V70xc I 2000 - cvakání a škubání motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
SuGi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 626
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
Bydliště: Písek

V70xc I 2000 - cvakání a škubání motoru

Příspěvek od SuGi »

Díky za nabídku, ale jsi kapku z ruky. Každopádně jsem se tvým příspěvkem inspiroval a pořídil redukční ventil za 300,- :-) Jen poslali se špatným manometrem, tak ještě 300,- za manometr.
Zkusil jsem to tedy nastavit na 12,5kPa a zdá se, že wastegate je nastavená správně.

Zkusil jsem vyndat i ECM a proměřit odpor na zásuvce na A13 - kabel do reset ventilu VVT a kabel by nikde neměl být přerušen.
Na jednom drátu u VVT naměřím normální napětí (tak jak má být), ale na druhém drátu, který by měl vést do ECM naměřím při nenastartovaném motoru 1,9V (asi proto píská, jestli mu jde napětí z obou stran...) Po nastartování jsem po chvíli již nenaměřil na tom drátu do ECM nic.
Co je ale zvláštní, tak po té aktivaci Vidy se napětí na tom ECM drátu nijak nezmění, takže začínám mít podezření na vadnou ECM, ale bohužel to nemam momentálně jak a kde vyzkoušet. Proto prosím ještě jednou, pokud by se tu někdo našel s podobným motorem, zda by tu aktivaci ve Vidě vyzkoušel, zda se něco ozve/stane. Já to hledal na V50 2005 a tam aktivace VVT ventilu ve Vidě není :-(
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé