Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Nosound89 »

Aha, tak to nic :( , díky
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Oživím túto tému..auto som vrátil majiteľovi, vrátil mi plnú sumu plus mi preplatil za optimalizáciu d5t5. Z predných skiel som ešte pred vrátením strhol fólie, keďže u nás povolené nie sú a vybavil som kartičky od výrobcu s overením. Auto som videl na bazosi asi pred pól rokom na predaj, bolo prerobené na LPG. A odvtedy som nabral nejaké ďalšie skúsenosti a ponaučiť sa z chyb pri kupe. Potom som kúpil xc90 my2012 D5..vydržala u mna asi rok a pól a dnes mám V60 My2020 🤣
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Bighead
Offline
Příspěvky: 80
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Bighead »

Alternátor se asi rozhodl že chce do důchodu. Úplně náhodně mi vyskakuje hláška urgentní servis elektrickeho systemu a alternátor v tu chvíli dáva 0. Vždy pomůže vypnout motor a zapnout. Hned zase funguje. Pak dá pokoj 6-160km. Někdy hláška zmizí sama.
Jelikož výměna nenì úplně levná, tak mě zajímá jestli se tohle už někdy někomu dělo a výměna pomůže.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5576
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Romulusw »

To může být hromada věcí, od sjetých uhlíků buzení, až po nějaký vaklkontakt.

Kolik to má najeto?

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od marekbm »

hlavně buď rád, že neumřel a nezačal dávat napětí naplno. to už nás tu zažilo víc a je to ta horší volba. na aktuální v8 jsem ho pro jistotu ve 300tkm nechal vyměnit.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ano, opravdu nechceš aby ti to pralo přes 30V do elektroniky..
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Bighead
Offline
Příspěvky: 80
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Bighead »

Romulusw píše: 26 črc 2024 16:36 To může být hromada věcí, od sjetých uhlíků buzení, až po nějaký vaklkontakt.

Kolik to má najeto?
382 tisíc.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3308
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Ta výměna není zas tak tragicka. Dostaneš se tam přes podbeh a zespodu.

Bighead
Offline
Příspěvky: 80
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Bighead »

No já to rozhodně dělat nebudu. Je jediná možnost tam dát origo nebo je možná nějaká druhovýroba?
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé