Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2626 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

Bikerbob píše:Tož za pár hodin hurá DE.. ale stejně jsem načatý..viděl jsem Martinovo volvíno XC70 a pecka..stav perfektní, jízdní vlastnosti také paráda, jen blbé, že mne táhne ta XC90... držte pěsti, ať ot nejsou paštiky v DE...
tak jak jste dopadli?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#2627 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

old.fashioned píše:
Bikerbob píše:Tož za pár hodin hurá DE.. ale stejně jsem načatý..viděl jsem Martinovo volvíno XC70 a pecka..stav perfektní, jízdní vlastnosti také paráda, jen blbé, že mne táhne ta XC90... držte pěsti, ať ot nejsou paštiky v DE...
tak jak jste dopadli?
Tipuji, že nic a Martin přemluvil na svou XC70 :D
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 195
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V70 D5 120kW
Bydliště: Plzeň

#2628 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jirkal1 »

Ahoj pánové,
kamarád si vyhlédl tuhle XC90 v Budějovicích.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16675084?goFrom=list
Nezná náhodou někdo to auto? Co jsem se dočetl, tak jsem mu doporučil s autem návštěvu a kontrolu u Mach Motors.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#2629 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

podle fotek to vypadá, že to prodává pán od kterého jsem koupil svýho soba. Bylo to v červenci 2014 a to tam už toto Volvo měl (zaujalo mě to právě kvůli tomu manuálu, říkal že nechtěl automat a dlouho hledal právě kvedlačku)

nevím jak volvo, ale soba přitáhl z reichu, zjevně to dělá častěji (nevím jestli to má jako hlavní obživu, ale spíš ne, protože auto jsem bral přímo u něj doma), a asi tam má dobré kontakty, protože sob byl fakt ve velice slušném stavu

jednání v pohodě, neměl problém s prohlídkou, šli jsme nakonec teda jen na nejbližší STK
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2630 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Ano, koupeno od Martina...
jj, je to tak, objeli jsme par aut a všechny vykazovaly problem s automatem, některa xc 90ky dokonce problemy nejen s převodovkou, ale i egr ventil a par smažek rachotilo od rozvodu, nebo spiše, jako kladky... Ta prvni, moje favorizujici byla po bouračce a ti pitomci v DE ani nebyli schopni udělat hezky lak, aby to nešlo poznat.. uplně jiny odstin perleti a take struktura perleti.. ten němec měl na bazaru cenu 11 900eček, inzeroval executive, ale byla to max summum.. na mobile.de měl cenu 9500 a po emailu šel na cenu 9 000..na mistě tvrdil, že je auto v pořadku a že ta zavada se objevila teď nedavno...přičemž Martin dle diagnostiky říkal, že byla třikrat mazana... Dalši prodejce autorizovy volvo hned po příjezdu sdělil, že auto ma problem s převodovkou..cenu na netu 8 950eček, šel na osmičku..udělali jsme na něj trochu natlak, že neni problem jen s převodovkou a že jedeme na jine auto, že mame levnějši cenu...řikal jsem to ja(měli jsme mit s sebou němčinaře, kdy ve finale jsem se bavil spiše ja mou lamavou angličtinou) řikal jsem mu(prodejci), že jedeme na jine, podobne za cenu 7 500, možna 7 000, kyvnul, že mame jit do kanclu za 7 000 to sepsat a ten překladatel to opakoval v lamave němčině a řekl mu, že jedeme na 7 500.. jsem myslel že mne jebne... nakonec jsme s Martinem usoudili, že bychom nemuseli kvuli te klapce dojet domu... tož jsme jeli na dalši auta a vždy pry problem s převodovkou(řikal Martin, když to napichnul na diagnostiku)... takže jsme jeli na zbytečny vylet..trochu mne to volvo summum černe barvy štve, že jsme nešli do kanclu za 7000, to by se možna vyplatilo udělat rozvody, klapa a trochu polečit převodovku, ale když mne tak zničil ten překladatel tu cenu... jsem se musel hodně klidnit... Tož jsme jeli do ČR a jha si po cestě rozmyslel, že 90ka mne neni souzena, že vezmu Martinovou 70ku... Po cestě si ten borec řekl o horni hranici nami domluvene ceny... řikal, že 1000-2000Kč za překlad a za služby, když budem vyřizovat na uřadech... nic jsme nevyřizovali, jen parkrat zavolal v DE, když chodil kolem prvniho auta tak jen ukazoval rukou na dveře u řidiče a spolujezdce a jedine na co se zmohl bylo mysli, že řekl německy barva... za to si vzal dvojec,, jsem ještě teď naštvany...ale co, život jde dal, ja mam krosku a snad bude sloužit... po nastartovani zcela jiny zvuk, než ta auta, co byla v německu, vybava supr, když jsem byl na evidenčce, vlezl jsem do kanalu a neni vidět žadny prusak oleje, ani nic hrozneho na prvni pohled...sice jsem už automechaničinu nedělal tak dvě desitky let, ale ještě par věci snad poznam.. auto ma servisku, jezdilo celou dobu do svencaru...fascinuji mne ty větrane sedačky..pecka... takže všem doporučuji si vzit někoho s sebou, jelikož si myslim, že bych koupil určitě auto v německu,ale pak bych asi hooodně zahučel...

Shockey

#2631 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Shockey »

Tak sis udělal výlet do DE a nakonec koupil auto kousek od baráku :D XC70 je fajnový auto, výbavu tam máš skoro max., tak si myslím, že jsi udělal nejlíp jak jsi mohl.
Tak ať slouží!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2632 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Shockey píše:Tak sis udělal výlet do DE a nakonec koupil auto kousek od baráku :D XC70 je fajnový auto, výbavu tam máš skoro max., tak si myslím, že jsi udělal nejlíp jak jsi mohl.
Tak ať slouží!
diky, ale chtěl jsem něco jineho, většího, ale jsem rad za krosku ve stavu a vybavě, co mam... jen jak říkám něměčtí zm.di jsou horší, než u nás... výhradně nedoporučení jezdit pro 90ky do DE... Martin potvrdí..nebo jsme měli smůlu, či kolem frankfurtu jsou haj.li

jízda výbava v 70 je úžasná, jsem rád, že jsem se stal rodinným příslušníkem stáje VOLVO :-D

TÍMTO JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI ZA SLUŽBY MARTINOVI...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2633 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

zajímavý článek o crosce.... ta cena nakonci za nový vůz ve výbavě summum, kdy nemám jen navigaci, adaptivní tempomat, keyless Entry a Keyless Drive a jinak má vše vypsané v článku.. ten systém BLIS je dost dobrý, ikdyž jsem zvyklý se otáčet při předjíždění z motorky....

http://www.auto.cz/volvo-xc70-d5-1606

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2634 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

90 jsou utahaný, a automaty na repasi, i u nás. Jenom snílků je pořád stejně. Německo je komplikace, bo je to dál, stojí to víc, a zmrdi sou tam stejný, klidně tě vytáhnou 1000 km, a pak tě začnou obkládat. Nikdo tě nebude litovat, že tam jedeš celou noc, tvrdej byznys.. . Takže to chce štěstí, dobrej nos, a hodně velkou rezervu doma.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1311
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#2635 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Arkaz »

Bikerbob píše:zajímavý článek o crosce.... ta cena nakonci za nový vůz ve výbavě summum, kdy nemám jen navigaci, adaptivní tempomat, keyless Entry a Keyless Drive a jinak má vše vypsané v článku.. ten systém BLIS je dost dobrý, ikdyž jsem zvyklý se otáčet při předjíždění z motorky....

http://www.auto.cz/volvo-xc70-d5-1606
Pekna recenzia len preco uvadzaju ze elektricky kufor sa neda otvorit cez dialkovy ovladac? Na mojej 2009 to ide a neviem otom ze by na 2008 rocnikoch neslo. Opravte ma ak sa mylim.

Shockey

#2636 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Shockey »

To mají v článku blbě, měl jsem auto 10/2007 a fungovalo to přes ovladač.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 195
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V70 D5 120kW
Bydliště: Plzeň

#2637 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jirkal1 »

Kuko28 píše:podle fotek to vypadá, že to prodává pán od kterého jsem koupil svýho soba. Bylo to v červenci 2014 a to tam už toto Volvo měl (zaujalo mě to právě kvůli tomu manuálu, říkal že nechtěl automat a dlouho hledal právě kvedlačku)

nevím jak volvo, ale soba přitáhl z reichu, zjevně to dělá častěji (nevím jestli to má jako hlavní obživu, ale spíš ne, protože auto jsem bral přímo u něj doma), a asi tam má dobré kontakty, protože sob byl fakt ve velice slušném stavu

jednání v pohodě, neměl problém s prohlídkou, šli jsme nakonec teda jen na nejbližší STK
Děkuju za info :good: a předám to kamarádovi. Říkal, že asi o víkendu se vyrazí podívat.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1839
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#2638 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Roger »

Eh, takze sis udelal takovy naho.no vylet do DE za zmr.ama, zacaloval deb.la, co neumi nemecky ani anglicky...a nakonec ti Martin musel prodat XC70 misto vysnene XC90. :crazy: A vis co, XC90 neni uvnitr vetsi, mrkni na objemy kufru...to mas akorat dojem z vnejsi mohutnosti auta. Cisla mluvi jasne pro V/XC70. V zakladu 575L/1600L vs 483L /1873L XC90...a naproti tomu vsemu, priklad MB E kombi 695L / 1950L....
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

GDPR_user

#2639 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

old.fashioned píše:90 jsou utahaný, a automaty na repasi, i u nás. Jenom snílků je pořád stejně. Německo je komplikace, bo je to dál, stojí to víc, a zmrdi sou tam stejný, klidně tě vytáhnou 1000 km, a pak tě začnou obkládat. Nikdo tě nebude litovat, že tam jedeš celou noc, tvrdej byznys.. . Takže to chce štěstí, dobrej nos, a hodně velkou rezervu doma.
V Německu je navíc poměrně velký problém v tom,že ve všech bazarech jsou auta bez značek,takže pokud by jsi se chtěl s autem jít projet,tak to znamená vyřídit si převozky a pojištění za 100Eur,tyto jsou však vázány na VIN auta.Takže když jsme viděli chyby převodovky na diagnostice,nemělo smysl utrácet peníze a jít auto projíždět.Nehledě k tomu,že pokud by auto s vadou převodovky stálo 150tis Kč ,tak se dá o tom uvažovat ,ale koupit auto za 250tis Kč s vadou je dle mého nesmysl.

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2640 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

já nevim, mně tam když jsem vezl své dvě auta v podpisu, vždycky dali na zkušební jízdu jejich univerzální značku... problém je, že každej teď chce XC90, a ony drží cenu. Takže i když většina má automat na repas, tak i ty prostě stojí hodně.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2641 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Jj, když jsem kupoval, tak mi tam taky dali jejich plechy a mohl jsem si to projet po libosti, pustili mě někam na louku, kde jsem si s tím mohl zahrabat, jestli to dělá co má, jen neměli zvedák, abych se mohl pořádně podívat zespoda.
A po kontrole laku, jestli je všude stejnej bylo rozhodnuto.
Kdych už tehdy měl diagnostiku, tak bych něco mohl usmlouvat na nefunkční AQS, ale asi by to nebylo moc.

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#2642 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od paiu »

Zdravím. Pánové je tadí někdo z vysočiny (z Jihlavy) kdo ma diagnostiku? Protože čím vice ČTÚ tím vice mám z toho auta strach , v červenci ppojedu na dovcu cesta tam a zpět 3000 km plus 1000 km sem-tam, a nechtěl bych zažít to co se mi stalo před dvěma lety.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

GDPR_user

#2643 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

old.fashioned píše:já nevim, mně tam když jsem vezl své dvě auta v podpisu, vždycky dali na zkušební jízdu jejich univerzální značku... problém je, že každej teď chce XC90, a ony drží cenu. Takže i když většina má automat na repas, tak i ty prostě stojí hodně.
Žádné univerzální značky neměli ani v jednom bazaru.Tak je otázkou,jestli se nezměnila legislativa.

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2644 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

martinopel píše:
old.fashioned píše:já nevim, mně tam když jsem vezl své dvě auta v podpisu, vždycky dali na zkušební jízdu jejich univerzální značku... problém je, že každej teď chce XC90, a ony drží cenu. Takže i když většina má automat na repas, tak i ty prostě stojí hodně.
Žádné univerzální značky neměli ani v jednom bazaru.Tak je otázkou,jestli se nezměnila legislativa.
určitě ne, když na univerzálních značkách sem jezdil před 2 měsíci
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 24
Registrován: 14 roků
Vůz: V70 2.5T AWD 2003
Bydliště: Jihlava

#2645 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od meCZoun »

paiu píše:Zdravím. Pánové je tadí někdo z vysočiny (z Jihlavy) kdo ma diagnostiku? Protože čím vice ČTÚ tím vice mám z toho auta strach , v červenci ppojedu na dovcu cesta tam a zpět 3000 km plus 1000 km sem-tam, a nechtěl bych zažít to co se mi stalo před dvěma lety.
Jestli ti jde o kontrolu tvého vozu, tak na Znojemský u vysílačky je servis Volvo.
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál

GDPR_user

#2646 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

old.fashioned píše: určitě ne, když na univerzálních značkách sem jezdil před 2 měsíci
Pak mne nenapadá nic jiného,že asi měli vážný důvod,abychom s autem nejezdili.

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2647 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

martinopel píše:
old.fashioned píše: určitě ne, když na univerzálních značkách sem jezdil před 2 měsíci
Pak mne nenapadá nic jiného,že asi měli vážný důvod,abychom s autem nejezdili.
přesně tak
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2648 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

je to tak, kufr jde otevřít přes dalkač, jen to chce tak trochu déle přidržet. Pokud jen zmačkneš, tak se odemkne, ale pokud přidržíš na dálkáči, tak se otevře.. mám také rok 2007, ikdyž bylo zde inzerováno 2008, ale je to prosinec 2007, takže neřeším...
dnes jsem se byl projet s croscou do Polska pro kočárek a paráda... už se těším na delší trasu, dokonce spotřeba šla dolů a to jsem nejel, jak dědek, jen dodržoval předpisy a využíval tempomat... možná jsem ji měl vzít hned, ale chtíč po 90tce byl obrovský...
každopádně spokojenost obrovská...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1311
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#2649 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Arkaz »

A jak si na tom so spotrebou? Mas chip? Ja mam zaklad 136kw a dlhe trasy 140km/h spotreba 8.3 a pri kratsich trasach kombinovana 9l

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2650 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Arkaz píše:A jak si na tom so spotrebou? Mas chip? Ja mam zaklad 136kw a dlhe trasy 140km/h spotreba 8.3 a pri kratsich trasach kombinovana 9l
Martin říkal, že tam nějaký chip je, takže nevím, snad je... teď jsem měl ve městě, a to zatim neumim využívat potenciál větší hmotnosti, 9,4l jak jsem jel dnes do Polska, tak to kleslo na 8,9...Možná kdybych zamkl šestku tak by to kleslo na tempomatu, ale já si myslím, že pro tyhle motory není dobré jezdit moc důchodcovsky.. přece jen krátké vzdálenosti a neprotáhnout motor si myslím, že nevede k ničemu dobrému..jiné by asi bylo, kdyby šlo o 120ku a nebyl tam ten DPF sráč... navíc mít 136Kw a nenechat je provětrat...to by byla velká škoda...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“