Já mam tuten postup totiž nejradši, protože se mi fakt mockrát vyplatil. Proto mam na zahradě takový vrakoviště, páč tam mam od každýho svýho auta jedno stejný, nebo dvě tak, aby byla jedna kastle/intr a druhý motor. Až teda na chudáka Káju

2 konektory nejsou v úplně super stavu. Konkrétně 1. a 5.Fíla píše: 18 úno 2022 08:58
Mimochodem, na tvém posledním videu, konektor svíčky na pátém válci je v pořádku? Nebo je rozpadlý?
Prohodit žhavičky z S80 jsem měl v plánu. Tohle mě ještě víc přesvědčilo. Udělám to asi až v neděli. V sobotu má děsně foukat Před výměnou se podívám, jakej model tam je.Fíla píše: 18 úno 2022 08:58 hajnej: co to bylo za Bosch svíčky? Byly to 0250603008?
Správně by tam měly svíčky s OEM číslem 32290415 (staré číslo 30777311), což jsou keramické svíčky Bosch 0250603008. Nebo je zkus prohodit z druhého auta, jen pokud tam jsou ale originály.
Dá se říct, že "origo" jsou identické s Bosch?Fíla píše: 18 úno 2022 08:58 hajnej: co to bylo za Bosch svíčky? Byly to 0250603008?
Správně by tam měly svíčky s OEM číslem 32290415 (staré číslo 30777311), což jsou keramické svíčky Bosch 0250603008. Nebo je zkus prohodit z druhého auta, jen pokud tam jsou ale originály.
To jsou, ale pouze krytky PINŮ, takze by to nemelo mit takovy vliv.Fíla píše: 18 úno 2022 10:55 Kdybys chtěl řešit ty konektory ke žhavičkám, tak jejich číslo je 30797849 a ve Volvu stoji 70,- Kč kus. Výměna pak probíhá zhruba takto: https://www.drive2.ru/l/526227640516870391/
ani se nedivím
powl píše: 17 úno 2022 14:19 Jako rychlej test by stacilo by vzit nahradni zhavak a pripojit na nej jeden konektor z motoru a ukostrit to. At nekdo nastartuje a divat se jestli bude zhavit i po startu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé