ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3623
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Kryštof

nene. Martin na mě na první dojem zapůsobil skvěle, autům evidentně rozumí a přesně věděl, kde udělali pravděpodobně servisáci z AMERICAN MOTORS
chybu. Prý, odpusťe laickou citaci, nastavili špatně rozvody "o jeden zub" - výfuková vačka ukazuje 9 stupňů celisia. Zároveň má podezření, že při výměně rozvodů nevyměnili napínák plochého řemenu a plochý řemen - to si zjistím dnes po práci.

Martina dost rozmrzelo, že mi vyměnili olej v haldexu, ale podle faktury nevyměnili filtr haldexu. Diagnostika hlásila, že se zasekává variabilní časovač ventilů. Já se v těch mapách z diagnostiky nevyznám, ale všechno bylo jinak "zelené". Dvě ikonky svítili oranžově. Na osobní přístup kluků z D5T5 si nemohu stěžovat, vědí co dělají.

otázka
"Adame, máš tam, vole, dvě chyby na diagnostice, který by bylo dobrý pořešit dřív, než tu mapu upravíme"

případně:

"Jo, já vim, ale stejně to tam nalej"

toto nepadlo. Martin neshledal závady, které by bránili chipu. Jen ten mrtvej zadek, asi pumpa
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Hmmmm, muzete nekdo tohle vyvratit, nebo potvrdit? (Ale predpokladam, ze je to FAKE...).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

Poprosim o zverejneni stages a vykonovych parametru z map, ktere mate pro motory:

B6304T2
B6304T4

pripadne
B6304T5

Dekuji
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zajsoft píše:Hmmmm, muzete nekdo tohle vyvratit, nebo potvrdit? (Ale predpokladam, ze je to FAKE...).
Co je na tom špatně?
Nízké zatížení x malé otáčky idealní poměr
vyšší zatížení x vysoké otáčky -bohaté -přebytečné palivo ochlazuje

Nemám na to tabulku ,ale mám budík v autě u mně je momentálně oscilace 14,4 do 15,5 na volnoběh
a ve vysoké zátěži - bohatý od 11 výše jak na to šlapu tak se mění hodnoty půl plynu 13 nevím přesně nekoukám na to furt ,musim řídit :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše: Co je na tom špatně?
Nízké zatížení x malé otáčky idealní poměr
vyšší zatížení x vysoké otáčky -bohaté -přebytečné palivo ochlazuje

Nemám na to tabulku ,ale mám budík v autě u mně je momentálně oscilace 14,4 do 15,5 na volnoběh
a ve vysoké zátěži - bohatý od 11 výše jak na to šlapu tak se mění hodnoty půl plynu 13 nevím přesně nekoukám na to furt ,musim řídit :D
Tak nerikam, ze je to nutne spatne, jen se mi to uplne nezda, takovejhle ostrej prechod, proto se ptam :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zajsoft píše:
Tak nerikam, ze je to nutne spatne, jen se mi to uplne nezda, takovejhle ostrej prechod, proto se ptam :-)[/quote]
Spíš si myslím,že to je co se nemá přesáhnout tzn. běží to v tomto rozmezí kdyby jsi tam dal budík tak tam nebudeš mít přesně 11 nebo 14,7 hodnoty se mění dle zatížení ,přísunu vzduchu ,paliva ,ale rozmezí je nastavené na od 11 do 14,7 .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše:Spíš si myslím,že to je co se nemá přesáhnout tzn. běží to v tomto rozmezí kdyby jsi tam dal budík tak tam nebudeš mít přesně 11 nebo 14,7 hodnoty se mění dle zatížení ,přísunu vzduchu ,ale rozmezí je nastavené na od 11 do 14,7 .
"Budik" lezi vedle me v krabici :-D Ale dle vyjadreni autora, je lepsi jet na Lambdu, nez na ARFko...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 03 srp 2018 20:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zajsoft píše:
Petr.Chrpa píše:Spíš si myslím,že to je co se nemá přesáhnout tzn. běží to v tomto rozmezí kdyby jsi tam dal budík tak tam nebudeš mít přesně 11 nebo 14,7 hodnoty se mění dle zatížení ,přísunu vzduchu ,ale rozmezí je nastavené na od 11 do 14,7 .
"Budik" lezi vedle me v krabici :-D Ale dle vyjadreni autora, je lepsi jet na Deltu, nez na ARFko...
Nevím co je Delta
ale vím co je EGT - mně uhořelo v pondělí čidlo měl jsem tam víc jak 1300 stupňů :D a teďka ukazuje jen samej blábol .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše: Nevím co je Delta
ale vím co je EGT - mně uhořelo v pondělí čidlo měl jsem tam víc jak 1300 stupňů :D a teďka ukazuje jen samej blábol .
Lambdu, ty tropicky horka delaj svoje...
No co sem koukal, tak mam pocit, ze EGT cidlo je obsazeny v zadni Lambade... Bych nemusel davat externi, sic sem si na DownPipe na nej nechal udelat diru :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ještě nedošlo mi vy máte inteligentnější jednotky tak třeba to umí zkorigovat na tyhle hodnoty .
Platí ,že raději bohatá směs než chudá .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

ARD uz pro D5T5 nedela mapy? Jak to ted je? Na T5D5.com neni pro benziny zatim nic...aktualne shanim St 2, St 3 pro motor T6: B6304T2 - 2008, St 0 = 210kW.
Diky
Naposledy upravil(a) Roger dne 30 led 2019 23:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Jeste nemaj hotovej web...
A nejlepsi je se kouknout rovnou pres VDASH...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

Práce jak na kostele. A vy chcete aby fungoval i novej web :evil: Není to omluva, ale data tam ještě nejsou plně naložena.

Nicméně - obě T6ky (B6304T2 a T4) by se měly blížit k 240kW/480Nm. Aby šla tahle SW optimalizace nahrát, je prvně třeba si P3 ECM "odemčít" - je to automatizovaný proces ve VDASH, trvá průměrně 12 hodin, maximálně 24 hod. Auto i PC na nabíječce. Pak to půjde nahrát (teda až po zaplacení).

P.S. P3 nafťáky tímto způsobem odemčít nejdou.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

ok2ucx píše:Práce jak na kostele. A vy chcete aby fungoval i novej web :evil: Není to omluva, ale data tam ještě nejsou plně naložena.

Nicméně - obě T6ky (B6304T2 a T4) by se měly blížit k 240kW/480Nm. Aby šla tahle SW optimalizace nahrát, je prvně třeba si P3 ECM "odemčít" - je to automatizovaný proces ve VDASH, trvá průměrně 12 hodin, maximálně 24 hod. Auto i PC na nabíječce. Pak to půjde nahrát (teda až po zaplacení).

P.S. P3 nafťáky tímto způsobem odemčít nejdou.

/PL
OK, diky, takze normalne fungujete. Odemykani ECM muze tedy probihat i doma s VDASH.
Premyslel jsem i o teto moznosti: RICA Stage 2 340 HP / 515 NM za € 822,80. Neco s podobymi parametry nemate? U tohoto je treba downpipe a sport kat + pruchodnejsi vyfuk - tedy je doporuceno, aby priblizne takove vysledky byly.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1205
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

To ok2ucx:
Není v plánu nějaký stage 2 pro TDI? Nebo je těch zhruba 125kW limitující hranice?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

Fakticky vzato - v naší terminologii - tohle je ST2.
ST1 je takový baby-tuning - něco ve stylu Pole*tar.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1205
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

A stage 3? :D
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

.. pokud ji takto nazýváme, pak vyžaduje poměrně zásadní zásahy do železe, v podstatě je to silně individuální úprava na zakázku. Tuším, že někdo takto brutálně TDIčko ladil (ne u nás), ale byla to pak bestie.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1205
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Beru to tak, že další změna výkonu pro D5252T skrze VDASH v plánu není. :-(
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

To jsem neřekl!

Pokud budeš mít auto úměrně upravené po stránce "železa" (a budeme vědět jak), pak se taková ST3 dá nechat vyrobit. Ale bez úprav motoru nemá smysl vymýšlet nic dalšího...

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12960
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Urvanej »

TDi tu ladil LPboss pokud si dobře vzpomínám. Ale kam a jak se dostal, to nevim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3278
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplice

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Basstl »

Poslední verzi má někde kolem 400k.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

400k z 2.5TDi? To uz musi byt pekna lokomotiva...a cerna tma vsude. =@
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1205
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Vzhledem k tomu, že tam mám "normální spojkovou sadu" Rymec, tak bych chtěl jen nějaké decentní navýšení nad ST1. Něco jak tady kolega s Dunkelrotem. :)
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1205
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Trošku jsem studoval zahraniční fora a hlavně kompresorovou mapu pro turbo KKK-K14.
Je z toho patrné, že turbo ve 4,5 tisících naráží na limit dobré efektivity.
Nicméně se prý dá bez problémů provozovat na 1,5-1,8 baru - jen na vyšší otáčky motoru už silně klesá efektivita turba.
Tak mě napadá použít K14 turbo, dát mu 1,3-1,4 baru do 4 tisíc otáček a od 4- omezovače klesnout na 1,1-1,2 viz stage 1?
Taková "stage2" by neměla smysl?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé