
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Aha, tak to nic
, díky

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 208
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Oživím túto tému..auto som vrátil majiteľovi, vrátil mi plnú sumu plus mi preplatil za optimalizáciu d5t5. Z predných skiel som ešte pred vrátením strhol fólie, keďže u nás povolené nie sú a vybavil som kartičky od výrobcu s overením. Auto som videl na bazosi asi pred pól rokom na predaj, bolo prerobené na LPG. A odvtedy som nabral nejaké ďalšie skúsenosti a ponaučiť sa z chyb pri kupe. Potom som kúpil xc90 my2012 D5..vydržala u mna asi rok a pól a dnes mám V60 My2020 
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Alternátor se asi rozhodl že chce do důchodu. Úplně náhodně mi vyskakuje hláška urgentní servis elektrickeho systemu a alternátor v tu chvíli dáva 0. Vždy pomůže vypnout motor a zapnout. Hned zase funguje. Pak dá pokoj 6-160km. Někdy hláška zmizí sama.
Jelikož výměna nenì úplně levná, tak mě zajímá jestli se tohle už někdy někomu dělo a výměna pomůže.
Jelikož výměna nenì úplně levná, tak mě zajímá jestli se tohle už někdy někomu dělo a výměna pomůže.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
To může být hromada věcí, od sjetých uhlíků buzení, až po nějaký vaklkontakt.
Kolik to má najeto?
Kolik to má najeto?
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
hlavně buď rád, že neumřel a nezačal dávat napětí naplno. to už nás tu zažilo víc a je to ta horší volba. na aktuální v8 jsem ho pro jistotu ve 300tkm nechal vyměnit.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Ano, opravdu nechceš aby ti to pralo přes 30V do elektroniky..
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
382 tisíc.Romulusw píše: 26 črc 2024 16:36 To může být hromada věcí, od sjetých uhlíků buzení, až po nějaký vaklkontakt.
Kolik to má najeto?
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Ta výměna není zas tak tragicka. Dostaneš se tam přes podbeh a zespodu.
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
No já to rozhodně dělat nebudu. Je jediná možnost tam dát origo nebo je možná nějaká druhovýroba?
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé