Já mam tuten postup totiž nejradši, protože se mi fakt mockrát vyplatil. Proto mam na zahradě takový vrakoviště, páč tam mam od každýho svýho auta jedno stejný, nebo dvě tak, aby byla jedna kastle/intr a druhý motor. Až teda na chudáka Káju
D5 151kw - špatné studené starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13256
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5 151kw - špatné studené starty
Jj, ale nevím, jak jsou vzájemně kompatidebilní...
Já mam tuten postup totiž nejradši, protože se mi fakt mockrát vyplatil. Proto mam na zahradě takový vrakoviště, páč tam mam od každýho svýho auta jedno stejný, nebo dvě tak, aby byla jedna kastle/intr a druhý motor. Až teda na chudáka Káju
Dneska už by to vůbec nebylo možný, protože ceny vraků těch starších jsou uplně mimo a u novějších "zatim" taky.
Já mam tuten postup totiž nejradši, protože se mi fakt mockrát vyplatil. Proto mam na zahradě takový vrakoviště, páč tam mam od každýho svýho auta jedno stejný, nebo dvě tak, aby byla jedna kastle/intr a druhý motor. Až teda na chudáka Káju
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 819
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
D5 151kw - špatné studené starty
Urvanej ma dobry napad...Tak rozhodit S80tku a zacit prehazovat. Tam jsou na tom motoricky stejne...Ale to uz je asi na dilnu...Nabidka stale plati
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion
XC60 T8 Ultra Red Fusion
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13256
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
D5 151kw - špatné studené starty
Ono by to šlo, maji tam tu S60 od "Ejdoua"... ale je to prostě strašný práce. NAvíc když se furt neví, jesi to je palivem nebo žhavenim... tyhle "malicherný prkotiny" jsou nejhorší závady. 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
2 konektory nejsou v úplně super stavu. Konkrétně 1. a 5.Fíla píše: 18 úno 2022 08:58
Mimochodem, na tvém posledním videu, konektor svíčky na pátém válci je v pořádku? Nebo je rozpadlý?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
Prohodit žhavičky z S80 jsem měl v plánu. Tohle mě ještě víc přesvědčilo. Udělám to asi až v neděli. V sobotu má děsně foukat Před výměnou se podívám, jakej model tam je.Fíla píše: 18 úno 2022 08:58 hajnej: co to bylo za Bosch svíčky? Byly to 0250603008?
Správně by tam měly svíčky s OEM číslem 32290415 (staré číslo 30777311), což jsou keramické svíčky Bosch 0250603008. Nebo je zkus prohodit z druhého auta, jen pokud tam jsou ale originály.
Ty vyndané z XC ještě mám taky, tak se podívám večer.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
Děkuju všem za rady a nasměrování. Snad už se blížíme k cíli.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw - špatné studené starty
Kdybys chtěl řešit ty konektory ke žhavičkám, tak jejich číslo je 30797849 a ve Volvu stoji 70,- Kč kus. Výměna pak probíhá zhruba takto: https://www.drive2.ru/l/526227640516870391/
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
Dá se říct, že "origo" jsou identické s Bosch?Fíla píše: 18 úno 2022 08:58 hajnej: co to bylo za Bosch svíčky? Byly to 0250603008?
Správně by tam měly svíčky s OEM číslem 32290415 (staré číslo 30777311), což jsou keramické svíčky Bosch 0250603008. Nebo je zkus prohodit z druhého auta, jen pokud tam jsou ale originály.
https://eshop.autopalace.cz/produkt/V.32290415
https://autodilos.cz/autodily/zhavici-svicka-375046
Cenový rozdíl 1000Kč/ks už je docela dost. Samozřejmě zatím nekupuju, jen sonduju.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw - špatné studené starty
Na originálním dílu ve Volvo krabičce s číslem 32290415 je vyraženo BOSCH 0250603008, Made in France. Takže ano, jsou identické.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
D5 151kw - špatné studené starty
První čím bych začal jsou origo žhavící svíčky. Stejně jako u zapalovacích svíček, tak i u žhaviček druhovýroba Denso, Bosch, NGK, Beru... dlouhodobě moc dobře nefunguje, přestože to někdo z nich pro Volvo vyrábí. To je holý fakt.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 6004
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw - špatné studené starty
To jsou, ale pouze krytky PINŮ, takze by to nemelo mit takovy vliv.Fíla píše: 18 úno 2022 10:55 Kdybys chtěl řešit ty konektory ke žhavičkám, tak jejich číslo je 30797849 a ve Volvu stoji 70,- Kč kus. Výměna pak probíhá zhruba takto: https://www.drive2.ru/l/526227640516870391/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
Tak z XC jsem vyndaval toto a ty tam podle Jaspera nebyly zrovna dlouho na to, aby byly vysmažený.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw - špatné studené starty
Ano, tyto jsou správné. A tyhle se vlastně měnily proč? Už se v tom ztrácím, to byla jen prevence nebo to už i s nimi špatně startovalo?
A jsou dobré? Žhaví?
Stejně bych je pro jistotu zkusil vyměnit z druhého auta...
A jsou dobré? Žhaví?
Stejně bych je pro jistotu zkusil vyměnit z druhého auta...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
S těmito to špatně startovalo i po výměně GCU jednotky.
Solo na baterce jsem je pak už nezkoušel.
Solo na baterce jsem je pak už nezkoušel.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
ani se nedivím
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 3467
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Já si to včera přečetl celé znova a už se chytám 
-
Offline
- Příspěvky: 936
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
a co zkusit tohle? to nic nestoji...
powl píše: 17 úno 2022 14:19 Jako rychlej test by stacilo by vzit nahradni zhavak a pripojit na nej jeden konektor z motoru a ukostrit to. At nekdo nastartuje a divat se jestli bude zhavit i po startu.
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
powl: jojo. díky. na to jsem úplně zapomněl.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
Odpoledne se utišil vítr a já se vrhnul do prohození žhaviček. Teď jsem si vzpomněl, že jsem se ani nepodíval, jaké žhavky byly v S80.
Jen připomenu, že špatné starty jsem řešil na XC70. Po výměně žhaviček se závada přenesla na S80 = špatné žhavičky. XC70 se krásně nakopla tak jak to má být (auto stálo od pátku večer).
Do S80 jsem potom dal původně vyndané Bosch z XC a taky startuje dobře.
Ještě to budu pár dní sledovat a potvrdím úspěšnost akce. Co ale nedokážu říct, proč se ta závada vlastně původně projevila. Nemůžu najít v záznamech, jestli se žhaviče měnily zvlášť nebo současně s tou GCU jednotkou a už si na to nemůžu vzpomenout.
Všem zúčastněným zatím děkuji za trpělivost a rady.
Jen připomenu, že špatné starty jsem řešil na XC70. Po výměně žhaviček se závada přenesla na S80 = špatné žhavičky. XC70 se krásně nakopla tak jak to má být (auto stálo od pátku večer).
Do S80 jsem potom dal původně vyndané Bosch z XC a taky startuje dobře.
Ještě to budu pár dní sledovat a potvrdím úspěšnost akce. Co ale nedokážu říct, proč se ta závada vlastně původně projevila. Nemůžu najít v záznamech, jestli se žhaviče měnily zvlášť nebo současně s tou GCU jednotkou a už si na to nemůžu vzpomenout.
Všem zúčastněným zatím děkuji za trpělivost a rady.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 896
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
D5 151kw - špatné studené starty
Konec dobrý, všechno dobré, gratuluji 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14684
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 151kw - špatné studené starty
A co že jsi to tam dal za ty špatné žhavičky - výrobce, typ?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
D5 151kw - špatné studené starty
Když teda vyměním žhaviče, mám taky po problému? Jako tajně jsem v to doufal, jen pořád není čas to řešit.
A problém byl teda v čem? Jakože nekvalitní nové žhaviče?
A problém byl teda v čem? Jakože nekvalitní nové žhaviče?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
Železné Denso. Mají být keramické Bosch.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6004
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw - špatné studené starty
Jak jsem už psal, že se to u mě taky občas projeví stejně nekvalitním startem. A po konzultaci s Hajným jsem si vzpoměl, že mi to také vlastně začlo po repasu hlavy, těsnění pod hlavou, tak se měnili i žhaviče. Do té doby vše OK. Takže koupím taky nové a uvidí se.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 151kw - špatné studené starty
Auto se od včera nehlo z místa. Dnes +5°C a start dobrej. Takže asi vyřešeno. Do obou aut koupím nové žhaviče.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
