#2642 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím. Pánové je tadí někdo z vysočiny (z Jihlavy) kdo ma diagnostiku? Protože čím vice ČTÚ tím vice mám z toho auta strach , v červenci ppojedu na dovcu cesta tam a zpět 3000 km plus 1000 km sem-tam, a nechtěl bych zažít to co se mi stalo před dvěma lety.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
#2643 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Žádné univerzální značky neměli ani v jednom bazaru.Tak je otázkou,jestli se nezměnila legislativa.old.fashioned píše:já nevim, mně tam když jsem vezl své dvě auta v podpisu, vždycky dali na zkušební jízdu jejich univerzální značku... problém je, že každej teď chce XC90, a ony drží cenu. Takže i když většina má automat na repas, tak i ty prostě stojí hodně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2644 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
určitě ne, když na univerzálních značkách sem jezdil před 2 měsícimartinopel píše:Žádné univerzální značky neměli ani v jednom bazaru.Tak je otázkou,jestli se nezměnila legislativa.old.fashioned píše:já nevim, mně tam když jsem vezl své dvě auta v podpisu, vždycky dali na zkušební jízdu jejich univerzální značku... problém je, že každej teď chce XC90, a ony drží cenu. Takže i když většina má automat na repas, tak i ty prostě stojí hodně.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
#2645 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli ti jde o kontrolu tvého vozu, tak na Znojemský u vysílačky je servis Volvo.paiu píše:Zdravím. Pánové je tadí někdo z vysočiny (z Jihlavy) kdo ma diagnostiku? Protože čím vice ČTÚ tím vice mám z toho auta strach , v červenci ppojedu na dovcu cesta tam a zpět 3000 km plus 1000 km sem-tam, a nechtěl bych zažít to co se mi stalo před dvěma lety.
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
#2646 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pak mne nenapadá nic jiného,že asi měli vážný důvod,abychom s autem nejezdili.old.fashioned píše: určitě ne, když na univerzálních značkách sem jezdil před 2 měsíci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2647 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
přesně takmartinopel píše:Pak mne nenapadá nic jiného,že asi měli vážný důvod,abychom s autem nejezdili.old.fashioned píše: určitě ne, když na univerzálních značkách sem jezdil před 2 měsíci
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2648 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
je to tak, kufr jde otevřít přes dalkač, jen to chce tak trochu déle přidržet. Pokud jen zmačkneš, tak se odemkne, ale pokud přidržíš na dálkáči, tak se otevře.. mám také rok 2007, ikdyž bylo zde inzerováno 2008, ale je to prosinec 2007, takže neřeším...
dnes jsem se byl projet s croscou do Polska pro kočárek a paráda... už se těším na delší trasu, dokonce spotřeba šla dolů a to jsem nejel, jak dědek, jen dodržoval předpisy a využíval tempomat... možná jsem ji měl vzít hned, ale chtíč po 90tce byl obrovský...
každopádně spokojenost obrovská...
dnes jsem se byl projet s croscou do Polska pro kočárek a paráda... už se těším na delší trasu, dokonce spotřeba šla dolů a to jsem nejel, jak dědek, jen dodržoval předpisy a využíval tempomat... možná jsem ji měl vzít hned, ale chtíč po 90tce byl obrovský...
každopádně spokojenost obrovská...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2649 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A jak si na tom so spotrebou? Mas chip? Ja mam zaklad 136kw a dlhe trasy 140km/h spotreba 8.3 a pri kratsich trasach kombinovana 9l
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2650 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Martin říkal, že tam nějaký chip je, takže nevím, snad je... teď jsem měl ve městě, a to zatim neumim využívat potenciál větší hmotnosti, 9,4l jak jsem jel dnes do Polska, tak to kleslo na 8,9...Možná kdybych zamkl šestku tak by to kleslo na tempomatu, ale já si myslím, že pro tyhle motory není dobré jezdit moc důchodcovsky.. přece jen krátké vzdálenosti a neprotáhnout motor si myslím, že nevede k ničemu dobrému..jiné by asi bylo, kdyby šlo o 120ku a nebyl tam ten DPF sráč... navíc mít 136Kw a nenechat je provětrat...to by byla velká škoda...Arkaz píše:A jak si na tom so spotrebou? Mas chip? Ja mam zaklad 136kw a dlhe trasy 140km/h spotreba 8.3 a pri kratsich trasach kombinovana 9l
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136213 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1208 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2937 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1563 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous