ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

Adame:

nemohu nereagovat. Za našim tuningem si stojíme a (pokud je auto / motor v pořádku) uváděný výkon tam zkrátka a jednoduše bude. Jestli jej tam necítíš, ani na brzdu nejezdi, protože tvé auto v pořádku nebude. Naše dohoda byla, že jakmile budeš mít auto v top stavu, přijedeš, načipujeme a budeš spokojen.

Včera tvé auto mělo (před tuningem) tyto dvě chyby ECM:

Kód: Vybrat vše

ECM-614B Camshaft control, exhaust. Faulty 
ECM-120D Mass air flow. Signal too low
a jelikož se věci vyvinuly tak, že jsme se nepotkali osobně, ani jsem ti nemohl říct - tohle a tohle si nechej opravit, jinak nemůžeme garantovat spokojenost a deklarovaný výkon.

Dále - u benzínů naprosto kriticky - má vliv stav řídícího systému ovládání wastegate turba. Ventil TCV se opotřebovává (zlobí) a wastegate actuator může mít úplně prasklou membránu (to by ale asi hlásilo nějaký DTC kód), actuator může být zadrhnutý nebo jinak poškozený. Anebo (a to nejčastěji) je jen špatně nastavem, resp. stářím unaven a reaguje při jiném tlaku. Mnohé hadičky spojené s tímto systémem mohou být zteřelé nebo popraskané, pak to také nefunguje správně.

Opakuji: správné nastavení wastegate actuatoru je zcela zásadní a kritické. Příliš brzo otevřený actuator znamená, že se otevře obtok turba, to pak nemůže nafoukat dostatečné množství vzduchu a "nejede to". Naopak - při příliš vysokém tlaku (WG se "otevírá příliš pozdě") turbo přefukuje a padá to do nouze.

Další informace: tohle auto čipnuté nebylo --> před každou úpravou vždy SW kontrolujeme, zda-li je předchozí stav stavem originálu SW. Včera tohle auto v sobě mělo (před čipem) originál.

Našim cílem je mít zákazníky spokojené. Rozumím tvému zklamání. Avšak nerozumím tomu, že hned po příjezdu domů své dojmy naprášíš na sociální sítě - aniž by ses nejprve spojil s námi, abychom začali řešit technické důvody tohoto stavu.

Proto: nejprve zbav auto všech dalších chyb (dostaň jej do stavu Stage 0). Potom nechej prověřit/nastavit wastegate a teprve pak se (spolu) můžeme bavit co a jak dál (ale ne přes sociální sítě).

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3292
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Pavel

díky za odpověď. Je tu 11 stran pozitivních ohlasů a jeden negativní. Výhodou sociální sítě je, že druhá strana může veřejně oponovat a všichni si to přečtou
- proto si myslím, že Vám tak nemůžu udělat "špatné renomé". Blbé by bylo, kdybych někoho pomluvil a on neměl možnost zareagovat a uvést věci na pravou míru. Nezbývá, než abych auto převezl do T6R - tam chlapi znáš a budeš mít jistotu, že ti objektivně poreferují.

Až auto zkontrolují a dodělají případný servis, nechám to postavit na brzdu a postnu sem hodnoty - tím snad definitivně očistím dobré jméno D5T5 - které je, co si budeme, skvělé a jeden negativní komentář na tom nemůže nic změnit.
Jak jsem napsal - možná jsem jen debil, kterému patří nas*at a ten nárust výkonu tam je.

Martin sám říkal, že to auto bylo v základu až moc živé - a mě přišlo líné. Asi bych si měl koupit RS6.....v tom je možná zakopaný pes.

EDIT: přesto se musím omluvit, teď když to po sobě čtu....vrátil jsem se v 1 ráno z baru, kamarád spadl ze střechy ze 3 patra, já se ožral a napsal něco, co jsem měl řešit nejprve s Vámi a pokud veřejně, diplomatickou formou.
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 15 led 2018 11:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Krystof P. »

Zajímalo by mne, jestli nastala situace:

"Adame, máš tam, vole, dvě chyby na diagnostice, který by bylo dobrý pořešit dřív, než tu mapu upravíme"

případně:

"Jo, já vim, ale stejně to tam nalej"

V tom případě bych to celý ani nebral jako negativní recenzi. Pokud nic ve smyslu citace 1 neproběhlo, je to určitá zpětná vazba ke zlepšení přístupu a VČ by ji mohli brát jako konstruktivní kritiku.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3292
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Kryštof

nene. Martin na mě na první dojem zapůsobil skvěle, autům evidentně rozumí a přesně věděl, kde udělali pravděpodobně servisáci z AMERICAN MOTORS
chybu. Prý, odpusťe laickou citaci, nastavili špatně rozvody "o jeden zub" - výfuková vačka ukazuje 9 stupňů celisia. Zároveň má podezření, že při výměně rozvodů nevyměnili napínák plochého řemenu a plochý řemen - to si zjistím dnes po práci.

Martina dost rozmrzelo, že mi vyměnili olej v haldexu, ale podle faktury nevyměnili filtr haldexu. Diagnostika hlásila, že se zasekává variabilní časovač ventilů. Já se v těch mapách z diagnostiky nevyznám, ale všechno bylo jinak "zelené". Dvě ikonky svítili oranžově. Na osobní přístup kluků z D5T5 si nemohu stěžovat, vědí co dělají.

otázka
"Adame, máš tam, vole, dvě chyby na diagnostice, který by bylo dobrý pořešit dřív, než tu mapu upravíme"

případně:

"Jo, já vim, ale stejně to tam nalej"

toto nepadlo. Martin neshledal závady, které by bránili chipu. Jen ten mrtvej zadek, asi pumpa
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2226
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Hmmmm, muzete nekdo tohle vyvratit, nebo potvrdit? (Ale predpokladam, ze je to FAKE...).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1823
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

Poprosim o zverejneni stages a vykonovych parametru z map, ktere mate pro motory:

B6304T2
B6304T4

pripadne
B6304T5

Dekuji
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1819
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zajsoft píše:Hmmmm, muzete nekdo tohle vyvratit, nebo potvrdit? (Ale predpokladam, ze je to FAKE...).
Co je na tom špatně?
Nízké zatížení x malé otáčky idealní poměr
vyšší zatížení x vysoké otáčky -bohaté -přebytečné palivo ochlazuje

Nemám na to tabulku ,ale mám budík v autě u mně je momentálně oscilace 14,4 do 15,5 na volnoběh
a ve vysoké zátěži - bohatý od 11 výše jak na to šlapu tak se mění hodnoty půl plynu 13 nevím přesně nekoukám na to furt ,musim řídit :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2226
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše: Co je na tom špatně?
Nízké zatížení x malé otáčky idealní poměr
vyšší zatížení x vysoké otáčky -bohaté -přebytečné palivo ochlazuje

Nemám na to tabulku ,ale mám budík v autě u mně je momentálně oscilace 14,4 do 15,5 na volnoběh
a ve vysoké zátěži - bohatý od 11 výše jak na to šlapu tak se mění hodnoty půl plynu 13 nevím přesně nekoukám na to furt ,musim řídit :D
Tak nerikam, ze je to nutne spatne, jen se mi to uplne nezda, takovejhle ostrej prechod, proto se ptam :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1819
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zajsoft píše:
Tak nerikam, ze je to nutne spatne, jen se mi to uplne nezda, takovejhle ostrej prechod, proto se ptam :-)[/quote]
Spíš si myslím,že to je co se nemá přesáhnout tzn. běží to v tomto rozmezí kdyby jsi tam dal budík tak tam nebudeš mít přesně 11 nebo 14,7 hodnoty se mění dle zatížení ,přísunu vzduchu ,paliva ,ale rozmezí je nastavené na od 11 do 14,7 .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2226
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše:Spíš si myslím,že to je co se nemá přesáhnout tzn. běží to v tomto rozmezí kdyby jsi tam dal budík tak tam nebudeš mít přesně 11 nebo 14,7 hodnoty se mění dle zatížení ,přísunu vzduchu ,ale rozmezí je nastavené na od 11 do 14,7 .
"Budik" lezi vedle me v krabici :-D Ale dle vyjadreni autora, je lepsi jet na Lambdu, nez na ARFko...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 03 srp 2018 20:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1819
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zajsoft píše:
Petr.Chrpa píše:Spíš si myslím,že to je co se nemá přesáhnout tzn. běží to v tomto rozmezí kdyby jsi tam dal budík tak tam nebudeš mít přesně 11 nebo 14,7 hodnoty se mění dle zatížení ,přísunu vzduchu ,ale rozmezí je nastavené na od 11 do 14,7 .
"Budik" lezi vedle me v krabici :-D Ale dle vyjadreni autora, je lepsi jet na Deltu, nez na ARFko...
Nevím co je Delta
ale vím co je EGT - mně uhořelo v pondělí čidlo měl jsem tam víc jak 1300 stupňů :D a teďka ukazuje jen samej blábol .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2226
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše: Nevím co je Delta
ale vím co je EGT - mně uhořelo v pondělí čidlo měl jsem tam víc jak 1300 stupňů :D a teďka ukazuje jen samej blábol .
Lambdu, ty tropicky horka delaj svoje...
No co sem koukal, tak mam pocit, ze EGT cidlo je obsazeny v zadni Lambade... Bych nemusel davat externi, sic sem si na DownPipe na nej nechal udelat diru :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1819
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ještě nedošlo mi vy máte inteligentnější jednotky tak třeba to umí zkorigovat na tyhle hodnoty .
Platí ,že raději bohatá směs než chudá .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1823
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

ARD uz pro D5T5 nedela mapy? Jak to ted je? Na T5D5.com neni pro benziny zatim nic...aktualne shanim St 2, St 3 pro motor T6: B6304T2 - 2008, St 0 = 210kW.
Diky
Naposledy upravil(a) Roger dne 30 led 2019 23:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2226
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Jeste nemaj hotovej web...
A nejlepsi je se kouknout rovnou pres VDASH...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

Práce jak na kostele. A vy chcete aby fungoval i novej web :evil: Není to omluva, ale data tam ještě nejsou plně naložena.

Nicméně - obě T6ky (B6304T2 a T4) by se měly blížit k 240kW/480Nm. Aby šla tahle SW optimalizace nahrát, je prvně třeba si P3 ECM "odemčít" - je to automatizovaný proces ve VDASH, trvá průměrně 12 hodin, maximálně 24 hod. Auto i PC na nabíječce. Pak to půjde nahrát (teda až po zaplacení).

P.S. P3 nafťáky tímto způsobem odemčít nejdou.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1823
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

ok2ucx píše:Práce jak na kostele. A vy chcete aby fungoval i novej web :evil: Není to omluva, ale data tam ještě nejsou plně naložena.

Nicméně - obě T6ky (B6304T2 a T4) by se měly blížit k 240kW/480Nm. Aby šla tahle SW optimalizace nahrát, je prvně třeba si P3 ECM "odemčít" - je to automatizovaný proces ve VDASH, trvá průměrně 12 hodin, maximálně 24 hod. Auto i PC na nabíječce. Pak to půjde nahrát (teda až po zaplacení).

P.S. P3 nafťáky tímto způsobem odemčít nejdou.

/PL
OK, diky, takze normalne fungujete. Odemykani ECM muze tedy probihat i doma s VDASH.
Premyslel jsem i o teto moznosti: RICA Stage 2 340 HP / 515 NM za € 822,80. Neco s podobymi parametry nemate? U tohoto je treba downpipe a sport kat + pruchodnejsi vyfuk - tedy je doporuceno, aby priblizne takove vysledky byly.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1150
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

To ok2ucx:
Není v plánu nějaký stage 2 pro TDI? Nebo je těch zhruba 125kW limitující hranice?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

Fakticky vzato - v naší terminologii - tohle je ST2.
ST1 je takový baby-tuning - něco ve stylu Pole*tar.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1150
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

A stage 3? :D
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

.. pokud ji takto nazýváme, pak vyžaduje poměrně zásadní zásahy do železe, v podstatě je to silně individuální úprava na zakázku. Tuším, že někdo takto brutálně TDIčko ladil (ne u nás), ale byla to pak bestie.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1150
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Beru to tak, že další změna výkonu pro D5252T skrze VDASH v plánu není. :-(
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

To jsem neřekl!

Pokud budeš mít auto úměrně upravené po stránce "železa" (a budeme vědět jak), pak se taková ST3 dá nechat vyrobit. Ale bez úprav motoru nemá smysl vymýšlet nic dalšího...

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12094
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Urvanej »

TDi tu ladil LPboss pokud si dobře vzpomínám. Ale kam a jak se dostal, to nevim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3206
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Basstl »

Poslední verzi má někde kolem 400k.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé