Vida software
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Vida software
Také provozuji Vidu a Vdash najednou, stačí jen přidat položku do registrů, postup je tady: http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-fix-volvo-vida-dice-2014d-no-communication-tool/
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Vida software
diky vyskusam. a nevie niekto co to znamena ked mi pise na oboch autach ze na tuning je treba PIN od ECM? da sa to zohnat ten pin ci som skoncil?
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Vida software
Pin ti rekne Pavel
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Vida software
okej pisal som mu spravu tak uvidime
da sa aj nejako stiahnut backup ecm keby som po chipe si chcel nahrat spat zalohu?

-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Vida software
Pokud jsem Pavla pochopil, tak si pres Vdash vybiras, co chces do ECM nahrat (originak, stage 1, stage 2...)
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Vida software
Tohle vlákno bude chtít asi trošku odstřihnout jinam, jedeme zcela mimo téma. Zkusím shrnout těch pár diskutovaných bodů:
- nejmenovaná originální diagnostika a VDASH se na jednom PC snášejí zcela bez problémů - ovšem za předpokladu, že obě jsou aktuální. Pokud je na daném PC některá postarší verze (tuším <= 2013) té nejmenované diagnostiky, po instalaci VDASH 2.0 se doinstalují knihovny .NET na verzi 4.5 nebo 4.6. A tohle už pak ona uvedená diagnostika zkrátka nedává (její nedbalý design). Verze 2014 už funguje s .NET 4.5 a to je pak s VDASHem v pohodě.
- ztráta okénka "Communication" a jeho obnovení přes registry zápis "IEHosting" s VDASHem nijak nesouvisí. Tohleto způzobují všeliké aktualizace IE, Windows, atp.
- co se chipování ECM přes VDASH týká - vždy kontrolujeme, zda-li je k dispozici originál SW - proti tomuto originálu rychlým čtením zkontrolujeme to, co je v autě - a teprve pak se pálí chip. Pokud se zverifikuje originál, není třeba nabízet zálohu FW. Je-li v autě něco "co neznáme", nabídne se zálohování (backup). Ten lze ovšem odmítnout (přeci to jen chvíli trvá) - ovšem se všemi důsledky, které si nahrávající osoba jistě uvědomuje (nemá zálohu).
- chipování ECM u vozů platformy P3 je umožněno pouze a jen po rozdekódování hesla k ECM, které však nezmůže každý dealer natož každý koncový uživatel. Zbytek po mailu.
P.
- nejmenovaná originální diagnostika a VDASH se na jednom PC snášejí zcela bez problémů - ovšem za předpokladu, že obě jsou aktuální. Pokud je na daném PC některá postarší verze (tuším <= 2013) té nejmenované diagnostiky, po instalaci VDASH 2.0 se doinstalují knihovny .NET na verzi 4.5 nebo 4.6. A tohle už pak ona uvedená diagnostika zkrátka nedává (její nedbalý design). Verze 2014 už funguje s .NET 4.5 a to je pak s VDASHem v pohodě.
- ztráta okénka "Communication" a jeho obnovení přes registry zápis "IEHosting" s VDASHem nijak nesouvisí. Tohleto způzobují všeliké aktualizace IE, Windows, atp.
- co se chipování ECM přes VDASH týká - vždy kontrolujeme, zda-li je k dispozici originál SW - proti tomuto originálu rychlým čtením zkontrolujeme to, co je v autě - a teprve pak se pálí chip. Pokud se zverifikuje originál, není třeba nabízet zálohu FW. Je-li v autě něco "co neznáme", nabídne se zálohování (backup). Ten lze ovšem odmítnout (přeci to jen chvíli trvá) - ovšem se všemi důsledky, které si nahrávající osoba jistě uvědomuje (nemá zálohu).
- chipování ECM u vozů platformy P3 je umožněno pouze a jen po rozdekódování hesla k ECM, které však nezmůže každý dealer natož každý koncový uživatel. Zbytek po mailu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Vida software
V mém případě to souviselo tak, že jsem tu nejmenovanou originální diagnostiku provozoval se zakázanými aktualizacemi toho FrameWorku, nebo .NET jak se to jemenuje a po instalci Vdash mi samozřejmě přestala chodit. Takže jsem to vyřešil tím zápisem do registru. Beru, že je to chyba té originální diagnostiky a Vdash za to nemůže, ale je to pro mě jednoduší řešení, než instalace virtuálního pcok2ucx píše:- ztráta okénka "Communication" a jeho obnovení přes registry zápis "IEHosting" s VDASHem nijak nesouvisí. Tohleto způzobují všeliké aktualizace IE, Windows, atp.

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Vida software
no ja mam verziu 2014D a mal som netF 3.5. vsetko slapalo fajn. nainstaloval.som vdash a nesiel nainstalovat ze treba netF 4.0 a vyssie. tak som ho stiahol a uz isiel nainstalovat vdash ale nesiel spustit hned padol tak som stiahol netF 4.5 a vdash uz ide fajn ale vida mi ukazala cerveny krizik. takze to ma na svedomi netF 4.5 len teraz to chcem opravit aby sla aj vida aj vdash. skusim ten IE hosting. A vdaka za vysvetlenie ohladom PIN pre ecm napisem teda mail.
aj teda mam origo SW a teda neni mutne robit backup je nasledne nahratie povodneho SW tiez spoplatnene ? ci uz raz po zakupeni chipu je lubovolne si davat povodny a chipnuty?
aj teda mam origo SW a teda neni mutne robit backup je nasledne nahratie povodneho SW tiez spoplatnene ? ci uz raz po zakupeni chipu je lubovolne si davat povodny a chipnuty?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vida software
Po aktualizaci Windows mi nechce VIDA kamarádit s DICE. Nemá s tímto někdo zkušenost? Díky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Most
- Vůz: Volvo V90 D5 AWD Inscription
Vida software
Ja vim co s tim je ... “je to rozbity”hajnej píše:Po aktualizaci Windows mi nechce VIDA kamarádit s DICE. Nemá s tímto někdo zkušenost? Díky.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14266
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Vida software
Někde tu je návod na fixnutí této chyby.hajnej píše:Po aktualizaci Windows mi nechce VIDA kamarádit s DICE. Nemá s tímto někdo zkušenost? Díky.
Jinak buď rád, že ti to jde alespoň spustit, mě už nejde Vida ani znova nainstalovat.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Vida software
Link na ten návod jsem dával kus nahoře v tomhle tématu 

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vida software
Díky. Jdu hledat.pepa.paur píše:Link na ten návod jsem dával kus nahoře v tomhle tématu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Vida software
Není zač, nemusíš to hledat, je to na téhle stránce tak v polovině 

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vida software
Ono to fakt funuguje! Moc díky za nasměrování. Jdu zkusit napíchnout auto.pepa.paur píše:stačí jen přidat položku do registrů, postup je tady: http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-fix-volvo-vida-dice-2014d-no-communication-tool/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14266
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Vida software
Já už taky funguju. Reinstal (napodruhé) pomohl. Teda páral jsem se s tím do jedné do rána. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Vida software
tak jsem zvědavej komu z vás zítra ráno půjde vida 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Vida software
Ja už bojujem od rana to rozchodiť momentalne som zmazal cele pc 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Vida software
Sorry, chlapci, musel jsem. Maximálně odkaz na řešení někam jinam, víc ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Vida software
ucko je hotovej papez. takze takhle http://forums.swedespeed.com/showthread.php?519649-VIDA-expiration-123117#/topics/519649
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Vida software
OT:
Až budeš platit na chod klubu/fóra stejně jako volvo, tak tu budeme prosazovat, jak se nakupujou věci jinde a ne u Ondry, páč ten je drahej.
Až budeš platit na chod klubu/fóra stejně jako volvo, tak tu budeme prosazovat, jak se nakupujou věci jinde a ne u Ondry, páč ten je drahej.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Vida software
Že tě netrápí tento topic jako takový? A pak spoustu dalších,kde se zaobírá nelegálním software. Divné,že x měsíců to je každému fuk,ale když někdo poskytne radu na řešení problému,najednou jsou všichni svatí!! Pokrytci !Urvanej píše:OT:
Až budeš platit na chod klubu/fóra stejně jako volvo, tak tu budeme prosazovat, jak se nakupujou věci jinde a ne u Ondry, páč ten je drahej.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Vida software
Žádní pokrytci - účko jen dělá svoji moderátořinu. Odkaz na vlákno jinam je v zásadě okay, ale "přímé řešení" (hostované přímo webem fóra) už je za hranou.
Proto bylo několik příspěvků odstraněno na žádost jednoho z uživatelů.
P.
P.S. Tím uživatelem jsem byl já.
Proto bylo několik příspěvků odstraněno na žádost jednoho z uživatelů.
P.
P.S. Tím uživatelem jsem byl já.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Vida software
mam ten samy problem po 31.12.2017 se nemuzu lognout... Mam 2012A a nedari se mi to rozchodit ani kdyz jsem si zmenil patch...
Rozchodil jste to nekdo na 2012A?
//EDIT//
uz mi to chodi, problem byl v SQL souboru...
Rozchodil jste to nekdo na 2012A?
//EDIT//
uz mi to chodi, problem byl v SQL souboru...
Naposledy upravil(a) michal_0077 dne 21 úno 2018 00:44, celkem upraveno 2 x.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé